Jeesuksen toinen tulemus on lähellä

Anonyymi

Maailmanloppu häämöttää syntisessä maailmassa ja vielä on vähän aikaa tehdä parannus!


Onko palstalla lukijoissa Jumalallisen profetian saaneita jotka osaavat sanoa paljonko Jeesuksen sukupolvea ja aikalaisia on vielä jäljellä ja missä vaiheessa on opetuslasten vaellus Israelin kaupungeissa onko siis apostoleilla vielä monta kaupunkia läpi käymättä voisimme näistä tiedoista laskea maailmanlopun ajankohtaa ja osaamme varoittaa uskosta osattomia pikaiseen parannukseen.






Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."

Matt. 10:23 "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee."

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt.24:14 Biblia (1776) Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattavan kaikessa maailmassa, kaikille pakanoille todistukseksi, ja silloin tulee loppu.

      • Anonyymi

        Tuo ei oikein vastannut kysymykseen Jeesuksen ilmoitukseen opetuslapsilleen ja aikalaisilleen


      • Anonyymi

        Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

        Keitä aikalaisiaan Jeesus tässä tarkoittaa ?


      • Anonyymi

        Väärä evankeljumi leviää kuin syöpä joka paikkaan tappaen lopulta koko ruumiin-


    • Anonyymi

      Paavalinkaan varoituksia aikalaisilleen en oikein ymmärrä miksi hän noin 1900 vuotta sitten Jeesuksen tavoin ilmoitteli välittömästä maailmanlopusta ja kielsi jopa ihmisiä ottamasta vaimoja itselleen enään ...Onko Jeesuksella ja Paavalilla ollut joku tietokatkos Jumalaan tai olivatko he saaneet jostain syystä väärää informaatiota taivasten ja maan Herralta.




      "Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää, ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa."

    • Anonyymi

      Ps.62:13 Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan. Jes.40:10 . Jes.62:11. Jer.17:10 Minä, Herra, tutkin sydämen, kojettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan. Matt.16:27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkaudessa enkeleliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Room.2:6 hän, joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Ilm.2:23 ja hänen lapsensa minä tappaalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. Ilm.22:12. Iim.20:12

    • Anonyymi

      Luulisi, että helluntailaisten uskonnonuhreilla olisi oikeutensa Taivaissa saattaa valheistaan vastuuseen nämä, Jumalan sanaa väärinkäyttävät rikolliset.

      Jeesus Itse sanoo, ettei edes Hän tiedä päivää eikä hetkeä, mutta helluntailaiset ovat aina huijanneet (heitä uskovia) ihmisiä, "tietämällä" tarkalleen, "milloin Jeesus tulee".

      He tietävät, että suomalaisessa Raamatussa, tässä kohdin käytetty, "pian"-sana tarkoittaa "pikaisesti", "yhtäkkisesti", eikä viittaa ajalliseen "pian"-käsitteeseen.

      Myöskin ajallinen "pian" sana ei määrittele tuon käsitteen pituutta, sillä maailma on miljardeja vuotta vanha, joten tähän nähden ,ajallisestikin "pian", voi tarkoittaa vaikka 10 000 vuotta.

      Mutta tähän käännössanaan vedoten, heillä on toiminut miljardibisnekset ympäri maailman.

      Jeesus saattaa tulla vaikka 5 minuutin kuluttua, emme tiedä. Tai esim. 300 vuoden kuluttua.

      • Anonyymi

        Jeesus antoi aikamääreen tuloonsa eli
        -se sukupolvi ei katoa enne kuin tämä saapuu
        -opetuslapset eivät kerkiä Israelin kaupunkeja käydä lävitse ennen kuin tämä saapuu
        -Kuuntelijoiden joukossa oli Jeesuksen mukaan ihmisiä jotka eivät kerkiä kuolemaan ennen jeesuksen saapumista.

