Aihe

Olen kiitollinen meidän poliisista.

Anonyymi

Onneksi poliisit ottavat asiat tosissaan ja tutkivat kun on aihetta tutkia. Iso kiitos teille siitä. Rauha on pian taattu, lopullisesti.

16

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä kun selittäisit mistä ees on kysymys.

Tai sitten annat ihmisten arvailla ja huutelet, että lähtee vetää. Kuten järkevä ihminen tekisi. Eikö vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Oho, eikö häiskä osaa sanoo mihin juttuun liittyen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä pakkomielle sulla on aukoa päätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehuin vain julkisesti poliisia kun tekevät työtänsä niin sinä tulet aukomaan naamaa. Mikä sun ongelmas on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehuin vain julkisesti poliisia kun tekevät työtänsä niin sinä tulet aukomaan naamaa. Mikä sun ongelmas on?

On ollut vähän samanlaisiin aiheisiin liittyvää kommenttia äskettäin. Ei tehty selväksi mistä on tehty poliisi-ilmoitus. Jauhettu vain, että on tehty poliisi-ilmoitus..... jostain.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16461888/siinas-naitte!-se-hullu-tunnusti-kaiken!#comment-106078037

Jos et ole sama postaaja niin hyvä. Jos olet, niin etköhän osaa vähän paremmin tuoda asiaa esille.

Eli minkä asian "poliisit ottavat asiat tosissaan ja tutkivat kun on aihetta tutkia"?

Kuka on loukannut kenen kunniaa? Mikä jatkuva häirintä?

Selventämällä vältyttäisiin väärinkäsityksiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ollut vähän samanlaisiin aiheisiin liittyvää kommenttia äskettäin. Ei tehty selväksi mistä on tehty poliisi-ilmoitus. Jauhettu vain, että on tehty poliisi-ilmoitus..... jostain.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16461888/siinas-naitte!-se-hullu-tunnusti-kaiken!#comment-106078037

Jos et ole sama postaaja niin hyvä. Jos olet, niin etköhän osaa vähän paremmin tuoda asiaa esille.

Eli minkä asian "poliisit ottavat asiat tosissaan ja tutkivat kun on aihetta tutkia"?

Itse itseään saa puolustaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut.

Kunnianloukkaus minun tapauksessazeli viestejä viestipalvelussa jossa on minua mollattu ja häirintä sitä kun tullaan kotia asti häiritsemään elämää. Hakkaaman ovia, huutelemaan, heitetään ikkunaan ja seiniin tavaroita. Pikkaisen on häiritsevää käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut.

Kunnianloukkaus minun tapauksessazeli viestejä viestipalvelussa jossa on minua mollattu ja häirintä sitä kun tullaan kotia asti häiritsemään elämää. Hakkaaman ovia, huutelemaan, heitetään ikkunaan ja seiniin tavaroita. Pikkaisen on häiritsevää käytöstä.

Mitää? Eikö mustasukkainen häirikkö kavereineen haukkunut itse itseään täällä, jotta..... enpä tiiä?

Tai ehkä nyt olikin eri tapaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut.

Kuitenkin, hyvä kuulla, että se trollien salaliitto saa'aan vihdoin viimein metsästettyä sukupuuttoon. Aikaa härskiä. Kaveritkin lukee tätä palstaa varmana 24/7 niin hyvä kun tuli ilmottaa sulle missä mennään, ei kukaan hauku itseään sympatiankeräysmielessä. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Harvalla noin hyviä kavereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin, hyvä kuulla, että se trollien salaliitto saa'aan vihdoin viimein metsästettyä sukupuuttoon. Aikaa härskiä. Kaveritkin lukee tätä palstaa varmana 24/7 niin hyvä kun tuli ilmottaa sulle missä mennään, ei kukaan hauku itseään sympatiankeräysmielessä. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki! Harvalla noin hyviä kavereita.

Juu todella!! Ei oo ite laitettu mitään toisen solvailuja nettiin eikä oo solvauksen kohde trollaillu takas (ehkä tai sitten ei), juu eiiiiii. Lavastettu on lavastettu. Uskottavaa eikö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut.

Eli sun tutut lukee kuin lukeekin tätä palstaa? Mistäs kukaan joka sua ei tunne ennestään voi tietää että puhutaan susta? VAI....?

• Anonyymi

JAA kuksa olikaan loukannut kenen kunniaa?

• Anonyymi

Mut eihän niien kaverit lue tätä palstaa? mIKÄ iso juttu??

• Anonyymi

En tiedä mutta onko sillä joku yhteys kun teitä ei aurata niin ei näy myöskään poliisin poliisia liikenteessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mutta onko sillä joku yhteys kun teitä ei aurata niin ei näy myöskään poliisin poliisia liikenteessä

Mää on littana ja sitä peittää tröllien säläliittö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää on littana ja sitä peittää tröllien säläliittö.

Ihmetyttää tuo trumppilaisuuden ihmettely ei Suomessa ollut trumppilaisia kuin se yks koskenkorvalta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stockmannista kirpputori

Laatutavaratalosta kirppariksi, niin se maailma muuttuu. Pöly ja tunkkaisuus leijailee sieraimiin kun astuu Stockalle kirppariin, ennen tuoksui parfyy
      Maailman menoa
      152
      8209
    2. Mistä ihmeestä te saatte voimaa

En jaksa enää tätä koronaa. Tuskin olen ainoa ja voisi sitä pahemminkin olla, mutta en silti enää jaksa. Aloitetaan nyt vaikka sillä, että minulla on
      Maailman menoa
      291
      5291
    3. Miksi koronan annetaan nyt levitä?

Miksi rajoitustoimet ei astu voimaan heti. Nyt annetaan lomalaisten levittää virusta ympäri maata. Lisäksi rajat on auki ja virus leviää sieltäkin. Tä
      Maailman menoa
      215
      3184