Aihe

Israelissa monia koronarokotekuolemia

Anonyymi

87

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailmassa on jo yli puolimiljoonaa kuolemaa, jotka johtuvat koronasta.
      Rokottamalla olisi noistakin voitu pelastaa suurin osa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Olet näköjään täysin tietämätön koronatilastokikkailusta.
        Suomessa jopa THL on paljastanut, että koronakuolemiksi lasketaan muutkin kuolinsyyt:

https://vastavalkea.fi/2020/04/10/thl-kuolema-luokitellaan-covid-kuolemaksi-riippumatta-varsinaisesta-kuolinsyysta/

Sama muuallakin maailmassa. Olet selvästi valemedian uhri.

>>Suomessa jopa THL on paljastanut, että koronakuolemiksi lasketaan muutkin kuolinsyyt:<<

Tajuatko edes miten virukseen liittyvä kuolema määritellään. K-e-r-r-o.... miten sinä määrittelet virukseen menehtymisen? Ihmisen kuolemaan ohjaantumisen.

Markku LIevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Suomessa jopa THL on paljastanut, että koronakuolemiksi lasketaan muutkin kuolinsyyt:<<

Tajuatko edes miten virukseen liittyvä kuolema määritellään. K-e-r-r-o.... miten sinä määrittelet virukseen menehtymisen? Ihmisen kuolemaan ohjaantumisen.

Markku LIevonen

Immuunivasteen heikentyessä virukset ilmaantuvat, jolloin ne kuvastavat seurausta, eivät sairauden todellista syytä. Rokoteteollisuus on perustanut toimintansa seurauksille, eikä suinkaan sairauksien alkuperälle.

Bakteerit, virukset ja sienet noudattavat omaa kiertokulkuaan ja immuunivasteen pettäessä ilmaantuvat paikalle viestittämään ongelmasta. Rokotteilla ongelmaa ei ole mahdollista poistaa. Toki kiertää ja aikaansaada vielä suurempia katastrofeja, kuten nytkin on käynyt.

Viruksia on helppo syytellä ihmiskunnan ongelmista. Vielä kun rokoteteollisuus vuosittain rientää apuun ja lupaa torjua yhä tiheämpään toistuvan vaaran, ihmiset ovat innoissaan tarjotusta pelastuksesta. Mutta aina kun tähän ohjenuoraan on tartuttu, yhä painavampi on ollut seuraava siirto, seuraava opetus. Eivätkä ihmiset ole oppineet siitä seuraavastakaan.

Varmuuden vuoksi rokoteteollisuus on luvannut toistuvia pandemioita jatkossakin, joilta se voi ihmiskunnan taas pelastaa. Omalta itseltään pelastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Immuunivasteen heikentyessä virukset ilmaantuvat, jolloin ne kuvastavat seurausta, eivät sairauden todellista syytä. Rokoteteollisuus on perustanut toimintansa seurauksille, eikä suinkaan sairauksien alkuperälle.

Bakteerit, virukset ja sienet noudattavat omaa kiertokulkuaan ja immuunivasteen pettäessä ilmaantuvat paikalle viestittämään ongelmasta. Rokotteilla ongelmaa ei ole mahdollista poistaa. Toki kiertää ja aikaansaada vielä suurempia katastrofeja, kuten nytkin on käynyt.

Viruksia on helppo syytellä ihmiskunnan ongelmista. Vielä kun rokoteteollisuus vuosittain rientää apuun ja lupaa torjua yhä tiheämpään toistuvan vaaran, ihmiset ovat innoissaan tarjotusta pelastuksesta. Mutta aina kun tähän ohjenuoraan on tartuttu, yhä painavampi on ollut seuraava siirto, seuraava opetus. Eivätkä ihmiset ole oppineet siitä seuraavastakaan.

Varmuuden vuoksi rokoteteollisuus on luvannut toistuvia pandemioita jatkossakin, joilta se voi ihmiskunnan taas pelastaa. Omalta itseltään pelastaa.

Lisättäköön vielä, etten ole se viestijä, jonka kanssa alun perin sanailit.

• Anonyymi

No tuossa klipissä kerrotaan niistä ketä kuoli sen rokotuksen jälkeen. Osa jo iäkkäitä, mut osa 50v, ja alle 30v; kin mukana.. Pistää miettimään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaiketi kukaan väittäne, miten rokotteilla pyritään hävittämään koko virusmaailma. Rokotteilla pyritään saamaan immuunivaste - ilman itse sairauden sairastamista. Tähänkin liittyy ongelmia ja piiiiiiiiiiiitkässä juoksussa voi olla miten ihmisen ....oma..... puolustusjärjestelmä / immuunivasteen synnyttäminen häiriintyy.Heikkenee.

No, kysyn vastavuoroisesti. Olisiko ihmiskunnassa parempi tilanne, jos ei olisi koko rokotetuotantoa? Siis joka tapauksessa määrätty väestönosa kuolisi viruksien tuomaan sairastumisen rasitukseen.
        Mielestäni oikeaa vastausta ei edes ole - huomioiden mitä positiivista on rikkotteilla saatu aikaan.

Markku Lievonen

• Anonyymi

Maailmassa on lähes kaksi ja puolimiljoonaa koronakuolemaa.
        Rokotteen ja kuolemantapauksen ajallinen yhteys ei ole sama kuin syy- seuraussuhde. Varsinaisi rokotteen aiheuttamia kuolemia taitaa maailmalla olla todella vähän, vaikka rokotettuja on yli sata miljoonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viruksia ei ilmaannu tyhjästä, vaikka immuunnivaste olisikin heikentynyt. Rokotteilla on poistettu isorokko kokonaan ja useat tarttuvat taudit lähes kokonaan. Rokotteet ovat lääketieteen suurin saavutus muutaman denialsitin itkuista huolimatta. Rokotteilla voidaan todellakin poistaa ongelmia, jotka ovat ennen tappaneet ihmisiä kuin kärpäsiä.

Ei rokoteteollisuus niitä pandemioita "lupaa". Kyllä se on itse luonto. Pelkästään koronaviruksia tunnetaan useita kymmeniä ja tuntemattomia on luonnossa varmasti enemmän. Pandemiat ovat aina olleet ihmiskunnan vitsaus. Nykyään ne onneksi voidaan useimmiten pysäyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuossa klipissä kerrotaan niistä ketä kuoli sen rokotuksen jälkeen. Osa jo iäkkäitä, mut osa 50v, ja alle 30v; kin mukana.. Pistää miettimään..

Onko klipissä todettu kuoleman aiheutuneen rokotteesta? Tuskin. Tämä on taas kerran sitä salaliittopotaskaa, jossa rokotuksen jälkeen tapahtunut kuolema katsotaan automaattisesti rokotuksesta johtuvaksi. Jopa haittavaikutusrekistereihin kootaan kaikki rokotteen jälkeen ilmenneet haittavaikutukset, vaikka osa niistä on varmasti aiheutunut jostain muusta kuin rokotteesta.
        Jos miljoona ihmistä rokotetaan, tilastojen mukaan heistä kuolee vuorokauden kuluessa n. 25. Sama määrä kuolee satunnaisesti valitusta miljoonasta ihmisestä, joita ei ole rokotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaiketi kukaan väittäne, miten rokotteilla pyritään hävittämään koko virusmaailma. Rokotteilla pyritään saamaan immuunivaste - ilman itse sairauden sairastamista. Tähänkin liittyy ongelmia ja piiiiiiiiiiiitkässä juoksussa voi olla miten ihmisen ....oma..... puolustusjärjestelmä / immuunivasteen synnyttäminen häiriintyy.Heikkenee.

No, kysyn vastavuoroisesti. Olisiko ihmiskunnassa parempi tilanne, jos ei olisi koko rokotetuotantoa? Siis joka tapauksessa määrätty väestönosa kuolisi viruksien tuomaan sairastumisen rasitukseen.
        Mielestäni oikeaa vastausta ei edes ole - huomioiden mitä positiivista on rikkotteilla saatu aikaan.

Markku Lievonen

". Tähänkin liittyy ongelmia ja piiiiiiiiiiiitkässä juoksussa voi olla miten ihmisen ....oma..... puolustusjärjestelmä / immuunivasteen synnyttäminen häiriintyy.Heikkenee."

Tämä ei taida pitää paikkaansa. Ihmisen immuunijärjestelmä saa jatkuvasti rokotteen kaltaisia ärsykkeitä luonnosta. Jos immuniteettijärjestelmä "kyllästyisi", se tapahtuisi jokaiselle ihmiselle luonnollisista syistä, rokotetaan tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku LIevonen

Virukseen menehtyminen tarkoittaa, että potilaan immuniteetti pettää viruksen johdosta taudin oireiden ollessa kestämättömät.

Jos koronapositiivinen kuolee syöpään, sydänkohtaukseen tai liikenneonnettomuudessa, hän ei rehellisesti tilastoituna kuulu koronakuolemiin. Näin kuitenkin maailmalla toimitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailmassa on lähes kaksi ja puolimiljoonaa koronakuolemaa.
        Rokotteen ja kuolemantapauksen ajallinen yhteys ei ole sama kuin syy- seuraussuhde. Varsinaisi rokotteen aiheuttamia kuolemia taitaa maailmalla olla todella vähän, vaikka rokotettuja on yli sata miljoonaa.

Maailman koronakuolemat ovat manipuloituja. Aiheesta on ollut kommentteja jo aikaisemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

". Tähänkin liittyy ongelmia ja piiiiiiiiiiiitkässä juoksussa voi olla miten ihmisen ....oma..... puolustusjärjestelmä / immuunivasteen synnyttäminen häiriintyy.Heikkenee."

Tämä ei taida pitää paikkaansa. Ihmisen immuunijärjestelmä saa jatkuvasti rokotteen kaltaisia ärsykkeitä luonnosta. Jos immuniteettijärjestelmä "kyllästyisi", se tapahtuisi jokaiselle ihmiselle luonnollisista syistä, rokotetaan tai ei.

Tuo oli vain oma ajatukseni, ei vakavaa. Ajattelin, kuin geneettisyyteen liittyen - sairauden puhkeaminen - ulkoisen tekijän saadessa muutoksen aktivoutumaan. Esim. jokin ihottuma stressin vaiutuksesta, joka tulee pysyväksi.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virukseen menehtyminen tarkoittaa, että potilaan immuniteetti pettää viruksen johdosta taudin oireiden ollessa kestämättömät.

Jos koronapositiivinen kuolee syöpään, sydänkohtaukseen tai liikenneonnettomuudessa, hän ei rehellisesti tilastoituna kuulu koronakuolemiin. Näin kuitenkin maailmalla toimitaan.