        Tällöin aikamääreillä pian tai jokin muu ei ole mitään virkaa Jeesus mittasi aikalaisillaan ajan ja ilmoitti siten että palaisi jo näiden elämän aikana 1900 vutta sitten takaisin.


    • Anonyymi

      Donald J. Trump ristiinnaulitaan senaatin edessä, yksi Amerikan rehellisistä ihmisistä , Jeesuksesta seuraavaa. QAnon, 7. päivän adventistit , baptistit ja helluntaiherätys odottaa Donald Trumpin toista tulemista.

    • Anonyymi

      Lähi vuosina alkaa tapahtumaan !

      • Anonyymi

        Presidentin vaihdon myötä alkoi tapahtumaan heti. Joe Biden ja demokraatit paikkaavat Trumpin jälkiä. Republikaanit olivat täysin hampaattomia Trump ja Quanon vei porukkaa kun pässiä narussa.


    • Anonyymi

      Ilm.3:3 Muista siis, mitä olet saanut ja kuullut, ja ota siitä vaari ja tee parannus. Jos et valvo, niin minä tulen kuin varas, etkä sinä tiedä, millä hetkellä minä sinun päällesi tulen. Ilm.3:16-18. Ilm.22:6-7 Ja hän sanoi minulle: Nämät sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeetan henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään pajvelijoilleen, minä pian tapahtuman pitää. Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin! Jes.40:10. Ilm.22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

    • Anonyymi

      Kukaan ei ota kantaa Jeesuksen selvään sanomaan vaan yrittää kikkailla uskovaisten tapaan asiasta ulos .

      Olkaa nyt jumalauta kerrankin suoraselkäsiä miehiä/naisia älkääkä tuollaisia kieroja reppanoita ja ottakaa kantaa aloittajan kysymykseen hävettää tuollaiset ilveilijät ja todellisuuden pakoilijat.

    • Aika on lähellä ,mutta se hetki pysyy salattuna loppuun asti.
      Israelia kannattaa seurata ja heidän jäännöksen heräämistä Kristukseen.
      Nyt suomessakin voimme lukea murhaa murhaa raakuutta..perhesurmia..yms yms.Kaikki adiat on hyvin pitkällä ,mutta Israel sitä kannattaa

      • Anonyymi

        Niinhän se ehkä on jo takanapäin Jos Jeesuksen ja paavaliin on uskomista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se ehkä on jo takanapäin Jos Jeesuksen ja paavaliin on uskomista

        Tarkoitat ,mitä kohtia.


    • Anonyymi

      Johan tässä on ihmispolo saanut pian pari vuosituhatta tolpasta jos toisestakin suuren ilmoituksen Hänen pikapuoliin tulostaan. Hitaita ovat herrojen jos Herrojenkin kiiruut.

      • Anonyymi

        Jeesuksen tuloa odottaa ainoastaan uskovat. Muut eivät tietenkään ole sitä odottanut näinä kahtenatuhantena vuotena. Hänen tuloaan odottaville Raamattu antaa selviä merkkejä, joiden pitää tapahtua. Meidän aikana ne ovat alkaneet toteutua kovaa vauhtia kaikilla rintamilla. Luopumus on edennyt, teknologia on kehittynyt vasta viime vuosikymmeninä, juutalaiset ovat palanneet omaan maahansa ja Israel on itsenäistynyt jne. Näyttämö on valmistumassa antikristukselle.

        Tässä yksi Jeesuksen tuloa edeltävän ajan ennustus, jota pilkkaajatkin tietämättään toteuttavat:

        2 Pietari 3

        3. Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan

        4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

        5. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta

        6. ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

        7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.

        8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".

        9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen tuloa odottaa ainoastaan uskovat. Muut eivät tietenkään ole sitä odottanut näinä kahtenatuhantena vuotena. Hänen tuloaan odottaville Raamattu antaa selviä merkkejä, joiden pitää tapahtua. Meidän aikana ne ovat alkaneet toteutua kovaa vauhtia kaikilla rintamilla. Luopumus on edennyt, teknologia on kehittynyt vasta viime vuosikymmeninä, juutalaiset ovat palanneet omaan maahansa ja Israel on itsenäistynyt jne. Näyttämö on valmistumassa antikristukselle.

        Tässä yksi Jeesuksen tuloa edeltävän ajan ennustus, jota pilkkaajatkin tietämättään toteuttavat:

        2 Pietari 3

        3. Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan

        4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

        5. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta

        6. ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

        7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.

        8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".

        9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

        Miksi sinun täytyy lukea ennustuksia kun Jeesus on ilmoittanut tulonsa 1900 vuotta sitten sanooen että aikalaisensa ei ehdi kuolemaan kun hän jo saapuu tai kun hän sanoi ettei opetuslapset kerkiä kaikkia israelin kaupunkeja läpi käydä kun hän jo saapuu .

        Mitätöittekö te Jeesuksen sanomat asiat jollain ennustuksilla eikös se jo synti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun täytyy lukea ennustuksia kun Jeesus on ilmoittanut tulonsa 1900 vuotta sitten sanooen että aikalaisensa ei ehdi kuolemaan kun hän jo saapuu tai kun hän sanoi ettei opetuslapset kerkiä kaikkia israelin kaupunkeja läpi käydä kun hän jo saapuu .

        Mitätöittekö te Jeesuksen sanomat asiat jollain ennustuksilla eikös se jo synti.

        Jeesus puhui profeetaallisesti tulemuksensa ajoista. Hän siis osoitti sanansa opeluslapsilleen kaikkina aikoina, kun sanoi: "Te ette ehdi käydä loppuun Israelin kaupunkeja, ennen kuin Ihmisen Poika tulee" (Matteus 10:23). Tämä lause on osa suurempaa kokonaisuutta, jonka Jeesus puhui sillä kertaa. Evankeliumeissa monessa muussakin kohdassa Jeesuksen puhuessaan opetuslapsilleen, tarkoitti hän muitakin kuin pelkästään 12:sta opetuslasta.

        Toisessa kohtaa sanotaan: "Niin he ollessaan koolla kysyivät häneltä sanoen: 'Herra, tälläkö ajalla sinä jälleen rakennat Israelille valtakunnan?' Hän sanoi heille: 'Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut'" (Apt. 1:6-7). Tärkeintä oli siis jo silloin olla odottavalla mielellä. Jeesuksen tulon odotus oli jo alkuseurakunnan aikana toivona ja lohdutuksena vainojen keskellä. Se siis auttoi valvomaan ja seuraamaan Jeesusta, kuten nykyäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen tuloa odottaa ainoastaan uskovat. Muut eivät tietenkään ole sitä odottanut näinä kahtenatuhantena vuotena. Hänen tuloaan odottaville Raamattu antaa selviä merkkejä, joiden pitää tapahtua. Meidän aikana ne ovat alkaneet toteutua kovaa vauhtia kaikilla rintamilla. Luopumus on edennyt, teknologia on kehittynyt vasta viime vuosikymmeninä, juutalaiset ovat palanneet omaan maahansa ja Israel on itsenäistynyt jne. Näyttämö on valmistumassa antikristukselle.

        Tässä yksi Jeesuksen tuloa edeltävän ajan ennustus, jota pilkkaajatkin tietämättään toteuttavat:

        2 Pietari 3

        3. Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan

        4. ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."

        5. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta

        6. ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.

        7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.

        8. Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".

        9. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.

        10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

        Hänhän lupasi tulla takaisin jo kuulijoidensa elinaikana. Metusalem oli kyllä pitkäikäiseksi mainittu, mutta että peräti 2000 vuotta . .


    • Anonyymi

      SAISHAN jo tullakkin !! Valaan järkee tähän elämän muotoon , . Kokoajan enemmän kaikkee yms ,, . Kävikö jo vilkuilemassa sillä OAHU,,, mikä lie alus tai ufo . Käänsi kurssin kavereineen ettei perkele tonne voi mennä ei edes saatana iteee .

