Aihe

Kerropa kettunen ketkä on ne uudet hyvät keskustelijat

Varpunen_jouluaamuna

Jossain kohtaa Elisakettu mainosti palstalle rantautuneen hyviä keskustelijoita, arvelipa sen voivan saada minutkin taas kiinnostumaan palstailusta.
Kiinnostaisi tietää keitä palstailijoita tarkoitit...

156

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missäs kettu luuraa? Miksei keskustele? Tilaa on.

• Varpunen_jouluaamuna

Onko kettua näkynyt, vai kyllästyikö sekin kehumiinsa palstailijoihin?

• Anonyymi
        Varpunen_jouluaamuna kirjoitti:

Onko kettua näkynyt, vai kyllästyikö sekin kehumiinsa palstailijoihin?

Heh heh...

• Pertin comeback?

• Varpunen_jouluaamuna

Kukas sinä olet?

• Varpunen_jouluaamuna kirjoitti:

Kukas sinä olet?

Minä olen se, jonka olemassa olon sinä kiellät. Meillä oli lyhyt homoseksuaalinen romanssi, kun luulit minua Pönttikseksi.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Minä olen se, jonka olemassa olon sinä kiellät. Meillä oli lyhyt homoseksuaalinen romanssi, kun luulit minua Pönttikseksi.

Oletko sinä se, joka kirjoitit mulle privaviestin ja valittelit, että pönttis kirjoittelee sinulle vain koska luulee sinua minuksi?

Oletko sinä se, joka kirjoitit mulle privaviestin ja valittelit, että pönttis kirjoittelee sinulle vain koska luulee sinua minuksi?

Jep. Minähän se. Pönttiksestä puheen ollen. Hän on tuntunut seonneen jollain tasolla. Tuskin tunnistaa enää samaksi ihmiseksi. Ihan ihme juttua suoltaa palstalle.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Jep. Minähän se. Pönttiksestä puheen ollen. Hän on tuntunut seonneen jollain tasolla. Tuskin tunnistaa enää samaksi ihmiseksi. Ihan ihme juttua suoltaa palstalle.

Mikäs sinun tunnetuin nikkisi on? Pönttis seonnut? 😁
        Miksen ole yllättynyt siitä, että joku muukin on huomannut lyylin tasapainottomuuden...

Mikäs sinun tunnetuin nikkisi on? Pönttis seonnut? 😁
        Miksen ole yllättynyt siitä, että joku muukin on huomannut lyylin tasapainottomuuden...

Olen ollut monella nikillä. Mutta minusta et ole koskaan pitänyt, joten en ole kukaan tärkeä. Mitä näitä nikkejä nyt ollut: Partakaweri ja Vihertäjä nyt ainakin. On tullut vaihdettua nikkiä tiuhaan.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Olen ollut monella nikillä. Mutta minusta et ole koskaan pitänyt, joten en ole kukaan tärkeä. Mitä näitä nikkejä nyt ollut: Partakaweri ja Vihertäjä nyt ainakin. On tullut vaihdettua nikkiä tiuhaan.

En minä pidä varsinaisesti kenestäkään, mutta en löydä sinusta persoonallisuutta. Ehkä olet oikeasti persoonallinen, mutta se ei välity kirjoituksista.
        Partakawerina taisit kirjoitella mulle privana? Lupasin pönttiksen sähköpostiosoitteen jotta voisit laittaa privaviestiä, mutta et vaikuttanut kiinnostuneen pöntöstä ja hänen sähköpostiosoitteestaan.
        Muistaakseni vakuuttelit palstalla ihastuneesi pönttöön, mutta se ei tainnut olla totta.

• Anonyymi

En minä pidä varsinaisesti kenestäkään, mutta en löydä sinusta persoonallisuutta. Ehkä olet oikeasti persoonallinen, mutta se ei välity kirjoituksista.
        Partakawerina taisit kirjoitella mulle privana? Lupasin pönttiksen sähköpostiosoitteen jotta voisit laittaa privaviestiä, mutta et vaikuttanut kiinnostuneen pöntöstä ja hänen sähköpostiosoitteestaan.
        Muistaakseni vakuuttelit palstalla ihastuneesi pönttöön, mutta se ei tainnut olla totta.

Palstakamu/Partakaveri on 30 vuotias eli teillä on 20 vuotta ikäeroa. Ehkä siksi et ole ihan samalla aaltopituudella.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Palstakamu/Partakaveri on 30 vuotias eli teillä on 20 vuotta ikäeroa. Ehkä siksi et ole ihan samalla aaltopituudella.

Varmaan just noin. Tosin omat lapseni ovat paljon nuorempia, mutta pystyn keskustelemaan heidän kanssaan vallan mainiosti.

Voisiko johtua siitä, että olet kieltäytynyt keskustelemasta kanssani. Ei siinä paljon tutuiksi tulla, jos toinen lyö jarrut päälle.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Voisiko johtua siitä, että olet kieltäytynyt keskustelemasta kanssani. Ei siinä paljon tutuiksi tulla, jos toinen lyö jarrut päälle.

Ehkä olet itse aiheuttanut tilanteen? En ole varma mitä tapahtui, mutta muistelisin että koetit leikkiä näppärää vanhan setämiehen kanssa.

Ehkä olet itse aiheuttanut tilanteen? En ole varma mitä tapahtui, mutta muistelisin että koetit leikkiä näppärää vanhan setämiehen kanssa.

Ihan normaalisti olen sinulle haastellut. Sillä kyllä revittelin, kun yritit iskeä minua, kun luulit Pönttikseksi 😂

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Ihan normaalisti olen sinulle haastellut. Sillä kyllä revittelin, kun yritit iskeä minua, kun luulit Pönttikseksi 😂

En usko sanaakaan mitä kirjoitat.

En usko sanaakaan mitä kirjoitat.

Sen sijaan että olisimme nauraneet yhdessä koko jutulle, sinä aloitit mykkäkoulun ja aktiivisesti väitit, ettet tiedä kuka minä olen. Onko aikuisen setämiehen toimintaa?

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Sen sijaan että olisimme nauraneet yhdessä koko jutulle, sinä aloitit mykkäkoulun ja aktiivisesti väitit, ettet tiedä kuka minä olen. Onko aikuisen setämiehen toimintaa?

En minä tiedä kuka sinä olet, sinussa ei ole näkyvissä mitään persoonaa.

En minä tiedä kuka sinä olet, sinussa ei ole näkyvissä mitään persoonaa.