No, eikö virukseen menehtymiseen luokitella ihminen, jolla virus on todettu ja saanut aikaan esim. keuhokuumeen - keuhkojen toiminnan pettämisen. Tai sairaudesta johtuva rasitus, ja siten sydäntoiminnan pysähtyminen tms.
        Eli jos virussairautta ei olisi ollut - potilas ei olisi menehtynyt. Kuten tiedämme, niin monisairaille koronaan sairastuminen on kohtalokasta eli jo oleva oleva sairaus edesauttaa menehtymisen.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Virukseen menehtyminen tarkoittaa, että potilaan immuniteetti pettää viruksen johdosta taudin oireiden ollessa kestämättömät.<<

Kerroppa lähde, joka määrittelee noin virukseen kuolemisen?
        Eikö kausi-influenssaan menehtyneenkin ihmisen määritys ole samanlainen? Koronassa sairastaminen vain moninkertainen haasteellisuudessaan.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme satuilua. Immuniteetti petti kun ihminen sairastui. Kuolema aiheutuu siitä kun KORONAVIRUS TUHOAA keuhkot, sydämen, aivot, munuaiset tai aiheuttaa veritulpan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi tyhmyyden ylistys.:D Jos sydän pettää koronaviruksen aiheuttaman infektion vuoksi, niin kuoleman aiheutti korona. Eikä sitä tarvitse arvailla, koska elimistä löytyy virusta. Koronavirus aiheuttaa monielinvaurioita, jotka johtavat automaattisesti kuolemaan.

• Anonyymi

Jes.45:5-7 Minä olen Herra, eikä toista ole, paitsi minua ei ole yhtään jumalaa. Minä vyötän sinut, vaikka sinä et minua tunne, jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskemille asti, että psitsi minua ei ole yhtäkään: minä ole Herra, eikä toista ole, minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän. Jes.31:2. Jer.11:11. Val.3:38 Eikö lähde Korkeimman suusta paha ja hyvä? Miika.1:12. Aam.2:6

• Anonyymi

5Moos.32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä , joka pelastaisi minun käsistäni. Hoos.6:1-2

• Anonyymi

Habakuk voi sitä joka kokoaa paljon tavaraa mikä ei ole hänen ( varastaa huijaa).

• Anonyymi

Enpä tiedä...

Ehkä olisikin parempi jättää itsensä rokottamatta, etenkin jos on tällainen kotona eläjä kuin itse olen, Harvemmin käyn ulkosalla, ihmisjoukoissa ja silloin kun on tähän pakko, varustaudun kasvomaskeilla ja mahd. muovivisiirillä.

Toisin on tietysti vielä työssä käyvillä ja ihmisillä, jotka muutoin elelevät ihmisjoukoissa. Esim. perheelliset. Vanhemmat työpaikoiltaan tai lapset voivat koulusta tuoda taudin koko perheelle, jne... Ehkä tällaisten kannattaa ottaa rokote.

Mutta jos ei ole "aivan pakko" ottaa rokotetta, ehkä kannattaa vielä vitkutella tämän asian kanssa ja odottaa uutta tietoa ja ehkä tulevia, parempia rokotteita.

Juuri tasan vuosi sitten kävin läpi RS-viruksen ja se oli tosi outo kokemus. Keuhkoissa viirukset pitivät äänekästä juhlaa, kuului vinguntaa ja vihellystä, usean viikon ajan. Mutta selviydyin hengissä.

Hmmm. Ehkä otan korona-riskin ja olen toistaiseksi vielä ilman rokotetta, luottaen Jumalaan, itseeni ja yleiseen varovaisuuteen: eristykseen, maskeihin ja käsideseihin.
      ~

• Anonyymi

Kannattaisi nostaa D3-vitamiinitasot korkeammalle nauttimalla sitä noin 100 mikrogrammaa päivässä. Sen on todettu monissa tutkimuksissa nostavan immuniteettiä kaikenlaisia viruksia vastaan.

Realistista tietoa koronasta: https://koronarealistit.com/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisi nostaa D3-vitamiinitasot korkeammalle nauttimalla sitä noin 100 mikrogrammaa päivässä. Sen on todettu monissa tutkimuksissa nostavan immuniteettiä kaikenlaisia viruksia vastaan.

Realistista tietoa koronasta: https://koronarealistit.com/

Mutta ei ole tarpeeksi tutkimusdataa joka näyttäisi että se auttaisi mitenkään koronaa vastaan. Jotkut tutkimukset ovat itse asiassa saaneet päin vastaisia tuloksia. Mutta kuten sanoin, ei asiasta ole vielä tarpeeksi dataa.

• Anonyymi

"Ehkä otan korona-riskin ja olen toistaiseksi vielä ilman rokotetta, luottaen Jumalaan..."

Ja samalla vaarantaen kanssaihmistesi hengen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ole tarpeeksi tutkimusdataa joka näyttäisi että se auttaisi mitenkään koronaa vastaan. Jotkut tutkimukset ovat itse asiassa saaneet päin vastaisia tuloksia. Mutta kuten sanoin, ei asiasta ole vielä tarpeeksi dataa.

Tutkimustietoa on tarpeeksi - myös koronaa vastaan. Lääketehtaat eivät kuitenkaan voi saada patenttia D-vitamiinille, koska se on luonnonaine. Siksi D-vitamiinista ollaan pääsääntöisesti hiljaa. Se on raha, joka ratkaisee.

• Anonyymi

Taas yksi propagandisti!

• Anonyymi

Kyllä melkoisen näytelmän/ mielikuvien sotkun ihmiset saavat aikaan, johon osalllisuu myös melkoinen joukko uskonnolisia ihmisiä. Tutkikaa väitteni vuoden aikana olleista tiedotteista. Yle Areena /netti. aina Presidentti Sauli Niinistön puheita myöten ja havinnoikaa todellisuus.

Kun Suomeen rantautui tämä virus. Maan korkein johto teki päätöksen ....s-u-o-j-e-l-l-a........ väestön osaa, joka ei kestä viruksen aihuttamaa rasitusta. Siis yksikään taho ei edes väittänyt, miten virus on vaarallinen hyväuntoisille - terveille ihmisille. Punaisen langan voi pukea näin;

12Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.

Siis tehdä heikkokuntoiselle väestön osalle sitä mitä itse toivoisi toisten tehdä, jos olisi samassa tilaneessa ja näin toimien suojella heikommassa osassa olevien ihmisten elämää / henkeä. Luonnolllisesti tämä vaatii tekoja / tarjoiteita.
      Nyt monet tahtot ovat käyneet toimimaan tätä maamme suunnitelmaa vastaan ja vähätteäevät viruksen haasteellisuutta. Etsivät etsimllä todisteita virksen vaarattomuudesta ja erikoisesti mitä haittaa rajoitukset saavat aikaan.

Ajatelkaapa mikä metakka olisi uskonnollisuuden keskellä - JOS - maamme olisi ottanut toisen tavan viruksen hoidossa. Talouttamme suojellen - annettu vuruksen levitä valtoimenaan kaikkialle mm hoitopaikoihin jne.... Talous voimissaan, mutta kuolleita järkyttävä määrä kuten Ruotsissa. Uskonnollisuus olisi kurkku suorana huutanut kapitalistin ahneudesta / yritysmaailman hyljätessään ihmiset kuolemaan.

Siis tutki itseäsi - mielikuviasi ja kirjoituksiasi mitä olet toteuttanut ja toteutat. Ilmentyykö niissä tämän määrätyn kansan osan suojelu - vaiko....ihmisen perusolemuksen ....... vapauden vaaliminen hinnalla millä hyvänsä.

On aivan naurettavaa jo ajatella - puhumatakaan väittää, etteikö virukseen kuolleiden lukumäärä pitäisi paikkaansa - tosin Kiinassa voi olla piennettetty / vähätelty. Ruotsissa yli 12000 kuollutta. - Siis viruksen aiheittama sairauden rasitus heikolle ihmiselle on kohtalokas heikoimman elintoiminnan pettäessä. Olkompa se sydän tai keuhkot jne.... tai jokin voimakkaaseen tulehdustilaan liittyvä tila.

Markku LIevonen

• Anonyymi

Mikä sen helpompaa kuin ottaa tarjottu piikki ja siirtyä sairauden seuraavaan vaiheeseen.

Virusten kerrotaan hallitsevan ihmisiä ja lääketeollisuuden aikovan voittaa nuo pirulaiset. Joka ikisen rokotteen kohdalla on puhuttu viruksen voittamisesta, vaikkei tuo ole edes mahdollista. Mutta ihmiset uskovat valheen mieluummin kuin toden. Totuus on kuin viiltävä veitsi ja se vasta sattuu.

Rokoteteollisuus tarjoaa lohtua toisensa perään ja aina vain huonommaksi on ihmisparan todellisuus käynyt. Yhä mystisempiä sairauksia on ilmaantunut solkenaan. Noille on sitten koetettu etsiä syitä, jotka nuokin entistä mystisempiä. Mutta minkäpä ihminen kiertelyilleen mahtaa. Vai mahtaisiko sittenkin.

Entisistä uskomuksista tulee ensin irtaantua ja uskaltaa vaihtaa suuntaa. Uskoa, että se mikä on nähty, todellakin on jo nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sen helpompaa kuin ottaa tarjottu piikki ja siirtyä sairauden seuraavaan vaiheeseen.

Virusten kerrotaan hallitsevan ihmisiä ja lääketeollisuuden aikovan voittaa nuo pirulaiset. Joka ikisen rokotteen kohdalla on puhuttu viruksen voittamisesta, vaikkei tuo ole edes mahdollista. Mutta ihmiset uskovat valheen mieluummin kuin toden. Totuus on kuin viiltävä veitsi ja se vasta sattuu.

Rokoteteollisuus tarjoaa lohtua toisensa perään ja aina vain huonommaksi on ihmisparan todellisuus käynyt. Yhä mystisempiä sairauksia on ilmaantunut solkenaan. Noille on sitten koetettu etsiä syitä, jotka nuokin entistä mystisempiä. Mutta minkäpä ihminen kiertelyilleen mahtaa. Vai mahtaisiko sittenkin.

Entisistä uskomuksista tulee ensin irtaantua ja uskaltaa vaihtaa suuntaa. Uskoa, että se mikä on nähty, todellakin on jo nähty.

