Kunnon ylläpito

Anonyymi

Näin pandemia-aikaan hoidatteko kuntoa paremmin vai huonommin kuin aikaisemmin? Onko liikuntapaikkojen sulkeminen vaikuttanut vai oletteko entistä enemmän urheilleet, kun ei ole muutakaan tekemistä?

Onko jotain liikuntarutiineja tai liikkeitä, mitä teet päivittäin?

Itse olen pitänyt kunnostani huolta entiseen tapaan. Käyn juoksulenkillä päivittäin ja hiihtämässä kävin, kun oli lunta. Ajattelen, että jos korona iskee, en ole ainakaan valmiiksi rapakunnossa.

Entä syömiset ja juomiset? Meneekö alkoholia entiseen tapaan, vähemmän tai enemmän? Entä ruokaa ja herkkuja? Itsellä normitapaan, ei muutosta.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti salit eivät ole suljettua kun ei voi muualla urheilla ja haluan urheilu ja liikunta joka päivä jotta mun vaimo saa olla joskus ylpeä mun motivaatio liikuntaa ja muihinkin asioihin aion tehdä parannuksia mutta en voi koskaan luvata että pääsen eroon mustasukkainen tunteesta kun mä olen todella mustasukkainen mun vaimosta ja valmis jopa tappaa siinä vaiheessa kun joku on edes ajatellut nussia mun vaimoni kanssa.

      • Anonyymi

        Salien pitäisi nyt todellakin olla nyt suljettuina!!
        Vain vastuuttomat käy nyt saleilla...


      • Anonyymi

        Mene ulkokuntopuistoon tai heilu omalla pihallas


    • Anonyymi

      Huonommin olen hoitanut kuntoa kohta vuoden verran, mutta silti vaikutan olevan tälläkin hetkellä aikaa hyvässä kunnossa. 😊

    • Anonyymi

      Ei ole vaikuttanut omaehtoiseen ulkona tapahtuvaan liikuntaan. Korona jonkin verran harventanut kauppareissuja ja siksi muutamakin karkkiannos jäänyt mässyttämättä. Palsta kuitenkin vaatinut veronsa erinäisten kahvikupposten muodossa, joiden seurana tullut aina syötyäkin jotain. Hyvin pienet kalorilisäykset vaikuttavat.

    • Anonyymi

      Yhtä paljon, eri tavalla. Eli kun ryhmäliikuntaa ei ole päivittäin, heilun kotona. Ulkona kävelen pitkiä lenkkiä, usein kaksikin kertaa päivässä.

      Normisyömiset. Alkoholia on mennyt korona-aikaan entistä vähääkin vähemmän. Monta tipatonta kuukautta ollut. Viime viikonloppuna retkahdin juomaan kaksi annosta punaviiniä.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Pikkuvarpaalla kinkaten aina 50km päivittäin on normi treeni, jos ei pysty kävelemään, tai vaihtoehtoisesti voi kävellä toisen käden pikkusormella 200km päivittäin jotta kunto pysyy yllä.

      • Anonyymi

        Onko huomenna mahdollista saada lenkille mennä


    • Anonyymi

      Naisilla taitaa olla mielessä sais kunnon kikkelii ja kunnolla arabi ja jännämies tinderiläisiltä

    • Anonyymi

      Pieni treenitauko ei haittaa. Toivon, että salit aukeaa nopeasti, en itse nyt enään kannata mitään karanteeneja, korona on tullut jäädäkseen, pysykööt kotona huonokuntoiset kunnes ovat saaneet rokotteensa..

      Tsemppaan syömällä vähemmän.

      Ihan ok fiilis😊

    • Anonyymi

      Uusavutonta porukkaa totisesti!
      Treenata ei voi ilman saleja ja pelejä ja vehkeitä!
      En ole eläissäni salilla käynyt, mutta monipuolista treeniä ikäni harrastanut koska nautin liikunnasta.
      Käyn ratsastamassa, uimassa, harrastan maastojuoksua, meillä on puilla lämpiävä takka ja sahaan puita. Käyn pitkillä lenkeillä koiran kanssa, teen ylipäätään monen laista ruumillista harjoitusta ja muutama vuosi sitten kun pääsin erääseen oppilaitokseen missä ensi alkuun oli kuntotesti sain korkeimmat pisteet.
      Olen hoikka ja tunnen itseni todella hyväkuntoiseksi. Kropassani kaikki lihasryhmät saavat treeniä pysyäkseen hyvässä kunnossa. Se on mielestäni pääasia ja tavoite vaikka liikuntaaa harrastankin omaksi ilokseni ja nautin siitä.
      En ymmärrä miesten pakkomiellettä että lihaksia pitää kasvattaa yli tarpeen. Lisääkö se jotenkin "miehisyyttä"? Itsetunto nousee? Mielestäni älytttömät lihaskimput ovat suoraan sanoen vastenmielisiä, luonnottomia.

      • Anonyymi

        No sä varmaan sitten asutkin maalla😊👍

        Tiesithän, että puulla lämmitys on luonnon kannalta vastuuton valinta?

        Niille puille olisi parempaakin käyttöä, kun palaa sun takassa ja saastuttaa ilmastoa vaan siksi, että saat lämmitellä pullaposkiasi.


    • Ihan arkiaskareissakin saa liikuntaa, mutta vielä täällä saa käydä pelailemassa säbää oman joukkueen kesken ja koituissa ryhmissä. Niin pitkään käyn 2-3 kertaa viikkoon sen 1,5 tuntia lätkimässä.

      Lisäksi tälleen keväällä voi aina jossain käydä tekemässä polttopuita. Se on parasta hyötyliikuntaa. Käsivarret ja lavat saa kivasti kirveen heilutuksesta pontta ja kun kyykistyy usein nostamaan pölkyn maasta, saa jalatkin syväliikettä.
      Sahaaminen ja varsinkin kaataminen on teknistä palapeliä, jossa jokainen liike on harkittua.

      Ihanaa hommaa. 😀

    • Anonyymi

      Salilla käyn koska siellä käy kauniita naisia.

      • Anonyymi

        Joo no nyt et sitte mene minnekään kun tollanen ajatus on että muut mielessä ja kyllä, olen erittäin mustasukkainen taas kerran 😡😡😡😡😡


    • On se vaikuttanut. Kun kuntosali on jäänyt lähes pois ja pallopelit vähentyneet, niin ulkoliikunnassa on tullut ihan ennätyskilometri/tuntimääriä. Ei ole mitään rutiineja, vaan hyvin paljon säiden ehdoilla tai ehkä paremminkin kannustamana. Tietty sää kutsuu vesille, lumille tai maantielle.

    • Anonyymi

      Kokeilepa lumitöitä.

    • Anonyymi

      Kotona kuntopyörällä olen polkenut aika paljon noin 15 tuntia kuukauden aikana. Sitten kalaan siika ongelle poljen 10 km yhteen suuntaan niin kyllä siinä kuntoiltua tulee.

    • Anonyymi

      Njaa, enemmän tässä näköjään harrastelee jos vertaa aikaa ennen Koronaa. Tosin nyt tuli pieni tauko kun onnistuin murtamaan pari kylkiluuta, kyllä se tästä.
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2654
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    Aihe