Tähän voit laittaa sen mitä ihastuksellesi haluat sanoa.
Nämä sanat tahtoisin sinulle sanoa
307
2418
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siitä olis se hyöty että...??
Eiku ehkä parempi keino ois valita ihastuksen numero tai profiili ja kirjoitella sinne, mitä hänelle haluaa sanoa. Oisko?- Anonyymi
Joo, hyvä idea.
Miten kani ?
- Anonyymi
Olet niin rakas. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Toivon sinulle onnea ja kaikkea hyvää elämääsi.
- Anonyymi
Rakastan sinua kokoajan vain enemmän. Maadoitun, katselen sisäänpäin. Irrottaudun turhasta ja minulle sopimattomasta. Rakennan sisältä päin itseni uudelleen sinun luoksesi.
- Anonyymi
Ei auta kirjoittelut ”rakastamisesta” jos meinasit niillä töihin manipuloida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töiden tekijää en etsi. Itsenäisellä polulla olen. Matkalla rakkaani luo. Manipuloi en ihmisiä. Epävarmuus joskus puhuu, mutta ei enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi syvästi rakas, jos se tuntui sinusta siltä. Ei ollut tarkoitus se. Luoksesi vain haluan. Anna anteeksi 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töiden tekijää en etsi. Itsenäisellä polulla olen. Matkalla rakkaani luo. Manipuloi en ihmisiä. Epävarmuus joskus puhuu, mutta ei enää.
Epävarmuus puhuu, siis sinua? Vai onko joku iskostanut päähäsi, että joku olisi epävarma vaikkei välttämättä oikeasti ole ja mistäs sinä sen tiedät kun et tunne oikeasti koko ihmistä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ken on suostunut manipuloitavaksi ja kuvitellut itsensä erityiseksi 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi syvästi rakas, jos se tuntui sinusta siltä. Ei ollut tarkoitus se. Luoksesi vain haluan. Anna anteeksi 😢
Noin kauniisti kun joku kirjoittaa niin varmasti saa anteeksi;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just just.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epävarmuus puhuu, siis sinua? Vai onko joku iskostanut päähäsi, että joku olisi epävarma vaikkei välttämättä oikeasti ole ja mistäs sinä sen tiedät kun et tunne oikeasti koko ihmistä..
Hänessä on vahvuutta tavoitella, mitä hän haluaa, sen hänestä näen. Menneet vaihtoehdot siitä miten voisimme olla, tekevät minut epävarmaksi ja saavat pelkäämään omien askelieni ottamista, sillä vain hänet haluan. Ainoa mitä pelkään on hänen menettämisensä ja mietin kokoajan että ymmärsinkö oikein. Häntä en pidä epävarmana tyyppinä, hän on kovin itsevarma ja luotankin häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä on vahvuutta tavoitella, mitä hän haluaa, sen hänestä näen. Menneet vaihtoehdot siitä miten voisimme olla, tekevät minut epävarmaksi ja saavat pelkäämään omien askelieni ottamista, sillä vain hänet haluan. Ainoa mitä pelkään on hänen menettämisensä ja mietin kokoajan että ymmärsinkö oikein. Häntä en pidä epävarmana tyyppinä, hän on kovin itsevarma ja luotankin häneen.
Miten voisit minut menettää ? ❤ Ei ole mahdollista, olen sinun 😘❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos näistä sanoista. Häntä rakastan. Vain hänen olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hän❤ Vain sinun olen❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hän❤ Vain sinun olen❤
Pusui 😘❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos näistä sanoista. Häntä rakastan. Vain hänen olen.
Tiedätköhän edes mitään rakkaudesta ? Nähnyt olet kyllä ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun rakkauttasiko tarkoitat minun nähneen? Rakkauteni sinuun tunnistan kyllä ❤ ja toimin sen mukaisesti 💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oppia ikä kaikki. Sekin rakkaus, rakkaani ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kai , missä sitä telkkaria katsoo. Kun kellään muulla kuin itsellä ei ole merkitystä. Vain sinä sinä sinä...☺. Voi varastaa kavereilta, äidiltä ym. Mut pääasiahan on että sinä pärjäät ☺. Ai niiiiin , minä pahoinpitelenkin 😂😂😂 ja uhannut vielä hakata jonkun....vieläkään ei kyllä minun päähäni mahdu, että minkä takia ?! Mut jotenkin olen kautta rantain saanut ymmärtää, et olisin ollut kiinnostunut sinusta ☺. Valitettavasti sinuun en koskisi pitkällä tikullakaan 😱. NEVER!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kai , missä sitä telkkaria katsoo. Kun kellään muulla kuin itsellä ei ole merkitystä. Vain sinä sinä sinä...☺. Voi varastaa kavereilta, äidiltä ym. Mut pääasiahan on että sinä pärjäät ☺. Ai niiiiin , minä pahoinpitelenkin 😂😂😂 ja uhannut vielä hakata jonkun....vieläkään ei kyllä minun päähäni mahdu, että minkä takia ?! Mut jotenkin olen kautta rantain saanut ymmärtää, et olisin ollut kiinnostunut sinusta ☺. Valitettavasti sinuun en koskisi pitkällä tikullakaan 😱. NEVER!!!!
Eiks teillä oo muita viestintä keinoja kuin tämä julkinen keskustelupalsta?? Ärsyttää tämä teidän täällä jauhaminen!!! Koko paikka täys näitä rakastan sua,mennäänkö naimisiin, plaaplaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillisesti kuningattarella on se , kuningas ALKOHOLI !!!!!! 😙☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks teillä oo muita viestintä keinoja kuin tämä julkinen keskustelupalsta?? Ärsyttää tämä teidän täällä jauhaminen!!! Koko paikka täys näitä rakastan sua,mennäänkö naimisiin, plaaplaa!!
Ei tarvii lukee ☺. Minä olen kosinut ja myöntävän vastauksen saanut ☺. Ei siinä sen kummempaa. Ja todellakin RAKASTAN 😘❤. Vähän ollut "pieniä " häiriötekijöitä, mut eiköhän tämä tästä ☺. Olet RAKAS ❤.
- Anonyymi
Tämä on ihana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii lukee ☺. Minä olen kosinut ja myöntävän vastauksen saanut ☺. Ei siinä sen kummempaa. Ja todellakin RAKASTAN 😘❤. Vähän ollut "pieniä " häiriötekijöitä, mut eiköhän tämä tästä ☺. Olet RAKAS ❤.
Niin et sinä tietenkään, vain HÄN !!!!!! ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmillisesti kuningattarella on se , kuningas ALKOHOLI !!!!!! 😙☺
Kyl se on vahvasti vaan renkinä.
Ihan suositusten rajoissa
Eräs lääkäri laittoi mulle annosrajat. Se tehosi. Kohta on vuosi täynnä.
Eikös se ole jo tapa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ihana
❤❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tavallaan 😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se on vahvasti vaan renkinä.
Ihan suositusten rajoissa
Eräs lääkäri laittoi mulle annosrajat. Se tehosi. Kohta on vuosi täynnä.
Eikös se ole jo tapaOk, et itse ei tajua . Hyvä että lääkärit ja hoitajat kertovat ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, et itse ei tajua . Hyvä että lääkärit ja hoitajat kertovat ☺
Riippuu onko renki vai isäntä... Ai niin sori, emäntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, et itse ei tajua . Hyvä että lääkärit ja hoitajat kertovat ☺
Minulla käynyt hyvä onni asioissa, itse tajuan ja lääkärit tajuavat. Noi " hoitajat " ei vaan tunnu tajuavan ☺. Enkä nyt kirjoita alkoholista ☺. Ihan vaan elämästä ☺😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu onko renki vai isäntä... Ai niin sori, emäntä.
En juo alkoholia kuin kaksi annosta viikossa. Nyt en sitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selität? Rauhoitu, en tiedä mistä näitä tarinoita tulee, mutta en tosiaan tämmöistä luule. Olet ihana ja sinulla on merkitys minulle, niin kuin muillakin. Itse en ole rajojani saanut pidettyä, joten kun nyt laitan niitä ympärilä oleville ihmisille, minua on turha sanoa itsekkääksi. Se, että omaa onneani rakkauden suhteen etsin, ei tee minusta itsekeskeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sä selität? Rauhoitu, en tiedä mistä näitä tarinoita tulee, mutta en tosiaan tämmöistä luule. Olet ihana ja sinulla on merkitys minulle, niin kuin muillakin. Itse en ole rajojani saanut pidettyä, joten kun nyt laitan niitä ympärilä oleville ihmisille, minua on turha sanoa itsekkääksi. Se, että omaa onneani rakkauden suhteen etsin, ei tee minusta itsekeskeistä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Oikeesti jaksat 😂😂😂😂😂, mut minulle ihan sama 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manipulointia ei ole ollut. Vain rakkautta ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep !!!!! Ja just just !!!! 😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep !!!!! Ja just just !!!! 😂😂😂😂😂😂
Miksi naurat minulle? Etkö voi vaan hyväksyä rakkautta?
- Anonyymi
Se ei ollut hetken huumaa, ei hyväksymisen hakua, ei pelkkää ihailua. Se oli ja on edelleen aitoja kohtaamisia, haikeaa toisen puolesta iloitsemista, kaipuuta lähelle, toivoa siitä että vielä jokin päivä olisimme valmiita toisiamme varten. Tilanteet muuttuvat, mutta tunteet sinua kohtaan eivät. Sinut tahtoisin ja sinun vain olisin jos saisin. Olet ajatuksissa ja minulle rakas.
- Anonyymi
Lämmitellään yhdessä tästä tykkäyksen tunteesta.
Mukavaa lukemista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämmitellään yhdessä tästä tykkäyksen tunteesta.
Mukavaa lukemistaJuu. Tähän voi jokainen kuvitella oman rakkauden/fantasian kohteen ja haaveilla..
- Anonyymi
Minunkaan tunteeni häntä kohtaan eivät muutu. Ne ovat aina sellaiset häntä kohtaan olleet. Nyt teen asioita, että hänen luokseen pääsen. En uskalla syödä, kun siitä tulee vielä suurempi kaipuu. Kaipuu kohtaamiseen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkaan tunteeni häntä kohtaan eivät muutu. Ne ovat aina sellaiset häntä kohtaan olleet. Nyt teen asioita, että hänen luokseen pääsen. En uskalla syödä, kun siitä tulee vielä suurempi kaipuu. Kaipuu kohtaamiseen hänen kanssaan.
Höpö höpö sun täytyy syödä vaikka väkisin.
Se amf on paha. Et nuku, etkä syö, ja pahat krapulat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö sun täytyy syödä vaikka väkisin.
Se amf on paha. Et nuku, etkä syö, ja pahat krapulat.Ei oo muuta amf ollut, eikä ole, kuin rakkaus sinuun. Muut aineet ovat aina turhilta tuntuneet.. Tiedät kyllä rakkauden kemian rakas 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo muuta amf ollut, eikä ole, kuin rakkaus sinuun. Muut aineet ovat aina turhilta tuntuneet.. Tiedät kyllä rakkauden kemian rakas 💕
Niin, se on parasta
En oo tainnu vielä saada kokea sitä
Sitähän se on
Sitähän se kaikki on
Rakkautta vain
Tai sen puutetta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on parasta
En oo tainnu vielä saada kokea sitä
Sitähän se on
Sitähän se kaikki on
Rakkautta vain
Tai sen puutettaNäin se on ollut. Olen lemmensairas rakkaudestani sinuun. Ja rakastan vain sinua❤
- Anonyymi
Niin kaunista. Onnekas on hän kenelle kirjoitat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kaunista. Onnekas on hän kenelle kirjoitat..
...tämä ei hetken huumaa..
- Anonyymi
Hänet jonka näin, hän antaa mulle niin ihmeellistä voimaa ja valoa. Sattuu kun tiedän etten koskaan kuulu hänen elämäänsä millään tavoin
💔- Anonyymi
Oon maailman tyhmin, hajotan itteni vaikka tiesin ja tiedän et tää on alusta lähtien ollut pelkkää haavetta hänen tapaamisestaan. Mielikuva...
En oo kenestäkään muusta näin seonnut, en entisessä suhteessa missään vaiheessa.
Mikä muhun on mennyt. Yritän vain kamppailla näistä tunteista eroon. Kai se on haavetta mahdollisuudesta.
Ei riitä sanat kuvailemaan kuinka hiton tyhmä oon päästäni.