Totta. Ihminen tieteineen on mennyt alueelle, jota ei toisaalta hallitse. Huomioiden vielä ihmisen perusolemus - turmeltuneisuuden tila - ja tähän yhdistetty bisnesmaailma - paketti on mielenkiintoinen.
        Taas puolueettomana ajattelijana kysyn. Olisiko parempi tila / tilanne ihmiskunnasa, jos rokote / lääketiedettä ei olisi? Suomessakaan ei olisi vanhusten hoitoon liittyviä ongelmia, koska ihminen kuolisi reilusti alle 50/60- vuotiaana. Ei potisi tieteen haittavaikutuksia, emmekä olisi pähkäilemässä tätäkään aluetta.

"Rokotuskampanjoilla Suomesta on käytännössä hävitetty polio, jäykkäkouristus, kurkkumätä, tuhkarokko, sikotauti, vihurirokko, aivokalvontulehdus, kurkunkannen tulehdus ja sepsis".

Ihmiskunnan ollessa ja eläessä tässä ajassa. Viruksia ja bakteereita erilaisine sairauksineen tulee olemaan aina ja loppuun asti. Tieteen saavutuksin ihminen pyrkii vain lieventämään elinympäristössän olevia haittoja. Poistaminen ei ole edes teoriassakaan mahdolista ja tämän tiedostaa myös alan ihmiset.

Markku LIevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Ihminen tieteineen on mennyt alueelle, jota ei toisaalta hallitse. Huomioiden vielä ihmisen perusolemus - turmeltuneisuuden tila - ja tähän yhdistetty bisnesmaailma - paketti on mielenkiintoinen.
        Taas puolueettomana ajattelijana kysyn. Olisiko parempi tila / tilanne ihmiskunnasa, jos rokote / lääketiedettä ei olisi? Suomessakaan ei olisi vanhusten hoitoon liittyviä ongelmia, koska ihminen kuolisi reilusti alle 50/60- vuotiaana. Ei potisi tieteen haittavaikutuksia, emmekä olisi pähkäilemässä tätäkään aluetta.

"Rokotuskampanjoilla Suomesta on käytännössä hävitetty polio, jäykkäkouristus, kurkkumätä, tuhkarokko, sikotauti, vihurirokko, aivokalvontulehdus, kurkunkannen tulehdus ja sepsis".

Ihmiskunnan ollessa ja eläessä tässä ajassa. Viruksia ja bakteereita erilaisine sairauksineen tulee olemaan aina ja loppuun asti. Tieteen saavutuksin ihminen pyrkii vain lieventämään elinympäristössän olevia haittoja. Poistaminen ei ole edes teoriassakaan mahdolista ja tämän tiedostaa myös alan ihmiset.

Markku LIevonen

Tieteen virheellisyydet on rohjettava nähdä. Myös ne seikat, joilla tiede on kaapannut itselleen kokonaan muista syistä johtuneen edistyksellisyyden. Ravinnon ja hygienian parantuessa myös ihmisten terveys ja elinvuodet ovat saaneet myönteisen osansa. Tieteen edustajat ovat kovin mielellään unohtaneet nuo tosiseikat. Kunnian tavoittelu ei lupaa kenellekään hyvää, eikä varsinkaan toisten kustannuksella saatu arvonnousu.

Lääketieteessä on paljon hyvääkin, mutta juuri nyt elämme sellaista aikakautta, jolloin nuo jyvät siellä on erotettava akanoista. Kun puhutaan rokoteteollisuuden hävittämistä taudeista on oltava hyvin tarkkana. Mitä mukamas on hävitetty ja mitä taas muunneltu uuteen uskoon. Viruksia ei ole mahdollista voittaa, vaikka noin on väitettykin, eivätkä nuo rokoteasiantuntijoiden tahdosta myöskään heidän mieltymystensä mukaisiksi muunnu. Virusten kanssa on mahdollista kuitenkin elää ja sopeutua niihin, tuosta monet koronavirustenkin kanssa hyvin toimeentulevat oireettomat terveet ovat esimerkkinä. Tosiasioiden valottuessa lääketieteessäkin on vielä paljon opittavaa ja monia asioita on nöyrryttävä tulkitsemaan myös kokonaan uusiksi.

Meillä on monia vaikeita sairauksia, joiden synnyssä rokotteilla on ollut iso osuus, mutta johon lääketieteessä ei ole voitu puuttua. Luonnonlääkinnässä tästä enemmänkin ollaan oltu perillä, vaikka puoskarointisyytöksillä asiaa on haluttu mitätöidä. Sairauksien syythän eivät synny tyhjästä, vaan niillä on syvä tarkoituksensa, ja se tarkoitus ei suinkaan ole materiaalinen viruspartikkeleilla leikittely, vaan oikea paneutuminen siihen, miksi juuri näin on pitänyt käydä. Immuniteetti on monien eri tekijöiden summa, jossa myös mieli ja henkiset toiminnot vastaavat paljosta. Ei voida sanoa, että kunhan tässä vain ravitsen itseäni hyvin ja monipuolisesti sekä liikuttelen kohtuudella jäseniäni, en saata epäonnistua kehollisestikaan. Kyllä virheellisten ajatusten ja tunteidenkin saattelemana sairaudet nopeasti löytävät tiensä.

Tiedettä on lähdetty suojelemaan väärin perustein. Mikäli rokotteissakin olisi sallittu kritisointi ja pelon sijaan jopa tervetulleeksi toivotettu epäillä tutkijoiden motiivejakin, olisimme nyt vallan toisenlaisessa tilanteessa. Kysyisimme mitä oikeuksia tutkijoilla on puuttua niin radikaalisti kuin nyt puututaan pienen lapsen tulevaan elämään. Lapset sairastavat paljon ja osoittavat monia autismikirjonkin oireita jo pienestä pitäen. Erityislapsista ollaan erityisen huolissaan. Miksi emme myös rokotteista? Ketkä ovat sanoneet, että rokotteita täytyy lisätä lapsille joka vuosi ilman vastuunkantoa näin tehdyistä toimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tieteen virheellisyydet on rohjettava nähdä. Myös ne seikat, joilla tiede on kaapannut itselleen kokonaan muista syistä johtuneen edistyksellisyyden. Ravinnon ja hygienian parantuessa myös ihmisten terveys ja elinvuodet ovat saaneet myönteisen osansa. Tieteen edustajat ovat kovin mielellään unohtaneet nuo tosiseikat. Kunnian tavoittelu ei lupaa kenellekään hyvää, eikä varsinkaan toisten kustannuksella saatu arvonnousu.

Lääketieteessä on paljon hyvääkin, mutta juuri nyt elämme sellaista aikakautta, jolloin nuo jyvät siellä on erotettava akanoista. Kun puhutaan rokoteteollisuuden hävittämistä taudeista on oltava hyvin tarkkana. Mitä mukamas on hävitetty ja mitä taas muunneltu uuteen uskoon. Viruksia ei ole mahdollista voittaa, vaikka noin on väitettykin, eivätkä nuo rokoteasiantuntijoiden tahdosta myöskään heidän mieltymystensä mukaisiksi muunnu. Virusten kanssa on mahdollista kuitenkin elää ja sopeutua niihin, tuosta monet koronavirustenkin kanssa hyvin toimeentulevat oireettomat terveet ovat esimerkkinä. Tosiasioiden valottuessa lääketieteessäkin on vielä paljon opittavaa ja monia asioita on nöyrryttävä tulkitsemaan myös kokonaan uusiksi.

Meillä on monia vaikeita sairauksia, joiden synnyssä rokotteilla on ollut iso osuus, mutta johon lääketieteessä ei ole voitu puuttua. Luonnonlääkinnässä tästä enemmänkin ollaan oltu perillä, vaikka puoskarointisyytöksillä asiaa on haluttu mitätöidä. Sairauksien syythän eivät synny tyhjästä, vaan niillä on syvä tarkoituksensa, ja se tarkoitus ei suinkaan ole materiaalinen viruspartikkeleilla leikittely, vaan oikea paneutuminen siihen, miksi juuri näin on pitänyt käydä. Immuniteetti on monien eri tekijöiden summa, jossa myös mieli ja henkiset toiminnot vastaavat paljosta. Ei voida sanoa, että kunhan tässä vain ravitsen itseäni hyvin ja monipuolisesti sekä liikuttelen kohtuudella jäseniäni, en saata epäonnistua kehollisestikaan. Kyllä virheellisten ajatusten ja tunteidenkin saattelemana sairaudet nopeasti löytävät tiensä.

Tiedettä on lähdetty suojelemaan väärin perustein. Mikäli rokotteissakin olisi sallittu kritisointi ja pelon sijaan jopa tervetulleeksi toivotettu epäillä tutkijoiden motiivejakin, olisimme nyt vallan toisenlaisessa tilanteessa. Kysyisimme mitä oikeuksia tutkijoilla on puuttua niin radikaalisti kuin nyt puututaan pienen lapsen tulevaan elämään. Lapset sairastavat paljon ja osoittavat monia autismikirjonkin oireita jo pienestä pitäen. Erityislapsista ollaan erityisen huolissaan. Miksi emme myös rokotteista? Ketkä ovat sanoneet, että rokotteita täytyy lisätä lapsille joka vuosi ilman vastuunkantoa näin tehdyistä toimista.

Vaikka ihmiskunnassa on kehittynyttä lääjetiedettä, mutta edelleen pidän korkeassa arvossa ihmisen terveellisen elämän merkitystä - sen hejastus terveyteen. Kuten mainitsit - terve ruoka ja erikoisesti liikunta. Jopa liika hygenia on pahasta. Ajatellen ihmisen elinympäristön kehitystä - sen muuttumista Suomessa muutaman kymmenen vuoden aikana - tässä on hyvä otos muutoksesta;

https://www.facebook.com/watch/ArvostettuFI/?__cft__[0]=AZVVuTxGdE_mF2hHuifa7YqIW_GBH3XJ5bkmq7hHGBMv0MFdWtPB2BeXpuGWywH8tq7sxcDxazyu6oSbFQ49CzH68iRukcNEqAIC2fKOCzWosBBSCXiQqDxfGlnSO1I7sXNGP0U57Q64HLThkA3F36uf

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Yhä mystisempiä sairauksia on ilmaantunut solkenaan. "

Niinpä niin. Toista se olis silloin kun kuoltiin vain vatsatautiin tai rintatautiin muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Virusperäisissä taudeissa ei ole mitään mystistä. Luonto on viruksia täynnä ja aina josku joku mutantoituu niin, että voi tarttua ihmiseen ja tartuttaa muita. Koko ihmiskunnan historia on kulkutautien historiaa. Nykyään kykenemme onneksi tekemään niille jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autismikirjon oireita on pienissä lapsissa, koska ne kyetään nykyään diagnosoimaan.
        Yksi tieteen karkeimmista väärennöksistä lähiajoilta oli tohtori Wakefieldin "tutkimus", jossa hän muka osoitti autismin aiheutuvan jostain rokotteesta. Tulos oli väärennetty oikeudenkäynnin tueksi ja Wakefield menetti väärennöksen takia lääkärioikeutensa.
        Lukuisat laajat ja tarkat väestötutkimukset ovat todenneet, ettei autismilla ja rokotteilla ole mitään yhteyttä. Sinä et aivan suoraan sitä väittänyt, mutta kyseistä valhetta levitellään edelleen.

