Uskotko enkeleihin?

Anonyymi

Oletko nähnyt tai muuten havainnut?

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkelit liikkuvat maan ja taivaan välissä toimittaen Herran töitä.

    • Anonyymi

      Voisin sanoa yhden ihmisen olevan.. on tosi sielukas ja aistiva jännän energian omaava yksilö

      • Anonyymi

        Onko tämä ihminen mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä ihminen mies vai nainen?

        Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen

        Laita etunimen kolmas kirjain ja sukunimen neljäs kirjain kehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita etunimen kolmas kirjain ja sukunimen neljäs kirjain kehiin.

        Kengän numero ja hammaspaikkojen määrä..


    • Anonyymi

      Miten enkelit liittyvät ikävä-palstalle?

      Eikös ne kuuluis Uskonto- ja uskouspalstalle? Tai jonnekkin sinne vastaavaan?

    • Anonyymi

      Joskus olen kuullut sieluni korvilla suojelusenkelin äänen. Hän on varoittanut minua jostain, mistä en itse tiennyt. Aina en ole mennyt sen mukaan mitä on sanottu, ja silloin on tapahtunut jotakin ikävää.

    • Anonyymi

      Mustan lesken vain nähnyt.

      • Anonyymi

        Aiemmin oli vaalea enkeli
        Muutostekijä astui kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin oli vaalea enkeli
        Muutostekijä astui kuvaan.

        Miksi näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi näin?

        Naisella on oltava vapaus kokea uutta, tehdä omat valintansa, olivat ne mitä tahansa. Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisella on oltava vapaus kokea uutta, tehdä omat valintansa, olivat ne mitä tahansa. Elämä on.

        Arvostaa hänen valintojaan. Ei puuttua itsekkäästi vaikka tekisi häijyä. Mies kestää.


      • Anonyymi

        Mutta se onkin hämähäkki väärinpäin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Enkelit on luotu tarkoitusta varten, kuten ihmiset ja koko maailma, mutta tarkoitus itse on Jeesus, kaiken Luoja. Toisissa hän osoittaa kirkkautensa, kun hän tuomitsee heidät ja toisissa armahtamalla heidät ja tekemällä heistä itsensä kaltaisia.

      • Anonyymi

        Totta. Jeesukseen kannattaa uskoa, enkeleihin uskomalla ei pelastu.


    • Anonyymi

      Kyllä uskon👍

    • Kyllä uskon .. hän oli minulle se pelastava enkeli 😘

      Öitä Mika

    • Anonyymi

      Kyllä ja olen nähnyt.

    • Anonyymi

      No, joskus tuntuu että universumi tietää paremmin ja lähettää enkelin matkaa turvaamaan.
      Scorpions will you send me an angel
      https://youtu.be/1UUYjd2rjsE

    • Anonyymi

      Mä sain apua aivan yllättävältä taholta, otti itse muhun yhteyttä, ihan kuin joku olisi nähnyt tuolla jossain ett aloin olemaan lopussa. Sattui myös toinen hyvä ihminen kohdille, auttoi läheiseni hoitoon liittyvissä asioissa. Olin melkosen väsynyt ennen noita sattumuksia, loppuunpalanut.
      Joskus joku sisäinen ääni tai hälytyskello varoittanut ettei joku asia pääty hyvin, ohitin sen kuvitteluna, jonkin ajan päästä sain ett olis pitänyt kuunnella sitä varoitusta.
      Olin nuorempana viettämässä iltaa kavereitten kans, kierrettiin baareja porukalla ja oltiin odottamassa ett suojatien valot vaihtuu vihreiksi, kaverini oli lähdössä ylittämään suojatietä jutellen toisella puolellaan olevalle kaverillemmne, mä satuin jostain syystä vilkaisemaan vasemmalle päin ja hoksasin ett auto tulee punaisten valojen palaessa vauhdilla just kun mun kaveri oli astumassa suojatielle, tartuin häneen ja nykäisin hänet takaisin. Hän olis jäänyt auton alle, jos en olis sattumalta katsonut vasemmalle.

      • Anonyymi

        Minulla on vähän samankaltainen tarina, jonka kertoi työtoverini. Hän oli ylittämässä ratikkakiskoja, mutta tunsi, että joku kiskaisi hänet takaisin korokkeelle. Samassa meni raitiovaunu hänen ohitseen. Mutta kun hän kääntyi katsomaan kuka hänet pelasti, takana ei ollut ketään.
        En olisi uskomut tätä, elllen olisi tuntenut häntä niin hyvin ja tiennyt hänen olevan tosi rehellinen ihminen.


    • Anonyymi

      Jotkut ihmiset on enkeleitä, jotkut niin hyviä, että ovat liian hyviä tähän maailmaan.

    • Anonyymi

      Mul on ollut nyt pari vuotta enkeli luonani, lapsihahmo.
      Kunhan viihdytetään toisiamme ja hänen kauttaan pystyy ennustamaankin.