    • Anonyymi

      Kyllä on .

    • Anonyymi

      Jaa. Isänsä ei tullut kuin kerran, ennen aikojaan Marian kanssa ja Jeesus tuppasi tulemaan enempänsä vain Pietarin kanssa.

    • Anonyymi

      "10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat."

      Maa on ikuinen se mihinkään katoa

    • Anonyymi

      Ihmiskunnan väkiluvussa tulee täysi-ikäiseksi niin suuri määrä ihmisiä joka vuosi, ettei evankeliumin kertominen kaikille liene koskaan mahdollista.

      • Anonyymi

        Kyllä ja uskovat ovat ymmärtäneet väärin evankeliumin levityksen alunperin se piti levittää kaikkiin maihin ja paikkoihin joissa siitä ei olla kuultu.

        Nämä levittävät sitä nyt mukamas kotisohvilta maassa joka on ollut kristillinen maa jo satoja vuosia ja jonka koulujärjestelmässä pikkulapset jo opetetaan tuntemaan kristinusko .

        Tuskin se Jeesus tällaista laiskan pulskeeta teatteria tarkoitti kun lähetyskäskynsä antoi.


    • Anonyymi

      Tuo Matteus 23 puhuttiin siis opetuslapsille, kun Jeesus lähetti heidät julistamaan evankeliumia. Tarkoittaneeko tuo ihmisen pojan tulemus Jeesuksen kirkastumista?

      Matteus 16:28 sanoo: "Totisesti minä sanon teille: tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."

      Tämä tarkoitti Jeesuksen kirkastumista vuorella, jossa opetuslapset näkivät Jeesuksen jumaluuden. Tästä kerrotaankin heti perään Matteus 17 alussa:

      1. Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen.
      2. Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo.
      3. Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa.
      4. Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden".
      5. Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".
      6. Kun opetuslapset sen kuulivat, lankesivat he kasvoilleen ja peljästyivät kovin.
      7. Niin Jeesus tuli heidän tykönsä, koski heihin ja sanoi: "Nouskaa, älkääkä peljätkö".
      8. Ja kun he nostivat silmänsä, eivät he nähneet ketään muuta kuin Jeesuksen yksinään.
      9. Ja heidän kulkiessaan alas vuorelta Jeesus varoitti heitä sanoen: "Älkää kenellekään kertoko tätä näkyä, ennenkuin Ihmisen Poika on noussut kuolleista".

      • Anonyymi

        Korjaus, siis Matteus 10.luku puhuttiin opetuslapsille, kun Jeesus lähetti heidät saarnaamaan evankeliumia.


      • Anonyymi

        Totisesti Jeesus sanoo tulevansa oman sukupovensa aikana



        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."


        Matt. 24:3-35 "Ja kun hän istui Õljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki? ... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus, siis Matteus 10.luku puhuttiin opetuslapsille, kun Jeesus lähetti heidät saarnaamaan evankeliumia.

        Saatat olla oikeassa. Mutta jos Jeesus tarkoitti ainoastaan heitä, niin miksi se teksti sitten löytyy Raamatusta? Joku tarkoitus sillä tekstillä on oltava meidänkin aikaamme. Mutta tosiaan Jeesus saattoi tarkoittaa mainitsemaasi kirkastumistaan.

        Muutenkin Matteus 10 luvun teksti sisältää asioita, jotka muistuttavat Jeesuksen puhuita lopunajoista kohdissa Luukas 17, Matteus 24, Markus 13 ja Luukas 21.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat olla oikeassa. Mutta jos Jeesus tarkoitti ainoastaan heitä, niin miksi se teksti sitten löytyy Raamatusta? Joku tarkoitus sillä tekstillä on oltava meidänkin aikaamme. Mutta tosiaan Jeesus saattoi tarkoittaa mainitsemaasi kirkastumistaan.

