Aihe

Itse haluaisin parisuhteen jossa on paljon seksiä

Anonyymi

Haluisin esim. että naiseni ottaisi minulta joka päivä suihin. Luonnollisesti olen valmis tekemään vastapalveluksia toiveiden mukaan. Naiset ovat kuitenkin niin epäseksuaalisia,että haluavat seksiä vain harvoin. Lisäksi näistä asioista ei voi puhua tapaamisvaiheessa. Paljon menee aikaa hukkaan, ennen kuin selviää, että naista ei juurikaan kiinnosta seksi.

211

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmasti jotkut naiset ovatkin. Niin ovat myös jotkut miehet. Itselleni ei ole vielä osunut kohdalle miestä joka oikeasti olisi alun kanivaiheen jälkeenkin halunnut seksiä joka päivä. Onpas osunut kohdalle yksi sellainenkin, jonka seksihalut katosivat käytännössä kokonaan.

• Anonyymi

Viimeistään virallisen vihkimisen jälkeen seksi loppuu kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos niin sanot. Itse en koe tarvetta tulla vihityksi, joten omat kokemukseni eivät johdu taikasanoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on suunniteltu vain lasten tekoon ja hoi y oon.
        Kun lapsi on ti loilaan mies onnvaan enää tiellä joka paikassa .
        Ja kuirsaakin.

• Anonyymi

Kyllä seksistä ja toiveista voi puhua. Ihan siinä kuin muistakin asioista.

• Anonyymi

Mitä tekisit esimerkiksi, että nainen joka sinua rakastaa ja on kanssasi ottaisi halulla lähes päivittäin sinulta suihin? Oletko niin mielikuvituksellinen, että keksit kertoa tähän jonkin esimerkin, mitä se voisi olla?

• Anonyymi

Mua kans kiinnostaa. Nimittäin toivot sellaista mistä en nauti. Joskus voin silti tehdä niin, mutta en kovin usein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kans kiinnostaa. Nimittäin toivot sellaista mistä en nauti. Joskus voin silti tehdä niin, mutta en kovin usein.

Naiset eivät nauti tavallisen miehen elimen imemisestä, mutta jos mies on musta ja/tai isokullinen niin johan alkaa jorma maistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset eivät nauti tavallisen miehen elimen imemisestä, mutta jos mies on musta ja/tai isokullinen niin johan alkaa jorma maistua.

No en ole kokeillut, enkä ajatellut lähiaikoina kokeillakaan. En siis lähde sun kanssas aiheesta kiistelemään. Sulla on varmasti tästä aiheesta niin laaja henkilökohtanen kokemus, että voi tollasen väitteen esittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä myös yksi, jota kiinnostaisi tietää. Pakkopullana en ala kenenkään elimiä imemään. Vaikka se onkin joskus ihan hauskaa, niin en mä siitä niin paljoa iloa itselleni saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset nauttivat keskimäärin yhtä paljon miehen elimen imemisestä kuin mies nauttii antaessaan suuseksiä naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä höpäjä prkl!!!
        Ei kukaan nainen halua mitään hikistä, mustaa ottaa niinkin herkkään paikkaan kuin suuhun, eikä mihinkään muuallekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole kokeillut, enkä ajatellut lähiaikoina kokeillakaan. En siis lähde sun kanssas aiheesta kiistelemään. Sulla on varmasti tästä aiheesta niin laaja henkilökohtanen kokemus, että voi tollasen väitteen esittää.

"tavallinen mies" on eksoottinen ulkomaalaisille naisille, kokeile, kyllä pelittää!

• Anonyymi

Miksi luulet, että niin moni mies hankkii thaivaimon. Thaikku imee kiltisti, kun käsketään.

• Anonyymi

No mikäs siinä, jos riittää, että vaimo on omien tarpeiden tyydyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäs siinä, jos riittää, että vaimo on omien tarpeiden tyydyttäjä.

Sitähän varten miehet naisen haluavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän varten miehet naisen haluavat.

No, kyllä moni haluaa vaimon korvikeäidiksi: ruuanlaittajaksi, siivoojaksi ja pyykinpesijäksi

• Anonyymi

Mies todella "hankkii" thaivaimon. Rahalla. Joskus myös pakottaa vaimoaan myymään itseään muille miehille, ettei vaimosta tule liikaa kustannuksia.

• Anonyymi

hyi mikä alistaja olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies todella "hankkii" thaivaimon. Rahalla. Joskus myös pakottaa vaimoaan myymään itseään muille miehille, ettei vaimosta tule liikaa kustannuksia.

Osa nai sellaisen ilolintusen. On sitte tuttua se seksinmyyminen jo.

• Anonyymi

Ah seksikeskustelu...😃☀

Mielestäni ap teet väärin, josset tuo seksikiinnostuksesi esille suhteen alussa. Jos tuot sen esille myöhemmin, niin nainen voi jo rakastuneena lupailla mitä vaan.

Ihan heti ensimmäisessä lauseessa naiseen tutustuessa ei kuitenkaan seksiä aleta vaatia, monet miehet tekevät tämän virheen ja vaikka nainen tykkäisikin seksistä ja jopa miehestä, niin voi tulla feidaus.

On tärkeää, että painotat haluavasi nimenomaan parisuhteen, mutta koet seksin hyvin tärkeäksi ja haluat sitä usein.

• Anonyymi

Onko sinun mielestäsi vain miehillä oikeus tuoda asia esiin suhteen alussa? Jos samaa oikeutta ei ole naisilla, haluaisin kuulla perustelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinun mielestäsi vain miehillä oikeus tuoda asia esiin suhteen alussa? Jos samaa oikeutta ei ole naisilla, haluaisin kuulla perustelut.

Ei tietenkään. Kyllä voin puhua seksistä ekoillakin treffeillä osana tutustumista, jos tilanne on luonteva. En muutenkaan pihtaa todellakaan, jos mies on mieluinen ja käyttäytyy kunnioittavasti.

Miehen on syytä tehdä selväksi, että on liikkeellä parisuhdemielessä, koska olen itse absoluuttisesti parisuhdeihminen, en harrasta irtosuhteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen kyllä iholle alka herkästi😆🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään. Kyllä voin puhua seksistä ekoillakin treffeillä osana tutustumista, jos tilanne on luonteva. En muutenkaan pihtaa todellakaan, jos mies on mieluinen ja käyttäytyy kunnioittavasti.

Miehen on syytä tehdä selväksi, että on liikkeellä parisuhdemielessä, koska olen itse absoluuttisesti parisuhdeihminen, en harrasta irtosuhteita.

Kuulostaa siltä, että osaat toimia tavoitteidesi mukaisesti. 👍

• JanK

Että hyvillä näyttelijän lahjoilla saa piparia helposti? 😉

Muistaa vaan taikasanat.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Että hyvillä näyttelijän lahjoilla saa piparia helposti? 😉

Muistaa vaan taikasanat.

Ps.. kysyt anolta=Lillis2020ta

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Ps.. kysyt anolta=Lillis2020ta

Olkoon nyt, vaikka Elvis. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni taas ekoilla treffeillä ei pidä keskustella seksistä. Juuri se ei ole toista kunnioittavaa, kun kaksi vierasta ihmistä tapaa 1. kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestäni taas ekoilla treffeillä ei pidä keskustella seksistä. Juuri se ei ole toista kunnioittavaa, kun kaksi vierasta ihmistä tapaa 1. kertaa.

Höpö höpö. Se miten mies suhtautuu seksiin ja puhuu siitä kertoo oikein hyvin hänen sivistyksensä tason.

Muutenkin, se ettei osaa keskustella jostain tabuaiheesta asiallisesti ja toista kunnioittaen on hyvä syy olla tapaamatta miestä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Se miten mies suhtautuu seksiin ja puhuu siitä kertoo oikein hyvin hänen sivistyksensä tason.

Muutenkin, se ettei osaa keskustella jostain tabuaiheesta asiallisesti ja toista kunnioittaen on hyvä syy olla tapaamatta miestä enää.

Asiallinen keskustelu onnistuu kyllä, kunhan mies osaa valita ajankohdan oikein. Kaikella on aikansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiallinen keskustelu onnistuu kyllä, kunhan mies osaa valita ajankohdan oikein. Kaikella on aikansa.

Mies? Miksi mies saisi päättää, milloin asia otetaan puheeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies? Miksi mies saisi päättää, milloin asia otetaan puheeksi?

Jäin tässä miettimään tätä ja tajusin, että en ole koskaan milloinkaan keskustellut seksistä yhdenkään kumppanini kanssa. Siis en oikeasti muista yhtään keskustelua tästä aiheesta. Onko se outoa? Sitä on vain harrastettu ja pääosin se on ollut hyvää ja osin jopa erinomaista.

Olen toki keskustellut seksistä miesten kanssa. En vain koskaan yhdenkään sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olisin sitä harrastanut, ollut aikeissa tai edes halukas harrastamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin tässä miettimään tätä ja tajusin, että en ole koskaan milloinkaan keskustellut seksistä yhdenkään kumppanini kanssa. Siis en oikeasti muista yhtään keskustelua tästä aiheesta. Onko se outoa? Sitä on vain harrastettu ja pääosin se on ollut hyvää ja osin jopa erinomaista.

Olen toki keskustellut seksistä miesten kanssa. En vain koskaan yhdenkään sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olisin sitä harrastanut, ollut aikeissa tai edes halukas harrastamaan.

Kyllä, minusta se on outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syöminen, nukkuminen, seksi, liikunta jne jne.
        Ei seksi oke mikään tabu, normaali asia siinä missä muutkin, jos nainen tai mies pitää seksiä tabuna josta ei saa puhua normaalisti, kannattaa laittaa heti ö-mappiin tai unohtaa kokonaan jos itse tykkää seksistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei seksi oke mikään tabu, normaali asia siinä missä muutkin, jos nainen tai mies pitää seksiä tabuna josta ei saa puhua normaalisti, kannattaa laittaa heti ö-mappiin tai unohtaa kokonaan jos itse tykkää seksistä.

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa. Tykkään seksistä erittäin paljon, vakituisessa parisuhteessa harjoittaisin sitä mieluusti vaikka joka päivä. Sen sijaan uuden, vieraan ihmisen kanssa seksi ei mielestäni ole miellyttävä puheenaihe. Mutta meitä on näköjään moneen junaan! Hyvä kun löytyy paljon erilaisia treffailijoita niin vakat löytävät kantensa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa. Tykkään seksistä erittäin paljon, vakituisessa parisuhteessa harjoittaisin sitä mieluusti vaikka joka päivä. Sen sijaan uuden, vieraan ihmisen kanssa seksi ei mielestäni ole miellyttävä puheenaihe. Mutta meitä on näköjään moneen junaan! Hyvä kun löytyy paljon erilaisia treffailijoita niin vakat löytävät kantensa :)

Näin on. Jos minä olen treffeillä jonkun kanssa, olen sitä ennen jo omassa mielessäni harrastanut seksiä hänen kanssaan.

• Anonyymi

Valitettavasti naiset ovat usein miniseksuaalisia, eli eivät juuri halua seksiä, vaikka voivatkin siihen joskus suostua.

• Anonyymi

Sekun ei pidä paikkaansa. JOS nainen saa orgasmeja, hän haluaa seksiä.

• Anonyymi

Todella harva nainen kieltäytyy HYVÄSTÄ seksistä. Siis seksistä joka on hyvää sille naiselle ja toivottavasti näin ollen myös molemmille osapuolille. Pelkästä miehen himojen tyydyttäjän roolista kieltäytyy moni. Tai sitten asenne on se, että nylkytä sinä rauhassa, mä lakkaan tässä samalla kynteni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella harva nainen kieltäytyy HYVÄSTÄ seksistä. Siis seksistä joka on hyvää sille naiselle ja toivottavasti näin ollen myös molemmille osapuolille. Pelkästä miehen himojen tyydyttäjän roolista kieltäytyy moni. Tai sitten asenne on se, että nylkytä sinä rauhassa, mä lakkaan tässä samalla kynteni.

😂😂😂👍

• Anonyymi

Naiset häpeää omaa vartaloaan eikä ne usein halua olla alasti miehen vieressä ja siksi seksi ei kiinnosta.

• Anonyymi

Mies ei ikinä jätä naista joka ottaa halukkaasti ja pyytämättä poskeen.