Ei tiedettä tarvitse suojella. Se korjaa itse omat virheensä. On myöskin melko harhaista olettaa, että tutkijoilla ympäri maailmaa olisi jotain hämäriä motiiveja, joita sitten tutkijoiden kansainvälinen salaliitto peittelee. Kun tutkimus on julkaistu, ovat tulokset avoimia kaikille ko. tieteenalan tutkijoiden kritiikille. Se on varsin tehokas tapa varmistaa tutkimuksen laatu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autismikirjon oireita on pienissä lapsissa, koska ne kyetään nykyään diagnosoimaan.
        Yksi tieteen karkeimmista väärennöksistä lähiajoilta oli tohtori Wakefieldin "tutkimus", jossa hän muka osoitti autismin aiheutuvan jostain rokotteesta. Tulos oli väärennetty oikeudenkäynnin tueksi ja Wakefield menetti väärennöksen takia lääkärioikeutensa.
        Lukuisat laajat ja tarkat väestötutkimukset ovat todenneet, ettei autismilla ja rokotteilla ole mitään yhteyttä. Sinä et aivan suoraan sitä väittänyt, mutta kyseistä valhetta levitellään edelleen.

Ei tiedettä tarvitse suojella. Se korjaa itse omat virheensä. On myöskin melko harhaista olettaa, että tutkijoilla ympäri maailmaa olisi jotain hämäriä motiiveja, joita sitten tutkijoiden kansainvälinen salaliitto peittelee. Kun tutkimus on julkaistu, ovat tulokset avoimia kaikille ko. tieteenalan tutkijoiden kritiikille. Se on varsin tehokas tapa varmistaa tutkimuksen laatu.

>>> On myöskin melko harhaista olettaa, että tutkijoilla ympäri maailmaa olisi jotain hämäriä motiiveja, joita sitten tutkijoiden kansainvälinen salaliitto peittelee.<<<

Löytyyhän täältä myös tervettä ajattelutapaa. Melkoista luulemisen mieltä tulee ihmisen potea, jos näkee tutkijoissa salaliittoja tms. ja näiden mahdollistuvan ohjaamaan koko ihmiskunan mieliä - peittääkseen omat aikomuksensa.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisilmäinen tieteen suhteen ei kenenkään pidä olla. Wakefield menetti lääkärinoikeutensa puuttuessaan lasten autismin jatkuviin kasvulukuihin ja havaitessaan rokotteilla olevan osuutta noihin. Tieteen asiantuntijat pelästyivät ja ajojahti lääkäriä vastaan oli sanoinkuvaamaton. Näin autismin kasvuluvut saatiin edelleenkin hämmentämään lasten vanhempia. Mystinen sairaus, jota rokoteteollisuus ehdoin tahdoin päätti ylläpitää.

Tieteessä toisinajattelijat on useimmiten runnottu tieltä pois. Itse ongelma on näin jäänyt, kuten tämä rokotteilla ylläpidetty autismikirjokin. Autismi on kovan luokan painajainen, eikä hellitä, ennen kuin rokoteteollisuudessa nöyryys valtaa mielet. Lapsen viattomuus ottaa massateollisuudessakin vielä koville.

• Anonyymi

Miksi rokotevastaisilta kirjoittajilta loppuu paperi, jos puolueettomasti tutkimme aluetta.
      Siis olisiko teidän mielestäne ihmiskunnalla parempi tila terveyden suhteen, jos ei olisi olemassa koko rokotealuetta. Alan tutkimusta ja sen tiedon varassa olevaa toteuttamista. Miellättekö todella koko alueen saatanaliseksi keksinnöksi?

Markku LIevonen

• Anonyymi

Puolueettomat? Rokotteista vakavasti vaurioituneet eivät taida olla puolueettomia. Ilmankos heitä ei tahdota tv-ohjelmiin kertomaan kärsimyksestä. Heidän sijaansa päivästä toiseen esitellään iloisia rokotteen ottajia ja korostetaan heidän suurenmoista vastuutaan myös toisten puolesta. Tällainen terveydenhoito meillä nyt on. Mutta olemmeko tätä tosiasiallisesti tahtoneet. Käsi sydämelle.

Laki turvaa rokotteiden vapaaehtoisuutta. Teoriassa. Käytännössä ihmiset eivät piittaa laista, vaan kielteisen rokotepäätöksen tehneestä tulee rokotevastustaja ja myönteisen päätöksen tehneestä vastuunalainen kansalainen. Tasan eivät käy onnen lahjat.

Ihmisten tulisi rauhottua ja noudattaa oikeusvaltioperiaatteita. Mikäli terveydenhoidossa nykyisiä lakeja ei tahdota kunnioittaa, viranomaisten tulee selkeästi vaatia kansalaisten pakkorokotuksia. Nyt pakkokeinoja ilmiselvästi pelätään. Rokotteista ei olla ollenkaan varmoja, mutta menneisyys huomioiden niistä ei voida luopuakaan. Liian paljon, liian kauan on povattu rokotteiden nimiin ja nyt ollaan jo auttamatta satimessa.

Jotenkin tästä kujanjuoksusta pitäisi löytää ulospääsytie, mutta kuinka. Kunniaa ja mainetta menettämättä. Mutta miten tuo olisi mahdollista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolueettomat? Rokotteista vakavasti vaurioituneet eivät taida olla puolueettomia. Ilmankos heitä ei tahdota tv-ohjelmiin kertomaan kärsimyksestä. Heidän sijaansa päivästä toiseen esitellään iloisia rokotteen ottajia ja korostetaan heidän suurenmoista vastuutaan myös toisten puolesta. Tällainen terveydenhoito meillä nyt on. Mutta olemmeko tätä tosiasiallisesti tahtoneet. Käsi sydämelle.

Laki turvaa rokotteiden vapaaehtoisuutta. Teoriassa. Käytännössä ihmiset eivät piittaa laista, vaan kielteisen rokotepäätöksen tehneestä tulee rokotevastustaja ja myönteisen päätöksen tehneestä vastuunalainen kansalainen. Tasan eivät käy onnen lahjat.

Ihmisten tulisi rauhottua ja noudattaa oikeusvaltioperiaatteita. Mikäli terveydenhoidossa nykyisiä lakeja ei tahdota kunnioittaa, viranomaisten tulee selkeästi vaatia kansalaisten pakkorokotuksia. Nyt pakkokeinoja ilmiselvästi pelätään. Rokotteista ei olla ollenkaan varmoja, mutta menneisyys huomioiden niistä ei voida luopuakaan. Liian paljon, liian kauan on povattu rokotteiden nimiin ja nyt ollaan jo auttamatta satimessa.

Jotenkin tästä kujanjuoksusta pitäisi löytää ulospääsytie, mutta kuinka. Kunniaa ja mainetta menettämättä. Mutta miten tuo olisi mahdollista?

>>>Puolueettomat? Rokotteista vakavasti vaurioituneet eivät taida olla puolueettomia. Ilmankos heitä ei tahdota tv-ohjelmiin kertomaan kärsimyksestä. Heidän sijaansa päivästä toiseen esitellään iloisia rokotteen ottajia ja korostetaan heidän suurenmoista vastuutaan myös toisten puolesta. Tällainen terveydenhoito meillä nyt on. Mutta olemmeko tätä tosiasiallisesti tahtoneet. Käsi sydämelle.<<<

Puolueettomuudella tarkoitan ajattelutapaa ihmisessä. Sinulle minulle hänelle. Tämä perusta ihmisen terveen mielen kehityksessä. Siis tutkia ja kyseenalaistaa kaikki merkitävä tieto - poissulkematta mitään lähdettä. Tila ihmisessä joka etsii totuutta salatuimpaan saakka.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun koronarokotteest oli ohjelma, siinä esiintyi lapsena polion sairastanut vanhempi nainen. Hänen vanhempansa eivät vieneet häntä rokotettavaksi. Samassa ohjelmassa esiintyi myös narkolepsiaan sikapiikistä sairastunut nuori mies. Hänkin sanoi todennäköisesti ottavansa koronarokotteen huonoista kokemuksistaan huolimatta.

Oikeusvaltioperiaatteella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Sinulla taitaa terminologia seota pahemman kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun koronarokotteest oli ohjelma, siinä esiintyi lapsena polion sairastanut vanhempi nainen. Hänen vanhempansa eivät vieneet häntä rokotettavaksi. Samassa ohjelmassa esiintyi myös narkolepsiaan sikapiikistä sairastunut nuori mies. Hänkin sanoi todennäköisesti ottavansa koronarokotteen huonoista kokemuksistaan huolimatta.

Oikeusvaltioperiaatteella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Sinulla taitaa terminologia seota pahemman kerran.

Oikeusvaltiossa tiedotetaan myös rokotteista vakavasti vaurioituneista ja yhtä lailla esitetään heidät tv:ssa. Suomessa koronarokotetiedotus on ollut yhtä rokotteilla hypettämistä, yllyttämistä ja painostamista rokotteisiin. Valtakunnan julkkikset ovat kehuskelleet rokotemyönteisyydellään ja kertoneet olevansa äärimmäisen vastuuntuntoisia, toisin kuin rokotteista kieltäytymään aikovat. Mikäli ihmiset eivät tajua, mitä tieteen puolustaminen käytännössä tarkoittaa, viimeistään nyt heidän tulisi tajuta ja herätä.

Toki rokotteista pysyvästi kärsineiden houkutteleminen takaisin rokoteuskovaisuuden pariin luetaan tieteen voitoksi. Joka tapauksessa jokaisen tulee vastata tekemisistään ja mikäli ihminen tahtoo samaan kuoppaan jälleen langeta, hänellä täytyy olla tuohonkin täysi oikeus.

Ihmiset helposti unohtavat, ettei heistä menneysyydenkään suhteen tule ennustajia. Polioon sairastunut ei voi tietää, olisiko rokote muuntanut hänen tulevaisuutensa toiseksi, paremmaksi, vai olisiko hän joka tapauksessa rokotteesta huolimatta sairastunut polioon tai johonkin muuhun esim Guillain-Barren syndroomaan (näinkin on monasti tapahtunut). Koetta kun ei voida uudelleen enää toistaa.

