Aihe

Voiko olla niin

Anonyymi

Että et ole tyytyväinen ulkonäköösi?

34

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillä mennään mitä luoja luonut.
      Itselle kun kelpaa, niin se riittää.
      Eräät ihmiset kun löytää niitä vikoja toisista ihmisistä....

• Anonyymi

Vikoja löytävät ihmiset kannattaa jättää omaan arvoonsa.

• Anonyymi

Hienoa, kun on tyytyväinen itseensä.

• Ei voi olla! :)

• En ole täysin tyytyväinen ulkonäkööni, mutta hyväksyn itseni tällaisena kuin olen. Pidän kuitenkin monista asioista ulkonäössäni. Turha stressata asioilla joihin ei voi vaikuttaa.

• Anonyymi

Eihän se häävi ole mutta kun naiset ovat sanoneet että ei ole siitä kiinni vaan kemiasta ja kipinöistä niin odottelen tässä että jollain kaunottarella olisi kemiat kohdallaan meikäpojan kanssa.

• Anonyymi

Ajan mittaan se oikea löytyy.

• Olen ihan tyytyväinen, se ei ole koskaan ollut ongelmani naismarkkinoilla. Ongelmat ovat olleet aina enemmänkin korvien välissä. Jännää on muuten se, kuinka ihmiset (varsinkin naiset) joihin olen tutustunut hieman pyöreämmässä kunnossa, pitivät musta enemmän siinä kunnossa kuin nyt hoikempana, jos nyt en mitään kettuiluakaan saa osakseni tällä hetkellä, mutta vähän näin olen saanut ymmärtää.

Ehkä ihminen vain muodostaa mielikuvansa toisesta ihmisestä ensivaikutelman perusteella ja muutos aiheuttaa hämmennystä. Niinhän se oli toisinpäinkin, että pidempään tuntemani ihmiset ottivat välillä puheeksi painonnousuni, osa kohteliaammin ja osa vähemmän kohteliaasti.

Mutta silti uskon että todennäköisesti ne, jotka ovat hoikempaa olemustani kommentoineet hieman naureskellen, taistelevat oman painonsa kanssa ja projisoivat jonkinlaista kateutta muhun. Yllätyin meinaan itsekin, miten helposti lähti 18kg (95kg -> 77kg) puolessa vuodessa tekemättä käytännössä muuta kuin lopettamalla ryyppäämisen 🙄😄

Jos jotain parannettavaa ulkonäöstäni haluaa hakea, niin hampaani eivät ole ihan suorat eikä ihan vitivalkoiset vaikkakin käyn hammaslääkärissä ja huolehdin suuhygieniasta normaalisti. Mutta eipä sekään mua häiritse, koska en muutenkaan yleensä naura tai hymyile suu levällään. Ja tässäkin tullaan taas siihen, että hampaani ovat todennäköisesti ihan normaalit. Ei pidä verrata johonkin ihmis-Keniin, some-influenssereihin tai muihin hinttareihin.

• JanK

Johoki kohti voisi pienennystä ottaa. Ja se ei ole takamus.

• Anonyymi

Mikä sitten?

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitten?

Leukaan. 😉

• JanK
        JanK kirjoitti:

Leukaan. 😉

Leukaan pienennys, on kuin lumikola.

• FAlTH.HOPE.LOVE
        JanK kirjoitti:

Ei kait se leuka niin iso ole?

Minulla pienennys mahanseutuun. Ei ole kaljamahaa, mutta kumminkin on vajaat 10 kiloa yli painoindeksin normaalipainoon. Se vajaat kymmenen kiloa lähinnä mahan kohdalla.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Mutta sehän on nyt plussaa näillä keleillä, voit käydä auraamassa naapurinkin pihan, pyytäisivät pullakahveelle kiitokseksi.

• JanK
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Ei kait se leuka niin iso ole?

Minulla pienennys mahanseutuun. Ei ole kaljamahaa, mutta kumminkin on vajaat 10 kiloa yli painoindeksin normaalipainoon. Se vajaat kymmenen kiloa lähinnä mahan kohdalla.

On se jostain syystä aika isoksi kasvanut. 😄

Nojoo, mullakin on tarkoitus saada kiloja pois ihan ruokavaliota pitämällä. Rääkki liikunta ei nyt suju, kun on vikaa ja vikaa tukielimissä. Alaselässä taas nikama joulun alla napsahti eikä vieläkään ole kunnossa. Olkavarsi alkaa kränää heti, kun koitan kuormittaa sitä. Omt fyssa sairastui, tuli siihenkin viivytys. Muutenkin ruuhkaa kyseiselle.

Särkee niin et tähtiä näkyy. Nyt vielä tuo tulehdus ja lääkekuuri. Viikon lepomääräys.

Vähitellen.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sehän on nyt plussaa näillä keleillä, voit käydä auraamassa naapurinkin pihan, pyytäisivät pullakahveelle kiitokseksi.

Pitäis mennä kontaten. Ei pysty, alaselkää ei kykene taivuttaa eteen eikä taakke kunnolla. 😄

• Anonyymi

No ei voi olla 😎

-Sheena

• Anonyymi

Kun naisilta kysytään, niin harvapa meistä on koskaan siihen täysin tyytyväinen. Aina on jotain, mikä voisi olla paremmin. Pääpiirteissään olen kyllä.

• Anonyymi

Se on hyvä kun päähän olet tyytyväinen, pääpiirteet on kuitenkin aika tärkeät olla hyvät, kasvoja katsotaan kuitenkin ensiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä kun päähän olet tyytyväinen, pääpiirteet on kuitenkin aika tärkeät olla hyvät, kasvoja katsotaan kuitenkin ensiksi.

Pääpiirteissään, ei pääpiirteisiin.

• Anonyymi

Niin se on. Olen todella ruma eikä naiset tykkää minusta.

• Olipa hupsu kysymys. Aivan varmasti olen tyytyväinen ulkonäkööni.

• Anonyymi

Tuloihini en ole tyytyväinen niin aika surkea on tuloni

• Anonyymi

Oikeasti niin jotkut nuo vegas showgirl... tiukka peppu ja hyvät tissit suuret esiintymispuvut, ja hirvittävän seksikkäitä.
      '

• Anonyymi

En oo siihen koskaan tyytyväinen.

Eilen ja tänään juonu Rummia minäkin.

• On kivaa olla fiksun näköinen. Mutta en kehuskele asialla, koska en ole omakehutyyppi.

• Anonyymi

Mainiota, kun et kehu itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mainiota, kun et kehu itseäsi.

Ei oo omakehutyyppi mutta kehu silti.

• Anonyymi

Iän myötä itteensä tottuu, ei osaa kuvitella että ois muun näkönen.
      https://youtu.be/W3l97MO0ryY tuo Bruce Jenner teki sitte totaalisen transformaation.

• Anonyymi

Uskoisin että koko maailmassakaan ei niitä ihmisiä paljon ole, jotka eivät ainakaan joiltain osin haluaisi olla mielestään toisen tai paremman näköisiä. Toki jossain hyvin eristyneissä oloissa voisi tällaisia ihmisiä paremmin olla, mutta ei taasen tällaisia oloja juurikaan enää missään ole.
      Merkittävämpää tässä asiassa on kuitenkin se, kuinka paljon omaa ulkonäköään haluaisi muutta tai kuinka paljon vihaa jotain ulkonäköönsä liittyvää ominaisuuttaan. Ja se onkin sitten jo pahempi juttu, jos jotain ulkonäköönsä liittyvää ominaisuutta pitää tai joutuu pitämään vaikka koko elämäänsä määrittävänä tekijänä.

• Anonyymi

Olen tyytyväinen. Miksi sitä pitäisi kailottaa ja korostaa?

• Anonyymi

Olen tyytyväinen niihin raameihin, jotka olen saanut. En ole kuitenkaan tyytyväinen tällä hetkellä ylipainoon, joka vaikuttaa sekä terveyteen että ulkonäköön. Omassa tapauksessa pudotettavaa on kymmeniä kiloja, jotta olisin normaalipainoinen ja paras versio itsestäni niissä raameissa, joita olen saanut. Minulla on myös terveydelliset syyt tai ennen kaikkea terveydelliset syyt, joiden vuoksi tulee tiputtaa pysyvästi paljon.

• Anonyymi

Kyllähän se voi. Tänään juuri sain hirveän itkukohtauksen seksin jälkeen, kun päivänvalossa ja alasti kaikki muhkurat löllyivät eikä piiloonkaan päässyt... Käy niin poikaystävää sääliksi, kun on tällaisen kammotuksen kanssa jumissa ja joutuisi mua katsella lopun ikäänsä? On vain ajan kysymys, koska hän lähtee

• Anonyymi

Ei voi.
      Olen sinut itseni kanssa ja tykkään itsestäni kovasti.
      En myöskään ole jäänyt 14-vuotiaan tasolle, silloin sitä oli kriittinen itseään kohtaan mutta se kuuluu teini-ikään.
      Hienosti olen elämässä pärjännyt näillä avuilla joita minulle on suotu, ja näillä mennään hamaan loppuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      266
      5795
    2. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      209
      3800
    3. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      154
      3736