• Anonyymi

Mutta nainen voi helposti jättää miehen, jolta ei saa orgasmia ja joka ajattelee vain omaa poskeaan.

• JanK

Heh, että joka päivä pilli huulessa. No en usko, että montaa sellaista naista löydät, joka päivä on niin miellyttämisenhaluinen. Saati oikeesti halukas.

• Anonyymi

"niin miellyttämisenhaluinen. Saati oikeesti halukas."

Tuo on erittäin hyvä pointti. Monet naiset "antavatkin" seksiä ainoastaan miellyttämisen vuoksi ja se on parisuhteen onnistumisen kannalta huonompi homma. Voi se vähän aikaa "toimia".

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

"niin miellyttämisenhaluinen. Saati oikeesti halukas."

Tuo on erittäin hyvä pointti. Monet naiset "antavatkin" seksiä ainoastaan miellyttämisen vuoksi ja se on parisuhteen onnistumisen kannalta huonompi homma. Voi se vähän aikaa "toimia".

Luulisin, että useimmat jaksaa nitkuttaa ja nytkyttää niin kauan, kun mies jotenkin pysyy freshinä. Into laantuu, kun 1000 kertaakin on munaa imutellut.

Samalle se muna tuntuu, näyttää ja maistuu edelleen ukko sen kyljessä vaan ei ehkä enää nappaa.

• JanK
        JanK kirjoitti:

Luulisin, että useimmat jaksaa nitkuttaa ja nytkyttää niin kauan, kun mies jotenkin pysyy freshinä. Into laantuu, kun 1000 kertaakin on munaa imutellut.

Samalle se muna tuntuu, näyttää ja maistuu edelleen ukko sen kyljessä vaan ei ehkä enää nappaa.

Oho, tais tulla yksi nolla liikaa.> ;]

Noo seksipirkot saa nollia lisäillä.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Näin on. Ja jos nainen erehtyy kerrankin sekstailemaan jonkun miehen kanssa naisen oman intohimon huipulle - se on baibai omalle miehelle.

Viisas mies ajattelee ennen kaikkea miten itse pitää vaimonsa mahdollisimman tyytyväisenä. Parisuhde kun on yhteispeliä (ylläripylläri). Tietysti vaimo ajattelee samoin.

• Anonyymi

Mitäs tämä nyt on? Ajatteletko, ettei suuseksin antaminen kiihota naista?

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ja jos nainen erehtyy kerrankin sekstailemaan jonkun miehen kanssa naisen oman intohimon huipulle - se on baibai omalle miehelle.

Viisas mies ajattelee ennen kaikkea miten itse pitää vaimonsa mahdollisimman tyytyväisenä. Parisuhde kun on yhteispeliä (ylläripylläri). Tietysti vaimo ajattelee samoin.

Jaa, että tämmönenkin on mahdollista? Yhyhm. Eikö ensin erota entisestä ja sitten vasta( tuurilla osaakohan se ees) naidaan uutta?

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

No kiihottaa, jos mies on vielä kiinnostava.

• JanK
        JanK kirjoitti:

Menee joku hetki ja miehestä löytyy mälsää piirteitä, kummasti tulee luunappeja tatin päähän, jos sitä rupee huulta kohti hivuttamaan. Vie helvettiin se vehkees siitä. 😖😤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikkaan tähän sivusta ...

Henkilökohtaisesti ei kiihota, ei sitten yhtään. Itselle se on vain ja ainostaan halua tuottaa sille toiselle mielihyvää. Mieli menee ainakin mulla ihan eri vaihteelle ja mietin vain sitä mitä teen ja miten teen. Sen oman kiihokkeen hakemisen joutuu sitten aloittamaan ihan alusta ko. toimituksen jälkeen.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Jaa, että tämmönenkin on mahdollista? Yhyhm. Eikö ensin erota entisestä ja sitten vasta( tuurilla osaakohan se ees) naidaan uutta?

Toki on mahdollista ja veikkaisin vielä paljon yleisempää kuin se että erotaan entisestä. Yleensä kun nainen terveesti luopuu miehensä miellyttämisestä ja herää omaan seksuaalisuutensa ja nautintoonsa - siihen täytyy olla "herättäjä". Muuten nainen vain jatkaa epätervettä miellyttämisliittoaan kun ei tiedä muusta.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Toki on mahdollista ja veikkaisin vielä paljon yleisempää kuin se että erotaan entisestä. Yleensä kun nainen terveesti luopuu miehensä miellyttämisestä ja herää omaan seksuaalisuutensa ja nautintoonsa - siihen täytyy olla "herättäjä". Muuten nainen vain jatkaa epätervettä miellyttämisliittoaan kun ei tiedä muusta.

Ahaa, tää on nyt uutta mulle. Herättäjä seksin kautta, muutenhan herääminen voi kyllä helposti tapahtua hoksaamalla, että jonkun muunlainen elämä ja ihminen kiinnostaa. Ilman siis seksiä.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Henkilökohtaisesti ei kiihota, ei sitten yhtään. Itselle se on vain ja ainostaan halua tuottaa sille toiselle mielihyvää. Mieli menee ainakin mulla ihan eri vaihteelle ja mietin vain sitä mitä teen ja miten teen. Sen oman kiihokkeen hakemisen joutuu sitten aloittamaan ihan alusta ko. toimituksen jälkeen.

Varmaan aika nainen ajattelee oikeesti noin. Mut sanoo jotain muuta ja esittää himokasta, innostunutta, miehen iloksi.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Itseäni ei suuseksin antaminen kiihota yhtään. Saaminen kyllä - siksi siihen toisinaan ryhdyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on oletusarvona on aika löyhä moraali parisuhteissa oleville miehille ja naisille. Parisuhteeseen kuuluu se, että kerrotaan puolin ja toisin, mikä itseä miellyttää. Jos sitä huippua aletaan oletusarvoisesti hakea suhteen ulkopuolelta, parisuhteen ongelmat ovat jossain aivan muualla kuin seksissä.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni ei suuseksin antaminen kiihota yhtään. Saaminen kyllä - siksi siihen toisinaan ryhdyn.

Joo. Arvasin syynkin. Niinhän se oikeasti taitaa useimmilla olla. Suhteen ja saamisen ylläpitoa, eikä niinkään oikeesti sitä mistä nauttii ja kiihoittuu.

Siksi ne lesbot ja homot taitaa olla oikeasti seksielämäänsä tyytyväisempiäkin, kun heterot. Halut ja kiihokkeet kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisi mieli sanoa jotain sinun miesvalinnoistasi, mutta jätänpä sanomatta... 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekisi mieli sanoa jotain sinun miesvalinnoistasi, mutta jätänpä sanomatta... 😀

Sano ihmeessä. Olisi erittäin mielenkiintoista tietää mitä se muka kertoo.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä on oletusarvona on aika löyhä moraali parisuhteissa oleville miehille ja naisille. Parisuhteeseen kuuluu se, että kerrotaan puolin ja toisin, mikä itseä miellyttää. Jos sitä huippua aletaan oletusarvoisesti hakea suhteen ulkopuolelta, parisuhteen ongelmat ovat jossain aivan muualla kuin seksissä.

Näinpä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano ihmeessä. Olisi erittäin mielenkiintoista tietää mitä se muka kertoo.

Se voi kertoa, ettet ole vielä kohdannut sellaista miestä, jolle suuseksin antaminen saa sinut kierroksille.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Heh, aina kun vastapuolena on mies, orgasmin saanti määrät tipahtaa? Niinkö se tulkitaan? :D

52 000 ihmisestä.
        Heteromiehillä luku oli 95 prosenttia, homomiehillä 89, ja biseksuaaleilla miehillä 88 ja lesbonaisilla 86 biseksuaaleilla naisilla 66 ja heteroseksuaaleilla naisilla 65 prosenttia.

Nainen, niin lukemat kasvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi kertoa, ettet ole vielä kohdannut sellaista miestä, jolle suuseksin antaminen saa sinut kierroksille.

Aika heikko selitys. Odotin jotain paljon toimivampaa. Sen verran kiertoksille ovat saaneet monin muin tavoin, että epäilen. En muuten ole vielä kuullut kenenkää naiset erityisesti tuosta puuhasta tykkäävän.

Itselläni on muuten huomattavasti paljon toimivampiakin analyysejä tuosta aiheesta. Ne tosin liittyvät ihan minuun itseeni, eivätkä siihen mieheen. Minustahan se lähtee se kiihottuminen, joten siihen suuntaan se analyysikin pitää suunnata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika heikko selitys. Odotin jotain paljon toimivampaa. Sen verran kiertoksille ovat saaneet monin muin tavoin, että epäilen. En muuten ole vielä kuullut kenenkää naiset erityisesti tuosta puuhasta tykkäävän.

Itselläni on muuten huomattavasti paljon toimivampiakin analyysejä tuosta aiheesta. Ne tosin liittyvät ihan minuun itseeni, eivätkä siihen mieheen. Minustahan se lähtee se kiihottuminen, joten siihen suuntaan se analyysikin pitää suunnata.

Nyt kuulit.

• JanK
        JanK kirjoitti:

Heh, aina kun vastapuolena on mies, orgasmin saanti määrät tipahtaa? Niinkö se tulkitaan? :D

52 000 ihmisestä.
        Heteromiehillä luku oli 95 prosenttia, homomiehillä 89, ja biseksuaaleilla miehillä 88 ja lesbonaisilla 86 biseksuaaleilla naisilla 66 ja heteroseksuaaleilla naisilla 65 prosenttia.

Nainen, niin lukemat kasvaa.

"Tutkijat arvelivat, että suuri ero orgasmien määrässä lesbo- ja heteronaisten välillä johtuu siitä, että lesbonaiset tuntevat todennäköisesti paremmin naisen anatomian kuin heteromiehet.

Tutkimustulos sisältää positiivisen uutisen: heteronaiset voivat saada enemmän orgasmeja, jos miesten ja naisten väliseen seksiin tulee lisää edellä mainittuja, naisen orgasmin määrää lisääviä tekijöitä."

- Joo, eli kuten olen sanonutkin, pitää puhua avoimesti mistä tykkää. Ja pitää ottaa huomioon sen kumppanin tarpeet, ei riitä että puhuu, jos toista ei kiinnosta niitä huomioon ottaa.

Toki nainen on naisen tarpeista ja anatomiasta paremmin perillä, kun omasta kehosta saa viitteitä mikä tuntuu hyvälle. Mutta kyllä naistenkin pitää asioista puhua avoimesti tai näyttää mikä tuntuu hyvälle, jos puhuminen ujostuttaa. Naisillakin on omat yksilölliset mieltymykset silti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kuulit.

Eli kunnolista selitystä et keksinyt. Ei se mitään, en odottanutkaan sellaista. Ei se kerro niistä miehistä yhtään mitään. Se elimen imeminen nyt vaan ei ole pennin vertaa kiihottavaa ja se siitä. ☺

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

"Nuolisitko vittua?(!)"

- Intopinkona, jos naisen kanssa seurustelisin.

😛💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kunnolista selitystä et keksinyt. Ei se mitään, en odottanutkaan sellaista. Ei se kerro niistä miehistä yhtään mitään. Se elimen imeminen nyt vaan ei ole pennin vertaa kiihottavaa ja se siitä. ☺

Tuon touhun "kiihottavuus" ei liity mitenkään siihen elimeen. Se liittyy siihen reaktioon, minkä saat toisessa aikaiseksi. Onhan siinä jopa pieni vallantunnekin mukana. Eikä aina niin kovin pienikään vallantunne. Olennaisinta ainakin itselleni on kuitenkin halu tuottaa mielihyvää sille toiselle osapuolelle. Eikä sitä todellakaan hoideta tyyliin "kerran päivässä vähän imutellaan". Jos jotain tehdään, niin se tehdään sitten kunnolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jatkan sivusta että olen samanlainen. Suihinotto ei kiihota yhtään itseäni, vaan saatan jopa ajatella aivan jotain muuta samalla. Otan kyllä suihin koska haluan että mies saa nautintoa siitä huolimatta, etten siitä itse nauti.

Mitä seksiin tulee, kumppanin on ymmärrettävä se etten aina siihen kykene ton huonon selkäni kanssa. Jos mulla on jonain päivänä todella kivulias päivä, ei silloin kannata edes yrittää saada pesää.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

"Tutkijat arvelivat, että suuri ero orgasmien määrässä lesbo- ja heteronaisten välillä johtuu siitä, että lesbonaiset tuntevat todennäköisesti paremmin naisen anatomian kuin heteromiehet.