        Muutenkin Matteus 10 luvun teksti sisältää asioita, jotka muistuttavat Jeesuksen puhuita lopunajoista kohdissa Luukas 17, Matteus 24, Markus 13 ja Luukas 21.

        Paavali valistaa korinttilaisia, ettei heidän kannata enää mennä naimisiin maailmanlopun välittömyyden vuoksi, "Jos olet sidottu vaimoon, älä pyydä eroa; jos et ole sidottu vaimoon, älä pyydä itsellesi vaimoa." Paavali jatkaa;
        1. Kor. 7:29-31 "Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää, ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatat olla oikeassa. Mutta jos Jeesus tarkoitti ainoastaan heitä, niin miksi se teksti sitten löytyy Raamatusta? Joku tarkoitus sillä tekstillä on oltava meidänkin aikaamme. Mutta tosiaan Jeesus saattoi tarkoittaa mainitsemaasi kirkastumistaan.

        Muutenkin Matteus 10 luvun teksti sisältää asioita, jotka muistuttavat Jeesuksen puhuita lopunajoista kohdissa Luukas 17, Matteus 24, Markus 13 ja Luukas 21.

        Evankeliumin julistajia on aina vainottu ja vainotaan loppuun asti samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evankeliumin julistajia on aina vainottu ja vainotaan loppuun asti samalla tavalla.

        Jeesus sanoi, että tulee aika jolloin joudutaan kaikkien vihattaviksi. Se on erilainen aika, kuin aiemmin. Siksi esimerkiksi Perussuomalaisiin ei kannata toivoaan pistää. On olemassa kaksi joukkoa: Jumalan lapset ja Paholaisen lapset. Paholaisen lapsia on oikealta vasemmalle. Lavea tie on niin leveä, että sillä mahtuu kulkemaan kaikkien aatteiden kannattajat. Se vie kuitenkin kadotukseen. Mutta Jumalan lapset kulkevat kaitaa tietä kohden taivasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavali valistaa korinttilaisia, ettei heidän kannata enää mennä naimisiin maailmanlopun välittömyyden vuoksi, "Jos olet sidottu vaimoon, älä pyydä eroa; jos et ole sidottu vaimoon, älä pyydä itsellesi vaimoa." Paavali jatkaa;
        1. Kor. 7:29-31 "Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää, ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa.

        En voida tehdä oppia yksittäisten raamatunkohtien perusteella. Tuokin Paavalin Kirjeen kohta on vaikea ymmärtää, mitä hän tarkoitti sillä. Mutta Raamatun kokonaisilmoitus on selkeä Jeesuksen tulemuksen suhteen.

        Herra on pitkämielinen, eikä halua kenenkään hukkuvan. Siksi hän odottaa viimeiseen asti, ennen kuin sulkee "Nooan arkin oven". Nooakin joutui odottamaan 120 vuotta vedenpaisumusta.

        "Lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän puhuu näistä asioista, vaikka (Huom!) niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, joita tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen" (2 Pietari 2:15-16).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voida tehdä oppia yksittäisten raamatunkohtien perusteella. Tuokin Paavalin Kirjeen kohta on vaikea ymmärtää, mitä hän tarkoitti sillä. Mutta Raamatun kokonaisilmoitus on selkeä Jeesuksen tulemuksen suhteen.

        Herra on pitkämielinen, eikä halua kenenkään hukkuvan. Siksi hän odottaa viimeiseen asti, ennen kuin sulkee "Nooan arkin oven". Nooakin joutui odottamaan 120 vuotta vedenpaisumusta.

        "Lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut; niin kuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän puhuu näistä asioista, vaikka (Huom!) niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, joita tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niin kuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen" (2 Pietari 2:15-16).