Ja silti yritit iskeä minua 😂

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Ja silti yritit iskeä minua 😂

Meinaatko privaviestejäsi?

Meinaatko privaviestejäsi?

Ei vaan kun palstalla lepertelit minulle.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Ei vaan kun palstalla lepertelit minulle.

Mikä juttu tuo on?

Mikä juttu tuo on?

Olet halunnut aktiivisesti unohtaa? Ei hätää. Minä muistan kyllä. Harvoin sitä tulee toinen mies iskemään.

• Varpunen_jouluaamuna

Onko samat vakkarit vielä kehissä?

• Suurin osa lopettanut. Täällä on ollut, yllätys yllätys, paljon riitoja.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Suurin osa lopettanut. Täällä on ollut, yllätys yllätys, paljon riitoja.

Mikä saa sinut jatkamaan?

Mikä saa sinut jatkamaan?

Heh, en tiedä. Harvemmin kyllä nykyään tulee kirjoiteltua, kun ei ole enää vakkarikaartia.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Heh, en tiedä. Harvemmin kyllä nykyään tulee kirjoiteltua, kun ei ole enää vakkarikaartia.

Ellu (joka ei itsekään näy viihtyvän palstalla) hehkutti uusia kykyjä, sinua ne eivät tunnu vakuuttaneen...

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Harvemmin eli enää joka kymmenes minuutti. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin eli enää joka kymmenes minuutti. :)

Joka päivä tulee käytyä, mutta kommentointi on jäänyt vähemmälle.

• Varpunen_jouluaamuna

Vieläkö Harmis kirjoittelee, vai onko se löytänyt muuta tekemistä?

• Anonyymi

Kirjoittaa puskista nimimerkillä _harmis ei kirj._

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaa puskista nimimerkillä _harmis ei kirj._

Harmis on aina mieluummin puskaillut.
        Muistelen että Harmiksen rekkautumiseen liittyi joku episodi? En muista enää mistä oli kyse, mutta Harmis väitti syyn olleen minussa. Paskapuhetta sanon minä.

• Anonyymi

Voi täällä uusiskin olla, mutta niin pitkään kun on mahdollista huudella anonyyminäkin, kukaan ei tälläiselle alustalle halua rekkautua.

On helpompaa möläyttää jotain tälleen ja kohta jo unohtaa se. Helpompi olla neula heinäsuovassa kuin liputtaa olevansa tietty.

• Varpunen_jouluaamuna

Ainahan täällä on ollut niitä, jotka ovat halunneet erottua.

• Anonyymi

Ainahan täällä on ollut niitä, jotka ovat halunneet erottua.

No ne sitten erottuu. Tosin se sikaansaa foliohattuilua ja se taas karkoittaa lisää rekkautuneita. Kaikki luulee toisiaan toiseksi kilpaa.

Voihsn se olla, ettei Ellun toivomia uusia palstalaisia tule enää ja idea tästä kuoppaantuu. Normaalia kehitystä. Nuoret käyttää jo eripohjia ja tämä tulee tiensä päähän. Vielä jotkut vskiotrollit jaksaa änkyttää tyhjentyvään taustaan.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

No ne sitten erottuu. Tosin se sikaansaa foliohattuilua ja se taas karkoittaa lisää rekkautuneita. Kaikki luulee toisiaan toiseksi kilpaa.

Voihsn se olla, ettei Ellun toivomia uusia palstalaisia tule enää ja idea tästä kuoppaantuu. Normaalia kehitystä. Nuoret käyttää jo eripohjia ja tämä tulee tiensä päähän. Vielä jotkut vskiotrollit jaksaa änkyttää tyhjentyvään taustaan.

Luulen että "uudet palstailijat" ovat vanhoja perseilijöitä.

• Anonyymi

Luulen että "uudet palstailijat" ovat vanhoja perseilijöitä.

Jep. Kuten sinä. Esität vaan taas tietämätöntä, kyllä se paljastuu aikanaan, kun tällä nikillä yrität tulls näkyviin.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Kuten sinä. Esität vaan taas tietämätöntä, kyllä se paljastuu aikanaan, kun tällä nikillä yrität tulls näkyviin.

Minä toin heti esille kuka olen.

• Anonyymi

Et heti, kun tulit joulun jälkeen tai siihen aikoihin.

Ja lisäksi välillä olet anonyyminä... kyllä tiedät palstan hyvin... suotta kyselet.

• Anonyymi

Mutta olet hyvin tietoinen puskailtuasi täällä jatkuvasti, ei mene läpi tietämättömyytesi.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta olet hyvin tietoinen puskailtuasi täällä jatkuvasti, ei mene läpi tietämättömyytesi.

Kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
        Minua ei kiinnosta seurata puskista palstan älyvapaata kirjoittelua ja heitellä anona kommentteja.

• Anonyymi

Kommenttisi kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
        Minua ei kiinnosta seurata puskista palstan älyvapaata kirjoittelua ja heitellä anona kommentteja.

Mistä tiedät olevan älyvapaata?

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät olevan älyvapaata?

En muista koskaan nähneeni palstalla muuta kuin älyvapaata menoa. Ei se taso siitä kohene jos olen muutaman kuukauden vilkaisematta tänne.

• JanK

Joulu meni jo ja kissa söi varpusen.

• Varpunen_jouluaamuna

Sörsselsön?

• JanK

Sörsselsön?

Hartikainen.

• Varpunen_jouluaamuna
        JanK kirjoitti:

Hartikainen.

Sönkkö joka on löytänyt miehisen puolensa?

• JanK

Sönkkö joka on löytänyt miehisen puolensa?

Ei se ole koskaan hukassa ollut. Nyt vaan näytän osan siitä.

• Varpunen_jouluaamuna
        JanK kirjoitti:

Ei se ole koskaan hukassa ollut. Nyt vaan näytän osan siitä.

Ihan vapaasti, tee se jossain muussa ketjussa.

• JanK

Ihan vapaasti, tee se jossain muussa ketjussa.

Tehnytkin.

• Anonyymi

Pikku-Pirpana ja Lauruska ovat uusia naiskirjoittajia. Pikku-Pirpanalla on jonkinlainen seksiprivaviestisuhde Pujottelijan kanssa. Lauruska tulee hyvin juttuun ainakin muiden naiskirjoittajien kanssa. Hänellä on paljon sairauksia, joista kertoilee.

• Varpunen_jouluaamuna

Kukas se tämä pikku-pimpero on? Millä nikillä kirjoitellut aiemmin?
        Lauruska voi olla joku monisairas vanha vakkari.

• Anonyymi

Kummatkin ovat mitä ilmeisemmin uusia, sen verran erilaiset jutut. Vanhat vakkarit paljastuvat aina ennen pitkää. Lauruska meni jopa paljastamaan henkilöllisyytensä ja facebook-profiilinsa (en nähnyt tätä tosin) kun riiteli Pönttiksen kanssa, että ei ole varastanut hänen tuttunsa kuvaa profiiliin (siinä näkyi osa kasvoista). Hieman miehisen näköinen nainen, mutta ei JanK kuitenkaan.
        Pikkupirpana taas suunnittelee jo treffejä Pujiksen kanssa, ellei ole jopa jo ollut. Alastonkuviakin on lähetelty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummatkin ovat mitä ilmeisemmin uusia, sen verran erilaiset jutut. Vanhat vakkarit paljastuvat aina ennen pitkää. Lauruska meni jopa paljastamaan henkilöllisyytensä ja facebook-profiilinsa (en nähnyt tätä tosin) kun riiteli Pönttiksen kanssa, että ei ole varastanut hänen tuttunsa kuvaa profiiliin (siinä näkyi osa kasvoista). Hieman miehisen näköinen nainen, mutta ei JanK kuitenkaan.
        Pikkupirpana taas suunnittelee jo treffejä Pujiksen kanssa, ellei ole jopa jo ollut. Alastonkuviakin on lähetelty.

Ai niin, Pönttis taitaa luulla tätä Pirpanaa myös mieheksi, luultavasti sinuksi.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näy noita uusia, luulen että tunnistaisin tyylin muutamasta repliikistä.

Pujis ei olekaan näkynyt palstalla, taitaa olla pikku-pimperon selässä.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, Pönttis taitaa luulla tätä Pirpanaa myös mieheksi, luultavasti sinuksi.

Minusta on tullut pöntölle pakkomielle?

• Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt kokokuvan kasvoista. Ei ole miehisen näköinen.

Lauruska on kuule ihan marraskuussa ensin eksynyt, ja lopulta jämähtänyt tälle palstalle nähtyään, että tällä pystyy jopa vähän asiallisemmin keskustelemaan mitä toisaalla. Saatat tunnistaa nikin Ihan_sivusta tältä tai muilta palstoilla. Vaihdoin nikkiä kun ensin syytettiin kuvavarkaaksi, ja siitä huolimatta että paljastin koko naaman, ensin uskottiin, ja taas väitettiin toista. Anyway, periksi en anna, ja se kuka vielä yrittää kiusata, sille lävähtää rikossyyte irl.

Siinä monisairaassa onnistuit osumaan oikein, mutta vanha vakkari....noup. Krooninen yhtäjaksoinen ja sietämätön ristiselän hermosärky löytyy, ja se on syy jonka takia istun kotisohvalla neljän seinän vankina lähes 24/7, ja palstailu on ajan kulua sekä mun tän hetkinen sosiaalinen kontakti toisten ihmisten kanssa.

Ketään en tahallaan loukkaa, mutta tahattomasti sitä saatan tietämättäni tehdä, kun kaikki voimat menee hermokipujen kestämiseen. Kuulun valitettavasti siihen pieneen ryhmään ihmisiä, jolle yhdestäkään lääkkeestä tai lääkkeettömästä hoidosta ei ole yhtään apua kivun lievityksessä. Jos kokee tulleensa mun loukkaamaksi, kannattaa siitä asiallisesti mulle sanoa.

Mulle saa kyllä jankata vastaan, jos itsetunto kärsii ottaa piikikkäitä kommentteja vastaan. Tässä pieni esittely itsestäni. Ikää tulee tänä vuonna 41-v.

• Varpunen_jouluaamuna
        Lauruska kirjoitti:

Lauruska on kuule ihan marraskuussa ensin eksynyt, ja lopulta jämähtänyt tälle palstalle nähtyään, että tällä pystyy jopa vähän asiallisemmin keskustelemaan mitä toisaalla. Saatat tunnistaa nikin Ihan_sivusta tältä tai muilta palstoilla. Vaihdoin nikkiä kun ensin syytettiin kuvavarkaaksi, ja siitä huolimatta että paljastin koko naaman, ensin uskottiin, ja taas väitettiin toista. Anyway, periksi en anna, ja se kuka vielä yrittää kiusata, sille lävähtää rikossyyte irl.

Siinä monisairaassa onnistuit osumaan oikein, mutta vanha vakkari....noup. Krooninen yhtäjaksoinen ja sietämätön ristiselän hermosärky löytyy, ja se on syy jonka takia istun kotisohvalla neljän seinän vankina lähes 24/7, ja palstailu on ajan kulua sekä mun tän hetkinen sosiaalinen kontakti toisten ihmisten kanssa.

Ketään en tahallaan loukkaa, mutta tahattomasti sitä saatan tietämättäni tehdä, kun kaikki voimat menee hermokipujen kestämiseen. Kuulun valitettavasti siihen pieneen ryhmään ihmisiä, jolle yhdestäkään lääkkeestä tai lääkkeettömästä hoidosta ei ole yhtään apua kivun lievityksessä. Jos kokee tulleensa mun loukkaamaksi, kannattaa siitä asiallisesti mulle sanoa.

Mulle saa kyllä jankata vastaan, jos itsetunto kärsii ottaa piikikkäitä kommentteja vastaan. Tässä pieni esittely itsestäni. Ikää tulee tänä vuonna 41-v.

Tiedän jo millä nikillä olet kirjoitellut.

• Anonyymi kirjoitti:

Alastonkuvia Pujiksen ja Pirppiksen välillä? 🤨Saakeli, mitä muuta mielenkiintoista juorua mä oon missannut tapeltuani pari viime päivää telkkarin kanssa. 🤔

• Lauruska kirjoitti:

Alastonkuvia Pujiksen ja Pirppiksen välillä? 🤨Saakeli, mitä muuta mielenkiintoista juorua mä oon missannut tapeltuani pari viime päivää telkkarin kanssa. 🤔

No juorut on juoruja. Ei kannata kaikkea satavarmana ottaa..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No juorut on juoruja. Ei kannata kaikkea satavarmana ottaa..

Niinhän ne on. Te itse tiedätte totuuden parhaiten, eikä se meille muille kuulu pätkääkään. Tai ainakaan pitäis...