Tutkimustulos sisältää positiivisen uutisen: heteronaiset voivat saada enemmän orgasmeja, jos miesten ja naisten väliseen seksiin tulee lisää edellä mainittuja, naisen orgasmin määrää lisääviä tekijöitä."

- Joo, eli kuten olen sanonutkin, pitää puhua avoimesti mistä tykkää. Ja pitää ottaa huomioon sen kumppanin tarpeet, ei riitä että puhuu, jos toista ei kiinnosta niitä huomioon ottaa.

Toki nainen on naisen tarpeista ja anatomiasta paremmin perillä, kun omasta kehosta saa viitteitä mikä tuntuu hyvälle. Mutta kyllä naistenkin pitää asioista puhua avoimesti tai näyttää mikä tuntuu hyvälle, jos puhuminen ujostuttaa. Naisillakin on omat yksilölliset mieltymykset silti.

Mistähän johtunee, kun eri kumppanien kanssa eriasiat tuntuu hyvältä. Siksi parasta on tutkailla yhdessä mikä juuri hänen kanssaan toimii ja tuntuu hyvältä.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Mistähän johtunee, kun eri kumppanien kanssa eriasiat tuntuu hyvältä. Siksi parasta on tutkailla yhdessä mikä juuri hänen kanssaan toimii ja tuntuu hyvältä.

Jaa-a? Eos. Älä kysy. Olen nuoruuteni ollut ihan pihalla mistään eikä mikään ole tuntunut erityisen hyvältä kenenkään kanssa. Paitsi halailu kaikkien kanssa. Elämä ehkä muuten, mut seksissä on ollut 😑..🥴

Niinpä taidan vasta nyt olla herännyt eloon.

"Siksi parasta on tutkailla yhdessä mikä juuri hänen kanssaan toimii ja tuntuu hyvältä."

-Jep.

• JanK
        Lauruska kirjoitti:

Jatkan sivusta että olen samanlainen. Suihinotto ei kiihota yhtään itseäni, vaan saatan jopa ajatella aivan jotain muuta samalla. Otan kyllä suihin koska haluan että mies saa nautintoa siitä huolimatta, etten siitä itse nauti.

Mitä seksiin tulee, kumppanin on ymmärrettävä se etten aina siihen kykene ton huonon selkäni kanssa. Jos mulla on jonain päivänä todella kivulias päivä, ei silloin kannata edes yrittää saada pesää.

Se vaatiikin aika aikuisen ihmisen, joka kykenee huomioimaan sen, ettei terveydellisistä syistä kykene. Ainakin omalle kohdalleni on osunut pääasiassa tyyppejä joille tuon epävakaan terveydentilan sietäminen ja siksi seksittömyys on ollut rasittavaa jopa raivostuttavaa.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Ahaa, tää on nyt uutta mulle. Herättäjä seksin kautta, muutenhan herääminen voi kyllä helposti tapahtua hoksaamalla, että jonkun muunlainen elämä ja ihminen kiinnostaa. Ilman siis seksiä.

Mitenköhän nyt ajattelet tuon...? Se, että nainen toimii miehelleen seksiobjektina ja mielistelee miestään, tarkoittaa ettei naisella ole omaa seksielämää. Eikä usein muutakaan omaa elämää. Nainen antaa käyttää itseään miehensä hyötytarkoituksiin. Alistuu väkivaltaankin.. Se on epätervettä, siitä huolimatta yleistä. Naisen seksuaalinen hyväksikäyttö, seksiin painostaminen on myös väkivaltaa.

"Heräämistä" ei koskaan tapahdu helposti. Ja silloin kun se tapahtuu, mies ei sitä ikinä hyväksy. Ja se puolestaan on naiselle hengenvaarallista.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Seksistä ei tarvitse puhua juuri mitään, niin se toimii parhaiten.

Itse olen heteronainen. Aikuisikäni ollut parisuhteessa, seksuaalisesti aktiivisissa. Lähes aina olen saanut orgasmin. Voisiko sano 99,80%:sesti. Mieheni ovat olleet hyvin tietoisia tarpeistani ja varmasti anatomiastakin.

Se miksi naiset keskimäärin saavat orgasmeja varsin vähän, johtuu siitä, ettei nainen itse tunne tarpeitaan eikä anatomiaansa. Ja ennen kaikkea siitä, että monet naiset aloittavat seksielämänsä liian nuorena (pikemmin ajautuvat aloittamaan kuin aloittavat), ja tuntevat poikia/miehiä kohtaan vain miellyttämisenhalua ja hakevat hyväksyntää.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Seksistä ei tarvitse puhua juuri mitään, niin se toimii parhaiten.

Itse olen heteronainen. Aikuisikäni ollut parisuhteessa, seksuaalisesti aktiivisissa. Lähes aina olen saanut orgasmin. Voisiko sano 99,80%:sesti. Mieheni ovat olleet hyvin tietoisia tarpeistani ja varmasti anatomiastakin.

Se miksi naiset keskimäärin saavat orgasmeja varsin vähän, johtuu siitä, ettei nainen itse tunne tarpeitaan eikä anatomiaansa. Ja ennen kaikkea siitä, että monet naiset aloittavat seksielämänsä liian nuorena (pikemmin ajautuvat aloittamaan kuin aloittavat), ja tuntevat poikia/miehiä kohtaan vain miellyttämisenhalua ja hakevat hyväksyntää.

Juu, no mäpä veikkaan että siihen vaikuttaa myös seksuaalinen suuntautuminen, emotionaalinen puoli, tunteet ja tunteiden puute kumppaniin, kumppanin viitseliäisyys ja asenne naiseen/naisen tarpeisiin, omat lukot, joista osasyy noissa jo mainituista.

Sekä mahdolliset traumat menneisyydestä.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenköhän nyt ajattelet tuon...? Se, että nainen toimii miehelleen seksiobjektina ja mielistelee miestään, tarkoittaa ettei naisella ole omaa seksielämää. Eikä usein muutakaan omaa elämää. Nainen antaa käyttää itseään miehensä hyötytarkoituksiin. Alistuu väkivaltaankin.. Se on epätervettä, siitä huolimatta yleistä. Naisen seksuaalinen hyväksikäyttö, seksiin painostaminen on myös väkivaltaa.

"Heräämistä" ei koskaan tapahdu helposti. Ja silloin kun se tapahtuu, mies ei sitä ikinä hyväksy. Ja se puolestaan on naiselle hengenvaarallista.

No en ainakaan noin. For sure.

• JanK kirjoitti:

Se vaatiikin aika aikuisen ihmisen, joka kykenee huomioimaan sen, ettei terveydellisistä syistä kykene. Ainakin omalle kohdalleni on osunut pääasiassa tyyppejä joille tuon epävakaan terveydentilan sietäminen ja siksi seksittömyys on ollut rasittavaa jopa raivostuttavaa.

Niinpä. Exän kanssa seksi oli useimmiten pelkkää suoritusta, josta itse ei saanut mitään nautintoa. Eikä oo mikään ihme ettei vuosiin edes tehny mieli seksiä, vaikka sitä oliskin ehkä ollu tarjolla. Vasta pari vuotta sitten alko halut tulemaan takaisin.

Sillähän mä oon kahden vaiheilla tällä hetkellä, kun vaikka kuinka kaipaa sitä kumppania ja mahdollisesti parisuhdetta, niin onko musta siihen edes tällä hetkellä. Kun muistan mitä se edellinen parisuhde oli loppuvaiheessa, niin en tiedä haluanko samaan tilanteeseen.

Toisaalta kaipaan tiettyä ihmistä rinnalleni, mutta en halua olla rasite tai taakka toiselle, saati että toinen joutuu tekemään yksin kaiken sen työn, mitä tarvii pitäessä parisuhdetta yllä. Viimeksi kipujen lisäksi oli kaikki, niin arjen pyörittämiseen kuin itse suhteen ylläpitoon tarvittavat työt, yksin mun harteilla ja tehtävänä, eikä toinen tehnyt mitään kummankaan eteen.

Tiedän mitä haluan, mutta tiedän myös etten välttämättä siihen tällä hetkellä pysty. Ristiriitaista, mutta tunnen itseni. Tästä syystä en ole missään deittipalvelussa.

Hypyn jälkeen en ole seurustellut kuin kahden miehen kanssa. Toinen oli halvaantunut ja pyörätuolissa, eikä hänen kanssaan harrastettu seksiä. Sen jälkeen viimeisin exä, joka narisi ja valitti ellen antanut, joten helpommalla selvisin kun nain sen kanssa, vaikkei itsellä sillä hetkellä tehnyt edes mieli. Seksin suhteen tuorein exä ei välittänyt mistään muusta kuin omasta nautinnosta.

• JanK
        Lauruska kirjoitti:

Niinpä. Exän kanssa seksi oli useimmiten pelkkää suoritusta, josta itse ei saanut mitään nautintoa. Eikä oo mikään ihme ettei vuosiin edes tehny mieli seksiä, vaikka sitä oliskin ehkä ollu tarjolla. Vasta pari vuotta sitten alko halut tulemaan takaisin.

Sillähän mä oon kahden vaiheilla tällä hetkellä, kun vaikka kuinka kaipaa sitä kumppania ja mahdollisesti parisuhdetta, niin onko musta siihen edes tällä hetkellä. Kun muistan mitä se edellinen parisuhde oli loppuvaiheessa, niin en tiedä haluanko samaan tilanteeseen.

Toisaalta kaipaan tiettyä ihmistä rinnalleni, mutta en halua olla rasite tai taakka toiselle, saati että toinen joutuu tekemään yksin kaiken sen työn, mitä tarvii pitäessä parisuhdetta yllä. Viimeksi kipujen lisäksi oli kaikki, niin arjen pyörittämiseen kuin itse suhteen ylläpitoon tarvittavat työt, yksin mun harteilla ja tehtävänä, eikä toinen tehnyt mitään kummankaan eteen.

Tiedän mitä haluan, mutta tiedän myös etten välttämättä siihen tällä hetkellä pysty. Ristiriitaista, mutta tunnen itseni. Tästä syystä en ole missään deittipalvelussa.

Hypyn jälkeen en ole seurustellut kuin kahden miehen kanssa. Toinen oli halvaantunut ja pyörätuolissa, eikä hänen kanssaan harrastettu seksiä. Sen jälkeen viimeisin exä, joka narisi ja valitti ellen antanut, joten helpommalla selvisin kun nain sen kanssa, vaikkei itsellä sillä hetkellä tehnyt edes mieli. Seksin suhteen tuorein exä ei välittänyt mistään muusta kuin omasta nautinnosta.

Ikävän tutulta kuulostaa. Mäkään kun terve juuri ole ollut koko elämäni aikana, kroonista kioua joko migreenin, fibromyalgian tai endometrioosin ja suoliston takia, niin onhan niitä evvk seksi päiviä mahtunut helkkaristi elämään.

Täytyy sanoa, että Lauruska ymmärrän. 🤗

Fiksusti ajattelet myös kumppania tuossa, mikä on oikein. Samoten, itsekään en tykkää olla rasite kellekkään. Enkä valita, mutta kerron kyllä kun ei pysty ei kykene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon touhun "kiihottavuus" ei liity mitenkään siihen elimeen. Se liittyy siihen reaktioon, minkä saat toisessa aikaiseksi. Onhan siinä jopa pieni vallantunnekin mukana. Eikä aina niin kovin pienikään vallantunne. Olennaisinta ainakin itselleni on kuitenkin halu tuottaa mielihyvää sille toiselle osapuolelle. Eikä sitä todellakaan hoideta tyyliin "kerran päivässä vähän imutellaan". Jos jotain tehdään, niin se tehdään sitten kunnolla.

Kyllä se nyt vähän siihen elimeenkin liittyy...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se nyt vähän siihen elimeenkin liittyy...

No rehellisesti jos sanon, niin eipä mulla mikään seksissä liity suoraan siihen elimeen. Se elin yksinään ei aiheuta yhtään mitään värinää. Se on vain väline ja siinä se. Itse pärjäisin erinomaisesti ilman sitä elintä ja olennaisempaa on mitä muuta mies osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No rehellisesti jos sanon, niin eipä mulla mikään seksissä liity suoraan siihen elimeen. Se elin yksinään ei aiheuta yhtään mitään värinää. Se on vain väline ja siinä se. Itse pärjäisin erinomaisesti ilman sitä elintä ja olennaisempaa on mitä muuta mies osaa.