Rokoteasiantuntija Nohynek jokunen aika sitten otti vastaavanlaisen esimerkin käyttöönsä, kun hän kannusti ihmisiä ottamaan koronarokotteen kertomalla tapauksesta, jossa lapsen kohdalla oli kieltäydytty Pandemrix-rokotteesta, ja tämä oli myöhemmin menehtynyt sikainfluenssaan. Nohynekin jos kenen olisi täytynyt ymmärtää, ettei hän voi noin vain ryhtyä ennustelijaksi. Mitä tälle lapselle oikeasti rokotteen saatuaan olisi tapahtunut, sitä Nohynekään ei saata kristallipallostaan katsoa. Olisiko hän välttynyt kuolemalta, vaiko sairastunut pysyvään aivovaurioon narkolepsiaan, johonkin muuhun yhtä vakavaan, kenties vielä vakavampaan sairauteen, tai peräti kuollut rokotteeseen. Äärimmäinen kynnys asiantuntijan on myöntää rokotekuolema, lähes mahdoton. Rokotevahingot koetetaan kiertää kaikin mahdollisin keinoin ja etsiä vahingoille tieteen pelastamiseksi aina muita syitä.

Tieteen pelastamisesta on tullut suorastaan vainoharhainen pakkomielle, jossa lasten oikeudet voidaan mennen tullen ohittaa.

• Anonyymi

VAROITUS! Mun äitini otti eilen työn puolesta koronarokotteen ja hän sai 10min piston jälkeen anafylaktinen shokin 3 kertaa, joka kerralla sai tietysti epipenin!!! Hengenlähtö oli lähellä. Lääkäri oli suoraan sanonut että toisen kierroksen piikkiä ei laiteta eikä jatkossakaan ja että äitini täytyy varoa että rokotetta kun on hänen elimistössänsä vielä että uusi reaktio saattaa tulla vielä viikonkin päästä ja sai epipenin kotiinsa. Eli joillekkin tämä rokote aiheuttaa hengenvaarallisen reaktion. Vahvisti kyllä itsellä että siihen myrkkyyn en koske. Äiti pelästyi todenteolla ja aikoo varoittaa tästä muita, käskin ottamaan iltasanomiin yhteyttä!

• Anonyymi

Tuota ei kukaan usko. Rokotevastaiset käyttävät kaikki keinot oman roktevastaisuuden levittämiseksi.

• Anonyymi

Todennäköisesti häntä syytetään nyt rokotevastaiseksi, koska meni reagoimaan väärin rokotteeseen. Kenties yritetään myös aivopestä kuten muitakin rokotteista kärsineitä ja estää kaikin keinoin tuomasta totuutta julki. Lääketeollisuus, THL, STM tai mikään muukaan ”vastuualue” ei tule pohtimaan rokotteen vaarallisuutta, vaan päinvastoin tietoiskuillaan yllyttämään kansaa lisää rokotteiden ottoon.

Olen pahoillani äitisi tilanteesta ja toivon, että hän saisi apua. Rokotteisiin painostaminen osoittaa sitä julmuutta, mitä fanatismi yleensäkin. Korona tuli opettamaan rokotteista, eikä turhaan.

Kaikilla muilla on vastuuvapaus, paitsi rokotteen ottajalla. Hän yksin vastaa kaikesta haitasta, mitä rokotteen jälkeen seuraa. Tästä valtakunnallisessa rokotetietoiskussa ei mainita mitään. Tarkoituksella ei mainita.

• Anonyymi

Ymmärräthän, ettei kertomuksellasi ole mitään painoarvoa ja uskottavuutta tms. Ainoastaan näille salaliittoteorikoille. Jos viestisi sisältö on totta. Kirjoita nimelläsi / tunnistettavasti ja kuvaa äitisi tilannetta mm kuntoa, sairauksia ikää jne... Näin toimien tekisit arvokasta työtä. Uskottavasti.

Markku Lievonen

• Anonyymi

Edelliseen viestiini lisäys. Jos ihminen / lukija uskoo suoraan kertomukseesi - hänen mielentasapainonsa on epävakaa / häiriintynyt. Terve ihminen ei usko - eikä missään mielessä tule uskoa - tämän tasoiseen tiedottamiseen. Juuri tämä taso usomisessa ohjaa ihmisen mielen ongelmiin. Ahdistukseen ja korkeaan stressitasoon.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärräthän, ettei kertomuksellasi ole mitään painoarvoa ja uskottavuutta tms. Ainoastaan näille salaliittoteorikoille. Jos viestisi sisältö on totta. Kirjoita nimelläsi / tunnistettavasti ja kuvaa äitisi tilannetta mm kuntoa, sairauksia ikää jne... Näin toimien tekisit arvokasta työtä. Uskottavasti.

Markku Lievonen

Lievonen menee ja ottaa rokotuksen,ai niin neiti pelkää piikittämistä,hah,hah.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kaikki,jotka ovat lumoutuneet tähän rokotteeseen,menevät ottamaan,niin meidän,jotka vastustamme ilon päivät alkaa.Minua myöskin kielsi terveydenhoidon alalla ollut,koska olen allerginen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelliseen viestiini lisäys. Jos ihminen / lukija uskoo suoraan kertomukseesi - hänen mielentasapainonsa on epävakaa / häiriintynyt. Terve ihminen ei usko - eikä missään mielessä tule uskoa - tämän tasoiseen tiedottamiseen. Juuri tämä taso usomisessa ohjaa ihmisen mielen ongelmiin. Ahdistukseen ja korkeaan stressitasoon.

Markku Lievonen

Nimenomaan,sen tähden en usko sinua,en Norolampea,Paavolaa ym.höpöttäjiä,saan ahdistuskohtauksia,stressitaso on korkea ja elämän ilo katoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kaikki,jotka ovat lumoutuneet tähän rokotteeseen,menevät ottamaan,niin meidän,jotka vastustamme ilon päivät alkaa.Minua myöskin kielsi terveydenhoidon alalla ollut,koska olen allerginen.

Et siis ymmärtänyt viestini sisältöä. Juuri tänä päivänä tuisi saada mahdollisimman paljon totuuteen perustuvaa tietoa - SUOMESTA - jotta ihmisillä rokotteeseen liittyvä epävarmuus poistuisi - tai vastaisuus valtaisi koko maan - jos todistettvasti tapahtuneet tapahtumat tukisivat rokotteiden todellista vaarallisuutta.

Siis itse en ole puoleen en vastaan, vaan haluaisin tietää totuuden - tässäkin asiassa. Mutta - tämä kaikki edellytää juuri puolueetonta ajatteua. Ei kenekään puolesta - ei ketään vastaan. Jeesuksen sanoja lainatakseni; "Vain totuus on tekevä ihmisen vapaaksi".

Markku LIevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lievonen

Tosissasiko ajattelet, ettei anafylaktinen shokki ole mahdollinen koronarokotteen jälkeen. Miksi noista sitten virallisestikin on ilmoitettu. Tapaturmako rokoteviestinnässä?

Rokotevaurioihin virallinen terveydenhoito ei ole koskaan uskonut ja tässä on tulos. Koronapandemia. Korona tuli opettamaan rokotteista, koska muutoin ihmiset eivät olisi tahtoneet rokotteista mitään vastuuvapauden ylittävää tietää.

Pandemrix-rokotteesta aiheutunutta pysyvää aivovauriota lapsilla ei tuotakaan haluttu todeksi uskoa, kunnes pitkin hampain pitkän väännön jälkeen lopulta oli myönnettävä, että rokotteesta tuokin johtui. Tämä oli todellinen tapaturma, jota rokoteasiantuntijat eivät tule toistamaan. Koronarokotteeseen on otettu aivan toisentyyppinen disinformaatio, joka ei haittoja tule hyväksymään. Eikä liioin rokotteista kärsineitä julkisuudessa esittelemään. Rokoteteollisuus puhdistetaan nyt kaikesta loasta ja kärsimyksestä tehdään vastuuvapautensa mukainen eli näkymätön.

Aina ei voi olettaa, että rokotevahingon kärsinyt tarinoi olemattomia. Mutta jos näin on, hän saa palkkansa, kuten me muutkin. Narkolepsiaan sairastuneita oli vaikea myöskin ottaa todesta ja perheet kärsivät suuresti ja pitkään taisteltuaan eri oikeusasteissa. Suomalainen korvaus pysyvästä aivovaurioista ei ollut hääppöinen, joko ei mitään tai 5 000 - 20 000 euroa. Britit maksoivat sentään miljoona puntaa kustakin. Mutta Suomi on Suomi. Mitäs menivät vapaaehtoisen rokotteen ottamaan. Rokotteen ottajalla kaikki vastuu tulevasta elämästään. Tämä kannattaa muistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lievonen

Johan omalla nimellään esiintynyt nuori nainen kertoi rokotteesta saamistaan neurologisista vaurioista Facebookissa, mutta ei aikaakaan kun teksti pyyhkiytyi jo olemattomiin. Tiettävästi oli terveydenhoitoalalla. Liekö enää.

Rokotehehkuttamisellaan Facebookissa esiintyneet sairaanhoitajat ovat hyvin menestyneet töihin pyrkiessään.

Terveydenhoitoala ei ole mikä tahansa ala. Tuon niin lääkäri kuin muukin hoitohenkilökunta oppivat varsin pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosissasiko ajattelet, ettei anafylaktinen shokki ole mahdollinen koronarokotteen jälkeen. Miksi noista sitten virallisestikin on ilmoitettu. Tapaturmako rokoteviestinnässä?

Rokotevaurioihin virallinen terveydenhoito ei ole koskaan uskonut ja tässä on tulos. Koronapandemia. Korona tuli opettamaan rokotteista, koska muutoin ihmiset eivät olisi tahtoneet rokotteista mitään vastuuvapauden ylittävää tietää.

Pandemrix-rokotteesta aiheutunutta pysyvää aivovauriota lapsilla ei tuotakaan haluttu todeksi uskoa, kunnes pitkin hampain pitkän väännön jälkeen lopulta oli myönnettävä, että rokotteesta tuokin johtui. Tämä oli todellinen tapaturma, jota rokoteasiantuntijat eivät tule toistamaan. Koronarokotteeseen on otettu aivan toisentyyppinen disinformaatio, joka ei haittoja tule hyväksymään. Eikä liioin rokotteista kärsineitä julkisuudessa esittelemään. Rokoteteollisuus puhdistetaan nyt kaikesta loasta ja kärsimyksestä tehdään vastuuvapautensa mukainen eli näkymätön.