• Lauruska kirjoitti:

Niinhän ne on. Te itse tiedätte totuuden parhaiten, eikä se meille muille kuulu pätkääkään. Tai ainakaan pitäis...

Kas kun oli se joulukortti-tekijänoikeusjuttu, valotin taustaa siitä kuvasta. Se oli eroottinen kuva jonka olin lähettänyt pujottelijalle. Sen piti jäädä meidän väliseksi inside-jutuksi.

Koska se yksi ahdistelija sai minut ajettua nurkkaan, sillä paljastin sen kuvan taustat.. tyhmää, mutta poistinkin kuvan heti sen jälkeen.

Ja pitänee välillä palstallekin antaa jotain mutusteltavaa.. juoruja..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Kas kun oli se joulukortti-tekijänoikeusjuttu, valotin taustaa siitä kuvasta. Se oli eroottinen kuva jonka olin lähettänyt pujottelijalle. Sen piti jäädä meidän väliseksi inside-jutuksi.

Koska se yksi ahdistelija sai minut ajettua nurkkaan, sillä paljastin sen kuvan taustat.. tyhmää, mutta poistinkin kuvan heti sen jälkeen.

Ja pitänee välillä palstallekin antaa jotain mutusteltavaa.. juoruja..

Joo, jotenkin kuulostaa hyvinkin tutulta. 😉

• Anonyymi

Elisakettu kirjoittelee täällä noin kerran viikossa, kun hänellä on vapaata töistä. Tuskin nyt paikalla.
      Disse on siirtynyt puskiin. Samoin Pönttis ja Harmis.
      Pujottelijalla on säpinää.

• Varpunen_jouluaamuna

Ai ei ellukaan viihdy palstalla? En tosin ihmettele, jokainen kommentoija vaikuttaa vakkarilta. Jutut kiertää kehää.

Disse ei lähde kulumallakaan, se on jäänyt koukkuun. Pujis löysi kuin löysikin viimein jonkun joka kiinnostui hänestä. 👍

• Anonyymi

Ai ei ellukaan viihdy palstalla? En tosin ihmettele, jokainen kommentoija vaikuttaa vakkarilta. Jutut kiertää kehää.

Disse ei lähde kulumallakaan, se on jäänyt koukkuun. Pujis löysi kuin löysikin viimein jonkun joka kiinnostui hänestä. 👍

Pönttis on aggressiivisen mustasukkainen Pujottelijasta tätä nykyä, tosin luulee, että se Pujiksesta kiinnostunut on mies.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Pönttis on aggressiivisen mustasukkainen Pujottelijasta tätä nykyä, tosin luulee, että se Pujiksesta kiinnostunut on mies.

Jos oikein käsitin, pönttö luulee minua harmikseksi, pujikseksi, pikku-pimperoksi ja ehkä moneksi muuksi.

• Anonyymi

Jos oikein käsitin, pönttö luulee minua harmikseksi, pujikseksi, pikku-pimperoksi ja ehkä moneksi muuksi.

Vaikea tietysti tietää, mitkä kaikki puskakommentit ovat Pönttiksen, mutta on niissä monissa tietty tunnistettavuus. Siitä pujiksen ja Pikku-pirpanan romanssista sekosi täysin. Välillä Pujis on hänestä Pujis, välillä hänkin Pertti. Nyt on oudon hiljaa. On myös uhkaillut poliiseilla ym. muilla tapansa mukaan lähes kaikkia rekattuja. Kun hakkeroivat kuulemma hänen koneensa ja hiippailevat hänen naapurustossaan.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikea tietysti tietää, mitkä kaikki puskakommentit ovat Pönttiksen, mutta on niissä monissa tietty tunnistettavuus. Siitä pujiksen ja Pikku-pirpanan romanssista sekosi täysin. Välillä Pujis on hänestä Pujis, välillä hänkin Pertti. Nyt on oudon hiljaa. On myös uhkaillut poliiseilla ym. muilla tapansa mukaan lähes kaikkia rekattuja. Kun hakkeroivat kuulemma hänen koneensa ja hiippailevat hänen naapurustossaan.

Annetaan pönttiksen olla, ei manata piruja palstalle.

• Anonyymi

Peros234`

• Varpunen_jouluaamuna

😁😁😁

• Anonyymi

Lillis ja Jiimen alkoi seukata ja häipyivät ja Lillikseen rakastunut JanK jäi palstalle itkemään.

• Varpunen_jouluaamuna

Oliko hän kiinnostunut geemänistä vai lillispylleröstä?

• Anonyymi

Oliko hän kiinnostunut geemänistä vai lillispylleröstä?

Lillikseen oli aivan rakastunut ja kirjoitteli tälle jopa eroottisia rakkausrunoja.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Lillikseen oli aivan rakastunut ja kirjoitteli tälle jopa eroottisia rakkausrunoja.

Sörsselssön sai pakit?

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

No minkä mä sille mahdan, että on niin ihana flikka et meni nuppi sekaisin. 😅

Pitäs lailla kieltää olemasta niin ihana.

• JanK

Sörsselssön sai pakit?

Hartikainen. Mitään pakkeja saanut, ystävällisen torjunnan. Reilua minusta. Eihän sitä pidä itseään vastaan toimia, vaikka kuka olis vaikka miten ihastunut.

Minä vaan sekoilen, kun sekopää olen. :)

• Varpunen_jouluaamuna
        JanK kirjoitti:

Hartikainen. Mitään pakkeja saanut, ystävällisen torjunnan. Reilua minusta. Eihän sitä pidä itseään vastaan toimia, vaikka kuka olis vaikka miten ihastunut.

Minä vaan sekoilen, kun sekopää olen. :)

Sörsselssöninä olet tullut tutuksi, siksi jäät.
        Vieläkö miehesi katselee sekoilujasi?

• JanK

Hartikainen. Katselee tietysti, mihkä se nyt lähtis?

• Anonyymi

JanK:n mies on bi, joten hänestä on ok, että JanK muuttuu miehekkäämpään suuntaan.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

No minkä mä sille mahdan, että on niin ihana flikka et meni nuppi sekaisin. 😅

Pitäs lailla kieltää olemasta niin ihana.

Ihana????

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana????

Niin. Ihana.

• I am Spartacus!

• Varpunen_jouluaamuna

Peris?

Peris?

Minä olen jokainen, kirjoitin ylläolevan vain hämätäkseni. ; )

• Varpunen_jouluaamuna
        Kollimaattori kirjoitti:

Minä olen jokainen, kirjoitin ylläolevan vain hämätäkseni. ; )

Hämäät vain itseäsi.

• Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! :D

• Anonyymi

Mitä sin'ä luulet?

Niinhän luuleeyt=

• Sanoisin että ne uudet hyvät keskustelijat ovat Lauruska ja randombypasser. Minä itse olen satunnainen seikkailija ja eksyin palstalle syyskuun loppupuolella.

Ihastuin Dissen tapaan kirjoittaa ja tykästyin Lady E:n tyyliin. Jos olet kuuluisa Pertti.. kunnia on minun esittäytyä..

Palsta todellakin kaipaa keskustelijoita - hyviä sellaisia. Noin mielipiteenäni, ja sinua on kehuttu ja haukuttu.. ja minuakin luultiin sinuksi alkuun. Syystä joka jäi hämärän peittoon..

Minä en ole kummoinen keskustelija mielestäni, tosin nautin siitä kyllä. Sinä taasen olet virtuoosi niin hyvässä kuin pahassakin.. saamani tiedon mukaan. Joten kun palsta on lyhyessä ajassa kärsinyt joukkopaon rekkautuneiden taholta, on hyvä että jotkut legendat palaa..

• Varpunen_jouluaamuna

Minun varaani ei kannata laskea mitään, olen täällä vain piipahtamassa.
        Palstapojilla on ongelma, he eivät voi sietää minua, mutta palsta on tyhjä ilman minua. Viha/rakkaus-suhde.

Tavallaan ymmärrän poikia, omassa työtiimissäni on työntekijöitä joita en voi tällä hetkellä vaihtaa. Pitää vain antaa heidän sählätä tämän tilinpäätöskauden.

• Anonyymi

sinua ei yhtään haittaa, että aloittaja risti sinut heti pikku-pimperoksi?

• Anonyymi kirjoitti:

sinua ei yhtään haittaa, että aloittaja risti sinut heti pikku-pimperoksi?

Ei pätkääkää haittaa. Kutsukoon miksi kutsuu, ei se multa ole pois. Nimimerkistä on kyse, ei identiteetistäni. Enkä kokenut sitä haukkumiseksi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ei pätkääkää haittaa. Kutsukoon miksi kutsuu, ei se multa ole pois. Nimimerkistä on kyse, ei identiteetistäni. Enkä kokenut sitä haukkumiseksi.

Vähättelevää ja seksististä nimittelyä, mutta ihan hyvä kun ei haittaa sinua.

Palstapojilla on ongelma, he eivät voi sietää minua, mutta palsta on tyhjä ilman minua. Viha/rakkaus-suhde.

Tavallaan ymmärrän poikia, omassa työtiimissäni on työntekijöitä joita en voi tällä hetkellä vaihtaa. Pitää vain antaa heidän sählätä tämän tilinpäätöskauden.

No on sulla ainakin iso ego. Näin tyhjää täynnä olevalla palstalla mahtuu kyllä muutamakin itseänsä täynnä olemaan samanaikaisesti.

Juu, sinulla olikin kuulemma tapana haukkua/vittuilla muille palstalaisille.
        No.. mikäs siinä jos siitä saa kiksejä, mutta ei se kyllä rakkaudentunteita herätä.

Ja toisaalta kehuja kuullut että olet hyvä kirjoittamaan.. se pitänee paikkaansa. Mutta mistäpä minä mitään tietäisin - kuulopuheita kaikki tyynni.

No itse kanssa ihan piipahtelija menttaliteetillä. Sillai on ja off palstailija. Mutta ehkä joskus saan lukea juttujasi...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No on sulla ainakin iso ego. Näin tyhjää täynnä olevalla palstalla mahtuu kyllä muutamakin itseänsä täynnä olemaan samanaikaisesti.

Juu, sinulla olikin kuulemma tapana haukkua/vittuilla muille palstalaisille.
        No.. mikäs siinä jos siitä saa kiksejä, mutta ei se kyllä rakkaudentunteita herätä.

Ja toisaalta kehuja kuullut että olet hyvä kirjoittamaan.. se pitänee paikkaansa. Mutta mistäpä minä mitään tietäisin - kuulopuheita kaikki tyynni.

No itse kanssa ihan piipahtelija menttaliteetillä. Sillai on ja off palstailija. Mutta ehkä joskus saan lukea juttujasi...

Anna yhteystiedot niin pertsa alkaa privana pommittaa, aikoinaan yritti kaikkia palstan naisoletettuja ja suuttui hirveästi kun sai pakkeja, sitä oli hauska seurata.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna yhteystiedot niin pertsa alkaa privana pommittaa, aikoinaan yritti kaikkia palstan naisoletettuja ja suuttui hirveästi kun sai pakkeja, sitä oli hauska seurata.

-harmiseikirj-

Minä kirjoitan hänelle heti!

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Juu.. en. Kyllä mä ny pikkuisen katson ennen kuin annan yhteystietojani.. kai.

Iso ego, isot reaktiot. Aika lailla niin se menee.
        Mutta et voi sinäkään kieltää että hän on persoona isolla peellä. Ja kuulemani mukaan sellainen hän on. Ja kyllähän palstalle mahtuu persoonia pilvin pimein.. kaivataan niitä jopa täyttämään tyhjiötä.

Kylläpä sinäkin nyt hanakasti olet minua tyrkyttämässä.. heh. Vai olenko väärinkäsittänyt taas jotain?

Ei täällä kukaan sinua ole ikävöinyt. +-0. Itse päätät osallistutko.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu.. en. Kyllä mä ny pikkuisen katson ennen kuin annan yhteystietojani.. kai.

Iso ego, isot reaktiot. Aika lailla niin se menee.
        Mutta et voi sinäkään kieltää että hän on persoona isolla peellä. Ja kuulemani mukaan sellainen hän on. Ja kyllähän palstalle mahtuu persoonia pilvin pimein.. kaivataan niitä jopa täyttämään tyhjiötä.

Kylläpä sinäkin nyt hanakasti olet minua tyrkyttämässä.. heh. Vai olenko väärinkäsittänyt taas jotain?