    • Anonyymi

      Jostain vain huokuu hyvätahto enemmän. Musta se ois hienoa jos taivasten valtakunta ois olemassa, sen enempää uskomasta tai kieltämästä

    • Anonyymi

      Uskon ettei nykytieto selitä kuin murto-osan aivojemme toiminnasta ja kaikelle mielestämme yliluonnolliselle ja oudolle löytyy selitys. Itselläni lapsesta saakka tullut sellaisia välähdyksenomaisia asioiden tajuamisia. Harvakseltaan, mutta säännöllisesti. Sanotaan vaikka, että olen nähnyt tulevan tapahtuman ennakkoon. Uskoisin silti, että kyseessä pelkästään alitajuinen ajattelu ja asioiden looginen yhdistely, vaikkei edes tajua niitä miettineensä. Matematiikkaa ja todennäköisyyslaskentaa. En mitään enkeliselityksiä antaisi asioille, joita ei vaan pää ymmärrä

      • Anonyymi

        Taivasten valtakunta on

        Se se meitä yhdistää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivasten valtakunta on

        Se se meitä yhdistää

        Olen lukenut Raamatun, käynyt myös pyhäkoulua, mutta en silti ymmärrä Taivasten valtakunnan määrittelyitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut Raamatun, käynyt myös pyhäkoulua, mutta en silti ymmärrä Taivasten valtakunnan määrittelyitä

        Ei kukaan ymmärrä. Taivas on jotain energiaa missä ei ole aikaa. Ei sitä voi ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lukenut Raamatun, käynyt myös pyhäkoulua, mutta en silti ymmärrä Taivasten valtakunnan määrittelyitä

        Yks määrittely on sellainen että missä ikinä kaksi tai kolme kokoontuu Jeesuksen nimessä on taivasten valtakunta läsnä. Itse ajattelen sen ihmisten keskinäiseksi puhtaaksi rakkaudeksi, hyväksynnäksi ja suvaitsevaisuudeksi. Että se olisi mahdollista myös täällä maan päällä jos niin haluaisimme.


      • Anonyymi

        Uskon että näissä kokemuksissa voi myös vilahtaa rinnakkaisulottuvuudet, joita nyt tieteen saralla tutkitaan.


    • Anonyymi

      Ensin auttoi "mikael" ystävineen "rafaelia" ja vuosien vuosien päästä osat vaihtuivat kuin itsestään.Hukkuminen toisin sanoen ei olisi ollut mukavata kenellekään.Levon pelasti "mikaeli" jo pentuna tajuttuaan männyn olevan kovin kiinni peruskalliossa... ;)

    • Anonyymi

      Jos uskoo horoskooppeihin, niin uskoo enkeleihinkin. Korvienväli sen kertoo.

      • Anonyymi

        En usko horoskooppeihin, mutta enkeleihin uskon kyllä.


    • Anonyymi

      Kuka tänne harmaaseen, yksitoikkoiseen maailmaan jäisi olemaan, jos tietäisi että jossakin on parempi maailma, jonne voisi lähteä!

      Tarkoitan, että tämä maailma on tätä kehoa ja elämän aikaa varten eikä meidän tarvitse muuta kunnolla ja tieteellisesti aistia, muuten psyyke sekoaa.

      Joillakin on kyky aistia jotakin ns.tuonpuoleisesta, mutta ei liikaa, jotta kykenee pysymään tässä nykyisessä maailmassa eikä liikaa jää kiinni toiseen atmosfääriin.

      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Mutta meitä kiinnostaa kokea elämä kehon muodossa. Taivas on tylsä paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee. Mutta meitä kiinnostaa kokea elämä kehon muodossa. Taivas on tylsä paikka.

        Jotka ovat aistineet taivastunnetta rajakokemuksissa, ovat kyllä sitä mieltä, että tuntuma toisesta olotilasta on niin taivaallisen kaunis, että eivät olisi halunneet palata takaisin nykyiseen, mutta palattava on.

        Kokemus on ollut niin voimakas, että kuolemanpelko on hävinnyt kokemuksen myötä, koska tunne siitä, että siirtyminen rajan taakse on vain olotilan muutos ei poistuminen kokonaan kuvioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotka ovat aistineet taivastunnetta rajakokemuksissa, ovat kyllä sitä mieltä, että tuntuma toisesta olotilasta on niin taivaallisen kaunis, että eivät olisi halunneet palata takaisin nykyiseen, mutta palattava on.

        Kokemus on ollut niin voimakas, että kuolemanpelko on hävinnyt kokemuksen myötä, koska tunne siitä, että siirtyminen rajan taakse on vain olotilan muutos ei poistuminen kokonaan kuvioista.

        Tätä tukis myös "visit dreams", unet joissa kuolleet läheiset vierailevat. Lähes poikkeuksetta läheiset näissä unissa ovat kukkeimmillaan, hyvin mielin ja viestittävät kaiken olevan hyvin. Unen jälkeen on rauhallinen ja rakastettu olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä tukis myös "visit dreams", unet joissa kuolleet läheiset vierailevat. Lähes poikkeuksetta läheiset näissä unissa ovat kukkeimmillaan, hyvin mielin ja viestittävät kaiken olevan hyvin. Unen jälkeen on rauhallinen ja rakastettu olo.

        Mulla lähti yks työkaveri oman käden kautta. Jonkun aikaa hänen poismenonsa jälkeen näin hänestä unta, näytti siinä olevan hyvinvoivan oloinen. Mun äiti aikoinaan kertoi mulle nähneensä äidistään unta, oli tullut käymään ja hänellä oli ollut kauha kädessään, joka oli murentunut palasiksi. Seuraavana päivänä oli tullut tieto mun mummon, äitini äidin poismenosta.


    • Anonyymi

      Enkelit ovat totta. Hauskaa heissä on, että he kunnioittavat ihmisiä, vaikka ovat paljon voimakkaampia. Siis hyvät Jumalan enkelit.

    • Anonyymi

      Uskon. Hän on yksi todiste maanpäällisistä enkeleistä 💖

    • Anonyymi

      Uskon. Olen nähnytkin.

    • Anonyymi

      Metsänpeikko olisi ikävämpi, jes jes jes olisi se.

      • Anonyymi

        Eikö ne metsänpeikot viihdy hyvin yksin omissa oloissaan.


    • Anonyymi

      Jos uskot, niin älä sitä ainakaan kuuluta ympäriinsä. On parempi, ettei asiasta hiisku sanaakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe