Aihe

Varkaus millainen paikka asua

Anonyymi

Plussat. Mukavat ihmiset. Kytätään, haukutaan. Paneskellaan vieraissa. Mulle sulle jako meininki. Mukavat sisäpiirit.Miinukset.työtyömyys, velat. Nabaskybä ja pummittelijat, uudet kunnallisvaalihörjöehokkaat. Demarit. Raypan ja piirakka. Korona

30

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luetko itsesi nuihin mukaviin ihmisiin. Vai kuulutko kyttääjiin tai haukkujiin.

• Anonyymi

Räkyttäkää täällä vapaasti. Olen ehdolla kuntavaaleissa. Toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räkyttäkää täällä vapaasti. Olen ehdolla kuntavaaleissa. Toisesta korvasta sisään toisesta ulos. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu

Semmosta se on.

• Anonyymi

Onneks täältä katoo noi myrkynvihreät ja noi vassarit jaa sdp, kyl tääl voi assuu

• Anonyymi

Ei katoo vassarit. Itte katoot brändy pulloissa nabaskybäm rintsikat kaulassa ja reipanin reipanin lasit silinillä

• Anonyymi

Paljaskallopaskoja suap justiin mitä tilaakin, lopeta tämä länkytys niin lopetan minäkin, usko jo.

• Anonyymi

En oo eläissäni tuommosta kusipääpaskiaista tiennyt kuin tuo paljaskallo, kuitenkin paljon olen maailmaa nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo eläissäni tuommosta kusipääpaskiaista tiennyt kuin tuo paljaskallo, kuitenkin paljon olen maailmaa nähnyt.

Siinä vittu toinen nynny. Eio kanttia nimeä sanoa pelkkää paskaa vinkit. Whimp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään. On pelottavan näkönen otus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Voi olla,että enempi on sinua vastaan syytteitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samma här.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. En minäkään missään paikoissa yhtä pönttöä oliota oo nähnyt kuin tämä vessanpönttö.

• Anonyymi

Okei. Elämö on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kannattaa nostaa syyte vessanpänttöä vastaan. Sehän nimiä jakaa.

• Anonyymi

Minun elämä kulkee niin,että viikolla töissä 8tuntia päivä ja illat menee kotona sekä liikuntaharrastuksessa. Minua ei ehdi kukaan kytätä enkä itsekään tiedä teistä mitään. Lomat vietän lähes kokonaan omalla mökillä,jossa pystyy olemaan myös talvella. En ymmärrä miksi pitäisi pohtia mitä ehkä joku tekee tai kenen kanssa. Minulla ei ole puolisoa,joten en tarvitse olla edes mustasukkainen. Eikä minua syyttele kukaan pettämisestä. Elämä on sellaista millaiseksi järjestät sen. Tee siitä itsesi näköinen. Elä ja anna muiden elää. Jokaisen tyylillään.

• Anonyymi

Asiallisin kommentti aikoihin. Minäkään en juuri ole tekemisissä kuin niiden parhaiden ystävien ja omaisteni kanssa. Mitä suotta joihinkin kateellisiin tuhlaamaan aikaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiallisin kommentti aikoihin. Minäkään en juuri ole tekemisissä kuin niiden parhaiden ystävien ja omaisteni kanssa. Mitä suotta joihinkin kateellisiin tuhlaamaan aikaansa.

Kuidi Heppiainen.Kota Grernio.Muutos tulloo,piirakoit ja karaokkee,okkeee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuidi Heppiainen.Kota Grernio.Muutos tulloo,piirakoit ja karaokkee,okkeee

Niuva taitaa kutsua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niuva taitaa kutsua...

Ei kutsu.. Tuli Matkahuollon kautta Ibanez Jem jr Wh. Sitä kun soittaa tunnin puoltoista illassa. Teidän höpötykset unohtuu. Te istutte tvtä tölläämässä tai kännykkä kädessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kutsu.. Tuli Matkahuollon kautta Ibanez Jem jr Wh. Sitä kun soittaa tunnin puoltoista illassa. Teidän höpötykset unohtuu. Te istutte tvtä tölläämässä tai kännykkä kädessä

Kuuluu villalankakielet olevan kun naapurit valittanu sitä epämääräistä rämpytystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu villalankakielet olevan kun naapurit valittanu sitä epämääräistä rämpytystä.

Vai valittaa. Kenenkähän anoppi muutti pois. Tytön mies ja tyttö kesästä lähtien huutanut ja metelöiny kahdessa eri raoussa. Loppuu vuokranantajan suojelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai valittaa. Kenenkähän anoppi muutti pois. Tytön mies ja tyttö kesästä lähtien huutanut ja metelöiny kahdessa eri raoussa. Loppuu vuokranantajan suojelu

Pahinhaseon ku paskoorappukäytäväänki ku eikerkkee vatuskile.

• Anonyymi

Ala asteella vielä ok meno,mutta fiksut vanhemmat ei waltterin kouluun lapsiaan laita. Siinä vaiheessa muutto muualle👍

• Anonyymi

Meillä kävi juuri tuolla tavalla. Mekin muutimme pois 😄

• Anonyymi

-ahdasmielinen
      -kateellinen porukka
      -kierous
      -viha ja ennakkoluulo muualta tulleita ja uusia tuulia kohtaan
      -matala koulutustaso ---älykkyys alhainen
      -demaridiktatuuri

• Anonyymi

No noinhan se just on. Hyvin kiteytetty.

• Anonyymi

Sossupummit valittaa ja kerkee päivät miettimään tölökkiä keräillessään, nehän ne justiin tuommosia on. Ei normaalit työssäkäyvät veronmaksajat noin ajattele, hammasta purren vaan maksavat näiden iilimatojen juopottelun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

No maksampas, veroja, sinä käyt sitten luukulta ne samat rahat ja vejät kulukusta alas. Kehtaat vielä länkyttää tiällä, minkä isälleski teit ketku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Sopulisossupummeilta pitäis äänioikeus ottaa pois heti ja pakkotyöhön vaan, oppisvat olemaan.

• Anonyymi

Yes! Onneksi mä päästiin pois sieltä! Musta-aukko Suomen kartalla Varkaus.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      12881
    2. Taksinkuljettaja Niina Syrjäläinen (Ristiinasta)

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33ec61ee-a6fb-4422-8ecc-982c68a91196 Viimeinen havainto eilen tiistailta n.17:48. Kadonnut kotoaan tilataksin kans
      Kadonneet ihmiset
      119
      10786
    3. Notta ny se on tuloos! Sinimustat rekisteröityy puolueeksi.

Vanhat hyvät ajat palaavat. Joukko ultra-isänmaallisia ovat perustamassa uutta puoluetta. Työnimenä on nyt Sinimustat. Nyt tulee vihervasemmistolaisel
      Maailman menoa
      544
      8117
    4. Huomio ! Huomio !

HUOMIO HUOMIO HUOMIO Niina Syrjäläinen ja Taksi auto rek SNS-438 on kadoksissa. Nina ja hänen taksiautonsa katosivat Ristiinassa: ”Huoli on suuri” –
      Mikkeli
      124
      5336
    5. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      263
      4223