- Anonyymi
En välitä muiden määritelmistä, ne eivät ole minun, eivätkä ole koskaan olleetkaan. Puolustan rakkauttamme. Rakastan vain sinua❤
Tahtoisin sanoa, jotta tunnen sua kohtaan päivä päivältä enemmän ja tällä hetkellä niin vahvasti, jotta se pelottaa. Mulla on sua ikävä 😔
- Anonyymi
Tunnen samoin häntä kohtaan. Eilen oli mielessäni alkukesän aurinkoinen hetki, jossa kuljimme.. Kaikki ne erityiset asiat, jotka johdattivat minut vain hänen luokseen.. Valkoisessa mekossa tuomenkukkasten alle.. Kuin unta ovat nuo hetket, minne ne vievät?🌿🌼🍃🌳
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen samoin häntä kohtaan. Eilen oli mielessäni alkukesän aurinkoinen hetki, jossa kuljimme.. Kaikki ne erityiset asiat, jotka johdattivat minut vain hänen luokseen.. Valkoisessa mekossa tuomenkukkasten alle.. Kuin unta ovat nuo hetket, minne ne vievät?🌿🌼🍃🌳
Mun mielessä on ollut nyt pilviä ja tumma taivas. Ei auringon pilkahdustakaan. Ja mieli on matala. Tunteet ja kaipaus ahistaa. En oo tuommosta johdatusta ainakaan tähän päivään mennessä kokenut, asiat on vain tapahtuneet niinkuin ovat... Mutta miksipä tuommonen ei mahdollista olisi.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mun mielessä on ollut nyt pilviä ja tumma taivas. Ei auringon pilkahdustakaan. Ja mieli on matala. Tunteet ja kaipaus ahistaa. En oo tuommosta johdatusta ainakaan tähän päivään mennessä kokenut, asiat on vain tapahtuneet niinkuin ovat... Mutta miksipä tuommonen ei mahdollista olisi.
Minulle keskittyminen asioihin jotka minua ovat kiinnostaneet toivat minut hänen luokseen. Kaikki ne asiat mitä olin pohtunut olivat hänessä, hänen persoonassaan. Se oli johdatus, sielujeeme aikaisempi yhteys, joka toi minut hänen luokseen. En pystynyt toimimaan niin. Näin enemmän, näen enemmän meissä nyt. Hänkin näki sen. Tehdään se mahdolliseksi.
- Anonyymi
Miten sinun mieltäsi nostettaisiin? Ei sovi olla matalalla mielellä tänään 🌹
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinun mieltäsi nostettaisiin? Ei sovi olla matalalla mielellä tänään 🌹
No eipä tuo kysele, että millon sopii ja millon ei. Kävelylenkki mukavassa seurassa piristi vähän, vaikka tihku olikin jäätävää.
Anonyymi kirjoitti:
Minulle keskittyminen asioihin jotka minua ovat kiinnostaneet toivat minut hänen luokseen. Kaikki ne asiat mitä olin pohtunut olivat hänessä, hänen persoonassaan. Se oli johdatus, sielujeeme aikaisempi yhteys, joka toi minut hänen luokseen. En pystynyt toimimaan niin. Näin enemmän, näen enemmän meissä nyt. Hänkin näki sen. Tehdään se mahdolliseksi.
No mikäpä tuossa sitten jos molemmat koette noin ja näette asiat samoin. Onnea matkaan!
- Anonyymi
Lopeta toi yksin keskustelu.
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi yksin keskustelu.
Mullekos se tämä joltakulta oli, vai oonkohan tämänkin ite kirjottanu 😅 Pikkusen tuo muisti reistaa, niin ei voi ennää mitään varmaksi sanoa.
- Anonyymi
Mullekos se tämä joltakulta oli, vai oonkohan tämänkin ite kirjottanu 😅 Pikkusen tuo muisti reistaa, niin ei voi ennää mitään varmaksi sanoa.
Eräs vahingossa väärin ilmaistu heitto sai järjettömän kokoiset mittasuhteet. Edelleen keskustellaan "yksinpuhelusta". Tarkoitin minun kanssani. Olen kesästä asti ollut täällä langoilla..
Anonyymi kirjoitti:
Eräs vahingossa väärin ilmaistu heitto sai järjettömän kokoiset mittasuhteet. Edelleen keskustellaan "yksinpuhelusta". Tarkoitin minun kanssani. Olen kesästä asti ollut täällä langoilla..
No mie oon tainnu olla vähän pitempään, lyhyiden ja vähän pitempien taukojen kanssa tosin. Ja joo, en tajunnu sun viestistäsi mittään, sorge.
Anonyymi kirjoitti:
Hei, lattaappa tähän mulle, jotta mikä oli tuo "vahingossa väärin ilmaistu heitto", jos vaikka pääsisin joskus samalle sivulle Google mapsissa miekin 😁 En kyllä tiijä, että onko se tarpeellista, mutta jos ei maksa isoa vaivaa. Vaan nyt kutsuu unikuvat 😴
- Anonyymi
Hei, lattaappa tähän mulle, jotta mikä oli tuo "vahingossa väärin ilmaistu heitto", jos vaikka pääsisin joskus samalle sivulle Google mapsissa miekin 😁 En kyllä tiijä, että onko se tarpeellista, mutta jos ei maksa isoa vaivaa. Vaan nyt kutsuu unikuvat 😴
Niin tarkoitin, että täällä keskusteltiin ainakin minun kanssani. Täällä on vaikea tietää kenen kanssa keskustelee olipa sitä nimimerkkejä tai ei.. Joskus tutulta vaikuttaa useampikin.. Minua täällä kiinnostaa keskustella lähinnä erään ihanaisen kanssa..
Kauniita unikuvia :) xo Anonyymi kirjoitti:
Niin tarkoitin, että täällä keskusteltiin ainakin minun kanssani. Täällä on vaikea tietää kenen kanssa keskustelee olipa sitä nimimerkkejä tai ei.. Joskus tutulta vaikuttaa useampikin.. Minua täällä kiinnostaa keskustella lähinnä erään ihanaisen kanssa..
Kauniita unikuvia :) xoMulla ei oo monestikaan mitään havaintoa siitä, että kenen anonyymin kanssa keskustelen tai onko eka vai kymmenes kerta. Kunhan nyt jonkun kanssa kynällä suttaa 😄 Nimimerkkejähän täällä ei ole kuin muutamalla ja toisinaan näyttäs osa heistäkin kirjottavan anonyymina (itse kertomansa mukaan). Jotta semmonen sekamelska tää palsta on. Onko tämä palsta ainut keino viestitellä tuon ihanaisen kanssa vai onko sulla rinnalla muita keinoja? Mie ite käytän muita keinoja, mutta tiiän hänen täällä taas nykysellään (viime viikkojen aikana) vilahdelleen lukemassa, kun "tunnusti" 😅 Ja mikäpä tuossa, tämähän on kaikille halukkaille avoin..
- Anonyymi
Kirjoittanut viestejä,
Lähettämättä.
Eilen kokenut tyhjyyttä,
Tuntuu, että sun olis kuulunut olla osa sitä.
Mä tunnen tyhjyyttä, kun et oo mun vieressä sohvalla.
Tyhjyyttä, kun en herää sun vierestä.
Nytkin mun tekis mieli soittaa.
Kuulla sun ääni.
Etäännytän itseäni,
Jos hän tuntisi jotain/samoin,
Niin hän soittaisi mulle.
Niin en sit soita.
Mut jos sulla on ikävä sun rakasta,
Niin soita.- Anonyymi
Ethän ole itsekään kiinnostunut, koska et ota tähän naiseen yhteyttä. Tuskin mitään syntyy, jos kumpikaan ei ole kiinnostunut. Olisitte molemmin päin yhteydessä, jos tunteita olisi,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän ole itsekään kiinnostunut, koska et ota tähän naiseen yhteyttä. Tuskin mitään syntyy, jos kumpikaan ei ole kiinnostunut. Olisitte molemmin päin yhteydessä, jos tunteita olisi,
En ole tuon tekstin kirjoittaja mut omalta kohdaltani voin kertoa et itse en voi ottaa yhteyttä. Ymmärrät ehkä syyn mikä on este yhteyden ottamiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuon tekstin kirjoittaja mut omalta kohdaltani voin kertoa et itse en voi ottaa yhteyttä. Ymmärrät ehkä syyn mikä on este yhteyden ottamiselle.
Niin silloin ei voi ottaa yhteyttä, jos tunteiden kohde on varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin silloin ei voi ottaa yhteyttä, jos tunteiden kohde on varattu.
Olen vielä varattu, kylläkin eroamassa, enkä voi olla häneen yhteydessä 😔
- Anonyymi
Tee itse jotain jos kiinnostaa. Soita ja tee aloite.
- Anonyymi
Kirjoititko viime keväänä runotekstejä palstalle?
Etkö kertonut tunteistasi minulle koska olet suhteessa? - Anonyymi
Haaveensa kaikki päättyy kyyneliin...mitään ei tule..rakkaus oli vaan harhaa katoavaa..
- Anonyymi
Miksi harhaa katoavaa? Mehän me päätetään se mitä se on. Miksi ei tulisi? Yhteistä tulevaisuutta voimme luoda.
- Anonyymi
Olet kaunis ja erityinen.
Minulla taas on probleemia käyttäytyä normaalin kaverillisesti, kun mietin vain pusuja ja hyväilyä. Anteeksi.- Anonyymi
En minäkään pysty. Haluan sua ja haluan Sinut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään pysty. Haluan sua ja haluan Sinut!
Minua ei oo koskaan kukaan halunnut mutta mitäpä tuo haitannee.
Käperryn yhä enemmän sisään päin enkä halua koskaan enää ihastua.
- Anonyymi
Kaipaan sinua ja ajattelen päivittäin. Tahtoisin ehdottaa tapaamista, vaan mietin tahdotkohan sinä tavata minua. Soittaisin, vaan tiedän, ettet pidä puheluista. En minä sinua ole unohtamassa tai ihastukseni katoamassa. Välillä vain tuntuu, että olet onnellisempi, kaikki on paremmin ilman minua.
- Anonyymi
Minä elän kohti sinua
Tee mitä tahdot - Anonyymi
Hän vierelläni asiani ovat hyvin. Olen oppinut niin paljon häneltä. Suhteellisuutta, toisia näkökulmia, rakkaudesta, sitoutumisesta, maailmasta, anteeksiannosta, hyväksymisestä.. Kaikesta tärkeästä maailmassa. Hän on tärkeä. Toinen puoliskoni. Hänen luokseen haluan pysyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän vierelläni asiani ovat hyvin. Olen oppinut niin paljon häneltä. Suhteellisuutta, toisia näkökulmia, rakkaudesta, sitoutumisesta, maailmasta, anteeksiannosta, hyväksymisestä.. Kaikesta tärkeästä maailmassa. Hän on tärkeä. Toinen puoliskoni. Hänen luokseen haluan pysyvästi.
Onko sulla vielä hyvä mieli
Kulta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KultaEi ole, kaipuu on niin kova, että sattuu. Lisäksi pelkään.. Teen mitä vain hänen vuokseen. Rakastan häntä. Tämä ei ole pelkkä halu, himo, vaan enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, kaipuu on niin kova, että sattuu. Lisäksi pelkään.. Teen mitä vain hänen vuokseen. Rakastan häntä. Tämä ei ole pelkkä halu, himo, vaan enemmän.
Mitä pelkäät?
- Anonyymi
Hän ajattelee et oikea ihminen ilmestyy jossain vaiheessa hänelle. Levollisin mielin.
Minä en usko kohdalleni niin käyvän, ei etsimällä eikä odottamalla.- Anonyymi
Hän on ainoa oikeani. Teen mitä vain hänen eteensä. Olen hiljaa. Huudan kovaa. Kävelen missä vain. Mieluiten metsässä auringon pilkistäessä lehtien lomasta. Teemmekö niin, rakas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainoa oikeani. Teen mitä vain hänen eteensä. Olen hiljaa. Huudan kovaa. Kävelen missä vain. Mieluiten metsässä auringon pilkistäessä lehtien lomasta. Teemmekö niin, rakas?
Kävelen kyllä metsässä mutten ole sinua kohdannut 💔
- Anonyymi
Miten tekisimme siitä sitten totta? Miten löydän hänet täältä? Olen liikkunut step by step.. Parvekkeeni on kesällä kaupungin suojaisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tekisimme siitä sitten totta? Miten löydän hänet täältä? Olen liikkunut step by step.. Parvekkeeni on kesällä kaupungin suojaisin..
Millainen sun parveke on, onko katutasossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ylimmässä kerroksessa. Kesällä lehtipuut peittävät näkymän kaikkiin muihin taloihin ja pihaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ehkä ylimmässä?
Sama se mikä kerros. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ylimmässä kerroksessa. Kesällä lehtipuut peittävät näkymän kaikkiin muihin taloihin ja pihaan.
Oi ihana paikka ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi ihana paikka ❤️
Missä olet hänet tavannut?
Oon tänään ja viime aikoina ollut todella hajamielinen, sekava ja surullinen. Oon suoraan sanottuna ihan pää sekaisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olet hänet tavannut?
Oon tänään ja viime aikoina ollut todella hajamielinen, sekava ja surullinen. Oon suoraan sanottuna ihan pää sekaisin.En tiennyt et menisin vuodessa näin huonoon pisteeseen, olen turtunut, tunnen vain kipua sisälläni. Hänen onni etten lähestynyt. Jos olisin lähestynyt niin olisin saanut tosin itselleni mielenrauhan ja kuullut häneltä et lähe menee.
Ei ole enää toivoa päästä ylös täältä jostain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt et menisin vuodessa näin huonoon pisteeseen, olen turtunut, tunnen vain kipua sisälläni. Hänen onni etten lähestynyt. Jos olisin lähestynyt niin olisin saanut tosin itselleni mielenrauhan ja kuullut häneltä et lähe menee.
Ei ole enää toivoa päästä ylös täältä jostain.Tuntuu ettei elämässäni ole kuin työn suorittaminen. Oma vikani. En tosin tiedä olenko työkuntoinenkaan kun olen niin hajamielinen. Töissä ei luojan kiitos ole mitään kuitenkaan virhettä sattunut. Itken kyllä päivittäin silmät ja pääni kipeäksi, se näkyy kyllä naamastakin. 🤦♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt et menisin vuodessa näin huonoon pisteeseen, olen turtunut, tunnen vain kipua sisälläni. Hänen onni etten lähestynyt. Jos olisin lähestynyt niin olisin saanut tosin itselleni mielenrauhan ja kuullut häneltä et lähe menee.
Ei ole enää toivoa päästä ylös täältä jostain.Voi, sinua, jaksuhalit 😔 Entä jos hän tuntee samoin? Nouse jo ja tee aloite.
Minäkin kaipaan häntä niin, kokoaika on ollut yhtä kaipausta. Hänet vain haluan luokseni. Ei ole onni se, että hän ei ole lähestynyt, vaan suuri suru ja elämäni suurin pettymys. Olen toimintakyvytön ollut hänen kaipuussaan. Nyt teen tilaa itselleni, että voisin hieman paremmin ja pystyisin omaa elämääni elämään. Kunhan hän olisi vain siinä mukana. Jaksaisi vielä uskoa meihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, sinua, jaksuhalit 😔 Entä jos hän tuntee samoin? Nouse jo ja tee aloite.
Minäkin kaipaan häntä niin, kokoaika on ollut yhtä kaipausta. Hänet vain haluan luokseni. Ei ole onni se, että hän ei ole lähestynyt, vaan suuri suru ja elämäni suurin pettymys. Olen toimintakyvytön ollut hänen kaipuussaan. Nyt teen tilaa itselleni, että voisin hieman paremmin ja pystyisin omaa elämääni elämään. Kunhan hän olisi vain siinä mukana. Jaksaisi vielä uskoa meihin.Kiitos niin sydämellisesti. Toivon sinulle ja ihastuksellesi kaikkea hyvää ja onnea 💕
Alan taas olemaan siinä pisteessä et tulee kohtauksia jolloin pää vaan mustenee ja meen maahan makaa eikä sekään heti auta. Sydän tuntuu hakkaavan. Pyörryttää ja tuntuu ettei saa happea. Onneks tiedän nykyään mitä nää kohtaukset on joten ne menee ohi kun ymmärrän et oikeasti ei oo kysymys mistään vakavasta vaan paniikkikohtauksista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos niin sydämellisesti. Toivon sinulle ja ihastuksellesi kaikkea hyvää ja onnea 💕
Alan taas olemaan siinä pisteessä et tulee kohtauksia jolloin pää vaan mustenee ja meen maahan makaa eikä sekään heti auta. Sydän tuntuu hakkaavan. Pyörryttää ja tuntuu ettei saa happea. Onneks tiedän nykyään mitä nää kohtaukset on joten ne menee ohi kun ymmärrän et oikeasti ei oo kysymys mistään vakavasta vaan paniikkikohtauksista.Voi ei, ei kuulosta hyvältä vointisi. Minullakin on noita maailman mustenemisia kaipuusta ja epätoivosta. Itken myös pitkin päivää, en voi kuunnella musiikkia tai syödä, kun tulee liikaa mielihaluja, herää tunteita tai muistoja. Paniikkikohtauksia hyperventilointeineen en ole sen yhden jälkeen saanut..
En halua ajatella että tekisimme eroa. Emmekö mieluummin suunnittelisi olemista yhdessä? Olen hiljaa kaikesta jos niin tahdot.
Hyvää yötä, älä mene noilla tuntein nukkumaan. Halit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei, ei kuulosta hyvältä vointisi. Minullakin on noita maailman mustenemisia kaipuusta ja epätoivosta. Itken myös pitkin päivää, en voi kuunnella musiikkia tai syödä, kun tulee liikaa mielihaluja, herää tunteita tai muistoja. Paniikkikohtauksia hyperventilointeineen en ole sen yhden jälkeen saanut..
En halua ajatella että tekisimme eroa. Emmekö mieluummin suunnittelisi olemista yhdessä? Olen hiljaa kaikesta jos niin tahdot.
Hyvää yötä, älä mene noilla tuntein nukkumaan. Halit.Kulta
Haluaisin niin sun lopettavan sekstistiset jutut
Vähemmän niitä onneksi nykyään
Kyse on vallasta , ja sen väärinkäytöstä
- Anonyymi
Tää on elämäni isoin pettymys kun jotenkin vasta nyt oikeasti käsitän et ihan turhaan haaveilin hänen näkemisestään. Suru vain rinnassa, mikään ei tunnu miltään.
- Anonyymi
Miksi et voisi nähdä, mikä estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et voisi nähdä, mikä estää?
Mul on elämäni pahin tilanne menossa mielenterveyteni kanssa. Sattuu joka paikkaan, siis päänahkaa myöten. Kokoajan pidätän itkua.
Oon saamaton. En saa edes aikaseksi et hakisin apua. Käyn vain töissä.
Oon niin sekasin et mun ajatus ei toimi. En osaa kirjoittaa enkä sanoittaa ajatuksiani. Ei mitää selkoo mun päässä. Tuntuu sumuiselta ja tyhjältä. Tänään väkisin pidätän itkuni koska en taas halua aloittaa aamuani niin että yläluomet ihan turvoksissa. Huomenna aamuvuoroon, yleensä teen aina iltaa koska oon tosi huono nukkumaan. Siis en saa vaan unta helposti kuin vasta aamuyöstä saatan nukahtaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on elämäni pahin tilanne menossa mielenterveyteni kanssa. Sattuu joka paikkaan, siis päänahkaa myöten. Kokoajan pidätän itkua.
Oon niin sekasin et mun ajatus ei toimi. En osaa kirjoittaa enkä sanoittaa ajatuksiani. Ei mitää selkoo mun päässä. Tuntuu sumuiselta ja tyhjältä. Tänään väkisin pidätän itkuni koska en taas halua aloittaa aamuani niin että yläluomet ihan turvoksissa. Huomenna aamuvuoroon, yleensä teen aina iltaa koska oon tosi huono nukkumaan. Siis en saa vaan unta helposti kuin vasta aamuyöstä saatan nukahtaaAnteeks oikeesti että täällä ruikutan. Mut en halua kertoa tästä mun huonosta olosta kellekään kasvotusten. En oo jotenkaa valmis siihen.
Välttelen muutenkin nykyään kaikkia sosiaalisia tilanteita aina kuin mahdollista. Töissä tietty oon paljon ihmisten kanssa tekemisissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks oikeesti että täällä ruikutan. Mut en halua kertoa tästä mun huonosta olosta kellekään kasvotusten. En oo jotenkaa valmis siihen.
Välttelen muutenkin nykyään kaikkia sosiaalisia tilanteita aina kuin mahdollista. Töissä tietty oon paljon ihmisten kanssa tekemisissä.Oon siis niin pihalla, et en tajua miten oon ajautunut tähän jamaan.
Miten hitossa saan pois tän kurkun kuristuksen ja rinnan polton.
Itkun pidättäminenki o aik ihanaa. 🤦♀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks oikeesti että täällä ruikutan. Mut en halua kertoa tästä mun huonosta olosta kellekään kasvotusten. En oo jotenkaa valmis siihen.
Välttelen muutenkin nykyään kaikkia sosiaalisia tilanteita aina kuin mahdollista. Töissä tietty oon paljon ihmisten kanssa tekemisissä.Ihanaa, että saat tässä koronatilanteessa olla tekemisissä ihmisten kanssa
Anonyymi kirjoitti:
Oon niin sekasin et mun ajatus ei toimi. En osaa kirjoittaa enkä sanoittaa ajatuksiani. Ei mitää selkoo mun päässä. Tuntuu sumuiselta ja tyhjältä. Tänään väkisin pidätän itkuni koska en taas halua aloittaa aamuani niin että yläluomet ihan turvoksissa. Huomenna aamuvuoroon, yleensä teen aina iltaa koska oon tosi huono nukkumaan. Siis en saa vaan unta helposti kuin vasta aamuyöstä saatan nukahtaa😔 Voi että sua ❤️ Se, että saisit tarpeeksi unta ois tosi tärkeää jaksamisen kannalta. Saatko sitten nukuttua yhtenäiset ja hyvät unet kun nukahdat? Mie nukun monesti aika huonosti. Nukahtamisen kanssa saattaa kestää, unet on välillä tosi katkonaiset ja sitten saatan viä herätä ennenku tarttis, vaikka en taatusti oo nukkunut riittävästi. Onko sulla mahollista käydä työterveyessä juttelemassa, vai kuinka se on teillä järjestetty? Mä oon saanu apua nukahtamiseen lääkkeistä sillon kun tilanne on menny tosi hankalaksi. Nykyään on paljon eri vaihtoehtoja ja myös luontaistuotteita löytyy. Ja jos on tosi huono olo, niin yritä oikeasti hakea keskusteluapua. Mie kävin yhessä vaiheessa työterveyspsykologin juttusilla pariin otteeseen. Aika itkupuoliseksi ne kerrat meni, mutta luultavasti niin oli vähän tarkoituskin.
- Anonyymi
Todennäköisesti, joskus elämässä sattuu käymään niin että joutuu pettymään .
- Anonyymi
Missä olisit hänet nähnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon siis niin pihalla, et en tajua miten oon ajautunut tähän jamaan.
Miten hitossa saan pois tän kurkun kuristuksen ja rinnan polton.
Itkun pidättäminenki o aik ihanaa. 🤦♀️Voi ei, etkö millään pääse hänen kanssaan yhteyteen?
Minullakin on ollut surkea olo jo kauan ja vaihtelevasti sellainen toiveikkuuden ja kaipuun kanssa jo kohta vuoden ajan. Olen keskellä avioeroa, mutta suurempi suru on kaipuu rakkaani luokse. Erossaolo hänestä on kaikin puolin uuvuttavaa. Tänäänkin heräsin neljän tunnin unien jälkeen rytmihäiriöihin. Aamupäivällä itkin kaipuutani kyynelin, joista ei meinannut tulla loppua. Nuorena koin "hermoromahduksen" hänet tavattuani ensi kertaa. Nyt tiedän, että tämä johtuu rakkaudestani häneen. Silloin en sitä ymmärtänyt. Nyt todella toivon, että tapaamme kun eroni on ohi. Tietäisinpä, että hänkin haluaa tavata minut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välttelen muutenkin nykyään kaikkia sosiaalisia tilanteita aina kuin mahdollista. Töissä tietty oon paljon ihmisten kanssa tekemisissä.Kiitos, kun purat pahaa oloa pois, ei se ole ruikutusta. Ikävää, että sulla on noin paha olla, voi kun osaisin sanoa jotain... mutta en osaa. Kuulostaa tutulta... minullakin on joskus tuollainen olo. Työ vie armottomasti aikaa ja voimia elämästä. Halaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kun purat pahaa oloa pois, ei se ole ruikutusta. Ikävää, että sulla on noin paha olla, voi kun osaisin sanoa jotain... mutta en osaa. Kuulostaa tutulta... minullakin on joskus tuollainen olo. Työ vie armottomasti aikaa ja voimia elämästä. Halaus!
Elämässä täytyy sanoa kyllä KYLLÄ
Kun sydän sanoo, että asia on hyvä, silloin jeees
Sanon kyllä sulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon kyllä sulleMinäkin sanon kyllä Hänelle ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanon kyllä sulleAi, kiitos kiva, 😀 mitäs tuohon muuta lisäämään.
- Anonyymi
Mul ei oo enää aitoo motivaatiota edes yrittää toipua. Ilman toivoa hänestä mul ei oo mitään.
Tiedän et ajattelen väärin, mut tällänen olen. En vaan saa mistään langan päästä enää kiinni.- Anonyymi
Toivoa on aina, ainakaan jos et ole monia pakkeja saanut. Nekin pakit voivat olla monesta syystä. Kokemuksella sanon. Älä luovuta ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoa on aina, ainakaan jos et ole monia pakkeja saanut. Nekin pakit voivat olla monesta syystä. Kokemuksella sanon. Älä luovuta ❤
Kiitos 🙏💕
Mut hän on elämäni nainen. Jos ei hän niin ei sit kukaan muukaan. Näin tunnen.
Ehkä en ole hänen mut hän on minun ainut oikea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🙏💕
Ehkä en ole hänen mut hän on minun ainut oikea.Onko sulla skitsofrenia ?
Monta persoonaa ?
Johtuuko polttelusta ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla skitsofrenia ?
Monta persoonaa ?
Johtuuko polttelusta ?Joo en tosiaan oo tarpeeks hyvä. Niin tais tääki ilta vaa mennä itkuksi vaik toisin yritin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🙏💕
Ehkä en ole hänen mut hän on minun ainut oikea.Älä lannistu tuollaisista kommenteista. Minäkin ajattelen ihastuksestani samoin. Olen häneen niin monesti voimakkaasti ihastunut. Hän on elämäni nainen. Ainoa oikea ❤ Toivottavasti minäkin olen hänen oikeansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä lannistu tuollaisista kommenteista. Minäkin ajattelen ihastuksestani samoin. Olen häneen niin monesti voimakkaasti ihastunut. Hän on elämäni nainen. Ainoa oikea ❤ Toivottavasti minäkin olen hänen oikeansa.
