Mikä on huonoin/ikävin muistosi kaivatustasi

Anonyymi

kysytään näinpäin...

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kyselet ?

      • Anonyymi

        Se varmaan ajatteli piristää


    • Anonyymi

      Kaikki 😭

    • Anonyymi

      Se kun hän lupaili tekevänsä eteeni mitä vain, mutta kun olisin totuuden tarvinnut etten aborttiin pähkäilyissäni päätyis, hän rikkoi lupaukset.

      Jätti mut ja lapsensa. Valitsi itsekkäästi itsensä

      • Anonyymi

        Tuhannen juonen mestari tulee vielä vaikka
        kuinka useasti kylään,joten hylkää hänet ,niin
        estät hänen visiittinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhannen juonen mestari tulee vielä vaikka
        kuinka useasti kylään,joten hylkää hänet ,niin
        estät hänen visiittinsä.

        Hienosti sanottu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti sanottu!

        Onko se niin että kun yks elää fantasia suhdetta kuten
        Mia ei mia, niin koko suomi pysähtyy eikä kukaan ole suhteessa kenenkään kanssa kuin juonessa joka keksitty tarina timpalta?

        Mites käy syntyvyyden mia-ei-mia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti sanottu!

        Kuoleeko suomalaiset sukupuuttoon kun koko suomi elää suhteet netissä tai kaikki suhteet mitä
        Suomessa on ovat timpan keksittyjä juonikuvioita?

        Sofia Belorf ja stefukin on mielikuvitusta ja timpan tarina.


        Vauvan saanu Tukiainen on timpan mielikuvitus juonikuvio kun eihän muilla oo suhteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se niin että kun yks elää fantasia suhdetta kuten
        Mia ei mia, niin koko suomi pysähtyy eikä kukaan ole suhteessa kenenkään kanssa kuin juonessa joka keksitty tarina timpalta?

        Mites käy syntyvyyden mia-ei-mia?

        Kyllä kaikki tietää onneton huuru-ukko, että sinä näitä satuja olet jo ennen pikkupäällikön virkaasi (rip) kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kaikki tietää onneton huuru-ukko, että sinä näitä satuja olet jo ennen pikkupäällikön virkaasi (rip) kirjoittanut.

        Niinkö. Eli Niinistön Ja Haukion suhde on satua koska... sinun elämä on mielikuvitusta?

        Eli kukaan ei kykene parisuhteisiin koska sinä et kykene?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö. Eli Niinistön Ja Haukion suhde on satua koska... sinun elämä on mielikuvitusta?

        Eli kukaan ei kykene parisuhteisiin koska sinä et kykene?

        Ei tuosta puheenparresta kyllä väitöskirjaa saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuosta puheenparresta kyllä väitöskirjaa saa.

        Eli kaikki suhteet on keksittyjä
        Koska mia-ei-mialla
        Ei ole suhdetta kuin netissä?


        Niinkö pikku miiuli?


    • Anonyymi

      En mä jaksa vastailla enää kyselyihin.

    • Anonyymi

      Onko pakko vastata järjellä?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Kysytäänpä näinpäin.. Ketä.. Sää... Oot...Hxxxxxxxx!😂😂Miten se jatkui

    • Anonyymi

      Valehtelu päin näköä luullen etten tajua homman nimeä.

    • Anonyymi

      Kirkossa oli ainakin surullista kun istui takana.Sitten toinen oli Nummirokki juttu.

    • Anonyymi

      En muistele mitä menneisyydessä on tapahtunut. Elän tässä hetkessä.

    • Anonyymi

      Haukkui miestä joka kysyi häntä ulos, oli kuulema aivan eri tasoinen kuin hän. Ilmeisesti sitten olin parempi tasoinen kuin tuo mies, sillä tämä nainen jatkoi minun tuijottelua.

      • Anonyymi

        Et kai oikeasti kaipaan naista, joka toimi noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai oikeasti kaipaan naista, joka toimi noin?

        Jäi kiinnostamaan olinko sitten lähempänä hänen tasoaan, ihan mukavan näköinen nainen kun oli ja tuijotteli minua, aika intensiivisestikkin välistä.

        Aloitetta en alkanut kyllä tekemään johtuen tuosta mitä möläytti, mutta muutaman kerran tuli juteltua.


      • Anonyymi

        Mies oli sanonut joskus yhteisen tutun kautte että ei kiinnosta. Kerralla tuli kauan sitten selväksi naiselle. Ei kai pakkien saannin jälkeen uskalla tai viitsi mennä enää juttusille. Kolahti itsetuntoon iäisyys sitten. Kuurupiilosilla tavattaessa pitää pysytellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies oli sanonut joskus yhteisen tutun kautte että ei kiinnosta. Kerralla tuli kauan sitten selväksi naiselle. Ei kai pakkien saannin jälkeen uskalla tai viitsi mennä enää juttusille. Kolahti itsetuntoon iäisyys sitten. Kuurupiilosilla tavattaessa pitää pysytellä.

        Niin että mitä ? Miksi tulet omimaan toisten kirjoituksia trolli pienoinen ? Näin kun mies jolle nainen antoi pakit, mies kysyi häntä kahville ja nainen tokaisi vain että en mie. Kohta tuijotteli minua ja myöhemmin naisten porukassa sitten sanoi, että ei se mies häntä kiinnostanut ja toinen tokaisi että "joo eihän se samaa tasoa ole" johon tämä nainen yhtyi ja tuijotti minua.


    • Anonyymi

      Nauroi ja pilkkasi minua vaikka näki että minuun sattuu ja itken. Siksi en kaipaa.

    • Anonyymi

      Paljastu et se oli osa isompaa kuviota, jonka tarkoitus on vielä hämärän peitossa. Kaiken tarkoitus tulee selviämään kunhan asiaan osallistuneista synnintuntoisimmat ryhtyvät laulamaan.

    • Anonyymi

      Oon jäänyt jumiin niihin hyviin muistoihin. Niitä kertyi parin vuoden ajalta niin monia. Huonoa lähinnä on se että kaikki päättyi hänen tahdostaan vailla selitystä.

      Olisin tarvinnut keskustelua ja halunnut kuulla jonkun syyn ja selityksen, miks hän halusi lopettaa meidän yhteisen matkan.

      Mitä tein väärin?

      Kaikki jäi niin kesken.

    • Anonyymi

      Palsta lähinnä. Koska hänen takiaan tänne eksyin. Livessä ei pahaa muistoa ole hänestä.

      • Anonyymi

        Anteeksi.


      • Anonyymi

        Harmillisen totta! Mutta ehkä hän saa anteeksi, Ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmillisen totta! Mutta ehkä hän saa anteeksi, Ehkä.

        Miksi ehkä? Mikset vain anna anteeksi? Vai pelkäätkö että hän on jonkun toisen kanssa?


    • Anonyymi

      Vainoaa edelleen, mahtava/ vaikutusvaltainen kun on
      ... ja vaikeuttaa elämääni usean henkilön voimin. Pieniä paskamaisia tekoja. En voi muuta kuin ajatella, että kyseiset tahot ovat kiristyksen alaisia tai muutoin kiitollisuudenvelassa, jotta tahtoisivat tuntemattomalle ihmiselle aiheuttaa pahaamieltä ja harmia.

      • Anonyymi

        Kiristyksenalaisia ja kiitollisuuden veloissa, millainen mikrofuhrer kelaa mitään asioita tuollaisten metodien kautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiristyksenalaisia ja kiitollisuuden veloissa, millainen mikrofuhrer kelaa mitään asioita tuollaisten metodien kautta?

        Vrt täydellinen käänteisyys sekä perusteeton kitinä...


    • Anonyymi

      Pahan sanomiset.

    • Anonyymi

      Varmaan sellainen tyhmänä pitäminen jäänyt eniten mieleen, valehtelu ja pelleily..

    • Anonyymi

      Ilkeys, syyllistäminen syyttä.

    • Anonyymi

      Kilahduspiste jäi muistiin, se ikävää oli mutta selvittiin siitä.

      • Anonyymi

        Kun hän oli aineissa töissä


    • Ehdottomasti se, kun hän ei kuuntelut minua, vaan uskoi jotain toista, kuka mustamaalasi minut!

      Sanoin kyllä hänelle, kolikolla on kaksi puolta ..

      Silloin tiesin, ettei meistä tule mitään rakastavaisia, korkeintaan ystäviä ..
      Se oli tosi harmillista, kun luottamista ei ole, vaikka meillä oli sopimus, meidän kahden piti olla niin maan pirun rehellisiä toinen toista kohden, ettei mitään pientä valheita tule ja jos huomaa siinä vaiheissa, ettei ole luottamusta, niin silloin ei ole mitään jäljellä.

      Mikalle terveisiä ..

      • Anonyymi

        Keksitty tarina.

        Ei teillä ollut edes suhdetta, koska oket kirjoittanut täällä monia vuosia jo kaivaten mikaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitty tarina.

        Ei teillä ollut edes suhdetta, koska oket kirjoittanut täällä monia vuosia jo kaivaten mikaas

        Se ei ole kukaan nainen, joten voit jättää posken soittosi siihen, ei sua miespuolisille provoilijoille saa nillittämään millään..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keksitty tarina.

        Ei teillä ollut edes suhdetta, koska oket kirjoittanut täällä monia vuosia jo kaivaten mikaas

        En ole sanonut, että meillä olisi ollut suhdetta, ja ei mikään ole tässä keksitty!

        Mutta jatka vaan oma lorua, miten haluat, hyvät päivän jatkot ..


      • Anonyymi
        Sivusta_Vain kirjoitti:

        En ole sanonut, että meillä olisi ollut suhdetta, ja ei mikään ole tässä keksitty!

        Mutta jatka vaan oma lorua, miten haluat, hyvät päivän jatkot ..

        Oletko satusetä neitsyt? Onko sua kukaan koskaan pannu? 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Sivusta_Vain kirjoitti:

        En ole sanonut, että meillä olisi ollut suhdetta, ja ei mikään ole tässä keksitty!

        Mutta jatka vaan oma lorua, miten haluat, hyvät päivän jatkot ..

        Olet tuollaisia ed älystä vapaita kommentoijia varten kyhätty provohahmo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko satusetä neitsyt? Onko sua kukaan koskaan pannu? 🤣🤣🤣🤣

        Katkeruuden perusteella luulisi, että ei ole kukaan.


    • Anonyymi

      Alaspainaminen, vähättely, halveksunta. Hällä oli aina hyvempää.

    • Anonyymi

      Suhteet muihin naisiin,vaikka koko ajan anto ymmärtää olevansa kiinnostunu.
      Eräs ala-arvoinen kommentti, minkä heitti ilmeisesti olettaen, etten kuule. Naiselle ei paljon pahemmin voi sanoa.

      Pahinta tässä varmaan on se, että on ihan täys vastakohta sille, mihinkä häneen aikanaan ihastuin. En siis halua hänen kanssaan enää yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Saatanan pettäjä olin, mulla muuta, päivänjatkoa petetylle. 🙏

    • Anonyymi

      Ylemmyydentuntoisuus minua kohtaan mistä seurasi vähättelyä ja tyhmänäpitämistä

    • Anonyymi

      Kun hän sanoi että teen hänen elämästään hankalan tai vaikean. Eri sanoin kylläkin.

    • Anonyymi

      Pahinta oli se miten hylkäsi, jätti yksin sille tielle, ja yksin tunteideni ja rakkauteen. Se on ehdottomasti pahinta, mitä toiselle voi tehdä.

      Toki saa valita ja jatkaa elämäänsä, mutta tapa jolla sen teki ja jätti toisen sanaakaan sanomatta yksin sille tielle on pahinta.

      Ja saattaa olla, että on tekemässä sen taas. Silloin on kyllä jo kyse pahuudesta.

    • Anonyymi

      Vietettiin ihana yö yhdessä. Seuraavana päivänä kävin etsimässä häntä, ja kuulin että oli lähtenyt reissuun tyttökaverinsa kanssa. En tiennyt että hän seurusteli. Tuntui kyllä vähän pahalta.

    • Anonyymi

      Jäähyväiset lentokentällä✈😢

    • Anonyymi

      Ei ole oikeastaan huonoja muistoja. Jos joku olisi pakko valita niin se, kun hän lähtee pois luotani.

    • Anonyymi

      Tietysti se että hän ensin lumosi ja sitten katosi. Ei reilua yhtään.

      • Anonyymi

        Teidän tunteen. Itse jouduin lähtemään, mutta kai hän tiesi tunteistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän tunteen. Itse jouduin lähtemään, mutta kai hän tiesi tunteistasi?

        Ei tiennyt. Olisi pitänyt sanoa jotain mutta mykkänä pysyin.


    • Anonyymi

      En halua leimata ikävillä muistoilla.
      Surullisinta oli se ettemme puhuneet kunnolla tunteistamme toisiamme kohtaan.

      • Anonyymi

        Niin. Se taitaa aina olla surullisinta.


    • Anonyymi

      No se kun se keljuili mun ulkonäöstä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe