Aihe

Kaikki menee kokoajan päin vittua

Anonyymi

Tuntuu että pettymyksiä tulee kerta toisensa jälkeen perään, vaikea saada naista kiinnostumaan minusta ja jos saan niin yleensä en ole ainoa sen naisen ainoa ihastus. Suhteet on menny päin vittua ja käräjät on tulossa yhteen juttuun liittyen eikä näytä kovin lupaavalta mun tilanne ja se asia kaduttaa niin hemmetisti viellä. Pointtini on että vaikka yrittäisin parantaa tapani ja järjestää asiat niin että pystyisin jatkamaan elämää normaalisti niin kokoajan tulee jotain taka pakkia.

Tuntuu vain että kok

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähetin vahingos viestin ennen kuin kerkesin kirjottaa loppuun eli piti jatkaa että kokoajan tuntuu vain että vituttaa ja vituttaa eikä mitään helpotusta tuu mihinkään kun mikään asia ei järjesty ja ihmiset prässää jatkuvasti muistuttamalla menneisyyden virheistä ja vittuilemalla. Aina kun näytän jonku heikkouden jossain asiassa jollekkin nii siitä vain tulee kauhee morkkis ja koen vaan oloni entistä arvottomammaks.

Ei pitäis näin rankasti tuomita itteä, kun mun käyttäytymismailleille on taustalla asioita mitä kenenkään ei pitäisi ikinä kokea, mutta mulla ei vaan ole voimia nousta tästä kuopasta vaikka kuinka yrittäisin. Läheisten takia pitää yrittää ponnistella ettei he murtuisi lopullisesti mun takia kun mikään ei järjesty

• Anonyymi

Nyt ei varmaan ole oikea aika pakonomaisesti etsiä naissuhdetta, kun muitakin elämän haasteita on. Eli hengitä rauhassa, hidasta, pysähdy, ajattele. Ongelmia ei pääse pakoon juoksemalla eikä vauhdilla saa myöskään parisuhdetta tai mitään muutakaan edistymistä elämässä aikaan.

Mietin, voisitko saada jostain (terapeuttista) keskusteluapua, jotta saisit ajatuksiasi jäsentymään? Esim. mielenterveystoimistosta tai vaikka kirkon diakoniatyön kautta. Jos käytännön elämän asiasi eivät ole hallinnassa, niin suhde ja sen mukanaan tuomat haasteet eivät helpota elämää. Voit toki alkaa itse jäsennellä (vaikka vanhanaikaiselle paperille) elämääsi, ja miettiä, mitkä ovat tavoitteesi, ja miten askel kerrallaan pääset niitä kohden.

Jos elämä on yhtä hallitsematonta kohellusta, niin olisi ehkä aiheellista varmistaa, ettei sinulla ole esim. toteamatonta tarkkaavaisuushäiriötä tai muuta diagnoosia. Itsetuntemus helpottaisi elämää. Itsetuntemukseen liittyvät myös käyttäytymiseen vaikuttavat diagnoosit. Mieti asiaa, ja varaa vaikka lääkäriaika, jos tunnet tarvetta selvittelyille. Tulevaisuuden kannalta asia olisi hyödyllistä tietää (nimimerkillä kovia kokenut keski-ikäinen nainen).

Jos olet esim. sosiaalitoimen tai työvoimatoimiston asiakas, niin sitäkin kautta voi päästä terveydentilaa/työkykyä koskeviin tutkimuksiin.

• Anonyymi

Joo tämä nimeltä mainitsematon tilanne mikä nyt on kauan ollu maailmassa meneillään vaa boostaa murheita ja pitäis keskittyä niitten asioitten parantamiseen tällä hetkellä joihin voin vaikuttaa. Olen vasta nuori aikuinen ja elämä viellä edessä ja tähän asti ollu elämä lähinnä vain pettymyksiä ja surua.

Keskusteluapu olis kyllä paikallaan niin pystyisi avata menneisyyden traumoja ja tunnelukkoja mutta se vaatii vain niin paljon että sen ajankohta ei kyllä ole ennen kuin ovat kunnossa toimeentulo, käräjien päätös rikoksesta ja pölyn laskeutuminen siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      266
      5795
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      209
      3800
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      154
      3736