Mikäs siinä. Joku voi kuitenkin ajatella ja tuntea ihan eri tavalla kuin sinä. Toki kun puhutaan seksistä, sanat "elin yksinään" eivät kuvaa sitä, mitä aikaisemmassa viestissäni tarkoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu.

Jos totta puhutaan, niin suuseksi ällöttää, enkä halua sitä lainkaan vastaanottaa mutta miehen mieliksi suostun vastapestyä vehjettä nuolemaan. Sen toimituksen jälkeen itseä ei kiinnosta seksihommat ollenkaan vaan haluan äkkiä pesemään hampaat ja kurlaamaan suuvedellä. Mies onneksi väsähtää orgasminsa jälkeen eikä tee elettäkään minua tyydyttääkseen, joten siitä on helppo livistää pesulle.

Tietenkään en miehelle kerro miten paljon kyseistä toimitusta vihaan, koska hän siitä tuntuu nauttivan ja tietenkin haluan silloin tällöin rakkaalleni tehdä mieliksi. Poskeenotto tapahtuu ehkä muutaman kerran kuussa.

Onneksi muu seksi meillä on loistavaa joten satunnaisia suihinottosessioita sietää.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu.

Jos totta puhutaan, niin suuseksi ällöttää, enkä halua sitä lainkaan vastaanottaa mutta miehen mieliksi suostun vastapestyä vehjettä nuolemaan. Sen toimituksen jälkeen itseä ei kiinnosta seksihommat ollenkaan vaan haluan äkkiä pesemään hampaat ja kurlaamaan suuvedellä. Mies onneksi väsähtää orgasminsa jälkeen eikä tee elettäkään minua tyydyttääkseen, joten siitä on helppo livistää pesulle.

Tietenkään en miehelle kerro miten paljon kyseistä toimitusta vihaan, koska hän siitä tuntuu nauttivan ja tietenkin haluan silloin tällöin rakkaalleni tehdä mieliksi. Poskeenotto tapahtuu ehkä muutaman kerran kuussa.

Onneksi muu seksi meillä on loistavaa joten satunnaisia suihinottosessioita sietää.

Kauheeta. Siis tuo, että joutuu jotain tekemään mikä tuntuu noin vastenmieliseltä. :c

• JanK
        JanK kirjoitti:

Kauheeta. Siis tuo, että joutuu jotain tekemään mikä tuntuu noin vastenmieliseltä. :c

"eikä tee elettäkään minua tyydyttääkseen,"

-Sulla on paskahousu mies.

• JanK
        JanK kirjoitti:

"eikä tee elettäkään minua tyydyttääkseen,"

-Sulla on paskahousu mies.

Ainiin, sen toimituksen jälkeen itseä ei kiinnosta seksihommat ollenkaan. Nojoo..

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

En sanoisi "kauheeta" koska tietenkin haluan tehdä asioita, joista rakkaani nauttii. Hänkin tekee kompromisseja mun eteeni joten on vain reilua että mäkin joustan. Suhde on muutoin kaikin puolin loistava, niin sen vuoksi suostuu tekemään asioita joista ei itse tykkää.

Ja tosiaan suihinoton jälkeen ei missään nimessä kiinnosta seksi, joten oikeasti on hyvä että mies suunnilleen torkahtaa sen päätteeksi. Kyllä hän sitten kun seksiä harrastetaan näkee vaivaa ja ottaa tarpeeni huomioon paremmin kuin hyvin :)
        Suihinottoa en siis laske seksiksi ollenkaan, vertaisin sitä ehkä pakolliseen pahaan kuten räystäiden putsaus tai viemärien siivous :D Ikäviä hommia mutta tehtävä nekin on :)

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

En sanoisi "kauheeta" koska tietenkin haluan tehdä asioita, joista rakkaani nauttii. Hänkin tekee kompromisseja mun eteeni joten on vain reilua että mäkin joustan. Suhde on muutoin kaikin puolin loistava, niin sen vuoksi suostuu tekemään asioita joista ei itse tykkää.

Ja tosiaan suihinoton jälkeen ei missään nimessä kiinnosta seksi, joten oikeasti on hyvä että mies suunnilleen torkahtaa sen päätteeksi. Kyllä hän sitten kun seksiä harrastetaan näkee vaivaa ja ottaa tarpeeni huomioon paremmin kuin hyvin :)
        Suihinottoa en siis laske seksiksi ollenkaan, vertaisin sitä ehkä pakolliseen pahaan kuten räystäiden putsaus tai viemärien siivous :D Ikäviä hommia mutta tehtävä nekin on :)

Aa, no ymmärsin niin, että se on ihan hirveetä sulle. Eihän sellaista pitäs joutua tekemään, mikä melkein kuvottaa. :)

Edes mieliksi.

• JanK
        JanK kirjoitti:

Aa, no ymmärsin niin, että se on ihan hirveetä sulle. Eihän sellaista pitäs joutua tekemään, mikä melkein kuvottaa. :)

Edes mieliksi.

Sitä en muutenkan ymmärrä, että miten mieskään nauttii suuseksustä, jos se sinulle on kurjaa ja haluat vaan homman äkkiä pois. Kyllähän sen nyt aistii onko toinen mukana tykäten vaiko vaan kun täytyy olla.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Edes mieliksi.

Kunhan nappaa kurkkupastillin suuhun ja miettii sen toimituksen ajan muuta niin saa sen suoritettua, joten onhan se inhottavaa puuhaa. Mutta ikävää on se viemärikaivojen putsauskin, on vaan tarpeellista talon hyväksi tehtävä - sama poskeenotossa, on tarpeellista parisuhteen hyväksi kun mies siitä niin tykkää :)

Moni tarpeellinen asia kuvottaa, vaikka vauvan kakkavaippojen vaihto tai koiran oksennuksen siivoaminen sohvalta, mutta pitää yleisen viihtyvyyden vuoksi kuitenkin hoitaa :D

Tiedän että kuulostaa varmasti kauhealta verrata suihinottoa kodinhoitoon jne, mutta niin mä sen näen että elämässä joutuu tekemään tylsiäkin juttuja, jotta pysyy talo/ parisuhde kunnossa :)

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan nappaa kurkkupastillin suuhun ja miettii sen toimituksen ajan muuta niin saa sen suoritettua, joten onhan se inhottavaa puuhaa. Mutta ikävää on se viemärikaivojen putsauskin, on vaan tarpeellista talon hyväksi tehtävä - sama poskeenotossa, on tarpeellista parisuhteen hyväksi kun mies siitä niin tykkää :)

Moni tarpeellinen asia kuvottaa, vaikka vauvan kakkavaippojen vaihto tai koiran oksennuksen siivoaminen sohvalta, mutta pitää yleisen viihtyvyyden vuoksi kuitenkin hoitaa :D

Tiedän että kuulostaa varmasti kauhealta verrata suihinottoa kodinhoitoon jne, mutta niin mä sen näen että elämässä joutuu tekemään tylsiäkin juttuja, jotta pysyy talo/ parisuhde kunnossa :)

Joo, lähinnä minusta tuntuu kauhealta, että puolison pitäisi tehdä jotain niin kamalaa "mun" mielikseni, että meinaa laatta lentää. En pystyis nauttimaan mistään mikä olis puolisolle tuollanen koettelemus.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Sitä en muutenkan ymmärrä, että miten mieskään nauttii suuseksustä, jos se sinulle on kurjaa ja haluat vaan homman äkkiä pois. Kyllähän sen nyt aistii onko toinen mukana tykäten vaiko vaan kun täytyy olla.

Joo, tuota yllä olevaa selostusta oli ikävä lukea. Harmi ettei tuo pariskunta ole keksinyt suuseksin tilalle mitään sellaista, josta molemmat nauttisivat.

On kuitenkin olemassa naisia, jotka pitävät suuseksin antamisesta aivan valtavasti. ”Kaveri kertoi.” 🤓 Säästän teidät yksityiskohdilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin yleensä se on kuin tekis työtä. Ei nappaa ja sattuu vaan leukaan..

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tuota yllä olevaa selostusta oli ikävä lukea. Harmi ettei tuo pariskunta ole keksinyt suuseksin tilalle mitään sellaista, josta molemmat nauttisivat.

On kuitenkin olemassa naisia, jotka pitävät suuseksin antamisesta aivan valtavasti. ”Kaveri kertoi.” 🤓 Säästän teidät yksityiskohdilta.

Kyllä siitä tuli väkisinkin sellainen, oho ja voi nyt, fiilis. Tuntuu oudolta, että kukaan voi nauttia jostain mistä selkeesti kumppani ei tykkää, vieläpä yhtään.

Jotenkin kuitenkin asiat mistä tulee vastenmielinen olo, on asioita mitä pitäs karsia mun mielestä pois. Etenkin kun ne koskee ihmiseen kohdistuvia juttuja, eikä lattiakaivoon. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo saanut hyvää suuseksiä. Enkä ole nähnyt miestä joka nauttii sen antamisesta.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

En oo saanut hyvää suuseksiä. Enkä ole nähnyt miestä joka nauttii sen antamisesta.

Toikin on harmi. Kun niitäkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs siinä. Joku voi kuitenkin ajatella ja tuntea ihan eri tavalla kuin sinä. Toki kun puhutaan seksistä, sanat "elin yksinään" eivät kuvaa sitä, mitä aikaisemmassa viestissäni tarkoitin.

Ihan varmasti joku voi siitä kiihottuakin. Meitä on niin moneen junaan. Valtaosa miehistä tuntuu oikeasti kuvittelevankin, että naiset niistä elimistä kiihottuvat. Tässä lienee pornolla iso vaikutus. Monien (miesten) on myös hyvin vaikea hyväksyä, että näin ei olisi. Kuten sanottu aivan varmasti joku nainen kiihottuu. Itse en vain ole koskaan keskustellut yhdenkään sellaisen kanssa, joka olisi todistetusti nainen ja sanoisi kiihottuvansa miehisten elimien katselusta tai niiden imeskelystä ja nuoleskelemisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan varmasti joku voi siitä kiihottuakin. Meitä on niin moneen junaan. Valtaosa miehistä tuntuu oikeasti kuvittelevankin, että naiset niistä elimistä kiihottuvat. Tässä lienee pornolla iso vaikutus. Monien (miesten) on myös hyvin vaikea hyväksyä, että näin ei olisi. Kuten sanottu aivan varmasti joku nainen kiihottuu. Itse en vain ole koskaan keskustellut yhdenkään sellaisen kanssa, joka olisi todistetusti nainen ja sanoisi kiihottuvansa miehisten elimien katselusta tai niiden imeskelystä ja nuoleskelemisesta.

Minä pahoittelen, etten voi asiaa sinulle todistaa. Korostan, etten kiihotu muiden kuin vakituisen kumppanini vartalosta ja elimestä.

Tuota pornoargumenttia en oikein ymmärrä. Mielestäni niistä naisista näkee kilometrin päähän, että sitä tehdään siellä rahan vuoksi.

Minusta tuntuisi naisena hyvin ikävältä, jos kumppanini ei kiihottuisi minusta. Ymmärrän siis hyvin, miksi jonkun miehen saattaa olla vaikea hyväksyä sitä, ettei nainen haluaisi miestä suuhunsa.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

No ootko koskaan kuullut, että kukaan nainen voisi kiihottua naisen sukupuolielimistä, niiden katselusta etc.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pahoittelen, etten voi asiaa sinulle todistaa. Korostan, etten kiihotu muiden kuin vakituisen kumppanini vartalosta ja elimestä.

Tuota pornoargumenttia en oikein ymmärrä. Mielestäni niistä naisista näkee kilometrin päähän, että sitä tehdään siellä rahan vuoksi.

Minusta tuntuisi naisena hyvin ikävältä, jos kumppanini ei kiihottuisi minusta. Ymmärrän siis hyvin, miksi jonkun miehen saattaa olla vaikea hyväksyä sitä, ettei nainen haluaisi miestä suuhunsa.

Ei sun tarvitse todistaan. Kuten sanoin, niin ihan varmasti sellaisia naisia on. Eihän tuo miehinen elin nyt ole edes läheskään kummallisimmasta päästä kiihottavia asioita. Enkä tarkoita tuota mitenkään loukaavasti, vaan ihan kylmänä faktana.

Onhan sitä tutkitukin, että pornon katselu muokkaa käsitystä seksistä ja vastakkaisesta sukupuolesta. Monilla miehillä on hyvin pornovärittynyt käsitys naisen nautinnosta ja asioista, joista naiset pitävät. Olen itsekin samaa mieltä, että näyttelemisen noissa näkee kilometrien päähän, mutta kuinka sen voisi nähdä, jos ei ole kokemusta tai hyvin vähän kokemusta? On esimerkiksi helppo kuvitella tekevänsä jotain väärin jos nainen ei huudakaan kuin teuraseläin.

Itse en ymmärrä ollenkaan ajatusta, että täytyy kuvitella imuttelemisen olevan niin hirvittävän kivaa. Yllättävän harva mieskään niin valtavasti rakastaa naisen alapään nuoleskelua. Sen touhun tyydyttävyys on yleensä se reaktio, jonka toisessa saa aikaiseksi, ei niinkään se itse touhun ihanuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kuulit.

Pissavehkeiden imeminen on luonnotonta. Kirjaimellisesti.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

No ootko koskaan kuullut, että kukaan nainen voisi kiihottua naisen sukupuolielimistä, niiden katselusta etc.?

Ei kai niitä nausten elimiä vaikkapa perinteisessä pornossa niin paljon kuvattaisi, jos eivät ne kiihottaisi. Ei noita filmejä kuitenkaan tuoteta täysin yleisöä unohtaen vaan pikemmin päinvastoin. Tuossa kuvastossa on tosi iso ero, riippuen siitä onko materiaali ns. naisille suunnattua vai perinteistä pornoa. Naisille suunnatussa ihan oikeassa pornossakaan ei keskitytä siinä määrin elinten esittelyyn. Perinteisessä pornossa näkyy paljon enemmän miehisiäkin elimiä, eli ilmeisesti sekin puoli kiihottaa enemmän miehiä itseään. Ajatella itsensä siihen sen elimen jatkeeksi, tai jotain. Naispuolisten naisrn elimistä kiihottuvien kanssa ei ole tullut juurikaan tästä aiheesta keskusteltua. Tunnen kyllä useammankin lesbon ja biseksuaalin, mutta eipä ole tullut tästä aiheesta juteltua.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai niitä nausten elimiä vaikkapa perinteisessä pornossa niin paljon kuvattaisi, jos eivät ne kiihottaisi. Ei noita filmejä kuitenkaan tuoteta täysin yleisöä unohtaen vaan pikemmin päinvastoin. Tuossa kuvastossa on tosi iso ero, riippuen siitä onko materiaali ns. naisille suunnattua vai perinteistä pornoa. Naisille suunnatussa ihan oikeassa pornossakaan ei keskitytä siinä määrin elinten esittelyyn. Perinteisessä pornossa näkyy paljon enemmän miehisiäkin elimiä, eli ilmeisesti sekin puoli kiihottaa enemmän miehiä itseään. Ajatella itsensä siihen sen elimen jatkeeksi, tai jotain. Naispuolisten naisrn elimistä kiihottuvien kanssa ei ole tullut juurikaan tästä aiheesta keskusteltua. Tunnen kyllä useammankin lesbon ja biseksuaalin, mutta eipä ole tullut tästä aiheesta juteltua.

No tämä.

"Perinteisessä pornossa näkyy paljon enemmän miehisiäkin elimiä, eli ilmeisesti sekin puoli kiihottaa enemmän miehiä itseään.

-Niin se mullakin toimii, vaikka olen biologinen nainen." Ajatella itsensä siihen sen elimen jatkeeksi, tai jotain."

En mieti itseeni naiseksi seksissä tai pokea katsellessa. Voi kuulostaa hullulta. Se on joku vika mun päässä ollut ihan koko ikäni ja elämäni. Niin kauan kun muistan.

• JanK
        JanK kirjoitti:

No tämä.

"Perinteisessä pornossa näkyy paljon enemmän miehisiäkin elimiä, eli ilmeisesti sekin puoli kiihottaa enemmän miehiä itseään.

-Niin se mullakin toimii, vaikka olen biologinen nainen." Ajatella itsensä siihen sen elimen jatkeeksi, tai jotain."

En mieti itseeni naiseksi seksissä tai pokea katsellessa. Voi kuulostaa hullulta. Se on joku vika mun päässä ollut ihan koko ikäni ja elämäni. Niin kauan kun muistan.

Ja rehellisiä kun ollaan, niin ei minua peniksessä kiihota mikään muu, kun ajatus et mullakin olis sellainen. Tietysti mieskumppanissa sitten se tieto, että se mitä hänelle teen tuntuu hänestä hyvälle on se syy ja kiihoke.

Ei se penis.

Kun naisessa taas se syy olisi kyllä sama, se mitä hänelle teen tuntuu hänestä hyvälle ja se tuntuu taas minusta hyvälle. Mutta myös naisen sukuelimet itsessään on kiihoittavat, toisin kuin miehen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu.

Eikö tuon homman vois sitten hoitaa jollain tekovaginalla..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pissavehkeiden imeminen on luonnotonta. Kirjaimellisesti.

Hyvin moni asia on luonnotonta. 😂 Vaikkapa kaupunkiasuminen.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

No tämä.

Mies identiteetti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elinten näyttämisen pois jättäminen ei tee pornosta naisille sopivaa. Se tekee, että miesnäyttelijät lopettaisivat niiden asioiden tekemisen, jotka selvästi tuottavat naisnäyttelijöille kipua tai suurta epämukavuutta, joka myös näkyy kilometrien päähän. Jos siitä parannuksesta vielä päästäisiin naisnäyttelijän nautintoonkin niin aina vain parempi. Lisäksi useimmat miesnäyttelijät ovat rumia.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Mies identiteetti?

Kyllä. Kroppa on naisen, en vain koe naiseuden kautta mitään, kehon kautta kyllä, koska sehän se tuntee jne. Mutten naiseuden ajatusten kautta.

En ole koskaan kyennyt näkemään itseäni naiseuden kautta esim. seksiä. Jos alan miettimään sen kautta intiimiä hetkeä, halut katoaa puff.

Se on juuri sitä kehodysforiaa. Juuri sitä ristiriitaa kehon ja mielen välillä. Kun annan vallan mielelleni, olen mies ja nautin, kun keskityn olemaan nainen, puff yhteys katkeaa. En tavoita sitä seksuaalista naiseutta mitenkään mieleni kautta. Kehoni vain on tilanteessa läsnä naisena, mieleni miehenä.

Mielikuvituksen on oltava luova näissä tilanteissa. 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elinten näyttämisen pois jättäminen ei tee pornosta naisille sopivaa. Se tekee, että miesnäyttelijät lopettaisivat niiden asioiden tekemisen, jotka selvästi tuottavat naisnäyttelijöille kipua tai suurta epämukavuutta, joka myös näkyy kilometrien päähän. Jos siitä parannuksesta vielä päästäisiin naisnäyttelijän nautintoonkin niin aina vain parempi. Lisäksi useimmat miesnäyttelijät ovat rumia.

Noi ei tietenkään. Naisille suunnattu porno on oikeasti kuvastoltaan hyvinkin erilaista. Monille miehille tekis varmasti hyvää katsella tuotakin tavaraa. Se ei ehkä anna heille itselleen samanlaista kiihoketta, mutta sitäkin enemmän näkökulmaa sen toisen sukupuolen ajatuksiin aiheesta kiihottuminen, seksi ja seksuaalinen nautinto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noi ei tietenkään. Naisille suunnattu porno on oikeasti kuvastoltaan hyvinkin erilaista. Monille miehille tekis varmasti hyvää katsella tuotakin tavaraa. Se ei ehkä anna heille itselleen samanlaista kiihoketta, mutta sitäkin enemmän näkökulmaa sen toisen sukupuolen ajatuksiin aiheesta kiihottuminen, seksi ja seksuaalinen nautinto.

Minä en naisena pitäisi sellaisesta pornosta, jossa ei näytetä elimiä.

Olet aika raivostuttava, koska lokeroit seksiin liittyviä asioita niin voimakkaasti sukupuolen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aika raivostuttava, koska lokeroit seksiin liittyviä asioita niin voimakkaasti sukupuolen mukaan.

Käskeekö kukaan ketään tuijottamaan tietynlaista pornoa tai pornoa ylipäätään? Jokainen määrittäköön tuon ihan juuri omien henkilökohtaisten mieltymystensä mukaan.

Asioita nyt vaan täytyy kuvata jollain termeillä ja ylenmääräinen poliittinen korrektius ei ole kovin selkeä kommunikointimuoto. Puhutaan nyt sitten vaikka nais- ja miesoletetuille suunnatusta porno. Itse voit lykätä siihen perään ihan niin pitkän litanian "sallittuja" katsojia ja heidän määritelmiään, kuin tarvitset ärsytyksesi poistamiseen. Minulla ei ole siihen tarvetta. En myöskään loukkaannu termeistä lakimies ja virkamies ja palomies, tai muistakaan vastaavista. Ymmärrän joidenkin niistä loukkaantuvan, mutta rehellisesti sanoen mua ei kiinnosta yhtään mun näkökulmastani tyhjästä loukkaantujat. Sori, mutta ei nyt jaksa kiinnostaa yhtään, vaikka sua kuinka raivostuttais.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käskeekö kukaan ketään tuijottamaan tietynlaista pornoa tai pornoa ylipäätään? Jokainen määrittäköön tuon ihan juuri omien henkilökohtaisten mieltymystensä mukaan.

Asioita nyt vaan täytyy kuvata jollain termeillä ja ylenmääräinen poliittinen korrektius ei ole kovin selkeä kommunikointimuoto. Puhutaan nyt sitten vaikka nais- ja miesoletetuille suunnatusta porno. Itse voit lykätä siihen perään ihan niin pitkän litanian "sallittuja" katsojia ja heidän määritelmiään, kuin tarvitset ärsytyksesi poistamiseen. Minulla ei ole siihen tarvetta. En myöskään loukkaannu termeistä lakimies ja virkamies ja palomies, tai muistakaan vastaavista. Ymmärrän joidenkin niistä loukkaantuvan, mutta rehellisesti sanoen mua ei kiinnosta yhtään mun näkökulmastani tyhjästä loukkaantujat. Sori, mutta ei nyt jaksa kiinnostaa yhtään, vaikka sua kuinka raivostuttais.

"Puhutaan nyt sitten vaikka nais- ja miesoletetuille suunnatusta porno."

Kysymys on siitä, että tällaisten erojen tekeminen sukupuolen perusteella on turhaa. Sen sijaan voisi puhua vaikkapa pehmeästä ja kovasta pornosta.

Vielä heikommille jäille mennään silloin, kun tietyn tyylisestä pornosta päätellään, mitkä ryhmät sitä katsovat, ja mitä kyseisest katsojaryhmät katsomismieltymystensä perusteella mahdollisesti haluavat kokea todellisessa elämässään.

Tämä ei ole tyhjästä loukkaantumista vaan asioiden tarkastelua ilman, että niitä perusteetta jaetaan jompaan kumpaan sukupuoleen kuuluviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo jonka tekstin lukeminen oli "ikävää".

Kuten yritin muutamaan kertaan ilmaista, niin kyllä meidän seksielämä on kaikin muin tavoin mahtavaa ja molemmille miellyttävää :) Enkä tietenkään näytä miehelle miten paljon suihinottoa inhoan, ei hän varmasti siitä suuremmin nauttisi mikäli kakoisin ääneen ja pyörittelisin silmiäni siinä :D Pieni esitys siinä on tietenkin aina samalla päällä :)

Itsekin tunnen naisia jotka rakastavat poskeenottoja ja mieluusti niitä miehilleen antavat, joten luonnollisesti meitä on moneen junaan :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tuo jonka tekstin lukeminen oli "ikävää".

