Minä olen niin

Anonyymi

Sinut itseni kanssa oleva ihminen, että minua ei enää pätkääkään kiinnosta teidän touhunne, valheenne ja ylipäätään mikään teissä ☺. Jatkakaa vaan elämäänne, niin minäkin , mutta ilman hyväksikäyttöä ☺. Ja lähestulkoon aina ollut itseni kanssa sinut ja tulen olemaan ☺. Tietty sitäkin saa kadehtia ☺. PUSUI, minä pärjään aina, toivottavasti tekin oman omantuntonne kanssa ❤❤❤❤❤❤

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rehellinen omatunto on muuten maailman paras tyyny, aivan taivaallista nukkua ☺ ja muutenkin elää elämäänsä ihan rauhassa, ei tarvitse panikoida ☺

• Anonyymi

Ihanaa joku tai jotkut taas vihaa tota ämmää ....ihan vapaasti 😁😁😁😁😁😁😁😁😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa joku tai jotkut taas vihaa tota ämmää ....ihan vapaasti 😁😁😁😁😁😁😁😁😙

Minua todellakin saa vihata !!!!! Toivottavasti se auttaa teitä !!!!!!!! 🤔🤔🤔😙😙😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua todellakin saa vihata !!!!! Toivottavasti se auttaa teitä !!!!!!!! 🤔🤔🤔😙😙😙

Ehkä kaikkein" kivointa "tässä joidenkin prosessissa on ollut se, että minusta on tehty tyhmä☺☺.Vielä sen kestin, että minusta hullu tehtiin ! mutta vielä typeräksi kuvitellaan😁. Aineilla saa paljon kaikennäköistä aikaan..
        .vähän aika sitten minulta kysyttiin , että kadutko ? Niin mitä ??? Toivottavasti te joskus kadutte !!!!!! Sairaita olette !!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kaikkein" kivointa "tässä joidenkin prosessissa on ollut se, että minusta on tehty tyhmä☺☺.Vielä sen kestin, että minusta hullu tehtiin ! mutta vielä typeräksi kuvitellaan😁. Aineilla saa paljon kaikennäköistä aikaan..
        .vähän aika sitten minulta kysyttiin , että kadutko ? Niin mitä ??? Toivottavasti te joskus kadutte !!!!!! Sairaita olette !!!!!!!

Harmillista tosin, että eihän teiltä löydy tunteita katumukseen, eikä mihinkään muuhunkaan, minun tunteitani ette enää käytä !!!!!! Se on loppu nyt !!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmillista tosin, että eihän teiltä löydy tunteita katumukseen, eikä mihinkään muuhunkaan, minun tunteitani ette enää käytä !!!!!! Se on loppu nyt !!!!!!!!

Huhuh, olin vihainen koska en ymmärtänyt toimintaa.. Olisin halunnut avoimen suhteen. Tyhmää en ole kenestäkään tehnyt, itse varmastii itseni tilanteessa sellaiseksi koin. Enkä uskaltanut keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa joka teidän porukastanne on "terve" on se hullu 😁❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa joka teidän porukastanne on "terve" on se hullu 😁❤

Minulta ei piriä löydy, mut tosiaan niitä rauhottavia. Niitähän voi sitten täältä hakea kun oikeen tiukka paikka tulee, minähän autan aina ☺☺😙 !!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta ei piriä löydy, mut tosiaan niitä rauhottavia. Niitähän voi sitten täältä hakea kun oikeen tiukka paikka tulee, minähän autan aina ☺☺😙 !!!!!!

Harmi kun ei lääkärit ja psykiatrit ymmärrä asioista mitään!!!!!! Nehän pystyisi niitä rauhoittavia kirjottamaan, ei tarvitsisi hakea tälläiseltä hulluksi tehdyltä ☺☺☺☺☺☺, ehkä kandeis myöntää oma HULLUUTENSA, vois saada lääkityksen ☺😙pusui !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun ei lääkärit ja psykiatrit ymmärrä asioista mitään!!!!!! Nehän pystyisi niitä rauhoittavia kirjottamaan, ei tarvitsisi hakea tälläiseltä hulluksi tehdyltä ☺☺☺☺☺☺, ehkä kandeis myöntää oma HULLUUTENSA, vois saada lääkityksen ☺😙pusui !!!

