Aihe

Miehen penis haisee pahalle

Anonyymi

Se on asia, jonka olen huoratessa oppinut.

8

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannuli53

Ei mun ainakaa haise pitää pestä joskus olis kiva naida huoraa

• Sipulimehulla kun pesun päätteeksi huuhtelee, niin varmasti tuoksu on miellyttävä!

• Anonyymi

Käytä käsihuuhdetta aluksi, niin hajut häviää hetkessä. Kyllähän se haaroväli pesemättä alkaa haista, se on totuus. Mutta kuka sitä jatkuvasti viitsii pestäkkään?

• Anonyymi

Eikä saippuan kanssa kannata pestä esinahka alta. Eihän nainenkaan pese pillun sisäpuolta saippuan kanssa.
        Muuten sitten voi pestä hyvin. Eikä kukaan ole koskaan valittanut hajusta, tai mausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä saippuan kanssa kannata pestä esinahka alta. Eihän nainenkaan pese pillun sisäpuolta saippuan kanssa.
        Muuten sitten voi pestä hyvin. Eikä kukaan ole koskaan valittanut hajusta, tai mausta.

^ Eihän kaikki kehtaa valittaa hajusta seksitilanteessa. Tunnelma voi latistua, toinen voi loukkaantua jne. Hajupommi jää mieleen eikä toista tapaamista tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^ Eihän kaikki kehtaa valittaa hajusta seksitilanteessa. Tunnelma voi latistua, toinen voi loukkaantua jne. Hajupommi jää mieleen eikä toista tapaamista tule.

^ Puoli tuntia kestää vaikka hengittämättä, mutta tapaamisen jälkeen tyyppi heti estolistalle. Kamalaa, joskus olen unohtanut laittaa ja hajupommi tulee toistamiseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^ Puoli tuntia kestää vaikka hengittämättä, mutta tapaamisen jälkeen tyyppi heti estolistalle. Kamalaa, joskus olen unohtanut laittaa ja hajupommi tulee toistamiseen!

Se on ollut toi palstakyyläri.Se ei vaihda kalsareitaan eikä täällä kommenttejaan Se haisee jo täälläkin.

• Jannuli53

Hyi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      14756
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      272
      5345