Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

Nainen ettet pidä miehen tuoksusta ja annat pakit miehelle?

20

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koita mennä krapulassa tai hien hajuisena treffeille. Tai jos kantti riittää paskat housussa. Eiköhän ne pakit tuli helposti.

• Anonyymi

Olen myös törmännyt sellasiin partavesiin, jotka pistää itseeni yököttään. En tosin treffeillä, mutta muissa paikoissa. Tuoksuthan kyllä tuoksuu eriltä eri ihmisillä, että en tiedä onko tuo johtunut siitä. En tiedä tulisko siitä nyt suoraan pakit, mutta en mä pystyis istumaan vaikka samassa kahvilapöydässä niiden "tuoksujen" kanssa. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

Olen myös törmännyt sellasiin partavesiin, jotka pistää itseeni yököttään. En tosin treffeillä, mutta muissa paikoissa. Tuoksuthan kyllä tuoksuu eriltä eri ihmisillä, että en tiedä onko tuo johtunut siitä. En tiedä tulisko siitä nyt suoraan pakit, mutta en mä pystyis istumaan vaikka samassa kahvilapöydässä niiden "tuoksujen" kanssa. 😁

Joo, hyönteismyrkyt tyyppisiä hajusteita. Mulla tulee monista pää kipeeksi. Oisko noloa pyytää treffin laittaa treffeilla vain hiukan roll-onia? :)

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Joo, hyönteismyrkyt tyyppisiä hajusteita. Mulla tulee monista pää kipeeksi. Oisko noloa pyytää treffin laittaa treffeilla vain hiukan roll-onia? :)

Luultavasti sais ainakin "lievästi arveluttava" leiman otsaansa, jos sanois olevansa vaikka hajusteyliherkkä. Vaikka toi yliherkkyys onkin jopa suht tavallista. Tosi monilla tulee niistä huono olo.

• Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti sais ainakin "lievästi arveluttava" leiman otsaansa, jos sanois olevansa vaikka hajusteyliherkkä. Vaikka toi yliherkkyys onkin jopa suht tavallista. Tosi monilla tulee niistä huono olo.

Niin, en tiiä. Oisko ihmiset jo sen verran sivistyneitä ettei ihmettelis? Kuitenkin aika paljon puhuttu aihekin toi hajusteyliherkkyys. Migreenikin, mikä myöskin tykkää äkkiä kyttyrää hajustekylvyistä.

Ite varmaan ajattelis vaan, että okei. Otetaan huomioon, ei voimakkaita tuoksuja treffeille. Ja that's it.

• Anonyymi

En ole kohdannut haisunäätää.

• Anonyymi

Ei voi. Tapaamani miehet ovat ihan jokainen tuoksunut ihanalle.

• Anonyymi

Liian voimakkaat partavedet, hiki ja likaiset hampaat/hengitys. yök

• Anonyymi

Hikihän sisältää feromoneja ja jos se alitajuinen liskoaivojen aiheuttama aistimus on etova niin henkilö on luotaantyöntävä ja toisin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hikihän sisältää feromoneja ja jos se alitajuinen liskoaivojen aiheuttama aistimus on etova niin henkilö on luotaantyöntävä ja toisin päin.

Vanha hiki haisee ainakin mun nenään aina yhtä pahalta.

• Anonyymi

Naiset ne vasta haiseekin. Ja se miesten röökin haju haisee kilsan päähän. Jostain kumman syystä naiset silti haluaa niitä haisevia miehiä.

• Anonyymi

Ja naisten pierut on myrkkykaasuja! Kuin ruotsalaista hapansilakkaa.
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Linkki saksalaisten testiin https://www.youtube.com/watch?v=e8EV-lyRTzM

Ruotsalaiset on pimeitä ja kukaan muu ei hapansilakkaa siedä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Linkki saksalaisten testiin https://www.youtube.com/watch?v=e8EV-lyRTzM

Ruotsalaiset on pimeitä ja kukaan muu ei hapansilakkaa siedä. :D

Jokainen huomenna ostamaan prismasta SURSTRÖMMINGiä, kilohinta 43 euroa. :D

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Oletko usein osunut treffeille myrkkykaasuja päästelevän naisen kanssa?

• Anonyymi

Kyllä ja on käynytkin enemmän kuin kerran!
      Viinanhajuiset hönkäykset, hiki ja pesemättömyys haisee, voimakas tupalkanhaju.
      Olen hajuherkkä enkä siedä voimakkaita ja epämiellyttäviä hajuja. Sitä paitsi haiseva mies antaa tietysti tietyn kuvan itsestään.

• Anonyymi

Hygienian puute. Muutamia kokemuksia naisista, joiden alapää haissut niin, että on miltei taju lähtenyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      21048
    2. Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.

Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova
      Kotimaiset julkkisjuorut
      330
      6075
    3. Miksei työ kelpaa suomalaisille?

Rakennus-, siivous-, ja hoiva-alakin täynnä ulkomaista työvoimaa ja kotimaiset vuosis kortistossa. Mistä moinen oikein johtuu. Ovatko korvaukset liia
      Maailman menoa
      344
      3821