Joo, pertsahan on, näyttää vaan pehmentyneen niin ei taida olla enää palstasotiin ukkelista :( tohvelit jalkaan ja vanhainkotiin, ei siitä muuhun enää ole :D

Niin no olis taas tavallaan hauska nähdä sitä draamaa mitä vain pertti osaa luoda, no en oikeasti haluaisi sinua siihen sotkea, se on kovaa peliä kun pertti riemastuu.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Pertti ei iästään huolimatta vaikuta omilla jaloillaan seisovalta aikuiselta ihmiseltä, vaan tarvitsee jatkuvaa tukea joltakin, onpa se sitten Pönttis, Ellu tai joku muu palstan nainen. Nykyään vuorossa on Ellu. Hänen peräänsä täällä itkenyt, kun ei ole ollut häntä pitelemässä kädestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, pertsahan on, näyttää vaan pehmentyneen niin ei taida olla enää palstasotiin ukkelista :( tohvelit jalkaan ja vanhainkotiin, ei siitä muuhun enää ole :D

Niin no olis taas tavallaan hauska nähdä sitä draamaa mitä vain pertti osaa luoda, no en oikeasti haluaisi sinua siihen sotkea, se on kovaa peliä kun pertti riemastuu.

-harmiseikirj-

No minä olen aikasta pehmeää ja kimmoisaa ainesta, varsinainen kumipää. En kestä haukkumista ja huono olen vittuilemaankin. Asiat asioina ja minut on helppo jyrätä asiattomuudella.

Sitten taas minulla on sitkeyttä kuten ihka aidolla kumipäällä. Ehkä se johtuu siitä että olen vähän yksinkertainen ja tyhmä. Viis siitä..

Kyllästynyt kun palstalla ei ole enää kunnon keskusteluja.. tyhjäpäisiä inttämässä mikä hiusväri on naisella paras.. haloo!!! Mutta ehkäpä se nyt sitten on palstan tulevaisuus...

• Niinhän minä taisin mainita. Siis mainitsin.

On varmaan useitakin ollut,osa jo tulleita ja menneitäkin.

Mutta tuossahan jo uusia tulokkaita kävi sulle esittäytymässäkin. Lauruska/Ihan sivusta ja Pikku-Pirpana (puhekielessä Pirppis eikä mikään helkutin pimpero... Aki!!!).

Palstakamu uudella rekillään jo havaitsit, liekö Kollimaattori sun aikaan kirjoitellut lyhkäisiä kommentteja enempää, viime aikoina aktivoitunut enempi. Randombypasser tuli jo mainituksi myös. Anonyymejä signeerattuja on ainakin --sivusta, Sheena.... muitakin ollut mutta kun tulevat ja menevät. Likinäkörillitäti on uudella rekillä. JustJust... en tiedä kuka entinen ja miten pitkään hän ollut.

Funeau hävitti rekkinsä, tosin ei enää näy anonakaan. Liljalaaksolaisista lähinnä Peris paikalla. Aika moni vaihtanut anoksi. Trollikkaa näkyy harvoin.

Viime aikoina tuntuu porukkaa olleen vaan vähempi ja vähempi. Ei oikein tietoa kenekään kuviista. Mutta kuten moni on toivonut, palsta tekee omaa kuolemaansa. Tai ehkä se on vain kivuliaasti haavoittunut ja herää henkiin vielä?

• Varpunen_jouluaamuna

En huomaa minkään muuttuneen, sama meno jatkuu. Tai oikeastaan palsta on hiljentynyt, luulisin niin.
        Kollimaattori on tainnut olla sivustolla pidempään kuin minä, mutta ei ole koskaan sanonut mitään noteerattavaa. Ei hänestä ole keskustelijaksi.
        Jos Funis häipyi, niin ihan jees. Mikään ei tosin muutu, vajakkien kokoontumisajot jatkuvat vaikka joku lopettaa. Vasta silloin ilmapiiri voisi muuttua jos kaikki löyhäpäät lopettaisivat, mutta mihin he kotoaan lähtisivät.

Kiva että täällä on edes yksi suht. koht. normaali (minun lisäkseni). Hyvää alkanutta vuotta sulle.

• Anonyymi

En huomaa minkään muuttuneen, sama meno jatkuu. Tai oikeastaan palsta on hiljentynyt, luulisin niin.
        Kollimaattori on tainnut olla sivustolla pidempään kuin minä, mutta ei ole koskaan sanonut mitään noteerattavaa. Ei hänestä ole keskustelijaksi.
        Jos Funis häipyi, niin ihan jees. Mikään ei tosin muutu, vajakkien kokoontumisajot jatkuvat vaikka joku lopettaa. Vasta silloin ilmapiiri voisi muuttua jos kaikki löyhäpäät lopettaisivat, mutta mihin he kotoaan lähtisivät.

Kiva että täällä on edes yksi suht. koht. normaali (minun lisäkseni). Hyvää alkanutta vuotta sulle.

Eipä kestä :) Minultakin ellulle hyvää alkanutta vuotta.

-harmiseikirj-

• Palsta on taantunut suoli24:n muita alueita vastaavaksi. Tästä ei enää nousta. Liian moni on siirtynyt vehreämmille niityille. Ei tätä enää elvytetä. Eikä tämä kellekään tullut yllätyksenä. Palsta joka rakentuu vittuilun ja juoruilun varaan ei voi ollakaan kovin pitkäikäinen. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Palsta on taantunut suoli24:n muita alueita vastaavaksi. Tästä ei enää nousta. Liian moni on siirtynyt vehreämmille niityille. Ei tätä enää elvytetä. Eikä tämä kellekään tullut yllätyksenä. Palsta joka rakentuu vittuilun ja juoruilun varaan ei voi ollakaan kovin pitkäikäinen. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.

Vedä ruoja itsesi vessanpöntöstä alas.

Unohdin varmaan useammankin mainita. Ei muista kun jää niin paljon lukematta täältä.

Timo sulle tuttu? Simiti? Siinäpä vasta veikko :-D

En mä sanoisi palstalaisia löyhäpäiksi, hyi sinua senkin tuhmeliini. Minusta jokainen täyttää tehtävänsä (vaikkei olisi tehtävääkään).

Kiitos. Oikein hyvää alkanutta myös sinulle Aki, senkin vanha konna :) Piristävää aina "nähdä".

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä kestä :) Minultakin ellulle hyvää alkanutta vuotta.

-harmiseikirj-

tirsk... :-D

Kiitos sulle, vanha kunnon Ritsku. Oikein hyväää alkanutta vuotta myös sinulle:)

• Varpunen_jouluaamuna
        elisakettu kirjoitti:

Unohdin varmaan useammankin mainita. Ei muista kun jää niin paljon lukematta täältä.