En ole myöskään koskaan ajatellut, että itselläni tai hänellä olisi skitsofrenia, vaikka hän on niin minulle sanonutkin. Olen kulttuurista kiinnostuneena pohtinut sitä, miten rakastumista heteronormin ulkopuolella on aiemmin käsitelty ja miten se on voinut tulla nähdyksi ja koetuksi. Valitettavasti omassa suvussani on mahdollisesti ollut tällaisia kokemuksia aiempina vuosikymmeninä. Itse ainoastaan kielsin tunteeni. Ja sen seurauksena on totta, että olenhan minä mielenterveysongelmainen masennuksen vuoksi vuosia ollut. Olen ollut haluton elämään, eikä mikään ole tuntunut hyvältä, eikä mielekkäältä. Kokoajan on tuntunut, että jotain puuttuu, ja että asiat eivät ole oikein. En ymmärtänyt miksi, kunnes tapasin hänet uudelleen. Tällä kertaa sain tutustua häneen hieman. Ilman häntä tuntuu elämä nytkin turhalta. Hän on ainoa rakkauteni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole myöskään koskaan ajatellut, että itselläni tai hänellä olisi skitsofrenia, vaikka hän on niin minulle sanonutkin. Olen kulttuurista kiinnostuneena pohtinut sitä, miten rakastumista heteronormin ulkopuolella on aiemmin käsitelty ja miten se on voinut tulla nähdyksi ja koetuksi. Valitettavasti omassa suvussani on mahdollisesti ollut tällaisia kokemuksia aiempina vuosikymmeninä. Itse ainoastaan kielsin tunteeni. Ja sen seurauksena on totta, että olenhan minä mielenterveysongelmainen masennuksen vuoksi vuosia ollut. Olen ollut haluton elämään, eikä mikään ole tuntunut hyvältä, eikä mielekkäältä. Kokoajan on tuntunut, että jotain puuttuu, ja että asiat eivät ole oikein. En ymmärtänyt miksi, kunnes tapasin hänet uudelleen. Tällä kertaa sain tutustua häneen hieman. Ilman häntä tuntuu elämä nytkin turhalta. Hän on ainoa rakkauteni.
Niin, multa on myös aikalailla elämäninto mennyt. Mulla kyl aina pahenee masennus pitkän syksyn jälkeen ja romahdan usein tässä lopputalvesta. Nyt kun pimeää jaksoa on jatkunut, nukkunut viime ajat tosi huonosti ja menkat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, multa on myös aikalailla elämäninto mennyt. Mulla kyl aina pahenee masennus pitkän syksyn jälkeen ja romahdan usein tässä lopputalvesta. Nyt kun pimeää jaksoa on jatkunut, nukkunut viime ajat tosi huonosti ja menkat...
Tämä talvi pakkasjaksoineen ja koronajuttuineen on kyllä paha yhdistelmä mielenterveydelle erityisesti kun se on johtanut siihen, ettei voi tavata ihastustaan. Kuukautiset tuovat kyllä surun voimakkaasti pintaan ainakin minulla. Uni on minullakin katkonaista. Yritä jaksaa, syö vaikka jotain lohturuokaa hieman ja mene lämpimän peiton alle makoilemaan. Oman kehon hierominen auttaa myös jännittyneeseen oloon ja kipuun sekä rentouttaa ainakin minulla. Kosketuksen puute kun vaivaa.. Siitäkin tulee kyllä mieleen vain hän..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä talvi pakkasjaksoineen ja koronajuttuineen on kyllä paha yhdistelmä mielenterveydelle erityisesti kun se on johtanut siihen, ettei voi tavata ihastustaan. Kuukautiset tuovat kyllä surun voimakkaasti pintaan ainakin minulla. Uni on minullakin katkonaista. Yritä jaksaa, syö vaikka jotain lohturuokaa hieman ja mene lämpimän peiton alle makoilemaan. Oman kehon hierominen auttaa myös jännittyneeseen oloon ja kipuun sekä rentouttaa ainakin minulla. Kosketuksen puute kun vaivaa.. Siitäkin tulee kyllä mieleen vain hän..
Jokaisen sukuhistoriassa on mielenterveys - ja päihdeongelmia
- Anonyymi
Oon huomannut ainakin itelläni et vaik nukkuisin esim 9 tuntia. Niin siinä on iso ero nukkuuko sen 9 tuntia esim klo 23-8 vai esim klo 4-13
Oon paljon levänneempi kun käänsin rytmin niin et menin nukkumaan jo klo 23. 😅 - Anonyymi
Niin surullista tämä aika...
Mun mieli ei kestä ihmisten vastakkainasettelua tässä koronassa. 😔💔- Anonyymi
Tää tuli kyl väärään ketjuun epähuomiossa... Anteeksi. 😔
- Anonyymi
Minäkin olisin vaikka nyt niin kuin sen "yhdemmäisyyden" kannalla.. Omassa elämässä on ihan tarpeeksi erimielisyyttä..
- Anonyymi
Vai niin. Ja monen mielen on pitänyt kestää paljon pahempaakin ja paljon kauemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olisin vaikka nyt niin kuin sen "yhdemmäisyyden" kannalla.. Omassa elämässä on ihan tarpeeksi erimielisyyttä..
Näin on ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin. Ja monen mielen on pitänyt kestää paljon pahempaakin ja paljon kauemmin.
Ei tässä ole kyse siitä kenellä on vaikeinta... 😔
Monella on vaikeaa, eri tavoin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole kyse siitä kenellä on vaikeinta... 😔
Monella on vaikeaa, eri tavoin...No, voi voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, voi voi.
Niin kai sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitten
Lähinnä myös tarkoitin et kun kaikkia surullisia asioita kasautuu päällekkäin.
"Kuinka paljon menetämmekään menettämisen pelon takia.”
-Paulo Coelho-- Anonyymi
Mistä Coelhon teoksesta tämä lienee? Muistelen lienenkö Alkemistia lukenut.. Oletko sinä?Hyllyssäni on mietelausekokoelma "Elämä".
Menettämisen pelko on suuri, kun kyseessä on ihminen, jota rakastaa.. Pelkää niin paljon, että tekee vääriä valintoja, eikä pääse rakastettunsa luokse. Että ymmärtää väärin, mitä toinen tarkoittaa.. Anonyymi kirjoitti:
Mistä Coelhon teoksesta tämä lienee? Muistelen lienenkö Alkemistia lukenut.. Oletko sinä?Hyllyssäni on mietelausekokoelma "Elämä".
Menettämisen pelko on suuri, kun kyseessä on ihminen, jota rakastaa.. Pelkää niin paljon, että tekee vääriä valintoja, eikä pääse rakastettunsa luokse. Että ymmärtää väärin, mitä toinen tarkoittaa..Nyt en osaa yhtään sanoa, että mistä tämä on. Lueskelin artikkelia rakastamisen pelosta, niin siellä sivustolla tähän törmäsin. Coelhon teokset on lukematta, mutta saatanpa tutustua tarkemmin... Paljon on nyt risteillyt ajatuksia päässä 😔
Nyt en osaa yhtään sanoa, että mistä tämä on. Lueskelin artikkelia rakastamisen pelosta, niin siellä sivustolla tähän törmäsin. Coelhon teokset on lukematta, mutta saatanpa tutustua tarkemmin... Paljon on nyt risteillyt ajatuksia päässä 😔
Nextoryssahan näitä oli vino pino. Muutaman teoksen esittelyn selasin ja taidanpa kokkeilla "Valon Soturin käsikirjaa". Jos sais päässä väkkärää pyörivät masentavat ajatukset hiljentymään tai edes tauolle. En tiiä enää mihin koittas matkata, vai jäiskö vaan paikalleen ja antas olla.
- Anonyymi
Nextoryssahan näitä oli vino pino. Muutaman teoksen esittelyn selasin ja taidanpa kokkeilla "Valon Soturin käsikirjaa". Jos sais päässä väkkärää pyörivät masentavat ajatukset hiljentymään tai edes tauolle. En tiiä enää mihin koittas matkata, vai jäiskö vaan paikalleen ja antas olla.
Matkaaminen kannattaa aina, ainakin jos on matkalla rakkaan luo, niin koronastakin huolimatta.. Mikä sinua tarkalleen masentaa? Itselläni on masentavaa se, että tämä kaikki kestää, vie aikaa, ja syli on tyhjä, se sattuu ja koskee kehoon 😔
Kaikenlisäksi pelkään, että mokaan sitten jotenkin sen, kuinka lähestyn häntä sitten joskus.. Ei toki ole ajankohtaista, mutta menneet mokailuni painavat.. Onhan tässä toki aikaa kerätä ymmärrystä 😌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkaaminen kannattaa aina, ainakin jos on matkalla rakkaan luo, niin koronastakin huolimatta.. Mikä sinua tarkalleen masentaa? Itselläni on masentavaa se, että tämä kaikki kestää, vie aikaa, ja syli on tyhjä, se sattuu ja koskee kehoon 😔
Kaikenlisäksi pelkään, että mokaan sitten jotenkin sen, kuinka lähestyn häntä sitten joskus.. Ei toki ole ajankohtaista, mutta menneet mokailuni painavat.. Onhan tässä toki aikaa kerätä ymmärrystä 😌Miksi se ei ole vielä ajankohtaista? 😔
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlisäksi pelkään, että mokaan sitten jotenkin sen, kuinka lähestyn häntä sitten joskus.. Ei toki ole ajankohtaista, mutta menneet mokailuni painavat.. Onhan tässä toki aikaa kerätä ymmärrystä 😌Mä olen jo lähestynyt, mutta en tiedä olisko kannattanut, enkä tiedä sitäkään olenko ollut matkalla oikeaan suuntaan. Paljonko sanat painavat... entä teot.
Tällä hetkellä haluaisin vain unohtaa, saada tunteet pois.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlisäksi pelkään, että mokaan sitten jotenkin sen, kuinka lähestyn häntä sitten joskus.. Ei toki ole ajankohtaista, mutta menneet mokailuni painavat.. Onhan tässä toki aikaa kerätä ymmärrystä 😌Tämä voisi olla minun kirjoittamani... Haluan tavata mutta olen liian kauan ehtinyt jo unelmoida tapaamisesta, pelottaa ettei todellisuus vastaa ajatuksiani yhtään.
- Anonyymi
Mä olen jo lähestynyt, mutta en tiedä olisko kannattanut, enkä tiedä sitäkään olenko ollut matkalla oikeaan suuntaan. Paljonko sanat painavat... entä teot.
Tällä hetkellä haluaisin vain unohtaa, saada tunteet pois.Miten ja missä olet häntä lähestynyt? Entä epäiletkö ettei hän pysty toimimaan? Vai että hän toimii väärin?
Tunnen myös, kuinka kaipuu on raskasta kantaa.. Päivitäinen tuska rakkaan kosketuksen puutteesta iholla ja keholla.. Hellä halaus kaipaukseesi❤ kyllä asiat vielä onnistuvat. Olen rohkeampi joka päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä voisi olla minun kirjoittamani... Haluan tavata mutta olen liian kauan ehtinyt jo unelmoida tapaamisesta, pelottaa ettei todellisuus vastaa ajatuksiani yhtään.
💕 Minulla myös näin... Mutta en pelkää todellisuutta.
Tiedän et jos tapaamme niin tulee mitä tulee haluan hänet 💕
Miksi pelkäät, mitä sinä sitten odotat häneltä jos pelkäät ettei todellisuus vastaa mitä olet kuvitellut? Anonyymi kirjoitti:
Miten ja missä olet häntä lähestynyt? Entä epäiletkö ettei hän pysty toimimaan? Vai että hän toimii väärin?
Tunnen myös, kuinka kaipuu on raskasta kantaa.. Päivitäinen tuska rakkaan kosketuksen puutteesta iholla ja keholla.. Hellä halaus kaipaukseesi❤ kyllä asiat vielä onnistuvat. Olen rohkeampi joka päivä.Olen lähestynyt häntä live-elämässä, sanoin ja teoin, sellaisena kuin olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💕 Minulla myös näin... Mutta en pelkää todellisuutta.
Tiedän et jos tapaamme niin tulee mitä tulee haluan hänet 💕
Miksi pelkäät, mitä sinä sitten odotat häneltä jos pelkäät ettei todellisuus vastaa mitä olet kuvitellut?En odota ihmeitä, mutta pelkään ettei sitä meidän kemiaa kasvotusten olisikaan... Tai että olen antanut itsestäni väärän kuvan ja hän pettyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En odota ihmeitä, mutta pelkään ettei sitä meidän kemiaa kasvotusten olisikaan... Tai että olen antanut itsestäni väärän kuvan ja hän pettyy.
Mistä olet päätellyt, että teidän välillä on kemiaa jos ette ole tavanneet?
- Anonyymi
Osuu aikaan myös muissa asioissa.. Köh Köh ei varmaan saa edes sanoa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuu aikaan myös muissa asioissa.. Köh Köh ei varmaan saa edes sanoa..
Nyt en ymmärtänyt. Osuu aikaan mitä? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ei kai taas näitä kuviteellisia palstarakkauksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Ei kai taas näitä kuviteellisia palstarakkauksia?