Kummasti vois helpottaa elämääsi ☺❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhoittuakseni vedän vanhanaikaisesti henkeä, hitaammin uloshengityksellä. En tarvitse muita aineita, vaikka sanoinkin vielä Baby Janen lukevani..

• Anonyymi kirjoitti:

Rauhoittuakseni vedän vanhanaikaisesti henkeä, hitaammin uloshengityksellä. En tarvitse muita aineita, vaikka sanoinkin vielä Baby Janen lukevani..

Nenän 👃 kautta sissään ja suun 👄 kautta ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun hulluuteni on ollut se tyhmyys kun kielsin lesbouteni.. En osannut toimia toisin. Nyt osaan toimia kuten järkevää on ja hänellä on ollut hyviä keinoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummasti vois helpottaa elämääsi ☺❤

Mielenkiintoista muuten sellainenkin asia, että eräs henkilö pystyi ostamaan asunnon vanhemman kuoltua. Mutta tämän toisen henkilön rahat vaan hävisi...tarttui hyvä hoitaja asiohin ☺ , mutta sehän on ihanaa kun on myötätuntoinen hoitaja ja osaa hoitaa ihan kaikkien asiat !!! Kuulinkin juuri myötätunnostasi, jumalaut et olet UPEE !!! Minäkin olen saanut sen tuntea, ja ihan kirjaimellisesti nahoissani. Suuri kiitos 🙏 , yleensä en vihaa, mutta nyt !!!!! 😈😈😈😈😈😈😙😙😙😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen hyvin rauhallinen ☺. Ja pysynkin ☺. Jaahas, kiihtyykös tuosta kirjasta sitten , hm...😁minä kiihtyisin sinusta 😁❤😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoista muuten sellainenkin asia, että eräs henkilö pystyi ostamaan asunnon vanhemman kuoltua. Mutta tämän toisen henkilön rahat vaan hävisi...tarttui hyvä hoitaja asiohin ☺ , mutta sehän on ihanaa kun on myötätuntoinen hoitaja ja osaa hoitaa ihan kaikkien asiat !!! Kuulinkin juuri myötätunnostasi, jumalaut et olet UPEE !!! Minäkin olen saanut sen tuntea, ja ihan kirjaimellisesti nahoissani. Suuri kiitos 🙏 , yleensä en vihaa, mutta nyt !!!!! 😈😈😈😈😈😈😙😙😙😙

Mut ei siinä mitään poraa sinä, minä en enää näiden 12 vuoden jälkeen kykene , kiitos sinun ! Koita pärjätä !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On riskejä sateenkaarella. On totta, systeemi ei ole oikeudenmukainen monestikaan, eikä pelkällä hengellä elä. Olet siinä oikeassa, se ei elämää piristä, vaan saa aikaan paljon negaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut ei siinä mitään poraa sinä, minä en enää näiden 12 vuoden jälkeen kykene , kiitos sinun ! Koita pärjätä !!!

Ja minua ei hittoakaan kenenkään rahat kiinnosta !!! Myötätunto sinnepäin olisi kiinnostanut. Vitun kusipää !!!! 😈😈😈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kahdestatoista vuodesta puhut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On riskejä sateenkaarella. On totta, systeemi ei ole oikeudenmukainen monestikaan, eikä pelkällä hengellä elä. Olet siinä oikeassa, se ei elämää piristä, vaan saa aikaan paljon negaa..

Minulle ihan sama kuka elää sateenkaaressa, pilven reunalla tai pilvessä, tai missä lie ? Elän OMAA elämääni , rehellisenä itsenäni ❤ ja toivon itseni parhaaksi, että ymmärtäisin jo pysyä täältä pois ☺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kahdestatoista vuodesta puhut?

12 vuotta minun elämääni on puututtu aivan järkyttävällä tavalla, kun hyväksyin ja huomasin lesbouteni, se nyt ei sopinut läheisilleni 😙, pelkkää helvettiä ollut !!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 vuotta minun elämääni on puututtu aivan järkyttävällä tavalla, kun hyväksyin ja huomasin lesbouteni, se nyt ei sopinut läheisilleni 😙, pelkkää helvettiä ollut !!!!!!

No mitä he tekivät? Läheisesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä he tekivät? Läheisesi?

😁😁 liian pitkä juttu täällä kerrotavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁😁 liian pitkä juttu täällä kerrotavaksi.