Kuten yritin muutamaan kertaan ilmaista, niin kyllä meidän seksielämä on kaikin muin tavoin mahtavaa ja molemmille miellyttävää :) Enkä tietenkään näytä miehelle miten paljon suihinottoa inhoan, ei hän varmasti siitä suuremmin nauttisi mikäli kakoisin ääneen ja pyörittelisin silmiäni siinä :D Pieni esitys siinä on tietenkin aina samalla päällä :)

Itsekin tunnen naisia jotka rakastavat poskeenottoja ja mieluusti niitä miehilleen antavat, joten luonnollisesti meitä on moneen junaan :)

Hieno homma, ja pääasiahan on, että te molemmat toimitte niin kuin haluatte. Ei sinun tarvitse ulkopuolisten tuntemuksista välittää.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Hieno homma, ja pääasiahan on, että te molemmat toimitte niin kuin haluatte. Ei sinun tarvitse ulkopuolisten tuntemuksista välittää.

Nimenomaan. Esittäminen on naisille arkipäivää muutenkin.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Arvaapa miten sellaista naista joskus kohdellaan, jota ei aina innosta esittää...

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaapa miten sellaista naista joskus kohdellaan, jota ei aina innosta esittää...

No miten? Itse olen huomannut ettei esittäminen kannata, vaan rehti puhe. Saa suuttuakin, se yleensä menee ohi ja jos ei menee voikin mennä menojaan.

Teeskentely ei pitemmän päälle palvele yhtään ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Puhutaan nyt sitten vaikka nais- ja miesoletetuille suunnatusta porno."

Kysymys on siitä, että tällaisten erojen tekeminen sukupuolen perusteella on turhaa. Sen sijaan voisi puhua vaikkapa pehmeästä ja kovasta pornosta.

Vielä heikommille jäille mennään silloin, kun tietyn tyylisestä pornosta päätellään, mitkä ryhmät sitä katsovat, ja mitä kyseisest katsojaryhmät katsomismieltymystensä perusteella mahdollisesti haluavat kokea todellisessa elämässään.

Tämä ei ole tyhjästä loukkaantumista vaan asioiden tarkastelua ilman, että niitä perusteetta jaetaan jompaan kumpaan sukupuoleen kuuluviksi.

Se miten minäse vaikkapa pehmopornon ymmärrän on ihan jotain muuta kuin tuo erityisesti naisille suunnattu tavara. Pehmossa on hyvin paljon puhtaasti miehistä pornoa. Eli tuo jaottelu ei oikein toimi.

Anyway näyt tajunneen eron erinomaisesti. Asian on siis tullut erinomaisesti ymmärretyksi, vaikka nimitykset kuinka ärsyttävät. Loppu onkin siis ihan puhtaasti jankutusta siitä mitkä sanat kelpaavat juuri sinulle. No mulle tärkeintä on, että asia tuli ymmärretyksi. Sen enempää en näe tässä keskusteltavaa. Voi ihan vapaasti lisätä jokaisen pornotyypin perään listan niistä "sallituista" katselijoista. Mun puolestani jokainen saa ihan itse päättää mitä katselee. En näe mitää väärää siinä, että nainen katselee peruspornoa. Siis sitä, joka nyt vaan on erityisesti mieslähtöistä. Se jos tuon lähtökohdan myöntäminen ahdistaa, on lähinnä henkilön itsensä ongelma. On asioita, joista kannattaa valittaa ja sitten on asioita, joilla nyt ei vaan ole yhtään mitään merkitystä. Enemmän sitä itseään sillä leimaa, että ylipäänsä katselee pornoa. Ei ketään kiinnosta mitä tyyppiä pornoa se on, kunhan nyt on laillista tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu.

Miksi suostut tuollaiseen. En njymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen suihinottomielistely on haitallista sinulle itsellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena ei kiinnosta minkäänlainen porno. Eikä mies jota porno kiinnostaa. Pornoteollisuus tappaa ihmisen oman mielikuvituksen ja keskittyy pelkästään seksin suorittamiseen. Kumppani on seksivälineen roolissa.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

No miten? Itse olen huomannut ettei esittäminen kannata, vaan rehti puhe. Saa suuttuakin, se yleensä menee ohi ja jos ei menee voikin mennä menojaan.

Teeskentely ei pitemmän päälle palvele yhtään ketään.

Itse olen kohdannut enemmän ihmettelyä kuin suuttumusta. Mukava kuulla, että suhtaudut suuttumiseenkin noin rennosti.

Voisin ottaa sinusta mallia tulevien tilanteiden varalle. :) Olen täysin samaa mieltä siitä, ettei teeskentely yleensä kannata. Ei edes silloin, kun sillä yrittää saavuttaa jotain, sillä niissä tapauksissa sen asian saavuttaminen vaatisi teeskentelyn jatkamista.

Minä pyrin muistamaan tämän koko loppuelämäni: jos joku suuttuu ystävällisestä, rehdistä puheesta, hän saa ensin tilaisuuden kasata itsensä ja toipua, ja ellei se onnistu, hän "voikin mennä menojaan".

Tuli jokin tällainen voimaantumiskohtaus...

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Itse olen nainen enkä ikinä esitä mitään. Erityisesti seksin suhteen olen hyvin tarkka mikä sopii, mikä ei sovi ollenkaan. Mikään seksissä ei saa olla vastenmielistä. Olen järkyttynyt miten huonosti monet naiset täällä kohtelevat itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena ei kiinnosta minkäänlainen porno. Eikä mies jota porno kiinnostaa. Pornoteollisuus tappaa ihmisen oman mielikuvituksen ja keskittyy pelkästään seksin suorittamiseen. Kumppani on seksivälineen roolissa.

Niinpä niin: helpointa on sanoa mielipide asioista, joista ei ole ottanut selvää ja joista ei edes halua ottaa selvää. :D

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen nainen enkä ikinä esitä mitään. Erityisesti seksin suhteen olen hyvin tarkka mikä sopii, mikä ei sovi ollenkaan. Mikään seksissä ei saa olla vastenmielistä. Olen järkyttynyt miten huonosti monet naiset täällä kohtelevat itseään.

Valitettavasti moni nainen on omaksunut miellyttäjän roolin kaikkialla. Tuosta on allekirjoittaneellakin liikaa kokemusta, miellyttämisestä vasten omaa todellista tahtoa.

Se on huono tie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se miten minäse vaikkapa pehmopornon ymmärrän on ihan jotain muuta kuin tuo erityisesti naisille suunnattu tavara. Pehmossa on hyvin paljon puhtaasti miehistä pornoa. Eli tuo jaottelu ei oikein toimi.

Anyway näyt tajunneen eron erinomaisesti. Asian on siis tullut erinomaisesti ymmärretyksi, vaikka nimitykset kuinka ärsyttävät. Loppu onkin siis ihan puhtaasti jankutusta siitä mitkä sanat kelpaavat juuri sinulle. No mulle tärkeintä on, että asia tuli ymmärretyksi. Sen enempää en näe tässä keskusteltavaa. Voi ihan vapaasti lisätä jokaisen pornotyypin perään listan niistä "sallituista" katselijoista. Mun puolestani jokainen saa ihan itse päättää mitä katselee. En näe mitää väärää siinä, että nainen katselee peruspornoa. Siis sitä, joka nyt vaan on erityisesti mieslähtöistä. Se jos tuon lähtökohdan myöntäminen ahdistaa, on lähinnä henkilön itsensä ongelma. On asioita, joista kannattaa valittaa ja sitten on asioita, joilla nyt ei vaan ole yhtään mitään merkitystä. Enemmän sitä itseään sillä leimaa, että ylipäänsä katselee pornoa. Ei ketään kiinnosta mitä tyyppiä pornoa se on, kunhan nyt on laillista tavaraa.

"Loppu onkin siis ihan puhtaasti jankutusta siitä mitkä sanat kelpaavat juuri sinulle."

Huomaat asian tärkeyden siinä vaiheessa, kun yrität esittää sinulle tärkeää asiaa henkilölle, jonka mielipiteellä on asiassa merkitystä. Minä en nyt puhu enää pornosta vaan siitä, että joillain on tarvetta jakaa kaikki kategorioihin "miesten" ja "naisten".

Monet eivät kuuntele sekuntiakaan ihmisiä, jotka jakavat asiat mies- ja naiskategorioihin. Se, ettei sillä ole merkitystä sinulle, ei tarkoita ettei sillä olisi merkitystä muille.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen kohdannut enemmän ihmettelyä kuin suuttumusta. Mukava kuulla, että suhtaudut suuttumiseenkin noin rennosti.

Voisin ottaa sinusta mallia tulevien tilanteiden varalle. :) Olen täysin samaa mieltä siitä, ettei teeskentely yleensä kannata. Ei edes silloin, kun sillä yrittää saavuttaa jotain, sillä niissä tapauksissa sen asian saavuttaminen vaatisi teeskentelyn jatkamista.

Minä pyrin muistamaan tämän koko loppuelämäni: jos joku suuttuu ystävällisestä, rehdistä puheesta, hän saa ensin tilaisuuden kasata itsensä ja toipua, ja ellei se onnistu, hän "voikin mennä menojaan".

Tuli jokin tällainen voimaantumiskohtaus...

Kyllä, se teeskentely vaatii jatkuvasti vaan enemmän ja enemmän jatkumoa. Ja sitten sitä onkin vaikeaa enää lopettaa ilman niitä hirvittäviä ällistyksiä ja ihmetyksiä jopa suuttumuksia.

Mä ajattelen niin, että jotta kaikki hyvä rakentuu rehellisyydelle, pitää olla rehellinen. Vaikka se voi aiheuttaa toisessa suuttumustakin. Itselleen siinä oikein vaan tekee ja kyllä sitä kautta toisillekin, kun on rehellinen eikä teeskentele mieliksi.

Nätisti voi sanoa, ettei ryöpäyttää. Mutta rehellisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen suihinottomielistely on haitallista sinulle itsellesi.

Hyvin toimii tällaisenaan, kiitos kuitenkin huolenpidosta! :)

Kyllä se mieskin tekee suhteen eteen asioita joista ei itse pidä, mutta tietää että minä tykkään. Parisuhde on mielestäni kompromisseja suuntaan ja toiseen, mutta toki onneksi jokainen saa olla sellaisessa suhteessa kuin itse tykkää! :)

• Anonyymi

Mitäs jos sovitaan, että saat aina suuhoidon vastineeksi suuhoidosta? Se varmaan sopii.

• Anonyymi

Tai suuhoito orkusta. Ihan sama hoidatko suulla, kunhan hoidat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai suuhoito orkusta. Ihan sama hoidatko suulla, kunhan hoidat.

Tää on parempi. Nimittäin, jos kumpikaan ei nauti toiselle suuhoidon annosta toinen sen vaistoaa. Jos oon saanut kunnon hoidon itse, niin on huomattavasti enemmän motivaatiota antaa vaikka se suunhoito toiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on parempi. Nimittäin, jos kumpikaan ei nauti toiselle suuhoidon annosta toinen sen vaistoaa. Jos oon saanut kunnon hoidon itse, niin on huomattavasti enemmän motivaatiota antaa vaikka se suunhoito toiselle.

Ja mies töihin ensiksi, kiitos. Miehet kyllästyy niin nopeasti kun oma on jo saatu eivätkä sitten jaksakaan loppuun saakka. Haluan siis varmuudella omani ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mies töihin ensiksi, kiitos. Miehet kyllästyy niin nopeasti kun oma on jo saatu eivätkä sitten jaksakaan loppuun saakka. Haluan siis varmuudella omani ensin.

Ei koske kaikkia miehiä. Älä yleistä. Tosi tylsää, jos järjestys on aina päätetty jo etukäteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei koske kaikkia miehiä. Älä yleistä. Tosi tylsää, jos järjestys on aina päätetty jo etukäteen.

Sitten, jos mies on osoittanut, että häneen voi luottaa muissakin asioissa niin voidaan järjestystäkin vaihdella. Miehet nyt vaan tuppaa muuttumaan laiskoiksi, kun oma on saatu. Oma erilaisuutensa täytyy siis osottaa. Näinhän se menee kaikissa asioissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten, jos mies on osoittanut, että häneen voi luottaa muissakin asioissa niin voidaan järjestystäkin vaihdella. Miehet nyt vaan tuppaa muuttumaan laiskoiksi, kun oma on saatu. Oma erilaisuutensa täytyy siis osottaa. Näinhän se menee kaikissa asioissa.

Minä en nyt ihan noin negatiivisesti suhtautuisi miehiin, mutta muuten olen samaa mieltä. 😀 Varsinkin jos miehillä on yhtään tunteita mukana, eivät ne nyt NIIN laiskoiksi muutu... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä sen huomaa jos toinen miettii samalla kauppalistaa ja vaan mekaanisesti suorittaa, eikä ole yhtään messissä. Ei se silloin ole nautittavaa vastaanottavallekaan jos tuntuu että toinen tekee väkisin hampaat irvessä mieliksi, vaikka ei yhtään haluaisi.