En usko et täs on kuviteltu mitään. Toivottu vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä aiheesta yleisesti. Jos somessa on pitkään jo keskusteltu ja jutut synkkaa hyvin yhteen, eikä tule riitaa, siitä voisi päätellä ainakin puhepuolen onnistuvan. Ei kuitenkaan voi tietää onko muuta kemiaa, sen näkee vasta kasvokkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä aiheesta yleisesti. Jos somessa on pitkään jo keskusteltu ja jutut synkkaa hyvin yhteen, eikä tule riitaa, siitä voisi päätellä ainakin puhepuolen onnistuvan. Ei kuitenkaan voi tietää onko muuta kemiaa, sen näkee vasta kasvokkain.
Niin ja se kemia ei välttämättä synny ekalla tai tokallakaan tapaamisella. Siis näin ainakin mun kokemuksen mukaan. Jos oon jo ennen tapaamista ihastunut niin oon kyl aika hiljainen ja ujo. 😔
- Anonyymi
Kaipaisin sulta enemmän tukea ja haluaisin myös antaa sitä sulle... Meidän keskustelu on kylmennyt :(
- Anonyymi
Tukea ja positiivisuutta kaipaan minäkin. Tuetaan toisiamme ❤
- Anonyymi
Mitä tukea kaipaat häneltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tukea kaipaat häneltä?
Sitä henkistä... että kun avaan sydäntäni hänelle niin vastaus olisi muutakin kuin yksi sana vain :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä henkistä... että kun avaan sydäntäni hänelle niin vastaus olisi muutakin kuin yksi sana vain :(
Ryhdistäydyn keskustelemaan ja avaamaan sydäntäni lempeydellä häntä kohtaan❤ Olen noviisi rakkaudesta viestimisessä, ymmärräthän.. Olen niin ilman rakkautta elämääni elänyt.. Anna anteeksi.. Haluan kaikkea ihanaa hänelle kertoa rakkaudestani häntä kohtaan ❤ Opettelen rakkauden kieltä, askelia luoksesi 💕
- Anonyymi
💔 Miten voisin unohtaa hänet. En pysty. Mietin häntä kokoajan ja kun en pääse hänen lähelle se on niin musertavaa 💔
- Anonyymi
En vaan käsitä kuinka kauan tää sattuminen jatkuu??? 💔
En kestä enää tätä kipua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vaan käsitä kuinka kauan tää sattuminen jatkuu??? 💔
En kestä enää tätä kipuaOnko sinulla toivoa, että hän saattaisi kaivata sinua? Oletko häneen mitenkään yhteydessä? Minuunkin sattuu, mutta toivo elää, että tapaamme ja voisimme olla yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla toivoa, että hän saattaisi kaivata sinua? Oletko häneen mitenkään yhteydessä? Minuunkin sattuu, mutta toivo elää, että tapaamme ja voisimme olla yhdessä.
Hyvää viikonloppua
Kulta
Nähdään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua
Kulta
NähdäänLämpimästi samoin kiitos
Toivon sydämeni pohjasta et nähdään
💕
- Anonyymi
En jaksa enää yhtään ristiriitaista käytöstä.
- Anonyymi
En minäkään. Ei hän ole ristiriitainen. Tilanne on ollut vaikea, sillä olen ollut varattu. Minä taas en ole osannut päättää asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään. Ei hän ole ristiriitainen. Tilanne on ollut vaikea, sillä olen ollut varattu. Minä taas en ole osannut päättää asioita.
”Olisitpa Hän <3” . Mitä tässä viestissä on poistamisen arvoista? Ok, kyllä hän on osannut päättää asioista enkä sitä nyt tarkoittanutkaan..
- Anonyymi
Pitääkö vaan itselleen yrittää feikata iloa vaikka se tuntuu pahalta?
Vai onko se itsensä huijaamista?
En tiedä enää mikä auttaa.
Mikään ei enää auta koska toivo on mennyt hänen suhteen. 💔- Anonyymi
Miten niin toivo on mennyt?
Olen eroamassa ja sitten vapaa olemaan hänen kanssaan. On helpompaa olla yhdessä ❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin toivo on mennyt?
Olen eroamassa ja sitten vapaa olemaan hänen kanssaan. On helpompaa olla yhdessä ❤Jos olet Hän, olet tehnyt selväksi, että miehen kanssa haluat olla myös tulevaisuudessa. Vaikka sitten jonku muun miehen, mitä tällä hetkellä. Mutta et ole hän, koska hän ei lesbo palstalla minua etsisi. Joten ei huolta.
- Anonyymi
Mun sydäntä sydäntä särkee, mikään ei auta mitä mä teen, vedin jo kaikki lääkkeet, mun sydän on yhä kipee
💔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun sydäntä sydäntä särkee, mikään ei auta mitä mä teen, vedin jo kaikki lääkkeet, mun sydän on yhä kipee
💔Silittele itseäsi pehmeästi, kevyesti ja hellästi, antaen liikkeen välillä seisahtaa ja levätä kehollasi. Niin kuin minä sinua silittelisin, kun sinulla olisi huono mieli 💓 halaa itseäsi, ja hiero selkääsi ❤ minä olen täällä ja halaan itseäni, jaetaan hetki yhdessä näin 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💔Mitä lääkkeitä otat? Kai lääkärin määräysten mukaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silittele itseäsi pehmeästi, kevyesti ja hellästi, antaen liikkeen välillä seisahtaa ja levätä kehollasi. Niin kuin minä sinua silittelisin, kun sinulla olisi huono mieli 💓 halaa itseäsi, ja hiero selkääsi ❤ minä olen täällä ja halaan itseäni, jaetaan hetki yhdessä näin 💕
💗💞💕🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet Hän, olet tehnyt selväksi, että miehen kanssa haluat olla myös tulevaisuudessa. Vaikka sitten jonku muun miehen, mitä tällä hetkellä. Mutta et ole hän, koska hän ei lesbo palstalla minua etsisi. Joten ei huolta.
En halua miestä enää elämääni enkä sänkyäni jakamaan. Naista etsin, sitä ja samaa naista, jota rakastan. En tiedä, mistä olisi voinut muuta epäillä. Hänessä on vahvempi maskuliininen puoli kuin minussa, mutta naisena hänet haluan. Naisen kehossa ja mielessä ❤
- Anonyymi
Haluaisin kysyä onhan kaikki kunnossa ja lohduttaa. Tunnen surusi.. Kunpa olisit sylissäni, silittäisin ja suukottaisin uneen. ❤️
- Anonyymi
Niin tahtoisin häntä lohduttaa jos osaisin ja saisin ❤️
- Anonyymi
Olisivatpa nämä sanat häneltä 💓 Olen surullinen niin monesta asiasta ja lohdutuksen kaipuussa tässä elämäntilanteessani ja yksin sängyssäni. Halaan pitkää tyynyäni ja toivon, että hän olisi joku päivä vielä vieressäni. Kuivaisitko kyyneleeni? Kaipuu hänen luokseen sattuu enemmän kuin asiat, joista luovun ja ikävä, mitä muille aiheutan. Nekin sattuu kyllä ja on surullista. Kuitenkin omat ajatukseni ja unelmani elämästäni alkavat pikkuhiljaa orastaa.. Kaikki on muutoin hyvin.. Toivottavasti sinullakin.
Hyvää yötä rakas ❤ suukkohaleja uniisi 💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisivatpa nämä sanat häneltä 💓 Olen surullinen niin monesta asiasta ja lohdutuksen kaipuussa tässä elämäntilanteessani ja yksin sängyssäni. Halaan pitkää tyynyäni ja toivon, että hän olisi joku päivä vielä vieressäni. Kuivaisitko kyyneleeni? Kaipuu hänen luokseen sattuu enemmän kuin asiat, joista luovun ja ikävä, mitä muille aiheutan. Nekin sattuu kyllä ja on surullista. Kuitenkin omat ajatukseni ja unelmani elämästäni alkavat pikkuhiljaa orastaa.. Kaikki on muutoin hyvin.. Toivottavasti sinullakin.
Hyvää yötä rakas ❤ suukkohaleja uniisi 💕Olen samantapaisessa tilanteessa. Suru pitää vain surra läpi. Vielä se helpottaa. . Riittävä lepo, liikunta ja tärkeät läheiset antavat voimaa ja auttavat jaksamaan. Minullakin on toive, että saisin vielä joskus olla yhdessä hänen kanssaan. Se ei ole kovin realistista, mutta en luovu unelmistani..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rakas ❤ suukkohaleja uniisi 💕Olet rohkea kun tavoittelet unelmiasi. Monesti vaatii voimia asettaa omat tarpeet etusijalle, mutta se kannattaa. Hänelle sanoisin että minä uskon meihin. Kaikki järjestyy vielä parhain päin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rohkea kun tavoittelet unelmiasi. Monesti vaatii voimia asettaa omat tarpeet etusijalle, mutta se kannattaa. Hänelle sanoisin että minä uskon meihin. Kaikki järjestyy vielä parhain päin ❤️
Okey, jos et manipuloi minua, annat elää normaalisti, käyttäydyt hyvin
Muuten ei, ei - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okey, jos et manipuloi minua, annat elää normaalisti, käyttäydyt hyvin
Muuten ei, eiTässä onkin hyviä raja pohdiskeluja. On tärkeää olla oma itsensä. En ole manipuloivaa sorttia, sillä olen aiemmin itse joustanut oman elämäni suhteen. Käyttäytyminen "normaalisti" on ainakin mh lesbona aika helppoa.. Mutta kullakin on tietysti oma normaalinsa ja sitä on kunnioitettava. Se on taas mielestäni hyvää käytöstä.. En tiedä mitä sinä sitten tässä normaalilla tarkoitit?
"Kaikki hyvä loppuu aikanaan" sanovat. Liian hyvä ollakseen totta, liian pian.
Onnea elämääsi ❤️
https://youtu.be/lWIzt-XVM04- Anonyymi
Niin kuin olen kysynyt jo aiemmin, mikä auttaa sydänkipuun?
En osaa vaan selittää mutta itku silmässä lähes koko ajan, saa pidätellä kyyneliä. Rintaan sattuu ja ahdistaa. Kuolen yksinäisyyden tunteeseen vaikka on ihmisiä ympärilläni. Silti läheisyys ja kosketus puuttuu ihan täysin. Haluaisin jakaa läheisyyden ainoastaan yhden ihmisen kanssa. En kaipaa muilta kosketusta. Vain hänen kosketus ihollani toisi rauhan. 💔
Iltaisin etenkin tulee sellainen niin paha olo et mietin vaan et mikään lääke ei tähän auta.
Mikä hel'vetti tähän auttaa 💔- Anonyymi
Se että tuut mun luo❤ ja uskot meihin. Se ei ole liian paljon, eikä liian pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että tuut mun luo❤ ja uskot meihin. Se ei ole liian paljon, eikä liian pian.
Näimmekö tänään? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näimmekö tänään? ❤️
Emme nähneet. Vain täällä ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme nähneet. Vain täällä ❤
💕 Oon ihan varma et kukaan ei koskaan saa mua tuntemaan näin niin kuin hän 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💕 Oon ihan varma et kukaan ei koskaan saa mua tuntemaan näin niin kuin hän 💕
Niin minäkin ❤ Ei ainakaan koskaan kukaan muu ole tuntunut tältä kuin hän ❤ hän on euforiani ❤
- Anonyymi
Olin eroamassa asumuserossa jo ennen kuin tapasin hänet. Hän ei ole suhdettani rikkonut, enkä sitä hänen takiaan riko, vaan itseni vuoksi.
- Anonyymi
Hän on kaikin tavoin yrittänyt muuta.. Mutta en voi tehdä sitä edes hänen takiaan.
- Anonyymi
Hän on kuitenkin ainoa, jota rakastan ja hänen luoksensa haluan. Ei ole muita unelmia, kuin hän elämässäni. Lukuun ottamatta unelmia lasten kanssa arjessa ja oman ammatillisen elämän puolella, niitä kohden nyt menen. Unelmia haluan hänen kanssaan yhdessä rakentaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kuitenkin ainoa, jota rakastan ja hänen luoksensa haluan. Ei ole muita unelmia, kuin hän elämässäni. Lukuun ottamatta unelmia lasten kanssa arjessa ja oman ammatillisen elämän puolella, niitä kohden nyt menen. Unelmia haluan hänen kanssaan yhdessä rakentaa..
Mietin GG-elämää, BFB.. Se sopisi elämäntilanteeseeni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin GG-elämää, BFB.. Se sopisi elämäntilanteeseeni..
Mitä tämä on suomeksi? En ymmärrä yhtään?
- Anonyymi
On ollut rankkaa olla vain ystäväsi. Etäisyys kuitenkin auttaa. Itsesuojelua.
- Anonyymi
Mun mielestä on kiva olla edes ystävä kun tiedän etten heteroa kiinnosta.. silti meidän välillä on joku yhteys ♥️
--sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä on kiva olla edes ystävä kun tiedän etten heteroa kiinnosta.. silti meidän välillä on joku yhteys ♥️
--sivustaPitääkö tulla kaapista ulos vai? Et uskot et oon lesbo?
- Anonyymi
Ilman muuta kannattaa olla ystäviä, aivan järjen vastaista ottaa etäisyyttä jos pitää toisesta. Ystävyys on parhaimmillaan koko elämän kestävä suhde.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö tulla kaapista ulos vai? Et uskot et oon lesbo?