Aina ei voi olettaa, että rokotevahingon kärsinyt tarinoi olemattomia. Mutta jos näin on, hän saa palkkansa, kuten me muutkin. Narkolepsiaan sairastuneita oli vaikea myöskin ottaa todesta ja perheet kärsivät suuresti ja pitkään taisteltuaan eri oikeusasteissa. Suomalainen korvaus pysyvästä aivovaurioista ei ollut hääppöinen, joko ei mitään tai 5 000 - 20 000 euroa. Britit maksoivat sentään miljoona puntaa kustakin. Mutta Suomi on Suomi. Mitäs menivät vapaaehtoisen rokotteen ottamaan. Rokotteen ottajalla kaikki vastuu tulevasta elämästään. Tämä kannattaa muistaa.

Rautalangastako tämäkin pitää jo vääntää? J-o-k-a-i-n-e-n............ aluetta seuraava tietää miten rokotteisiin liittyy...AINA..... haittavaikutksia. Ymmärrätkö? Kun nyt kyseessä on tämä koronarokote - joka epävarmentaa ihmisiä. Siis tässä tilanteessa olisi eritäin hyvä asia - molemmille osapuolille - tietää miten laajasti / paljon ja millä tasolla esiintyvät nämä rokotteen haittavaikutukset. Mikä tekjä - jopa geneettinen - altistaa rokotteen haittavaikutukselle. Aktivoi sen. Ymmärrätkö? Siis KUKAAN ei kiellä etteikö kielteisiä vaikutksia olisi - miten paljon ja millä tasolla - tämä on se punainen lanka.

Samoin koko virukseen sairastumiseen liittyy ihmeellisyyttä - tekijöitä, joita emme tiedosta. Perheessä voi ihmiset sairastua - mutta ei kaikki. Miksi?

Markku LIevonen

• Anonyymi

Lähes mikä tahansa lääkeaine saattaa aiheuttaa anafylaktinen shokin. Esimerkiski antibioottien kohdalla se on melko yleistä. Kyseinen sivuvaikutus on rokotteella tunnettu, mutta harvinainen. Ei silloin tietenkään pidä ottaa tehostetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti häntä syytetään nyt rokotevastaiseksi, koska meni reagoimaan väärin rokotteeseen. Kenties yritetään myös aivopestä kuten muitakin rokotteista kärsineitä ja estää kaikin keinoin tuomasta totuutta julki. Lääketeollisuus, THL, STM tai mikään muukaan ”vastuualue” ei tule pohtimaan rokotteen vaarallisuutta, vaan päinvastoin tietoiskuillaan yllyttämään kansaa lisää rokotteiden ottoon.

Olen pahoillani äitisi tilanteesta ja toivon, että hän saisi apua. Rokotteisiin painostaminen osoittaa sitä julmuutta, mitä fanatismi yleensäkin. Korona tuli opettamaan rokotteista, eikä turhaan.

Kaikilla muilla on vastuuvapaus, paitsi rokotteen ottajalla. Hän yksin vastaa kaikesta haitasta, mitä rokotteen jälkeen seuraa. Tästä valtakunnallisessa rokotetietoiskussa ei mainita mitään. Tarkoituksella ei mainita.

Ensimmäinen kommentti shokista oli asiallinen, mikäli se oli totta. Sinun kommenttisi olikin sitten yksinomaan lapsellinen.

Valtakunnallisessa "rokotetietoiskussa" mainittiin, että Suomi on varannut 30 miljoonaa rokotehaittojen korvaamiseen. Oletko tietämätön asiasta vai valehteletko tahallasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lievonen

Anafylaktinen shokki on yksi tunnetuista rokoteen haittavaikutuksesta. Esimerkiksi influensarokotteessa mahdollisuus on vain n. 1/ 500 000. Koronarokotteessa se lienee suurempi, mutta silti hyvin harvinainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä allergia ei ole este rokoteelle. Sen tietää jokainen terveydenhoidon ammattilainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rautalangastako tämäkin pitää jo vääntää? J-o-k-a-i-n-e-n............ aluetta seuraava tietää miten rokotteisiin liittyy...AINA..... haittavaikutksia. Ymmärrätkö? Kun nyt kyseessä on tämä koronarokote - joka epävarmentaa ihmisiä. Siis tässä tilanteessa olisi eritäin hyvä asia - molemmille osapuolille - tietää miten laajasti / paljon ja millä tasolla esiintyvät nämä rokotteen haittavaikutukset. Mikä tekjä - jopa geneettinen - altistaa rokotteen haittavaikutukselle. Aktivoi sen. Ymmärrätkö? Siis KUKAAN ei kiellä etteikö kielteisiä vaikutksia olisi - miten paljon ja millä tasolla - tämä on se punainen lanka.

Samoin koko virukseen sairastumiseen liittyy ihmeellisyyttä - tekijöitä, joita emme tiedosta. Perheessä voi ihmiset sairastua - mutta ei kaikki. Miksi?

Markku LIevonen

Kaikki eivät sairastu, koska toisilla on vahvempi immuniteetti. Esim. suuremmilla D3-vitamiiniannoksilla voidaan nostaa immuniteettiä. Nauti 100 mikrogrammaa päivässä ja olet jo paremmin varustautunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus ei ole ohjata ihmisten mielikuvia puoleen jos toiseenkaan, mutta omaan henk. kohtaisen näkemyksen "lunssa" rokotteista. Työelämässä työpaikalla rokoteltiin ihmiset, minä ja pari oli ettei otettu rokotetta. Rojotteen saaneista moni oli sairaslomalla kausi influenssan takia - jota vastaan rokote juuri otettiin. Itse en edes muista milloin olin flunssa kourissa. Tosin pientä räkätautia olen potenut.

Oma näkemys on. Ihmisen tulee luopua mukavuuksista ja esim. sairastaa sairastamalla flusssat - eikä joka paikkaan ottaa rokotetta. Kausi influenssa ei ole tauti eikä mikään jos sen sairastaa.
        Mutta - tämä korona. Tutkikaa tiedotteita. Kun tämä virus tuli maahamme - aina presidentti Sauli Niinistöä myöten +hallituksen linja oli - suojella virukselta tiettyä väestönosaa. Vanhuksia jne.... Siis tämänkään viruksen sairastuminen terveelle ihmiselle ei ole kuolemaksi tai selätettävissä oleva virus. Tosin - ymmärtääkseni haasteellisempi sairastaa kuin kausi influenssa.
        Siis miksi terveet ihmiset odottavat rikotetta - eivätkä mieluimmin sairasta itse koronaviruksen tuomaa sairautta?
        Olipa sairaus mikä tahansa. Ihmisen tulisi AINA pitää huolta lihaskunnostaan kuin myös kiinnittää huomio stressitasoonsa kuin myös mitä syö. Näillä kaikilla on eritäin suuri merkitys ihmisen terveyteen ja erikoisesti sairauksien selättämiseen / potemiseen.
        Mutta - kun vastassa on laiskuuteen mieltyvä ihmisen olemus - sisäinen tila, niin helisemässä ollaan.

Markku Lievonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus ei ole ohjata ihmisten mielikuvia puoleen jos toiseenkaan, mutta omaan henk. kohtaisen näkemyksen "lunssa" rokotteista. Työelämässä työpaikalla rokoteltiin ihmiset, minä ja pari oli ettei otettu rokotetta. Rojotteen saaneista moni oli sairaslomalla kausi influenssan takia - jota vastaan rokote juuri otettiin. Itse en edes muista milloin olin flunssa kourissa. Tosin pientä räkätautia olen potenut.

Oma näkemys on. Ihmisen tulee luopua mukavuuksista ja esim. sairastaa sairastamalla flusssat - eikä joka paikkaan ottaa rokotetta. Kausi influenssa ei ole tauti eikä mikään jos sen sairastaa.
        Mutta - tämä korona. Tutkikaa tiedotteita. Kun tämä virus tuli maahamme - aina presidentti Sauli Niinistöä myöten +hallituksen linja oli - suojella virukselta tiettyä väestönosaa. Vanhuksia jne.... Siis tämänkään viruksen sairastuminen terveelle ihmiselle ei ole kuolemaksi tai selätettävissä oleva virus. Tosin - ymmärtääkseni haasteellisempi sairastaa kuin kausi influenssa.
        Siis miksi terveet ihmiset odottavat rikotetta - eivätkä mieluimmin sairasta itse koronaviruksen tuomaa sairautta?
        Olipa sairaus mikä tahansa. Ihmisen tulisi AINA pitää huolta lihaskunnostaan kuin myös kiinnittää huomio stressitasoonsa kuin myös mitä syö. Näillä kaikilla on eritäin suuri merkitys ihmisen terveyteen ja erikoisesti sairauksien selättämiseen / potemiseen.
        Mutta - kun vastassa on laiskuuteen mieltyvä ihmisen olemus - sisäinen tila, niin helisemässä ollaan.

Markku Lievonen

Eli. Jos keskuudessamme ei olisi näitä hauraita ihmisiä - riskiryhmään kuuluvia. KOKO talouttamme ei olisi ajettu alas, vaan luonnnollisesti virus olisi saanut edetä valtoimenaan ja ihmiset sairastaneet virukseen littyvän sairauden.
        Miksi tämä alku tila / näkökulma on nyt unohdettu? Tästä näkökulmasta katsottuna - onko viisauta rokottaa koko kansa?

Markku LIevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli. Jos keskuudessamme ei olisi näitä hauraita ihmisiä - riskiryhmään kuuluvia. KOKO talouttamme ei olisi ajettu alas, vaan luonnnollisesti virus olisi saanut edetä valtoimenaan ja ihmiset sairastaneet virukseen littyvän sairauden.
        Miksi tämä alku tila / näkökulma on nyt unohdettu? Tästä näkökulmasta katsottuna - onko viisauta rokottaa koko kansa?

Markku LIevonen

Huomioikaa miten nyt koko korona tilannetta - ihmisten mielikuvia - ohjataan näiden menehtyneiden ihmisten määrällä. Siis joka maan väestönosa - joka koostuu näistä hauraista ihmisistä. Tämäkin todellisuus tulisi huomioida. Eritellä väestönosa, joka on haasteellisessa asemassa.
        Kuten Suomen tilanteesta .... varmasti tiedetään. Tästä voi havainoida tilanteen. Tulisi ideoida toiminta, millä suojella tämä pieni väestönosa ja loput väestöstä ottaa immuuni sairastamisen kautta.

