Aihe

Gang Stalkkeri oletko ylpeä ammatistasi

Anonyymi

Hei gang stalkkeri ? Oletko ylpeä ammatistasi.

Tiedätkö, että karma kostaa teille kaiken tuon, jota olette tehneet näille lukuisille gang stalkatuille.

Teidän tienne vie helvettiin.

9

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ihan... Minun tieni vie työttömyyskortistoon, koska gang stalkkerihommista saatu palkka oli kuukaudessa 465 työtunnin osalta vain 300,50 € + bensat. Ei näillä palkoilla elätä edes yhtä miestä.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä sinun kannattaa olla ylpeä työpanoksestasi, sillä sen avulla pääset saatanan kanssa tuliseen järveen:
        Matt. 25:41, 45
        Gal. 5:15-21
        1 Kor. 6:5-10
        Ilm. 22:15

• Anonyymi

Gangstalkkereita tai helvettiä ei ole olemassa..

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi

Rauhoitu hyvä mies! Lääkäriltä saa lääkkeitä harhoihisi.

• Anonyymi

Gang Stalker -uskova tais olla lääkkeitä ostamassa kun ketju oli mennyt alas. YLÖS.

• Anonyymi

Olen - terveisin, kaikki minun viholliseni.

• Anonyymi

Ei mielikuvitusolioilla ole ammattia.

• Anonyymi
      UUSI

Anu Katajikko järjestää Helsingissä Gangstalkingeja. Hän maalittaa ihmisiä joista ei pidä erilailla ilkeillä juoruilla. Yleisimpiä ovat seksuaalirikosjuorut. Anu on sinnikäs eikä yleensä luovu kohteestaan millään. Huumeet ovat yksi Anun apukeino. Hän huumaa ihmisiä vaikka laittamalla kaljatuoppiin psykedeelejä. Ja koettaa näillä tajuntaan vaikuttavilla huumeilla vaikuttaa kohteensa käsityksiin. Näin hän saa ympärilleen vakuuttavalta vaikuttavia totuuttavastaan puhujia jotka jatkavat kohteen maalittamista. Anu yrittää vaikuttaa jopa viranomaisiibn soittelemalla heille nmiettömiä puheluita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viime vuonna syntyi vain 46 425 lasta Suomessa

Eläkkeelle siirtyy nyt vuosittain vähintään 74 000 ihmistä. Koska kuolleet (yli 52 000) lähes kaikki kantasuomalaisia mutta syntyneistä tuskin enempää
      Maailman menoa
      183
      2014