• Anonyymi

En ole epäseksuaalinen nainen, enkä halua seksiä vain harvoin.

Minua ei kuitenkaan viehätä yhtään miehet jotka haluavat parisuhteen "jossa on paljon seksiä". Se seksi tulee siitä parisuhteesta - SUHTEESTA. Ei toisen mielihalusta.

• Anonyymi

Sama. Todellinen turn-off mieheltä lähestyä naista "minä haluan paljon seksiä". Osoittaa täydellistä sosiaalista typeryyttä. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Asiaa 👍

Vaikka pidän seksistä ja sen on minusta todella iso osa parisuhdetta niin mies, joka "haluaa paljon seksiä" ei kyllä ihan kympillä kiinnosta. Arveluttaisi kovasti tapailla sellaista miestä ja luultavasti jättäisin väliin. Sen seksin pitää tulla siitä parisuhteesta ja siitä yhdessä olosta ja halusta harrastaa seksiä YHDESSÄ. Kun homma toimii, niin sitä tekee ihan mielellään asioita, joista toinen tykkää. Vaikka se nyt ei ehkä itselle ihan se kaikkein mieluisin juttu oliskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa 👍

Vaikka pidän seksistä ja sen on minusta todella iso osa parisuhdetta niin mies, joka "haluaa paljon seksiä" ei kyllä ihan kympillä kiinnosta. Arveluttaisi kovasti tapailla sellaista miestä ja luultavasti jättäisin väliin. Sen seksin pitää tulla siitä parisuhteesta ja siitä yhdessä olosta ja halusta harrastaa seksiä YHDESSÄ. Kun homma toimii, niin sitä tekee ihan mielellään asioita, joista toinen tykkää. Vaikka se nyt ei ehkä itselle ihan se kaikkein mieluisin juttu oliskaan.

Sellaista tekee mielellään joka antaa itselleenkin nautintoa. Jos seksi on hyvää ja yhteiselo muutenkin pelittää, niin kyllä sitä silloin usein haluaa.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista tekee mielellään joka antaa itselleenkin nautintoa. Jos seksi on hyvää ja yhteiselo muutenkin pelittää, niin kyllä sitä silloin usein haluaa.

Hyvä toimiva yhteiselo on naisille tärkeämpi seksuaalinen mittari, kun miehille. Jos suhde takkuaa, seksi takkuaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa 👍

" halusta harrastaa seksiä YHDESSÄ"

Tuo onkin monelle miehelle aivan liian vaikea edes ajatuksena. Sekstailla naisen kanssa YHDESSÄ. Kysyä mitä nainen haluaa.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Hyvä toimiva yhteiselo on naisille tärkeämpi seksuaalinen mittari, kun miehille. Jos suhde takkuaa, seksi takkuaa.

Kyllä se monilla miehilläkin menee juuri näin päin.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin normaalisti varmasti miehilläkin. Tällä palstalla vain pistävät silmiin nämä "minä minä haluaa seksiä" "Minä haluan naisen". Minä ja minä.

Oikeastihan kannattaisi miehen sanoa "haluaisin parisuhteen, jossa toimiva yhdessäolo".

• Anonyymi

Hyvin sanottu!

Itse hyvin seksuaalinen nainen ja toimivassa parisuhteessa haluan seksiä usein. Jos sen sijaan suhde ei toimi niin ei käynnisty konekaan. Jatkuva epäsopu vie helposti halut kokonaan.

Sinkkuna seksi ei kiinnosta, jännästi viritetty että vain se oma rakas saa hormonit hyrräämään terveessä, tasapainoisessa suhteessa.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Näin ex-liittoani ajatellen meillä oli kummallista. Yhteiselo ei kovin toiminut, muttei se rakoillutkaan ihan hirveän pahasti. Kaikki oli kuin laulussa sanotaan "sujuvasti rempallaan". Vuosia. Seksi oli ainoa osa-alue, joka suhteessa toimi. Aina siihen asti kunnes huomasi suhteen rakoilevan tosi pahasti - tai oikeastaan ei ollut enää edes suhdetta. Oli vain kaksi ihmistä saman katon alla, tunne että on kuitenkin yksin.

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Näin ex-liittoani ajatellen meillä oli kummallista. Yhteiselo ei kovin toiminut, muttei se rakoillutkaan ihan hirveän pahasti. Kaikki oli kuin laulussa sanotaan "sujuvasti rempallaan". Vuosia. Seksi oli ainoa osa-alue, joka suhteessa toimi. Aina siihen asti kunnes huomasi suhteen rakoilevan tosi pahasti - tai oikeastaan ei ollut enää edes suhdetta. Oli vain kaksi ihmistä saman katon alla, tunne että on kuitenkin yksin.

Joo. Yllättävän usein suhteet hiipuu noin, lopulta jompi kumpi ehkä molemmat tajuaa ettei kaksin ja yksin ookkaan mukavaa, mut ei osata enää "palata" toisen luo takaisin.

Vieraannutaan.

• Anonyymi

Hohhoi rupea kuule laskettelemaan niin turhat höyhätykset unohtuu.

• Anonyymi

Jos lähdetään siitä että naiset ovat epäseksuaalisia niin mitä selvittämistä siinä enää on?

• Anonyymi

Ei mitään. Eipähän tarvitse sitten niitä nimitellä huoriksi ja lutkiksi. 😉

• Anonyymi

Ette osaa tyydyttää naista. Ei sit vaan työnnetä kalua pilluun ja se on siinä. Seksi on paljon muutakin ja naista pitää osaa koskettaa ja hyväillä niin että nainen haluaa miestä. Voi olla että parin kerran jälkeen nainen kyllästyy ja alka pihtaamaan jos ei ota naisen nautintoa huomioon. Seksi on vakava juttu ja kovaa hommaa lopulta että naisen saa tyytyväiseksi.

• Anonyymi

Siinäpä se. Mies joka osaa tyydyttää naisen saa seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä se. Mies joka osaa tyydyttää naisen saa seksiä.

Pitääks viinaakin juoda?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääks viinaakin juoda?

Ei tartte viinaa tai muitakaan päihteitä.

• Anonyymi

Pienipoliitikko esittää Ma 25.1.

Klo 06.25 Ylen aamu
      6.39 Onko naapurustossa asuvasta
      poliitikosta hyötyä

• Anonyymi

Tänään saanneena täydellisen tyydytyksen nukahtaen tapahtuman jälkeen voi sanoa kaiken olleen terapeuttista. Haluaisinko heti huomenna, no en varmaan kun on muutakin tekemistä eikä terapiaa aina tarvita.

AsianVierestä

• Anonyymi

No mites kumppanilla? Yhtä kivaa ja ihanaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mites kumppanilla? Yhtä kivaa ja ihanaa?

Kiinostaako kokeilla vai miksi kysyt?
        Jääköön salaisuudeksi mutta tehtiin vohveleita yhdessä kunigatarhillolla kun heräsin.
        Ei lähtenyt heti pois joten on ehkä toiveita sekoittaa yhdessä joskus uutta vohvelitaikinaa ja kaataa sitä kuumalle raudalle.

AsianVierestä

• Anonyymi

Mihin sä tänään tarvitsit terapiaa? Seksiä voi harrastaa kumppanin kanssa ihan seksin ja yhdessäolon vuoksi, ei terapiana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sä tänään tarvitsit terapiaa? Seksiä voi harrastaa kumppanin kanssa ihan seksin ja yhdessäolon vuoksi, ei terapiana.

Seksi on aina terapeuttista poistaen stressiä ja jännitystiloja.

AsianVierestä

• Mitäs muuten sanotte siihen, että jos nainen runkkaa miestä, niin harrastaako nainen seksiä?

• Anonyymi

Musta se riippuu tilanteesta. Mitä muuta siinä yhteydessä tapahtuu. Jos vain tuo, niin ei. Itse olen sen verran itsekäs, että en koskaan moisen ryhtyisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Musta se riippuu tilanteesta. Mitä muuta siinä yhteydessä tapahtuu. Jos vain tuo, niin ei. Itse olen sen verran itsekäs, että en koskaan moisen ryhtyisi.

Tuli vaan mieleen, kun joidenkin tilastojen mukaan miehet harrastavat enemmän seksiä kuin naiset..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, kun joidenkin tilastojen mukaan miehet harrastavat enemmän seksiä kuin naiset..

Harrastavatko he enemmän nimenomaan heteroseksiä?

• Anonyymi

Epätervettä. En lähtisi tuohon.

• Anonyymi kirjoitti:

Harrastavatko he enemmän nimenomaan heteroseksiä?

Pointti tuokin.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ne tilastot... Jos nyt oletetaan tilaston pitävän paikkaansa, niin voivathan miehet harrastaa enemmän seksiä kuin naiset. Siten että kaksi miestä harrastaa seksiä yhden naisen kanssa (yleensä erikseen). Tai sitten kaksi miestä harrastaa seksiä keskenään. Mutta en lähtisi tuohonkaan - luottaisi tilastoihin. Esim. minulta ei ole ikinä kukaan kysynyt miten paljon seksiä harrastan. Olen sentään jo reilusti yli 50v.

Yleisesti ottaen kyselyihin ei vastaa miehet, jotka eivät harrasta seksiä. Vain aktiiviset vastaavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Ne tilastot... Jos nyt oletetaan tilaston pitävän paikkaansa, niin voivathan miehet harrastaa enemmän seksiä kuin naiset. Siten että kaksi miestä harrastaa seksiä yhden naisen kanssa (yleensä erikseen). Tai sitten kaksi miestä harrastaa seksiä keskenään. Mutta en lähtisi tuohonkaan - luottaisi tilastoihin. Esim. minulta ei ole ikinä kukaan kysynyt miten paljon seksiä harrastan. Olen sentään jo reilusti yli 50v.

Yleisesti ottaen kyselyihin ei vastaa miehet, jotka eivät harrasta seksiä. Vain aktiiviset vastaavat.

Jos kaksi miestä harrastaa seksiä yhden naisen kanssa on sukupuolten harrastaman heteroseksin määrä sama..

No enihuu.. Suomessa nuo tilastot on jokseenkin samat.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Jos kaksi miestä harrastaa seksiä yhden naisen kanssa on sukupuolten harrastaman heteroseksin määrä sama..

Jos kyse on kansainvälisestä tilastosta, niin se homoseksi on mitä luultavimmin mukana siinä samassa luvussa. Maailmassa on niin tolkuttomasti maita, jossa sitä ei todellakaan erikseen kerrota ja tilastoida.

• Wwuwuw kirjoitti:

Entä jos ne tekee sen yhtä aikaa?

• Anonyymi

Taas sinä ja ainaiset alapääjutut. Joko uskalsit peilillä sitä vilkaista?

• Thymallus kirjoitti:

Entä jos ne tekee sen yhtä aikaa?

Se tarkoittaa että olet kattonut liikaa pornoa..

• Wwuwuw kirjoitti:

Se tarkoittaa että olet kattonut liikaa pornoa..

Hehee,
        Tilastotieteilijä luottaa tilastoihin, totta kai. Ei sanota nyt muuta tähän.

• Thymallus kirjoitti:

Hehee,
        Tilastotieteilijä luottaa tilastoihin, totta kai. Ei sanota nyt muuta tähän.

No onhan se seksipartnereiden määrä sukupuolten kesken sama, vaikka aktin aikana hommaan osallistuisi kymmenen..

• Anonyymi

Mikäli se mies ei samalla hyväile naista, niin nainenhan on siinä vaan miehen ylimääräinen käsi. Kyseessä on siis avustettu masturbaatio.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikäli se mies ei samalla hyväile naista, niin nainenhan on siinä vaan miehen ylimääräinen käsi. Kyseessä on siis avustettu masturbaatio.

Se mies voi kuitenkin katsoa, että hän harrasti seksiä.

• Wwuwuw kirjoitti:

No onhan se seksipartnereiden määrä sukupuolten kesken sama, vaikka aktin aikana hommaan osallistuisi kymmenen..

Mutta entäs kun tehdään tutkimusta seksikertojen viikko- / kuukausi- tms. määrästä?
        Kymmenen miestä sai pojon koriinsa, mutta vain yksi nainen.

• Thymallus kirjoitti:

Mutta entäs kun tehdään tutkimusta seksikertojen viikko- / kuukausi- tms. määrästä?
        Kymmenen miestä sai pojon koriinsa, mutta vain yksi nainen.

Ehkä siinä olikin kymmenen naista ja yksi mies..😯

• Anonyymi

Kyllä pitää panna 3 kertaa viikossa. Joskus muija haluaa kuusikin kertaa. Mut mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän seksiä kai tulee olemaan. Tuskin te viisikymppisenä joka päivä jaksatte paneskella.

• JanK

Tuokin miten usein pitää panna ja seksiä harrastaa on ihan ihmisistä ja heidän tarpeistaan kiinni. Kaikki ei ole kauhean seksiorientoituneita eikä halukkaita, toiset taas on melkein liikaakin vaan seksi seksi seksi.

Ei se ole anottu, ihmisen seksuaalisuus elää läpi elämän (kuulostaa fraasilta vaan on tosi) ja jokuhan saattaa vanhemmiten vasta villiintyä. Löytää ns. itsensä ja halunsa.

Rehellisesti jos sanon, niin olisi melkoinen rasite kumppani, joka haluaa joka saatanan päivä olla perse pystyssä ja jatkuvasti pitäisi hangata jostain. :D

Alussa se nyt voi mennä niinkin, ettei paljon kerkiä kun pukemaan ja riisumaan, säpiä on uutta ja innostavaa uuden ihmisen kanssa. Mutta siihenkin se arki kyllä kuvioon lopulta tulee mikä on vaan hyvä, sillä eihän eläminen voi olla pelkkää seksiä.

Sopivasti on se määrä, mikä tulee aidosta halusta eikä miellyttämisestä eli suomeksi hyvä on nyt sitten fiiliksistä, vaikkei oikeasti yhtään huvittaiskaan. Minusta ainakin semmoinen "mun" mieliksi seksi on perseestä. Mielummin sitten unohtaa sen ja keskittyy vaikka johonkin muuhun mikä sillä hetkellä tuntuu mukavemmalle.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Tuokin miten usein pitää panna ja seksiä harrastaa on ihan ihmisistä ja heidän tarpeistaan kiinni. Kaikki ei ole kauhean seksiorientoituneita eikä halukkaita, toiset taas on melkein liikaakin vaan seksi seksi seksi.

Ei se ole anottu, ihmisen seksuaalisuus elää läpi elämän (kuulostaa fraasilta vaan on tosi) ja jokuhan saattaa vanhemmiten vasta villiintyä. Löytää ns. itsensä ja halunsa.

Rehellisesti jos sanon, niin olisi melkoinen rasite kumppani, joka haluaa joka saatanan päivä olla perse pystyssä ja jatkuvasti pitäisi hangata jostain. :D

Alussa se nyt voi mennä niinkin, ettei paljon kerkiä kun pukemaan ja riisumaan, säpiä on uutta ja innostavaa uuden ihmisen kanssa. Mutta siihenkin se arki kyllä kuvioon lopulta tulee mikä on vaan hyvä, sillä eihän eläminen voi olla pelkkää seksiä.

Sopivasti on se määrä, mikä tulee aidosta halusta eikä miellyttämisestä eli suomeksi hyvä on nyt sitten fiiliksistä, vaikkei oikeasti yhtään huvittaiskaan. Minusta ainakin semmoinen "mun" mieliksi seksi on perseestä. Mielummin sitten unohtaa sen ja keskittyy vaikka johonkin muuhun mikä sillä hetkellä tuntuu mukavemmalle.

Jännite ja yhteinen päätös, sen kyllä aistii. Tehdään vaikka pikana keittiön hellaa vasten, suihkussa saippuoidessa tai sohvalla katsoessa tyhjänpäiväisiä ohjelmia.
        Tilannetaju ja jännite. Voi mennä vaikka pidemmän kaavan mukaan öljyhieronnalla:)

AsianVierestä

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Jännite ja yhteinen päätös, sen kyllä aistii. Tehdään vaikka pikana keittiön hellaa vasten, suihkussa saippuoidessa tai sohvalla katsoessa tyhjänpäiväisiä ohjelmia.
        Tilannetaju ja jännite. Voi mennä vaikka pidemmän kaavan mukaan öljyhieronnalla:)

AsianVierestä

Tuntuu ettei kaikki aisti mitään.

• JanK
        JanK kirjoitti:

Tuntuu ettei kaikki aisti mitään.

Tai jotkut korjaan.

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Tai jotkut korjaan.

Emme me miehet aina jaksa.
        On työ, perhe, talous ja kaikenlaisia joutavia paineita:)

AsianVierestä

• JanK
        Anonyymi kirjoitti:

Emme me miehet aina jaksa.
        On työ, perhe, talous ja kaikenlaisia joutavia paineita:)

AsianVierestä

Eipä niin, niin se on naisillakin omansa huolensa ja murheensa.

• JanK
        JanK kirjoitti:

Eipä niin, niin se on naisillakin omansa huolensa ja murheensa.

Ja tuolla aiemmalla en tarkoittanut puolisoani.

"Tuntuu ettei kaikki aisti mitään."

Vaan näitäkin juttuja lukiessa tulee tuo fiilis joskus.

• Anonyymi

Miksi et ryhdy suhteeseen btm-homon kanssa? Useimmat naiset eivät nauti suuseksin antamisesta. Btm-homot sen sijaan nauttivat ja ovat siihen aina valmiita.

• Anonyymi

On hämmentävää miten moni heteromies kituuttaa väkisin heterosuhteessa, jossa on vain katkeruutta kumppania kohtaan kun seksihalut ei kohtaa. On myös hämmentävää miten moni heteromies kituuttaa sinkkuna ilman seksiä, vaikka samanhenkisiä kiimaisia miehiä on sinkkuina.

Jos heteromies haluaa suihinoton tai anaalia, ei pitäisi olla mitään väliä onko vastapuoli mies vai nainen. Ainoa väline mitä miehellä ei ole, on vagina, ja sitäkin on monesti sanottu että tekopimppi tuntuu aitoa paremmalta, joten mihin sitä mies enää naista tarvitsee?

On tunnettu fakta että miehet ovat parempia ottamaan suihin mieheltä, kuin naiset. Joten järki sanoo että miesten olisi kaikin puolin järkevämpää panna toisiaan, ja pimpan puutteessa laskea lastit fleshlightiin. Naisia ei heteromies tarvitse yhtään mihinkään! Hallelujah!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On hämmentävää miten moni heteromies kituuttaa väkisin heterosuhteessa, jossa on vain katkeruutta kumppania kohtaan kun seksihalut ei kohtaa. On myös hämmentävää miten moni heteromies kituuttaa sinkkuna ilman seksiä, vaikka samanhenkisiä kiimaisia miehiä on sinkkuina.

Jos heteromies haluaa suihinoton tai anaalia, ei pitäisi olla mitään väliä onko vastapuoli mies vai nainen. Ainoa väline mitä miehellä ei ole, on vagina, ja sitäkin on monesti sanottu että tekopimppi tuntuu aitoa paremmalta, joten mihin sitä mies enää naista tarvitsee?

On tunnettu fakta että miehet ovat parempia ottamaan suihin mieheltä, kuin naiset. Joten järki sanoo että miesten olisi kaikin puolin järkevämpää panna toisiaan, ja pimpan puutteessa laskea lastit fleshlightiin. Naisia ei heteromies tarvitse yhtään mihinkään! Hallelujah!

En tiedä kuinka tunnettu fakta tuo on, mutta uskon kyllä aivan täysillä miehen olevan parempi ottamaan suihin kuin nainen. Sehän on oikeastaan aika itsestään selvää. Vaikka senkin homman oppii kyllä ja saman kumppanin kanssa tietää mistä se toinen tykkää, niin aikamoista salatiedettä se silti aina naiselle on. Ei voi mitenkään kyetä tajuamaan tai edes yrittää ymmärtää miltä tuntuu jokin mihin oma anatomia ei taivu. Se on mahdotonta ja tätä on ihan turha yrittää kenenkään kiistää. Ei mieskään pysty ymmärtämään, miltä jokin asia naisen anatomiassa tuntuu. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuinka tunnettu fakta tuo on, mutta uskon kyllä aivan täysillä miehen olevan parempi ottamaan suihin kuin nainen. Sehän on oikeastaan aika itsestään selvää. Vaikka senkin homman oppii kyllä ja saman kumppanin kanssa tietää mistä se toinen tykkää, niin aikamoista salatiedettä se silti aina naiselle on. Ei voi mitenkään kyetä tajuamaan tai edes yrittää ymmärtää miltä tuntuu jokin mihin oma anatomia ei taivu. Se on mahdotonta ja tätä on ihan turha yrittää kenenkään kiistää. Ei mieskään pysty ymmärtämään, miltä jokin asia naisen anatomiassa tuntuu. 😁

Kokemattomilla ehkä noin, kokeneet tietävät paremmin mitä nainen itse.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Eivät taatusti tiedä. Korkeintaan jonkun sellaisen naisen kohdalla, joka ei ole juuri itse kehdannut kokeilla mistä tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi minulle on osunut heteromiehiä, jotka eivät ole perustaneet suihinotosta. Pimppa on riittänyt hyvin.

Yhtyisin kyllä tuohon, että miehet ovat parempia ottamaan suihin miehiltä. Sillä miehillä on yleisesti tilavampi suu eikä niin herkkä oksennusrekleksi kuin naisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Oman elämäni huonoimmat seksikokemukset ovat olleet miesten kanssa, jotka ovat ns. tienneet mitä tekevät. Sanomasi pitää kuitenkin varmasti paikkansa sellaisten naisten kohdalla, jotka eivät vielä tunne itseään. Ei pelkkä naiseksi syntyminen tee asiantuntijaa naisen nautinnon alalla. Ei mieheksi syntyminenkään tee ekspertiksi miehen nautinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä syynä on se, että he ovat heteromiehiä eivätkä pidä homoista tai homoiliusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä syynä on se, että he ovat heteromiehiä eivätkä pidä homoista tai homoiliusta

Silti heistä kaikki miehet ovat valtavan komeita. Herättäähän se nyt vähän kysymyksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Ahhh, mansplainingiä parhaimmillaan!
        "Nainen ei itse tiedä mistä tykkää seksin suhteen, mies tietää senkin paremmin" :D :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat reiät ne miehelläkin on kankkujen välissä ja nenän alla, ei muuta ku valot pois ja kyntämään! Ei ole homoa miehen panna silmät kiinni miestä!

• Anonyymi

Mitä seksillä teet? Hetken hekuma. Ihan paskaa.keksi parempi ja kehittävämpi harrastus tollo.

• Anonyymi

Luuleeko tohveli että yksikään nainen nauttii kusenhajuisen kyr..n imemisestä. Mitä nauttimista siinä?? Tikkariki maistuu paremmalta. Miesten mieliksi esitetään. Miksi esitetään? ? Miksi miellytetään?? Nyt loppu. Se on kamalaa! Maistuu ja haisee ja tuntuu pahalle! Y ö k.

• Anonyymi

Mistä keskiajalta sinä olet hygieniakäsityksesi ottanut? 🏰

• Anonyymi

Ps.suurin osa naisten nautinnosta on esitystä. Kestäkää se. Miehen osuus nautinnossa on lähes olematon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps.suurin osa naisten nautinnosta on esitystä. Kestäkää se. Miehen osuus nautinnossa on lähes olematon.

Tämänki asian suhteen maailma tulee muuttumaan ja kohta kukaan teidän yökötyselimiä enä ala imeen🥱

• Anonyymi

Naiset eivät ole epäseksuaalisia vaan sinä olet seksihullu. Seksiaddikti, tiedätkö mitä se tarkoittaa.

• Anonyymi

Kannattaa pariutua nymfomaanin kanssa

• Anonyymi

mutsis kanssa onnistuu :)

• Anonyymi

Minäkin haluaisin parisuhteen jossa olisi paljon seksiä.

Mutta en missään nimessä haluaisi parisuhdetta miehen kanssa, joka haluaa parisuhteen vain seksin takia. Jos miehen ainoa syy olla kanssani olisi seksi, hiipuisi himot häntä kohtaan nopeasti. Kun suhde voi kaikin puolin hyvin niin seksikin maistuu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      17785
    2. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      401
      8927
    3. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1919