Markku LIevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkkä allergia ei ole este rokoteelle. Sen tietää jokainen terveydenhoidon ammattilainen.

Ole sinä idiootti hiljaa,kun et mistään mitään tiedä.Minua on neuvonut sinua lukeneempi ihminen,joka tuntee ja tietää minut!!Toivottavasti saat rokotuksen jälkioireet,pahat sellaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen kommentti shokista oli asiallinen, mikäli se oli totta. Sinun kommenttisi olikin sitten yksinomaan lapsellinen.

Valtakunnallisessa "rokotetietoiskussa" mainittiin, että Suomi on varannut 30 miljoonaa rokotehaittojen korvaamiseen. Oletko tietämätön asiasta vai valehteletko tahallasi?

Kokonaan eri asia on, mikä katsotaan rokotehaitaksi. Miten asiantuntijat päättävät katsoa. Lapsellista tai ei, vaikuttaa juuri siihen korvattavuuteen.

Rokotelääketeollisuus ei vastuusta piittaa, koskapa on julistautunut täysin vastuuttomaksi, vastuuvapauslausekkeillaan. Mutta tämäkään ei rokotefanaatikkoja herätä unestaan. He jaksavat uskoa utopiaan. Kokonaan eri asia on, mitä valtiot päättävät rokotehaitoista korvata. Ja aivan eri asia, mitä on varaa tulkita rokotehaitoiksi. Pienen lapsen viattomuus panee miettimään. Nimenomaan se kun parivuotiaaksi rokotteita vastaan taistellun pienokaisen immuniteetti romahtaa, ja tämä vihon viimeisen rokotteen jälkeen sulkeutuu ulkomaailmalta kokonaan. Ja vastuu ei tietenkään ole kenenkään, vähiten ongelman aiheuttajan, vastuuvapautensa hankkineen massatuotannon.

Suomessa rokotehaitoille ei paljoakaan perusteta, vaikka rokotteilla olisi koko ihmiselämä tuhottu. Autismi kielletään edelleen rokotteista johtuvaksi, kuten Asperger ja ADHD, mutta vielä tulee päivä, jolloin rokotteetkin otetaan oikeasti tutkintaan, ja lasten oikeudet on pakko huomioida. Tiedettä on koetettu pelastaa milloin mitenkin. Kulkueilla, toisinajattelijoiden lynkkaamisella ja median yksipuolisella tiedottamisella. Puoskarilaista on väännetty jo iät ja ajat, mutta ellei länsimaisen lääketieteen puoskarointia rokotteilla lähdetä oikomaan, puoskarilaistakaan ei ole mitään tosiasiallista käytännön hyötyä.

Lasten tähden hävettävää meilläkin piisaa. Miksi pienten lastemme kehitys ei oikein heidän ensimmäisinä elinvuosinaan tahdo edetä. Puheen kehitys, univaikeudet, ruonsulatuksen takkuisuus, kuivaksi oppiminen, liikunnallinen hitaus. Katseet on käännettävä nimenomaan rokotteisiin, kun lasten kehityksen hitautta ryhdytään pohtimaan. Toivattavasti puoskarilaista on apua sitten kun sellainen vihdoin aikaiseksi saadaan!

Uskonnollisella palstalla kerran ollaan, monet kysyvät, miksi Jumala ei puutu rokotteisiin. Onko Hän kokonaan hylännyt pienet lapsemme massateollisuuden koviin otteisiin. Miten on? Kauanko tiedemiesten annetaan arvailla rokotteilla. Massateollisuudessa arvatenkin ovat erilaiset näkijät kuin siellä taivaan sfääreissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lievonen

Pidän nyt viestittämistäsi ajatuksista. Itsekään en ole koskaan ottanut influenssarokotteita. Syy on siinä, etten olisi kestänyt niitä, vaan sairastunut. Tämän tiedän satavarmasti.

Muista rokotteista olen kärsinyt enemmän kuin on kohtuullista. Menehtynyt en kuitenkaan ole, joten taivas on tullut aina viime kädessä hätiin, ja joten kuten olen etiäpäinkin päässyt.

Terveellisestä ravinnosta ja kohtuullisesta liikunnasta pitäisi itsekunkin jaksaa huolehtia. Mikä on terveellistä ei olekaan itsestäänselvyys, vaan jokaisen tulee kysyä itseltään, mikä juuri hänen mittapuillaan näyttäytyy terveellisenä. Ihmiset ovat niin kaikin puolin erityislaatuisia. Stressi on sitten asia erikseen. Stressi voi pysäyttää kaiken sen, mikä ihmistä vie eteenpäin. Tuolloin koko elimistö hyytyy ja junnaa paikallaan. Tähän tilaan rokotteet olisivat se viimeinen niitti.

Pohjimmiltaan ihminen on kuitenkin henkinen, hengellinen. Syvin olemus tietää, miten tulisi toimia. Mutta pinnallisempi tahtoo mennä menojaan, varoituksista välittämättä. Kerranhan sitä vain eletään. Vai eletäänkö sittenkään vain tämän yhden ainoan kerran?

Mikäli maan päälle tullaan useamman kerran oikeaa elämää harjoittelemaan, kuten monet näkijät asian ilmaisevat, ei ole yhdentekevää, miten kulloinkin rokotteisiin suhtaudutaan. Siis ovatko nuo kaikenkattavaa tieteisuskomusta vaiko vaarallista leikkiä tieteisuskomuksella, jolloin oppilaan on palattava yhä uudelleen koulun penkille.

• Anonyymi

Kaikkien rokotteiden jälkeen pitää istua hetki rokotuspaikalla mahdollisten allergisten reaktioiden vuoksi. Anafylaksia on yksittäisen henkilön harvinainen allerginen reaktio johonkin. Reaktio voi aiheutua hyvin tavallisista ruoka-aineista, lääkkeistä, ampiaisen pistosta tms. Yleensä kyseessä on proteiini, johon elimistö poikkeuksellisesti ylireagoi.

• Anonyymi

Hysterian lietsontaa. Olen saanut kaksi anafylaksiaa, eikä tullut mieleen ilmoittaa iltapäivälehdille. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan omalla nimellään esiintynyt nuori nainen kertoi rokotteesta saamistaan neurologisista vaurioista Facebookissa, mutta ei aikaakaan kun teksti pyyhkiytyi jo olemattomiin. Tiettävästi oli terveydenhoitoalalla. Liekö enää.

Rokotehehkuttamisellaan Facebookissa esiintyneet sairaanhoitajat ovat hyvin menestyneet töihin pyrkiessään.

Terveydenhoitoala ei ole mikä tahansa ala. Tuon niin lääkäri kuin muukin hoitohenkilökunta oppivat varsin pian.

Rokotteen sivuvaikutuksiin liitetyt neurologiset oireet ovat lieviä ja OHIMENEVIÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku Lievonen

"Kausi influenssa ei ole tauti eikä mikään jos sen sairastaa."

Taidat sekoittaa flunssan ja influenssan. Jos joku otti influenssarokotuksen ja sairastui, niin hän sairastui flunssaan. Influenssarokote ei luonnollisestikaan suojele flunssilta. Influenssa on pahimmillaan tappava tauti, sillä siihen liittyy oheissairauksia (mm. keuhkokuume, sydänlihastulehdus, sepsis jne.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomioikaa miten nyt koko korona tilannetta - ihmisten mielikuvia - ohjataan näiden menehtyneiden ihmisten määrällä. Siis joka maan väestönosa - joka koostuu näistä hauraista ihmisistä. Tämäkin todellisuus tulisi huomioida. Eritellä väestönosa, joka on haasteellisessa asemassa.
        Kuten Suomen tilanteesta .... varmasti tiedetään. Tästä voi havainoida tilanteen. Tulisi ideoida toiminta, millä suojella tämä pieni väestönosa ja loput väestöstä ottaa immuuni sairastamisen kautta.

Markku LIevonen

Koronan sairastaminen ei anna riittävää immuniteettia. Jotkut ovat sairastuneet siihen jo kaksi kertaa. Unohdat myös, että korona jättää vakavia jälkiseurauksia myös perusterveille ja taudin lievänä sairastaneille. Esim. keuhko-, sydän-, aivo-, munuais- ja neurologisia vaurioita. Oisko kiva joutua loppuiäksi dialyysiin koronan takia? Erikoinen ajatus tuokin, että nehän on vaan riskiryhmäläisiä, jotka kuolevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole sinä idiootti hiljaa,kun et mistään mitään tiedä.Minua on neuvonut sinua lukeneempi ihminen,joka tuntee ja tietää minut!!Toivottavasti saat rokotuksen jälkioireet,pahat sellaiset.

Allergioita on erilaisia. Pelkkä allergia ei näin ollen ole yleispätevä este rokottamiselle. Olen itsekin allergine. Mutta saanut silti miltei parikymmentä rokotusta ilman huomattavia sivuvaikutuksia.

• Anonyymi

Miltei kaikesta ihminen voi saada anafylaktisen shokin (allergisen reaktion). Onneksi sai rokotuksen yhteydessä, jolloin andrenaliini oli paikalla ja annettavissa eikä kotona esimerkiksi mustikoita syödessä, niin kuin joku joka ehti kuolla ennen kuin apu ehti perille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat sekoittaa flunssan ja influenssan. Jos joku otti influenssarokotuksen ja sairastui, niin hän sairastui flunssaan. Influenssarokote ei luonnollisestikaan suojele flunssilta. Influenssa on pahimmillaan tappava tauti, sillä siihen liittyy oheissairauksia (mm. keuhkokuume, sydänlihastulehdus, sepsis jne.)

>>Taidat sekoittaa flunssan ja influenssan. Jos joku otti influenssarokotuksen ja sairastui, niin hän sairastui flunssaan. <<

Olitko seuraamassa työpaikallani sairaslomia ja lääkärin kirjoittamia sairasloma todistuisia?
        Jo vuosia sitten kuulin / tiedostuin samasta asiasta kuin tässä koronaviruksen muuntautumisesta. Alan asiantuntijat juuri kertoivat kausi influenssarokotteen ongelmalisuudesta eli rokotteen valmistuksessa "ennustetaan" viruksen tila, mikä se on puolisen vuoden päästä. Ajankohta, jolloin virus on valloillaan. Juuri tuohon liittyy, ettei edes tämä rokote estä sairastumista kausi influenssaan.
        Mutta, edelleen painotan stressin kielteistä vaikutusta sairauden potemisessa. Tosin geneettisyydelläkin on merkityksensä.

