Aihe

aivan ihana Jaana

Anonyymi

missä olet, vieläkö olet sporttibaarissa töissä? Suutelisin sua kämmenselkään jos sen minulle soisit, aikaisemminhan en uskaltanut sua koskeakkaan.

mustalais-pena

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi, kaihoten odotan vilkkusilmiesi näkemistä, herrasmies on herrasmies vaikka voissa paistais.

• Anonyymi

Ihana Pena. On ollu ihan uskomaton ikävä! En mä enää ole siellä töissä. Oli liian raskasta seurata kun et uskaltanut kosketella mua niin kun normaalit asiakkaat

• Anonyymi

Upea Jaana, varmaan olet kaalein sukua, ja ne siniset silmät...

mustalais-pena

• Anonyymi

Ok no anna tarkemmin ohje minne menen nii mä hurmaan vaikka mwmmas jos sen avulla voidaan päästä suunnitelmissa eteenpäin. Lasten takia kukapa ei tekisi mitä tahansa kunhan lapsilla on kaikki hyvin nii mikä paikka mihin menen töihi mutta sänkyyn en mene mutta muuten voin olla mieliksi muilla tavoin mutta en mene sänkyyn kenenkään niitten kanssa enkä varsinkaan Jaanan kanssa voi olla

• Anonyymi

on minulla nyt nainen tumma ja tullinen mutta kun olisi aivan ihana Jaana...

mustalais-pena

• Anonyymi

penalla olis vähä velkoi rästis tervehtien Haggis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      10028
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      4217