Minä olen ihastunut heteroystävääni. Joskus ajattelin, voisiko olla kiinnostunut, mutta hän ei koskaan ole antanut ymmärtää pitävänsä naisista. Se on rankkaa, kun tunteet häntä kohtaan ovat suuria. Ehdottomasti kannattaa avoimesti tuoda omaa suuntautumista esiin. Eivät kaikki naisista pitävät naiset lähde yrittelemään tiedettävästi heteronaisia, varsinkaan omaa ystävää. Vaikka tunteita olisikin. Minä olen tyytynyt olemaan ystävä, vuosienkaan jälkeen tunteet eivät haihdu...
- Anonyymi
Miksi olet etäisesti ystävä?
- Anonyymi
En pelkää sua, enkä ole liikaa, enkä liikaa halua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ollut sinulle minun vastaukseni.. sivusta kommentoin. Tiedän että ihastukseni on hetero ja hyvässä parisuhteessa miehensä kanssa. En odota häneltä mitään. Tykkään vaan hänen seurasta ja kunnioitan häntä. Minulle varmasti joku lesbo joskus löytyy ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo koskaan kaapissa ollut. Miks olettaa et on hetero...
- Anonyymi
En tiedä, minulla on joskus vahva tunne siitä, että olisit aidosti onnellisimmillasi minun seurassani. Sitten katson kuvia sinusta muiden kanssa. Toisen kanssa. Yritän tulkita, oletkohan onnellinen. Onnellisempi? Onko sillä edes väliä, kysyn itseltäni. Tai siis on, tahdon että olet onnellinen, loppupeleissä ei väliä kenen kanssa, kunhan olet. Tahtoisin olla onnenlähteesi. Mietin, olenkohan itsekäs.
- Anonyymi
Sanoisin ettet ole itsekäs, olet ainoa onnenlähteeni. En ole ollut onnellinen entisessä suhteessani. Vain sinua luokseni haluan onnellisuutta elämääni tuomaan. Muuta en elämässäni halua..
- Anonyymi
Kuten kirjoitat, noi on vaan sun tunteita, eikä kerro hänestä mitään.
- Anonyymi
Aamukahvin jälkeen
Odotan sinua
Painaudu vasten
Suutele niskaani
Ahnaasti maistele
Jälkiruokasi
Yön
Sinua
Kaipasin- Anonyymi
Aamukahvin jälkeen henkesi haisee,
En hakua olla jälkiruoka, enkä öisin yksin. - Anonyymi
Kenen kanssa sitä telmisi yönsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa sitä telmisi yönsä...
Mietitkö tosiaan et kenen kanssa....
Ei oo kuin yks 💞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietitkö tosiaan et kenen kanssa....
Ei oo kuin yks 💞Just niin. Lakanoitakin olen ostellut hän mielessäni 😍😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just niin. Lakanoitakin olen ostellut hän mielessäni 😍😘
No kerro minkälainen nainen mieles...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro minkälainen nainen mieles...
No se mun ihana kuuma ihastukseni.. Leijonaiseni rakkaani ❤🔥
Levoton olo. Päivän työhommat on nyt pulkassa ja viikonloppu alkamassa, mutta olo on jokseenkin apea. Jotain särkyi viikko sitten, enkä tiedä voiko se tulla ehjäksi enää...
- Anonyymi
Olen ollut niin kauan apea ilman häntä..
Ajattelen, että olemme kuin savinen astia, mitä ei ole vielä uunissa poltettu; sitä voi kosteuttaen muovata kuntoon ja saviliimalla korjata, vaikka se välistä menisikin rikki säilytyksessä ennen polttoa.. Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut niin kauan apea ilman häntä..
Ajattelen, että olemme kuin savinen astia, mitä ei ole vielä uunissa poltettu; sitä voi kosteuttaen muovata kuntoon ja saviliimalla korjata, vaikka se välistä menisikin rikki säilytyksessä ennen polttoa..Savesta ei liene mahdollista muovata itelleen ehjää sydäntä tai liimalla korjata särkynyttä kohtaa.
- Anonyymi
Savesta ei liene mahdollista muovata itelleen ehjää sydäntä tai liimalla korjata särkynyttä kohtaa.
No rakkaan voi antaa sen korjata hellin sanoin ja kosketuksin ❤
Anonyymi kirjoitti:
No rakkaan voi antaa sen korjata hellin sanoin ja kosketuksin ❤
Niin 😏😔
Itsepä olen näillä onnettomilla ihastumisilla reikiä sydämeeni haalinut eli ihteäni saan syyttää. Ei ole kenenkään asia niitä ees koittaa korjata.
- Anonyymi
Kaipaan sua vieläkin joka päivä, vaikka olit niin hankala ja veemäinen :-|
- Anonyymi
Samat sanat voisin sanoa. Toivoani en ole kyllä menettänyt. Usko meihin alkaa löytymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat voisin sanoa. Toivoani en ole kyllä menettänyt. Usko meihin alkaa löytymään.
Minulla taas päinvastoin.
Huono käytös yäk
Olet tyypillinen psykopaatti ehdokas
Huomaatko merkit
Luulisi itseäsikin pelottavan
Teetkö niille jotain
Sinä vain voit tehdä niille jotain
Pelasta itsesi ja minut ja muut
Huumeet pahentavat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas päinvastoin.
Huono käytös yäk
Olet tyypillinen psykopaatti ehdokas
Huomaatko merkit
Luulisi itseäsikin pelottavan
Teetkö niille jotain
Sinä vain voit tehdä niille jotain
Pelasta itsesi ja minut ja muut
Huumeet pahentavatEn kaivannut sitä joka huutelee täällä ikäviä palstalla. En ymmärrä puoliakaan eikä tuo käytös ole ok. Huumeita en ole ikinä käyttänyt kerran kokeillut jotain..
- Anonyymi
Tiedän että et halunnut rikkoa mitään. Mutta kolmiossamme tässä päädyssä ei ollut rakkautta eikä uskoa, toivoakaan ei ole siinä ollut.. Toit niitä kaikkia..
- Anonyymi
❤ Kiitos samoin sinäkin minulle. Olen pahoillani puolestanne. Ikävöin sinua ja ilahdun näkemisestäsi. Minulla on rakkaudellisia tunteita, enkä pysty aloittamaan mitään juttua kenenkään toisenkaan kanssa. Ikävä tilanne minullakin. En ikinä haluaisi rikkoa tai sekaantua mihinkään. Tunteilleni en voinut mitään, etkä kai sinäkään.
En ole tarkoittanut loukata sinua. Välillä pelkään, että olet vihainen minulle. Viimeksi punastuit kauniisti. Olet ihana. Ja taidat tietää sen itsekin. Minulla on kamala olo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤ Kiitos samoin sinäkin minulle. Olen pahoillani puolestanne. Ikävöin sinua ja ilahdun näkemisestäsi. Minulla on rakkaudellisia tunteita, enkä pysty aloittamaan mitään juttua kenenkään toisenkaan kanssa. Ikävä tilanne minullakin. En ikinä haluaisi rikkoa tai sekaantua mihinkään. Tunteilleni en voinut mitään, etkä kai sinäkään.
En ole tarkoittanut loukata sinua. Välillä pelkään, että olet vihainen minulle. Viimeksi punastuit kauniisti. Olet ihana. Ja taidat tietää sen itsekin. Minulla on kamala olo.Jos olisit hän..
En usko että nuorempana näin voimakkaasti sait minut tuntemaan. Mutta jokainen pieni vilauskin sinusta laittoi maailmani sekaisin. En tälläistä näin voimakkaasti ole ketään muuta kohtaan tuntenut. Olet minulle ainutlaatuinen. Rakastunut olen. Pelkkä ajatus sinusta saa minut orgasmeihin. Olet niin haluttava. Tiedät kyllä energiasi voiman. Sitten itken tyhjää syliäni. Kaipaan niin kehoasi, sinua luokseni.
Olen pahoillani kamalasta olostasi, en halua sinun voivan huonosti vuokseni. Totta on kuitenkin, että voin myös huonosti. Tarvitsen vahvuutta ja keskittymiskykyä. Luottamus ja usko siihen että pääsen luoksesi, tekee kaipuusta keskettävämpää. Se että kääntyisimme toistemme puoleemme entistä tiiviimmin, tekisi fyysistä erosta kestettävänpää. Näin ajattelen. Luottaisimme toisiimme.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän..
En usko että nuorempana näin voimakkaasti sait minut tuntemaan. Mutta jokainen pieni vilauskin sinusta laittoi maailmani sekaisin. En tälläistä näin voimakkaasti ole ketään muuta kohtaan tuntenut. Olet minulle ainutlaatuinen. Rakastunut olen. Pelkkä ajatus sinusta saa minut orgasmeihin. Olet niin haluttava. Tiedät kyllä energiasi voiman. Sitten itken tyhjää syliäni. Kaipaan niin kehoasi, sinua luokseni.
Olen pahoillani kamalasta olostasi, en halua sinun voivan huonosti vuokseni. Totta on kuitenkin, että voin myös huonosti. Tarvitsen vahvuutta ja keskittymiskykyä. Luottamus ja usko siihen että pääsen luoksesi, tekee kaipuusta keskettävämpää. Se että kääntyisimme toistemme puoleemme entistä tiiviimmin, tekisi fyysistä erosta kestettävänpää. Näin ajattelen. Luottaisimme toisiimme..Olen tyytyväinen, kun en enää niin paljon ahdistu , koska et oo lähelläni.
Pelästyin kauhukirjoituksia. Enhän halua huonompaa elämää
Katson , mitä elämä tuo
Olen tasapainoisempi, realistisempi, en haihattele enää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän..
Olen pahoillani kamalasta olostasi, en halua sinun voivan huonosti vuokseni. Totta on kuitenkin, että voin myös huonosti. Tarvitsen vahvuutta ja keskittymiskykyä. Luottamus ja usko siihen että pääsen luoksesi, tekee kaipuusta keskettävämpää. Se että kääntyisimme toistemme puoleemme entistä tiiviimmin, tekisi fyysistä erosta kestettävänpää. Näin ajattelen. Luottaisimme toisiimme..Kiitos! Jaan kanssasi samat tunteet vetovoimasta ja energiasta. Vedät minua puoleesi ja samalla minua pelottaa. Voimia ja kaipaamaasi keskittymiskykyä sinulle ja toivottavasti nähdään.💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Jaan kanssasi samat tunteet vetovoimasta ja energiasta. Vedät minua puoleesi ja samalla minua pelottaa. Voimia ja kaipaamaasi keskittymiskykyä sinulle ja toivottavasti nähdään.💗
Siis ihan sama juttu mulla
Toivon, odotan, pelkään
Pelkään sun raivareita
Niistä voi päästä eroon
Minäkin olen päässyt
Lääkkeitä vähemmän, rauhaa enemmän
Mielenrauhaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tyytyväinen, kun en enää niin paljon ahdistu , koska et oo lähelläni.
Pelästyin kauhukirjoituksia. Enhän halua huonompaa elämää
Katson , mitä elämä tuo
Olen tasapainoisempi, realistisempi, en haihattele enääMaastoutuneena kuljen, ystävää vierelleni halimaan kaipaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Jaan kanssasi samat tunteet vetovoimasta ja energiasta. Vedät minua puoleesi ja samalla minua pelottaa. Voimia ja kaipaamaasi keskittymiskykyä sinulle ja toivottavasti nähdään.💗
Miksi pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan sama juttu mulla
Toivon, odotan, pelkään
Pelkään sun raivareita
Niistä voi päästä eroon
Minäkin olen päässyt
Lääkkeitä vähemmän, rauhaa enemmän
MielenrauhaaAi raivareita nämä avautumiset täällä esittivät.. Eivät kuulu kuin harvoin tässä päättyvässä rakkaudettomassa suhteessani kommunikaatioon.. Rauhaa saan ympärilleni kun eroan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän..
Olen pahoillani kamalasta olostasi, en halua sinun voivan huonosti vuokseni. Totta on kuitenkin, että voin myös huonosti. Tarvitsen vahvuutta ja keskittymiskykyä. Luottamus ja usko siihen että pääsen luoksesi, tekee kaipuusta keskettävämpää. Se että kääntyisimme toistemme puoleemme entistä tiiviimmin, tekisi fyysistä erosta kestettävänpää. Näin ajattelen. Luottaisimme toisiimme.."En usko että nuorempana näin voimakkaasti sait minut tuntemaan"
Mitä tämä lause tarkoittaa?
Itseäsi nuorempi on saanut sinut tuntemaan voimakkaasti, etkä usko sitä? Vai et nuorempana olisi noin tuntenut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit hän..
Olen pahoillani kamalasta olostasi, en halua sinun voivan huonosti vuokseni. Totta on kuitenkin, että voin myös huonosti. Tarvitsen vahvuutta ja keskittymiskykyä. Luottamus ja usko siihen että pääsen luoksesi, tekee kaipuusta keskettävämpää. Se että kääntyisimme toistemme puoleemme entistä tiiviimmin, tekisi fyysistä erosta kestettävänpää. Näin ajattelen. Luottaisimme toisiimme..Ihana kirjoitus! Leikin vähän aikaa ajatuksella että tämä olisi mulle...
Vaikka tiedostan ettei se ole mahdollista. Silti tunteeni häntä kohtaan vain kestävät ja kestävät, rakastunut nainen olen. Ja aina välillä päädyn ajatukseen että mitä jos? Mitä jos hänkin tuntee samoin? Mutta ei voi puhua tunteistaan niin en minäkään voi hänelle. Vai voinko? Mitä mä teeeen??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tarkoittanut loukata sinua. Välillä pelkään, että olet vihainen minulle. Viimeksi punastuit kauniisti. Olet ihana. Ja taidat tietää sen itsekin. Minulla on kamala olo.Jos tämä olisi minulle, kertoisin että...
Minullakin on rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan. Ollut jo pitkään. Toivon sinun huomanneen.
Älä pode kamalaa oloa, miksi sitä kokisit..
Tilanne on vaikea, molemmilla.
Rakkaudessa ei kuitenkaan ole mitään väärää. Sinä olet minulle rakas, tärkeä. En sinulle pystyisi suuttua, vaikka tahtoisin. Enkä tahdokaan.
Toivon, että lähentyisimme yhä enemmän. Ethän pelkää olla oma itsesi kanssani, tahdon tuntea sinut kokonaan ja paremmin kuin kukaan.
Viimeksi tavatessamme punastuin, näin että huomasit sen :)
Missä olimme? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En usko että nuorempana näin voimakkaasti sait minut tuntemaan"
Mitä tämä lause tarkoittaa?
Itseäsi nuorempi on saanut sinut tuntemaan voimakkaasti, etkä usko sitä? Vai et nuorempana olisi noin tuntenut?Olen hänet jo nuorempana tavannut.. Hän vie sydämeni aina uudelleen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kirjoitus! Leikin vähän aikaa ajatuksella että tämä olisi mulle...
Vaikka tiedostan ettei se ole mahdollista. Silti tunteeni häntä kohtaan vain kestävät ja kestävät, rakastunut nainen olen. Ja aina välillä päädyn ajatukseen että mitä jos? Mitä jos hänkin tuntee samoin? Mutta ei voi puhua tunteistaan niin en minäkään voi hänelle. Vai voinko? Mitä mä teeeen???Minä olen tunteistani puhunut, mutta tilanteemme on ollut monimutkainen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tarkoittanut loukata sinua. Välillä pelkään, että olet vihainen minulle. Viimeksi punastuit kauniisti. Olet ihana. Ja taidat tietää sen itsekin. Minulla on kamala olo.Tähän on nähtävästi aika moni voinut samaistua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, kertoisin että...
Minullakin on rakkaudellisia tunteita sinua kohtaan. Ollut jo pitkään. Toivon sinun huomanneen.
Rakkaudessa ei kuitenkaan ole mitään väärää. Sinä olet minulle rakas, tärkeä. En sinulle pystyisi suuttua, vaikka tahtoisin. Enkä tahdokaan.
Toivon, että lähentyisimme yhä enemmän. Ethän pelkää olla oma itsesi kanssani, tahdon tuntea sinut kokonaan ja paremmin kuin kukaan.
Missä olimme?Joskus kuvittelen että sinullakin voisi olla tunteita minua kohtaan mutta olen laittanut ne ajatukset oman mielikuvituksen piikkiin... Tiedostan kuitenkin sen että jotain välillämme on.
Tilanne on vaikea, mutta ei mahdoton. Joskus aiemmin ajattelin sen olevan mahdoton, mutta en enää.
Jotenkin tuntuu ettei lähentymistämme entisestään voi mikään estää jos vain saamme siihen tilaisuuden ja aikaa... ❣️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kuvittelen että sinullakin voisi olla tunteita minua kohtaan mutta olen laittanut ne ajatukset oman mielikuvituksen piikkiin... Tiedostan kuitenkin sen että jotain välillämme on.
Tilanne on vaikea, mutta ei mahdoton. Joskus aiemmin ajattelin sen olevan mahdoton, mutta en enää.
Jotenkin tuntuu ettei lähentymistämme entisestään voi mikään estää jos vain saamme siihen tilaisuuden ja aikaa... ❣️Kenelle tämä on? Miten tilanteenne on muuttunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kuvittelen että sinullakin voisi olla tunteita minua kohtaan mutta olen laittanut ne ajatukset oman mielikuvituksen piikkiin... Tiedostan kuitenkin sen että jotain välillämme on.
Jotenkin tuntuu ettei lähentymistämme entisestään voi mikään estää jos vain saamme siihen tilaisuuden ja aikaa... ❣️Tilaisuuden ja aikaa minäkin haluan hänen kanssaan❤ en ole kyllä toivoani menettänyt vaikka aikaa on kulunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä olisi minulle, kertoisin että...
Missä olimme?Olimme siellä missä aina tapaamme. Muualla en ole sinuun koskaan törmännyt.
- Anonyymi
Miten te naiset jaksatte päivästä ja kuukaudesta toiseen vastailla anonyymeihin viesteihin ja leikkiä että ne on just sulle tarkoitettu? 😌
- Anonyymi
No tuskin kukaan vastailee ihan päivästä toiseen mutta ehkä silloin tällöin jos teksti puhuttelee jollain tapaa.
Se on jännä ilmiö ja olen tuohon itsekin aikanaan "sortunut" ☺️ Mutta haitanneeko ketään.
- Anonyymi
Se on jännä ilmiö ja olen tuohon itsekin aikanaan "sortunut" ☺️ Mutta haitanneeko ketään.
Ihanaa tuo pos
Sun negat jutut veti mut pohjamutiin - Anonyymi
Jotkut ilmeisesti odottavat responssia kauankin. Itse näkisin, että ellei muutamassa kuukaudessa ole mitään tapahtunut, toinen ei halua olla kontaktissa tai ei lue tätä palstaa. Ei kukaan iän kaiken jahkaa viestit nähtyään, jos kiinnostusta on.
- Anonyymi
Mun rakas on täällä. Rakkauden voimalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa tuo pos
Sun negat jutut veti mut pohjamutiinNo ohhoh, kuulostipa vähän erikoiselta. Mitäköhän täällä uskaltaa enää kirjottaa, kun toisten mielestä on liian negaa ja toisten mielestä taas aivan liian positiivinen vire. Hyppää yli mun jutut 😉 ja mukavaa päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ilmeisesti odottavat responssia kauankin. Itse näkisin, että ellei muutamassa kuukaudessa ole mitään tapahtunut, toinen ei halua olla kontaktissa tai ei lue tätä palstaa. Ei kukaan iän kaiken jahkaa viestit nähtyään, jos kiinnostusta on.
Ihmisillä on erilaisia tilanteita elämässään. Joskus on vaikea nähdä miten haluaa toimia, vaikka tietää että ihminen jonka on tavannut on todella erityinen.. Pelkää ettei pilaa mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia tilanteita elämässään. Joskus on vaikea nähdä miten haluaa toimia, vaikka tietää että ihminen jonka on tavannut on todella erityinen.. Pelkää ettei pilaa mitään..
Näin varmasti ja nykyään on toki eri systeemit ja monet kanavat. Itsellä aikoinaan ei mennyt kuin kuukauden verran palstaviestittelystä, kun toinen jo lähestyi livenä;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin varmasti ja nykyään on toki eri systeemit ja monet kanavat. Itsellä aikoinaan ei mennyt kuin kuukauden verran palstaviestittelystä, kun toinen jo lähestyi livenä;)
Kiva kuulla, että noin voi mennä :) Olitteko molemmat vapaita silloin? Vai millainen suhde teillä oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla, että noin voi mennä :) Olitteko molemmat vapaita silloin? Vai millainen suhde teillä oli?
Itse olin vapaa, eikä toisellakaan mitään vakituista ollut. Nopeastihan se siitä lähti, kun jo tunnettiin.
- Anonyymi
En minä mitään leiki/luule et viesti voisi täällä olla mulle. Enkä todellakaan usko et ihastukseni kävisi täällä. Kaiken lisäksi näistä viesteistä ei voi tosiaan tietää kenen kirjoittama.
Tää paikka on vain mun avautumisväline. 😌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mitään leiki/luule et viesti voisi täällä olla mulle. Enkä todellakaan usko et ihastukseni kävisi täällä. Kaiken lisäksi näistä viesteistä ei voi tosiaan tietää kenen kirjoittama.
Tää paikka on vain mun avautumisväline. 😌Sama juttu. En usko, että minua ymmärrettäisiin jos avautuisin tilanteestani jollekin ystävälleni, vaikka he ovatkin ihania muuten ja puhutaan muista jutuista.
- Anonyymi
Mä olen ajatellut, että se on vähän kuin teinien kaukorakkaudet, ikään kuin harjoitellaan, miltä ihastuminen tuntuu. Tunteita on, mutta ei oikein vielä tiedetä, mitä niiden kanssa voisi tehdä, niin turvallisinta on ihastua johonkin saavuttamattomaan. Tai sitten pelätään sitoutumista ja oikeaa, aikuisten parisuhdetta, joten ei ilmaista toiselle kiinnostusta ollenkaan. Täällähän sitä sitten on hyvä leikkiä, että olisi rakastunut ja huudella tuuleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ajatellut, että se on vähän kuin teinien kaukorakkaudet, ikään kuin harjoitellaan, miltä ihastuminen tuntuu. Tunteita on, mutta ei oikein vielä tiedetä, mitä niiden kanssa voisi tehdä, niin turvallisinta on ihastua johonkin saavuttamattomaan. Tai sitten pelätään sitoutumista ja oikeaa, aikuisten parisuhdetta, joten ei ilmaista toiselle kiinnostusta ollenkaan. Täällähän sitä sitten on hyvä leikkiä, että olisi rakastunut ja huudella tuuleen.
Ei kai aikuiset sentään harjoittele tunteita. Tai saattaahan täällä olla alta kolmekymppisiä paljonkin. Nuo sydämien lähettäjät taitavat olla aika nuoria, aikuinen nainen ei tuntemattomille sen tason symboleja yleensä lähetä. Johan siinä uskottavuuskin menisi tosi paikan tullen.
Luultavasti palstalla on nykyään entisaikaa enemmän niitä vähän myöhemmin heränneitä, jotka purkavat täällä yksipuolisia tunteitaan. Ja mikäs siinä, jos on asiaa kerran. Kyseiseen toimintaan ei kannattaisi kuitenkaan juuttua pidemmäksi aikaa, vaan kääntää katseensa laajemmille vesille. Ei sitä tosielämän naisseuraa noin vain saa, on oltava oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja aktiivinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan täällä aikamoista viestittelyä aikoinaan itse kullakin. Hävettäisi jos joku sattuisi niitä ketjuja nostelemaan :)
- Anonyymi
Ahnehdin,
halusin koko menuun
pöytään samaan aikaan.
Se kuitenkin tarjoillaan
hitaasti
annos kerrallaan
pitkän illan aikana.
Niin annokset pysyvät kuumina
ja kaiken jaksaa nauttia.
Tuletko kanssani illalliselle?
Aloitetaan kuten kuuluukin,
alkupaloilla.- Anonyymi
Ahnehdin
nääntyneenä
kaikista vuosista.
Hitaasti
kuitenkin haluan
edetä varoen
kunnioituksella
elämän edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahnehdin
nääntyneenä
kaikista vuosista.
Hitaasti
kuitenkin haluan
edetä varoen
kunnioituksella
elämän edessä.Pystyt niin upeasti kirjoittamaan tunteesi ❤🙏, sen rakkautesi tunnustuksesi myös, en ole koskaan lukenut mitään NIIIN!!!!!!! Täysin samat olivat omat tunteeni ❤. Pyörrytti ja ihmetytti ☺. No asiat on menneet miten ovat menneet 🤔 😢. RAKKAUS ei sinuun lopu ❤❤❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyt niin upeasti kirjoittamaan tunteesi ❤🙏, sen rakkautesi tunnustuksesi myös, en ole koskaan lukenut mitään NIIIN!!!!!!! Täysin samat olivat omat tunteeni ❤. Pyörrytti ja ihmetytti ☺. No asiat on menneet miten ovat menneet 🤔 😢. RAKKAUS ei sinuun lopu ❤❤❤❤❤❤❤
Mitä tarkoitat? "Rakkaus ei sinuun lopu"??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? "Rakkaus ei sinuun lopu"??
En ole ajatellut lopettaa rakastamista, yhtään kehenkään, rakastan en vihaa ketään ☺. Mutta rakastan myös itseäni, ei enää kiinnosta tämä minun väärinkohteluni ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ajatellut lopettaa rakastamista, yhtään kehenkään, rakastan en vihaa ketään ☺. Mutta rakastan myös itseäni, ei enää kiinnosta tämä minun väärinkohteluni ☺
Seksuaalisesti rakastan vain yhtä NAISTA ❤. Mutta ei minulla ole ketään mitään vastaan, ihan vaan elän omaa elämääni, eläkää tekin ☺. Minä en ole kenenkään elämään puuttunut !!!, enkä tule puuttumaan, toivoisin myös kunnioitusta minun elämääni kohtaan !!! ❤🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksuaalisesti rakastan vain yhtä NAISTA ❤. Mutta ei minulla ole ketään mitään vastaan, ihan vaan elän omaa elämääni, eläkää tekin ☺. Minä en ole kenenkään elämään puuttunut !!!, enkä tule puuttumaan, toivoisin myös kunnioitusta minun elämääni kohtaan !!! ❤🙏
Rakastan sinua ihan täysin, kaikkea sinussa !!! Väännänkö ihan oikeesti rautalangasta ???, voin senkin tietty tehdä 😂😘😘😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Illallinen jäähtyy pöydässä
olen levoton vapaata riistaa.
Elämää on otettava sarvista kiinni
annetteva rakkauden tulla, tulethan
taas sisuskaluillani leikkimään. - Anonyymi
Liisankatu ja tekijänoikeuslaki
2.Samuelin kirja:
15:15 ~~ Roomalaiskirje: 8:28
https://youtu.be/rFPjtQRz6Uw
https://www.jesusislordradio.info/ - Anonyymi
Kultaseni, herätit minut keskellä yötä. En toivo muuta kuin että pääsemme tutustumaan paremmin ja että saadaan siihen tilaisuus. Rakastan.
- Anonyymi
Narsismisi huolestuttaa
Olethan älykäs , ja hoidat sen puolen
Sinun täytyy kohdella minua hyvin
Huolestuttaa moni muukin asia, mutta . .
Yritetään - Anonyymi
Hän herättää mut lähes joka yö.
Olen kuitenkin lopettanut haihattelun 💔
Jos totta puhun niin ei se aina onnistu, kun huomaan taas haaveilevani hänestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismisi huolestuttaa
Olethan älykäs , ja hoidat sen puolen
Sinun täytyy kohdella minua hyvin
Huolestuttaa moni muukin asia, mutta . .
YritetäänMikä minussa on narsismia? Millä tavoin se näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä minussa on narsismia? Millä tavoin se näkyy?
Minuakin kiinnostaa nämä viittaukset narsismiin..vsuhteess itsenäisyyteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa nämä viittaukset narsismiin..vsuhteess itsenäisyyteen..
Narsismi !!!! Sellaisella ihmisellä on lähde, jota hän käyttää, ihan sama miten hän sitä ihmistä saa, hyvällä tai pahalla, kuhan vaan saa, minä olen tälläisen narsistin lähde, eli uhri. Aika helvettiä !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsismi !!!! Sellaisella ihmisellä on lähde, jota hän käyttää, ihan sama miten hän sitä ihmistä saa, hyvällä tai pahalla, kuhan vaan saa, minä olen tälläisen narsistin lähde, eli uhri. Aika helvettiä !!!
Miten se ilmenee? Kuinka hän käyttää sinua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, olen yrittänyt vaan tehdä sinuun vaikutusta koska olet rakas ja kiinnostava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, olen yrittänyt vaan tehdä sinuun vaikutusta koska olet rakas ja kiinnostava.
Samaa sanoisin.. Ei kai sitä huonoja puoliaan ja tietämättömyyttään sekä keskeneräisyyttään ihastukselleen ensimmäisenä esittele.. Mutta sellainen kyllä olen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa sanoisin.. Ei kai sitä huonoja puoliaan ja tietämättömyyttään sekä keskeneräisyyttään ihastukselleen ensimmäisenä esittele.. Mutta sellainen kyllä olen..
Eiköhän ihan kaikki ole..
- Anonyymi
Anteeksi rakas ❤ välillä kyllä harmittaa, tai aika usein ☺, etten häiritse sinua väärällä hetkellä, mut...☺😙😘 ,ihanaa ku oot taas iha kypsä minuun !!!!!!! Onko oikeesti käynyt joskus pieneen mieleesi jutella minun kanssani asioista ☺!!!!!!!Etkö oikeasti tajua et taas kuulin????voi vittu !!!!!!!!👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi rakas ❤ välillä kyllä harmittaa, tai aika usein ☺, etten häiritse sinua väärällä hetkellä, mut...☺😙😘 ,ihanaa ku oot taas iha kypsä minuun !!!!!!! Onko oikeesti käynyt joskus pieneen mieleesi jutella minun kanssani asioista ☺!!!!!!!Etkö oikeasti tajua et taas kuulin????voi vittu !!!!!!!!👊
Niin etsin keskisormea, ei löytynyt sillä toi merkki, sori ☺. Mutta täällähän pystyy saamaan paljon vääriä käsityksiä ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ilmenee? Kuinka hän käyttää sinua?
Monella tavalla 😢. Hänen maailmansa on täysin vääristynyt 😕. En todellakaan pysty kertomaan tässä kaikesta! Oikeastaan en voi sitä koskaan kertoa, koska hän on tehnyt minusta "mielisairaan ", ei kukaan edes kuuntele minua. Mut minä pärjään silti ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella tavalla 😢. Hänen maailmansa on täysin vääristynyt 😕. En todellakaan pysty kertomaan tässä kaikesta! Oikeastaan en voi sitä koskaan kertoa, koska hän on tehnyt minusta "mielisairaan ", ei kukaan edes kuuntele minua. Mut minä pärjään silti ☺
Hän on vihjannut näin minulle.. Vaikka sehän oli joko meidän tai hänen itsensä suojelemista.. Hänen mielestään varmaan.. En tiedä mitä sanoa. Häntä en ole halunnut saattaa vaaraan enkä vaikeuksiin, olenhan auttanutkin häntä.. Siksi olin ja olen ollut hyvin hiljaa ihastuksestani häneen. Ja siitä että tunnistin hänet..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan toinen ei tee kenestäkään yhtään mitään. Toinen ihminen on voinut satuttaa niin, että ei meinaa kestää ja mieli järkkyy, mutta jos väität että joku muu teki sinusta mielisairaan olet todellisuudessa vain uhriutunut. Mieli voi sairastua ja siinä voi elämän rankat kokemukset olla taustatekijöitä, kukaan muu ihminen ei voi toista mielisairaaksi tehdä. Toivon sinulle pikaista ryhtiliikettä ( vastuunottoa) näistä uhrautumisen ajatuksista Nainen ja paranemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan toinen ei tee kenestäkään yhtään mitään. Toinen ihminen on voinut satuttaa niin, että ei meinaa kestää ja mieli järkkyy, mutta jos väität että joku muu teki sinusta mielisairaan olet todellisuudessa vain uhriutunut. Mieli voi sairastua ja siinä voi elämän rankat kokemukset olla taustatekijöitä, kukaan muu ihminen ei voi toista mielisairaaksi tehdä. Toivon sinulle pikaista ryhtiliikettä ( vastuunottoa) näistä uhrautumisen ajatuksista Nainen ja paranemista.
Ei pidä paikkaansa, ettei toinen ihminen voi tehdä sairaaksi. Kyllä valitettavasti voi ja joku voi jopa tarkoituksellisesti. Tämän vuoksi on ehdottoman tärkeää tunnistaa tilanne ja irrottautua sellaisen ihmisen seurasta.
- Anonyymi
Se ihana keväinen levottomuus,
on laskeutunut rintalastani alle..
...ja päällekin kun saisi. - Anonyymi
Tajusin että ylitin jonkun rajan. En katso sillä tavalla enää. Olin vain sekaisin kaikista tunteista joita en saanut näyttää.
- Anonyymi
Haluan
että katsot minua niin
juuri niin
ahneesti
täynnä halua.
Ei ollut muu
kuin oma pelkuruuteni
tiellä polulla
salaiseen metsäämme.
- Anonyymi
Ymmärrän sen kyllä. Mutta miksi sitä on silti niin vaikea hyväksyä. Järki ei anna periksi eikä sydän halua sinusta luopua.
- Anonyymi
Mitä tapahtui? 💔😔
Minä en haluaisi luopua toivosta kohdata hänet. - Anonyymi
En anna periksi rakas. Olen oppinut itsestäni paljon tänä aikana. Se mitä sanoin oli pitkä aika sitten. Nyt olen vahvempi. Enemmän jaloillani. Rohkea ja läsnä. Hyväksyvä itselleni ja hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna periksi rakas. Olen oppinut itsestäni paljon tänä aikana. Se mitä sanoin oli pitkä aika sitten. Nyt olen vahvempi. Enemmän jaloillani. Rohkea ja läsnä. Hyväksyvä itselleni ja hänelle.
Siksi uskalsin myöntää tuonkin heikkouteni. Olen vapaa toimimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtui? 💔😔
Minä en haluaisi luopua toivosta kohdata hänet.Kohdata hänet niin et oltaisiin kahdestaan. Aina on joku siinä ympärillä pyörimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohdata hänet niin et oltaisiin kahdestaan. Aina on joku siinä ympärillä pyörimässä.
Kahdestaan kyllä, minäkin haluan hänet tavata. Miten voisit hänet kahdestaan tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahdestaan kyllä, minäkin haluan hänet tavata. Miten voisit hänet kahdestaan tavata?
Miksi teette yksinkertaisesta asiasta vaikean. Jos haluatte tavata jonkun, sopikaa kahdenkeskinen virtuaalitapaaminen, siinä ei korona haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi teette yksinkertaisesta asiasta vaikean. Jos haluatte tavata jonkun, sopikaa kahdenkeskinen virtuaalitapaaminen, siinä ei korona haittaa.
Nimenomaan noin kannattaa tällä hetkellä toimia. Käyttäkää videosovelluksia, esim. teams, skype, zoom tai soittakaa ihan perinteisesti puhelimella. Ei tartu korona eikä tarvitse pitää maskia.
Tapaamisen on ilman muuta oltava kahdenkeskinen, ei tutustuminen porukassa etene, eikä siinä voi mitään henkilökohtaista puhuakaan.
- Anonyymi
Tule nyt luokse ja pane mua kunnolla,
teen sulle kaiken ja enemmän.
Laitan sulle ikilämmön.- Anonyymi
❤❤🔥🔥
- Anonyymi
Ennenkaikkea haluaisin häntä kuunnella, katsoa silmiin ja olla lähellä 💞💗
Hartain toiveeni. - Anonyymi
Sää olet edelleen niin ihana @Turunliepeet.
- Anonyymi
Tuleekohan joskus mua vastaan...
"Hän, sai mut uskomaan, hän,
Sai mut toivomaan, hän,
Ja vielä enemmän
Hän, kun kesä syksyyn vaihtuu ja lehtien nään lentävän
Tunnen saman ikävän"- Anonyymi
Varmaan sitten kun nurmikko taas kasvaa, ikävä ilmeisesti jatkuu ....❤ asioitas ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan sitten kun nurmikko taas kasvaa, ikävä ilmeisesti jatkuu ....❤ asioitas ☺
Voi kun tätä toivon ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun tätä toivon ❤️
Okei, joku toivoo että ikävä kasvaa...no jos ikävää pitää kestää loputtomiin, niin kai sekin on sitten kestettävä. Kaiken se kestää, kaiken kärsii jne. RAKKAUS ! AITO ❤❤❤❤❤❤❤❤☺
- Anonyymi
Ikävä on ja edelleen rakastan. Hän on fiksumpi kuin ymmärrykseni on riittänyt tässä tilanteessani. Syksy on ollut minun lempivuodenaikani..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä on ja edelleen rakastan. Hän on fiksumpi kuin ymmärrykseni on riittänyt tässä tilanteessani. Syksy on ollut minun lempivuodenaikani..
Niin tilanteessa...vai fiksumpi 😂😂, voi hyvää päivää 😂😂😂, narsistiperhehän tätä tilannetta johtaa 😙, voi sairaat 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tilanteessa...vai fiksumpi 😂😂, voi hyvää päivää 😂😂😂, narsistiperhehän tätä tilannetta johtaa 😙, voi sairaat 😂
Tai JOHTI !!!!!!!!!!! Vi^tun sairaat !!!!!!!!! 😈😈😈😈😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai JOHTI !!!!!!!!!!! Vi^tun sairaat !!!!!!!!! 😈😈😈😈😙
Ja aika vaikeaa säilyttää oma terveytensä kun myrkytetään ties millä ?! No sairaat on todellakin sairaita !!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja aika vaikeaa säilyttää oma terveytensä kun myrkytetään ties millä ?! No sairaat on todellakin sairaita !!!!!!!
En myrkytä itseäni millään, enkä muita. Perhe ei ole päättänyt asioistani. Minä itse päätän ja eroan. Olen silti hiljaa suhteestani jos sellaisen saan. Hitaasti hyvää tulee.
- Anonyymi
Kadun niin paljon menneisyyteni käytöstäni, olisinpa osannut toimia toisin. Täyttä tuskaa siitä silloin seurasi.. Sinua kuitenkin silmäni vuosia joka puolelta etsivät ja mikä kotiin palaamisen tunne oli kun huoneeseen astuin.. Olet kaikkeni ❤
- Anonyymi
Kenelle tää?
- Anonyymi
Sille ja samalle, josta olen huolta kantanut, kuinka hän on voinut.. Sitäkin olen itkenyt.. Sillä jos hän myös näin tuntenut.. Olen ollut niin osaamaton.. Olen niin pahoillani kaikesta. Tästäkin ikävästä. Rakastan niin paljon ja arvostan sinua, että haluan meille tulevan hyvä suhde. En halua epäonnistua siinä. Olet ainoani ❤
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3694832Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3532819- 762481
- 872073
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4641843MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/331574Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2291407Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku271372"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341292- 661223