Markku LIevonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkennan vielä. Vajaa vuosi sitten alan asiantuntijat näkivät miten koronavirus on hastellinen bain riskiryhmälle / iäkkäille ihmisille ja siksi heidän massiivinen suojelu. Mutta - taas tänään me tiedämme, miten tämä viruksen tuoma sairaus on haasteellinen myös nuoremmille sukupolville yli 50-vuotiaittenkin. Vaihtelevasti ihmisten keskuudessa. Keuhkot tuntuvat olevan elin, joka on koetuksella - niiden kunto / taso.

Markku LIevoen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteen sivuvaikutuksiin liitetyt neurologiset oireet ovat lieviä ja OHIMENEVIÄ.

Miksi lasten neurologiset oireyhtymät ovat suorastaan räjähtäneet käsiin. Tästäkin vanhemmille on aiheellisesti tiedotettu. Olisiko jo aika huomioida, että kaikkiin rokotteisiin liittyy neurologisia häiriöitä ja että rokotteilla myös yhdessä on vakavia seurauksia.

Kysymys ei ole pelkästään erilaisista influenssarokotuksista, vaan rokotuksista ylipäänsä. Etenkin lasten immuniteetti joutuu todella koville rokotteista, ja mikäli aikuiset eivät pikku hiljaa ala heräämään todellisuuteen, tilanne lasten ja nuorten syrjäytymisen myötä käy myös heidän vanhemmilleen, samoin kuin koko yhteiskunnalle ylivoimaiseksi.

Rokotukset eivät ole mitä tahansa tapakulttuuria, jota vuosittain harjoitetaan, koska rokoteteollisuus on päättänyt noin ja edellyttää tällaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markku LIevonen

Rokotteet vaikuttavat myös geeneihin eli muuttavat niitä. Ranskasta asti Suomeenkin on saapunut lääkäreitä tästä kertomaan, mutta ilmeisesti rokoteasiantuntijoille viesti on mennyt huonosti perille.

Ihmiset sairastuvat eri tavoin, koska eivät ole, toisin kuin rokoteteollisuus väittää, massaa.

Elohopeamyrkytyksissä tämä jos mikä tulee hyvin ilmi. Myrkyllisen kalaruoan jälkeen yksi perheenjäsen kuolee, toinen oksentelee ja voi huonosti, ja kolmas ei ole moksiskaan. Rokoteteollisuuden massaihmistä ei todellisuudessa ole olemassakaan.

Luonnonlääkinnän parissa jos tällaista rokoteteollisuuden massatieteellisyyttä ryhdyttäisiin harjoittamaan, toiminnalle tulisi nopeasti loppu, ja asianomaiset istuisivat puuhasteluistaan kiven sisällä ja pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteet vaikuttavat myös geeneihin eli muuttavat niitä. Ranskasta asti Suomeenkin on saapunut lääkäreitä tästä kertomaan, mutta ilmeisesti rokoteasiantuntijoille viesti on mennyt huonosti perille.

Ihmiset sairastuvat eri tavoin, koska eivät ole, toisin kuin rokoteteollisuus väittää, massaa.

Elohopeamyrkytyksissä tämä jos mikä tulee hyvin ilmi. Myrkyllisen kalaruoan jälkeen yksi perheenjäsen kuolee, toinen oksentelee ja voi huonosti, ja kolmas ei ole moksiskaan. Rokoteteollisuuden massaihmistä ei todellisuudessa ole olemassakaan.

Luonnonlääkinnän parissa jos tällaista rokoteteollisuuden massatieteellisyyttä ryhdyttäisiin harjoittamaan, toiminnalle tulisi nopeasti loppu, ja asianomaiset istuisivat puuhasteluistaan kiven sisällä ja pitkään.

Se lienee ainakin varmaa miten ihmisen sairastavuus on lisääntynyt. Mutta, on myös rajusti muuttunut ihmisen elinympäristöön liittyvät alueet. Elämisen helppous , mielihyvän voimakkaampi kokeminen jne... ja tämä alue taas ei kasvata ihmistä ja ihmisen stressitaso kohoaa arjen hallitsemattomuuteen liittyen. Puhumattakaan tästä voimakkaasta informaatio paineesta. Tai teknologian kieteisestä ohauksesta kehitykseen.

No, rokotteet on yksi lisä alue - tai lääkeet ylipäätänsä. Esim. mielialalääkkeitä ihminen käyttää jo aivan tavaliseen elämään liittyvissä alakuloissaan - jota luullaan masentuneisuudeksi. Monasti ajattelen. Tulemmeko siihen aikaan - onko se jo lähellä, miten Raamatussa kuvataan ihmisen menehtyvän pelkotiloiinsa. Siis kyseessä ei ole itsetuhoisuus - tietoisesti - vaan juuri psykosomaattiset sairaudet ja niiden kautta menehtyminen.

Markku LIevonen

• Anonyymi

Ortodoksijuutalaiset ovat oma uskonlahkonsa. Kuolema niittää satoa heidän keskuudessaan.
      Usko Raamattuun on vahvempi kuin usko viruksen kykyyn.
      Kahden rabbinsa hautajaisissa ei maskeja eikä välimatkaa käytetty. Seuraukset tullaan näkemään. Jumalahan ei hommasta piittaa pätkääkään.

• Anonyymi

Aloitus on härskiä totuuden vääristelyä. Petri Paavolalla ei ole mitään todisteita siitä, että kuolemien ja rokotusten välillä olisi syy-yhteys. Ihmisiä kuolee koko ajan vanhuuttaan ja muihin sairauksiin, millä ei ole mitään tekemistä koronarokotteen kanssa. Israelin terveydenhoito on korkeaa tasoa. Jos rokotteet aiheuttaisivat todistetusti kuolemia, niin rokotukset olisi lopetettu. Koska sellaista vaaraa ei ole ollut, niin rokotuksia on jatkettu.

Juha Norolampi oikoo Petri Paavolan jakamaa virheellistä tietoa RNA-rokotteista uudella videolla.

Norolammen videon tiedosta voi selvästi nähdä, miten virheellisesti Paavola opettaa rokotteista.

COVID 19: Otanko rokotteen vaiko en ?

https://youtu.be/QsVkynjw4mY

• Anonyymi

Koska rokotukset on lopetettu haittojen ilmaantuessa. Ei koskaan.

• Anonyymi

Noroslampi menee ottamaan rokotteen uskonlahkohaareminsa kanssa,sillä tämä on hoidettu,ottakaa isommat annokset,niin tehoaa.Minä en ota,vaikka nämä.nettihulikaanit kuinka saarnaa,olen saanut niin varmalta taholta vahvistuksen siihen,etten ota,koska olen allerginen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska rokotukset on lopetettu haittojen ilmaantuessa. Ei koskaan.

Väärin. Rokotekamppanioita on keskeytetty, mutta ei enää aikoihin. Nykyään rokotteet testataan ennakkoon niin tarkastiu, ettei keskeytyksille enää ole ollut tarvetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noroslampi menee ottamaan rokotteen uskonlahkohaareminsa kanssa,sillä tämä on hoidettu,ottakaa isommat annokset,niin tehoaa.Minä en ota,vaikka nämä.nettihulikaanit kuinka saarnaa,olen saanut niin varmalta taholta vahvistuksen siihen,etten ota,koska olen allerginen.

Minäkin olen allerginen monellekin tekijälle, mutta otan rokotteen. Pelkkä allergia ei ole este, jos se ei ole niin paha, että sekin aiheuttaa anafylaktinen shokin.

Onko oikean tiedon välittäminen rokotteista mielestäsi nettihuliganismia ja saarnaamista? Jos on, niin sielunmaisemasi on pahasti vääristynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen allerginen monellekin tekijälle, mutta otan rokotteen. Pelkkä allergia ei ole este, jos se ei ole niin paha, että sekin aiheuttaa anafylaktinen shokin.

Onko oikean tiedon välittäminen rokotteista mielestäsi nettihuliganismia ja saarnaamista? Jos on, niin sielunmaisemasi on pahasti vääristynyt.

Sinä olet täysin sielunmaailmaltasi sairas,mene ja ota rokote,mitä siinä uliset.Minä olen niin onnellinen siitä vapaudesta,etten mene huru-ukkojen pillin mukaan.Minua on ohjeistanut korkeammin koulutettu kuin sinä,olla ottamatta rokotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin. Rokotekamppanioita on keskeytetty, mutta ei enää aikoihin. Nykyään rokotteet testataan ennakkoon niin tarkastiu, ettei keskeytyksille enää ole ollut tarvetta.

Esim. Pfizerin koronarokotetta testattiin yli 40 000 vapaaehtoisella. Sivuvaikutukset näkyvät jo tuollaisessa populaatiossa. Tavallisia lieviä sivuvaikutuksia. Kun rokotukset pääsivät vauhtiin, niin anafylaktisia reaktioita on ilmennyt vain 11: lla 1 miljoonasta rokotetusta. (Lähde: CDC, eli USA lääketurvallisuusvirasto)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten sairaudet eivät ota vähentyäkseen, jos kerran rokotteet ovat niin mainioita? Pikemminkin päinvastoin on käynyt. Enemmän autoimmuunisairauksia, neurologisia häiriöitä ja etenkin pään alueen oireyhtymiä, mielenterveydellisiä ongelmia. Pitäisikö jo rokotteidenkin yhteyttä moisiin alkaa miettimään. Vai vahingoittaako tuo tiedettä ja sen asiantuntijoita niin pahoin, ettei yhteyttä rokotteisiin voida sallia.

Miksi koronan eri variantit ilmaantuvat kiihtyvää tahtia rokotteiden lisäämisen myötä? Tosiaankin miksi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Näin on. Nyt on Sannallakin kuitenkin mieli muuttunut, kun isommat pojat kertovat, miten tulee toimia. Valtaosa päättäjistämme ovat globalistieliitin sätkynukkeja.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomeen julistettu poikkeustila

Ulkonaliikkumiskielto pikapuoliin.
      Maailman menoa
      270
      6026
    2. Hallitus sekaisin kuin seinäkello, olis kuitenkin pitänyt ottaa se Nyrkki

Yle: Toisen asteen rajoitukset saavat hallituksen rivit rakoilemaan. "Nuorisojärjestöt vaativat koronanyrkkiä: Onko tilanne kenenkään hallussa?" Ris
      Maailman menoa
      169
      4044
    3. Helsingin Itäkeskuksessa maskipakko, valvotaanko sitä?

Itiksessä on nyt maskipakko mutta valvotaanko sitä mitenkään? https://www.itis.fi/fi/ajankohtaista/kauppakeskuksessa-maskipakko
      Maailman menoa
      211
      3843