Aihe

Audio Pro Blue Diamond v1 - v3 onko suuri parannus.

Anonyymi

Onko suuri parannus jos sirty Audio Pro Blue Diamond v1 suoran v3 hifi harrastaja sanoi että on pieni ero siirtyä v1 - v2 että kannatta siirtyä suoran v3.

Tarjotka http://tori.fi/ Audio Pro Blue Diamond v3 hintan 350€ - 500€ mutta v2 on jos siellä vaikka kuinka paljon nittä ei minua kinnosta nittä kinnosta sellaiset mitä osta ensimmäisen parin Audio Pro Blue Diamond.

Ja tarjotka DSpeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core hintan 460€ - 500€ nittä siellä ei ole ollekan http://tori.fi/

Että on parempaa tarjota sellaista mitä ei ole ollekan http://tori.fi/ kun tarjota sellaista mitä siellä on paljon jo ennestän.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo unohdin mainita että ne pitä lähettä matkahuolto Vaasan ja ne joutu lähettä rahti pussina että ne ei pysäytettän yli painon takia maksan toimitus.

• Anonyymi

Mitä minä nyt taas ehdottin että pitä osta kun taas tuli paljon laskuja mitä pitä maksa muuten ei saa aptekkista Lääkkeet jos ei nittä maksa että mitän en pysty ostaman :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minä nyt taas ehdottin että pitä osta kun taas tuli paljon laskuja mitä pitä maksa muuten ei saa aptekkista Lääkkeet jos ei nittä maksa että mitän en pysty ostaman :(

Tee olette tietenkin unohtanut minun kehotus että hinta pitä olla kohdallaan eli Audio Pro Blue Diamond v3 350€ - 500€ ei 550€ ja DSpeaker Anti-Mode 2.0 Dual Core 460€ - 500€ ei 575€ eli noi hinnat laitatte niin mene kaupaksi muuten ne ei mene ikinä kaupaksi jos teillä on ne hinnat mitä teillä nyt on muutta teillä on varman varta vasten tarkoituskin että hinta pitä olla sellainen että ne ei ikinä mene kaupaksi.

• Anonyymi

audio pro on elokuville, laiska musalle varsinkin hifisempi klassinen

• Anonyymi

Miten sinä niin väität oletko koe kunnellut vai lukenut jostain ei kaikkia tarvitse uskoa mitä luke ei minä tykkää että ne olis mitenkään laiskat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä niin väität oletko koe kunnellut vai lukenut jostain ei kaikkia tarvitse uskoa mitä luke ei minä tykkää että ne olis mitenkään laiskat.

Niin minäkin olen tuota jostain lukenut voi olla että nidden kehittämä ace bass millä saa paljon bassoa pienestä kotelosta ei toimi niin kun nidden sunnitelijat ovat ajatellet ehkä se selittä miksi kaikista Audio Pro malleista väittetän että on laiska toisto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin olen tuota jostain lukenut voi olla että nidden kehittämä ace bass millä saa paljon bassoa pienestä kotelosta ei toimi niin kun nidden sunnitelijat ovat ajatellet ehkä se selittä miksi kaikista Audio Pro malleista väittetän että on laiska toisto.

Mutta maku asia minä olen ihastunut nidden äänen kaverikin tykkää että audio pro soi hyvin ja hän on wärtsilän insinööri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta maku asia minä olen ihastunut nidden äänen kaverikin tykkää että audio pro soi hyvin ja hän on wärtsilän insinööri.

En onneksi kuuntele klassista on niin yksitoikkoinen musiikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En onneksi kuuntele klassista on niin yksitoikkoinen musiikki.

Minä ajan minun Audio Pro Blue Diamond v1 Harman Kardon Signature 1.5 mitä anta 2x200 wattia 8 ohm ja 2x325 wattia 4 ohm niin se autta eli poista toi laiska soundi eli kaiuttimien 6,5" basso keskiääninen tule napakka soundi kun on noin tehokas pääte ja kaiuttimien 10" subwoofer on aktiivinen eli toi tehokas pääte poista laiska Keskibasso.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8190
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      291
      5264
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      213
      3167