En mä sanoisi palstalaisia löyhäpäiksi, hyi sinua senkin tuhmeliini. Minusta jokainen täyttää tehtävänsä (vaikkei olisi tehtävääkään).

Kiitos. Oikein hyvää alkanutta myös sinulle Aki, senkin vanha konna :) Piristävää aina "nähdä".

Katselen vähän ympärilleni, kukatietää vaikka alkaisin taas kirjoittelemaan aktiivisemmin. En tosin voi kirjoitella niin aktiivisesti kuin joskus, mutta ehkä päivittäin silti. Ainakin pikaisesti.

• Varpunen_jouluaamuna
        elisakettu kirjoitti:

Simiti on tuttu, mutta en tiedä onko lintu vai kala. Suhtaudun kriittisesti koko turhakkeeseen.

• Palstakamu kirjoitti:

Palsta on taantunut suoli24:n muita alueita vastaavaksi. Tästä ei enää nousta. Liian moni on siirtynyt vehreämmille niityille. Ei tätä enää elvytetä. Eikä tämä kellekään tullut yllätyksenä. Palsta joka rakentuu vittuilun ja juoruilun varaan ei voi ollakaan kovin pitkäikäinen. Hauskaa oli niin kauan kuin sitä kesti.

Nooh, eihän sitä koskaan tiedä...

Sinäkin Brutukseni... oikein rakastat kaikkea draamaa ja sekoilua. Älä edes yritä :-D

* Yhtä rakastettava kuin ennenkin.*

Katselen vähän ympärilleni, kukatietää vaikka alkaisin taas kirjoittelemaan aktiivisemmin. En tosin voi kirjoitella niin aktiivisesti kuin joskus, mutta ehkä päivittäin silti. Ainakin pikaisesti.

No mutta. Sulla oli hyviä aloituksia aikoinaan (silloin kun jätit vittuilut vähemmälle). Nyt kun toverimme aktiivimme Disse on kaikkoontunut (opetellut taikatemppuja) niin tarvitaan vetäviä aloituksia.

Elä pappa polta pelihousujas. Se ei sovi sun kaikkivaltiaaseen egoosi.

• elisakettu kirjoitti:

Nooh, eihän sitä koskaan tiedä...

Sinäkin Brutukseni... oikein rakastat kaikkea draamaa ja sekoilua. Älä edes yritä :-D

Siksi minä olenkin täällä ja niin moni muu lopettanut. Pitäisikin ottaa joku uusi palsta projektiksi 😈

• Varpunen_jouluaamuna
        elisakettu kirjoitti:

No mutta. Sulla oli hyviä aloituksia aikoinaan (silloin kun jätit vittuilut vähemmälle). Nyt kun toverimme aktiivimme Disse on kaikkoontunut (opetellut taikatemppuja) niin tarvitaan vetäviä aloituksia.

En vittuile, annan kritiikkiä jos se on tarpeen.
        Tällä hetkellä palsta ei ole siinä tilassa, että kannattaisi ryhtyä yrittämään liian kunnianhimoisia keskusteluja. Taso on...noh, siinä on toivottavaa.

Sinä ja minä voisimme keskustella vaikka mistä ja keskustelu olisi mielenkiintoinen, mutta apinalauma ympärillä ei tulisi siitä hullua hurskaammaksi.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Elä pappa polta pelihousujas. Se ei sovi sun kaikkivaltiaaseen egoosi.

Se oli huumoria, ettäs tiedät tosikko.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Siksi minä olenkin täällä ja niin moni muu lopettanut. Pitäisikin ottaa joku uusi palsta projektiksi 😈

Hyvästi, adios amigo!

• Palstakamu kirjoitti:

Taas nuo pirunsarvet....

Rauhoitu!

*kutittaa kamun pulleaa masua*

• elisakettu kirjoitti:

Taas nuo pirunsarvet....

Rauhoitu!

*kutittaa kamun pulleaa masua*

Minä olen ilkikurinen 😁, mutta rapsutukset tehoaa aina.

Tällä hetkellä palsta ei ole siinä tilassa, että kannattaisi ryhtyä yrittämään liian kunnianhimoisia keskusteluja. Taso on...noh, siinä on toivottavaa.

Sinä ja minä voisimme keskustella vaikka mistä ja keskustelu olisi mielenkiintoinen, mutta apinalauma ympärillä ei tulisi siitä hullua hurskaammaksi.

Palstalla ei-aktiiveina on edelleenkin hyviä kirjoittajia, vaikka monikin välillä sivussa (tai nurkassa) seisookiin. Mä tykkään näistä. Fiksuja ja monipuolisia.

Palsta tarvitsee nyt hieman... vetoapua.

Äläkä sinä imartele. Menetät muuten uskottavuutesi.

• Palstakamu kirjoitti:

Minä olen ilkikurinen 😁, mutta rapsutukset tehoaa aina.

Juuh... kai nyt kettu tietää miten manipuloida toista.

• Anonyymi

Jaaa meillä kaiiikillla olii niiiin muuuukaaaavaaa!

• Varpunen_jouluaamuna
        elisakettu kirjoitti:

Palstalla ei-aktiiveina on edelleenkin hyviä kirjoittajia, vaikka monikin välillä sivussa (tai nurkassa) seisookiin. Mä tykkään näistä. Fiksuja ja monipuolisia.

Faktahan se on, että sinä olet ainoa palstakirjoittaja, joka ei koe tarvetta mitellä kanssani voimiaan etkä sinä koeta enää ohjatakaan minua kommenteillasi.
        Kyllä minä vetoapua annan, jos näen että en vedä perässäni rekeä jossa istuu lauma vastahakoisia imbesillejä.

Faktahan se on, että sinä olet ainoa palstakirjoittaja, joka ei koe tarvetta mitellä kanssani voimiaan etkä sinä koeta enää ohjatakaan minua kommenteillasi.
        Kyllä minä vetoapua annan, jos näen että en vedä perässäni rekeä jossa istuu lauma vastahakoisia imbesillejä.

Hyvä Pertti, kyllä se Ellu siitä vielä lämpenee 🙄

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Täällä ainoa hyvä oli Misspönttöuuni. Asiallinen ja hauska nainen. Sitten ilmeisesti palstan taliaivot ajoivat kirjoittajan tiehensä. Fiksu nainen.

Viimeisen lauseen kielikuva ts mielikuva oli kyllä hauska.

Kukas se oli palstan piirtäjä? Modelli?

Tosta voisi tehdä sen tarina-aloituksenkin, jossa pukk... eiku Per.. eiku pikku-varpunen valjastaa punanenä-petteriä komennukselle. Perässä täyteen ahdettu reki, jossa on sekalainen (sekopäinen) palstaporukka. Simitin kiljupönttöä unohtamatta.

Saisi siitä ainaskin hienon joulukortin palstalle. Jos ei palstaosiohin tähän asti ole tehty kuvaa, niin nyt voisi sellaisenkin tehdä.

Sinkut edellä, muut perässä.

• Varpunen_jouluaamuna
        Palstakamu kirjoitti:

Höpsis, Ellu voisi olla äitini.

Sehän sinun ihanteesi onkin. Äityliini joka pitäisi pienestä kiukuttelevasta Perttyliinistä huolta.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ainoa hyvä oli Misspönttöuuni. Asiallinen ja hauska nainen. Sitten ilmeisesti palstan taliaivot ajoivat kirjoittajan tiehensä. Fiksu nainen.

Toivottavasti palaa takaisin. Olisi kiva lukea hänen kuulumisiaan.

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ellu lämpenee.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ellu pitää Akia himottavana pukumiehenä, jolla on myyntiniksit ja kikkakakkoset hallussa ja prässit suorassa.

• Anonyymi kirjoitti:

No kiva kuulla että hauska ja asiallinen.

Tuohon poisajamiseen en kyllä ihan usko. Ei ketään "ajeta" minnekään. Persoonaltaan vahva MP olisi ajettu ennemmin pois kuin antanut tulla tulta ja tappuraa takaisin? Eihän tässä pitkäkään aika ole, kun kirjoitti nimimerkillään tänne. Eikä rekkiäkään edelleenkään ole poistettu.

Eli kun tarpeeksi taputetaan, niin kyllä verhon takaa esiintyjät palaa.

Niin poikaseni, aivan niin.

• Palstakamu kirjoitti:

Sehän sinun ihanteesi onkin. Äityliini joka pitäisi pienestä kiukuttelevasta Perttyliinistä huolta.

Kyllä minä sinustakin huolta pidän, pikku-Kamu. Olette ihan yhtä rakkaita lapsosia molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellu pitää Akia himottavana pukumiehenä, jolla on myyntiniksit ja kikkakakkoset hallussa ja prässit suorassa.

Pertti kyllä nyt pisti niin pahan että saattaa Ellu viiletä. Ihastuneesta naisesta ei arvella että voisi olla äiti. Mutta tuo antaa kyllä viitteitä että se vanha tuttu pertsa on siellä jossain, se pitää vain saada esiin.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Ellu lämpenee.

Niih.

Mun sydän aina lämpenee noille nuorille miehille, jotka kovasti yrittävät selvitä kovassa ja kylmässä maailmassa.

Pienet kullanmuruset <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pertti kyllä nyt pisti niin pahan että saattaa Ellu viiletä. Ihastuneesta naisesta ei arvella että voisi olla äiti. Mutta tuo antaa kyllä viitteitä että se vanha tuttu pertsa on siellä jossain, se pitää vain saada esiin.

-harmiseikirj-

Kyllä se nyt ainakin yhden keittiön ellulle myy...

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Katos jos vittuilu ei ole tehokas keino, pitää keksiä toinen keino :-D

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Niih.

Mun sydän aina lämpenee noille nuorille miehille, jotka kovasti yrittävät selvitä kovassa ja kylmässä maailmassa.

Pienet kullanmuruset <3

Elä horise, täällä tarvitaan nyt romantiikkaa tilanteen paikkaamiseksi ja te olette Akin kanssa otollisessa kohdassa. Etkö näe kun mies kiemurtaa perässä? Otsikko ilmaisee ikävän.

• Anonyymi

Oletko humalassa? Voisit olla ellulle kuin danny.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se nyt ainakin yhden keittiön ellulle myy...

Keittiö on jo varattu toiselle nuorukaiselle. Ehti kysyä ensin.

• Varpunen_jouluaamuna
        Anonyymi kirjoitti:

Elä horise, täällä tarvitaan nyt romantiikkaa tilanteen paikkaamiseksi ja te olette Akin kanssa otollisessa kohdassa. Etkö näe kun mies kiemurtaa perässä? Otsikko ilmaisee ikävän.

Suksi nyt apina v.ttuun siitä kommentteinesi.
        Ellu on hyvä keskustelija, ei tähän "kiinnostukseen" muuta liity.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule nyt ollaan äiti-poika-tilanteessa. Kai nyt Akillekin tulee vanhaa muoria ikävä pitkän palstatauon jälkeen.

Römantiikka on hupsuimmille ja sinkkuloille.

• Anonyymi

Suksi nyt apina v.ttuun siitä kommentteinesi.
        Ellu on hyvä keskustelija, ei tähän "kiinnostukseen" muuta liity.

Eli sulla ei enää seiso? No sitten. Ei se ellun vika ole. Ne on ikämiesten ongelmia ne.

• elisakettu kirjoitti:

Kyllä minä sinustakin huolta pidän, pikku-Kamu. Olette ihan yhtä rakkaita lapsosia molemmat.

😝😝😝

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Kuule nyt ollaan äiti-poika-tilanteessa. Kai nyt Akillekin tulee vanhaa muoria ikävä pitkän palstatauon jälkeen.

Römantiikka on hupsuimmille ja sinkkuloille.

Ymmärsin että se sinisen pillerin käyttö nyt nolottais. Ettei kykene. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Älä välitä, antaa myydä niitä keittiöitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärsin että se sinisen pillerin käyttö nyt nolottais. Ettei kykene. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Älä välitä, antaa myydä niitä keittiöitä.

Varmaan nolottaisi. Siis jos käyttäisi.

Siksi toisekseen, en minäkään mikään pedofiili ole.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Varmaan nolottaisi. Siis jos käyttäisi.

Siksi toisekseen, en minäkään mikään pedofiili ole.

No niin, sitä se on.

• Anonyymi

Eihän te ota palstaa nyt liian vakavasti? On ikävää ellei ole mitään parempaa tekemistä, ihan kuin eläisitte jossain fantasiamaailmassa.
      Ne jotka pyörivät sinkut palstalla tavoitteenaan ikisinkkuilu on säälittävää puhumattakaan varatuista vakkareista.

• JanK

Säästä säälisi niille jotka sitä kaipaavat.

• Anonyymi

Nyt on asiaa! Hyvä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      14597
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      270
      5174