Harmillisesti tuo pikku prinsessa postaus poistettiin 😕, siihen olisin kommentoinut , että sinä ja te ette pysty poistamaan rakkauttani HÄNEEN ❤, teihin olette kyllä pystyneet rakkauteni poistamaan , iso KIITOS !!!!!! pärjäilkää 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmillisesti tuo pikku prinsessa postaus poistettiin 😕, siihen olisin kommentoinut , että sinä ja te ette pysty poistamaan rakkauttani HÄNEEN ❤, teihin olette kyllä pystyneet rakkauteni poistamaan , iso KIITOS !!!!!! pärjäilkää 😙

Sitä saa mitä tilaa !!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhuh, olin vihainen koska en ymmärtänyt toimintaa.. Olisin halunnut avoimen suhteen. Tyhmää en ole kenestäkään tehnyt, itse varmastii itseni tilanteessa sellaiseksi koin. Enkä uskaltanut keskustella.

Jos muut hyväksyvät avoimen suhteen niin ei siinä mielestäni ole mitään kummallista. Ystävyydellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos muut hyväksyvät avoimen suhteen niin ei siinä mielestäni ole mitään kummallista. Ystävyydellä.

Tarkoitin ei-kaapissa suhdetta, ei salasuhdetta.. Avointa suhdetta en naisen kanssa halua, sillä rakastuin häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin ei-kaapissa suhdetta, ei salasuhdetta.. Avointa suhdetta en naisen kanssa halua, sillä rakastuin häneen.

Siis halusin oikean romanttisen parisuhteen. Erota heti miehestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis halusin oikean romanttisen parisuhteen. Erota heti miehestäni.

Sitten sinun täytyy selvittää asiat ja toimia niin kuin itsellesi parhaalta tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen hyvin rauhallinen ☺. Ja pysynkin ☺. Jaahas, kiihtyykös tuosta kirjasta sitten , hm...😁minä kiihtyisin sinusta 😁❤😘

Kyllä ne erään yhden naisen moovit ja katseet ja keho vaan mun mieleni täyttää, en muita kiihdyttäjiä tarvii 🔥😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne erään yhden naisen moovit ja katseet ja keho vaan mun mieleni täyttää, en muita kiihdyttäjiä tarvii 🔥😘

Nam !!!! kiitos samoin ! ❤ SINÄ vain, katseesi, vartalosi, silmiesi loiste ja ihana tempperamenttisi ☺, ensi katseesi ,uuh ❤. SINUA sinua RAKASTAN 😘, ehkä vielä joskus saamme olla kaksin ☺. Loppuisi toi älytön show !!! Vieläkin IHMETTELEN mitä helvettiä noi muut ihmiset ajaa takaa ??!! Ehkä se joskus selviää tai sit ei ??!!🤔🤔🤔NO, kaik tavallaa 🤔😯🤔🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nam !!!! kiitos samoin ! ❤ SINÄ vain, katseesi, vartalosi, silmiesi loiste ja ihana tempperamenttisi ☺, ensi katseesi ,uuh ❤. SINUA sinua RAKASTAN 😘, ehkä vielä joskus saamme olla kaksin ☺. Loppuisi toi älytön show !!! Vieläkin IHMETTELEN mitä helvettiä noi muut ihmiset ajaa takaa ??!! Ehkä se joskus selviää tai sit ei ??!!🤔🤔🤔NO, kaik tavallaa 🤔😯🤔🤔

Hyvin on valjastettu porukat toimimaan 😁. Ei siinä mitään onneksi olen minä, joka pystyn nauttimaan myös omasta seurastani ☺. Upeeeta toimintaa 😁😁😁. No toivottavasti olet nauttinut 12 vuotta 😙. Sinänsä harmillista, niille ihmiselle jotka olisivat aidosti välittäneet minusta ja minä heistä 😢❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin on valjastettu porukat toimimaan 😁. Ei siinä mitään onneksi olen minä, joka pystyn nauttimaan myös omasta seurastani ☺. Upeeeta toimintaa 😁😁😁. No toivottavasti olet nauttinut 12 vuotta 😙. Sinänsä harmillista, niille ihmiselle jotka olisivat aidosti välittäneet minusta ja minä heistä 😢❤

Mutta jos sitten PAREMMALLA AJALLA keskitytään näihin asioihin 👍☺😙

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      327
      4347
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      331
      2656
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2301
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1939
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      435
      1720
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1479
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1324
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1299
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1232
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1173
    Aihe