        "En voida tehdä oppia yksittäisten raamatunkohtien perusteella. Tuokin Paavalin Kirjeen kohta on vaikea ymmärtää, mitä hän tarkoitti sillä. "

        1. Kor. 7:29-31 "Mutta sen minä sanon, veljet: aika on lyhyt; olkoot tästedes nekin, joilla on vaimot, niinkuin ei heillä niitä olisikaan, ja ne, jotka ostavat, niinkuin eivät saisi omanansa pitää, ja ne, jotka tätä maailmaa hyödyksensä käyttävät, niinkuin eivät sitä käyttäisi; sillä tämän maailman muoto on katoamassa.

        Mikähän tässä Paavalin kirjeessä on epäselvää ?Lukihäiriö?

        .Tai tuossa alla olevassa Jeesuksen ilmoituksessa ?

        Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."

        Minä luulen että epäselvää on ainoastaan se että näitä ei haluta tunnustaa koska ne vievät pohjan uskovaisille syötetystä maailmanlopusta ja Jeesuksen toisesta tulemisesta asia siis jota on syötetty jokaiselle uskovalle sukupolvelle 1900 vuotta syystä että he pysyisivät herran pelossa ja joka sukupolvi hakisi pelastusta siihen luvattuun maailmanloppuun.

        Kyseinen maailmanloppu on siis ihan valhetta ollut alusta lähtien yksikään sukupolvi ei ole sitä kokenut vaikka jokainen sukupolvi on sillä yritelty pelotella Ihan paavalin sukupolvesta lähtien .

        Kyllä ihmiset on hyväuskoisia ja sokeita pelon edessä vaikka asian on aivan selkeä.


    • Anonyymi

      Jeesus on varma aika on täyttynyt hänen aikalaisilleen.


      Matt. 4:17 "Siitä lähtien Jeesus rupesi saarnaamaan ja sanomaan: Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle."
      Mark. 1:15 "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle."

    • Anonyymi

      Luuk.17:20-21 Ja fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla, eikä voida sanoa: Katso, täällä se on, tahi: Tuolla; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä. Luuk.17:21 Biblia (1776) "Jumalan valtakunta on teidän keskellänne".

    • Anonyymi

      Johan tässä on odoteltukin Jeesuksen paluuta kuin kuiva maa sadetta.

      Commandohauis

    • Anonyymi

      Raamatun käännös Berkeley Revised Edition kääntää hieman eri tavalla. Ajatus on seuraava:

      TOTISESTI TEISTÄ EI TULLA KÄYTTÄMÄÄN HAUKKUMASANAA KIERTÄNYT LÄVITSE JOKAISEN ISRAELIN KAUPUNGIN ENNEN KUIN VASTA SILLOIN KUN MINÄ TULEN.

      ei siis Ette ehdi kiertää lävitse Israelin kaupunkeja, vaan tuo ylläoleva.

      Berkeley kilpaili NIV käännöksen kanssa siitä kumpaa levitetään peruskäännöksenä kaikkialle maailmaan, mutta hävisi kun on liian omaperäinen ja erilainen.

      • Anonyymi

        sehän on, niinkuin raamatussa lukee:

        "se on teidän vapautuksen päivä"


    • Anonyymi

      Uskovaiset kiemurtelee kuin madot koukussa taas.

      Maailmanloppu on selkeästi ilmoitettu tulevan Jeesuksen aikalaisille jopa Paavalikin asian vahvistaa mutta meidän fundikset mitätöi nämä asiat syystä että heidän uskostaan taas syötäsiin loppujakin rippeitä pois .

      1900 vuotta fundikset ovat joka sukupolvelle luvanneet maailmanloppua eli profetoineet jumalansa nimeen väärin tarkoittaako tämä sitä että jokainen maailmanlopusta aikalaislleen profetoinut on väärä profeetta ja on saava kauhean rangaistuksen jumaliltaan niin kuin raamatussa kerrotaan väärien profeettojen kohtalosta .

      Tälläkin palstalla tätä nimeomaista profetointia on harrastanut moni onko heidän tiensä vievä kadotukseen ja helvettiin niin kuin jumalansa on luvannut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe