Tapahtui Putkinotkossa

Anonyymi

Istuskelin kopissa joka oli jonkun tympeytyneen vartijan Putkinotkoksi nimeämä.Vuoro oli alkanut kello kuusi ja nyt oli puolen päivän hetki Ruokatunti oli päättynyt ja liikenne portin kautta oli hiljennyt .

Siemailin paperimukista kitkerää kahvia ja katselin ulos likaisesta ikkunasta.Satoi kaatamalla ja muutamat harvat smurffit kiiruhtivat portista sisään surkeina sateenvarjojensa alla , vilauttaen nopeasti kulkukorttiaan jota sateenpiiskaaman paskaisen ikkunan takaa ei juuri näkynyt.

Availin ja suljin portteja rutiininomaisesti ,en tuntenut juurikaan työn iloa, homma oli tylsyydessään samaa luokkaa kuin liukuhihnatyö kaljatehtaalla mutta huonommin palkattua.

Jotakin piti kuitenkin tehdä elääkseen eikä entiselle poliisille juuri muita duuneja löytynyt armon vuonna 1988..

Katselin kopissa ympärilleni , olin ajankuluksi piirustellut ja peittänyt takahuoneen ikkunan taideteoksillani jotka kaikki esittivät alastomia naisia. Takahuone oli pieni komero vaatteidenvaihtoa ja ruokailua varten, vieressä oli pikkuruinen wc .

Sade ropisi katolla ja se ja pimeä hämärä päivä vaikutti unettavasti, silmäni pysyivät auki juuri ja juuri,ei edes jatkuvasti kittaamani kahvi tuntunut auttavan.Silmäluomeni painuivat kiinni..
Mutta juuri silloin joku koputti oveen.Säpsähdin ja nousin äkkiä pystyyn tuolissani. Lentokentän kenttätarkastaja teki usein yllätyskäyntejä saadakseen kiinni vartijaparan milloin mistäkin rikkeestä ja nukkuminen työpaikalla oli yksi pahimmista.
Ovi avautui ja yllätyksekseni ja ilokseni ovensuuhun ilmaantui nuori tyttö Hän oli vaalea ja kaunis , todella aivan muuta kuin odotin.

- Anteeksi - tyttö sanoi-voisinko odottaa hetken täällä sisällä, kuivattelisin vähän kun minulla on työhaastattelu puolen tunnin päästä ja oon ihan märkä kun toi sadekin alko iha yhtäkkii enkä tietenkä ottanu varjoa mukaan..

Katselin häntä ja tosiaan ; tytön hiukset valuivat kosteina suortuvina olkapäille, hänellä oli puolipitkä valkoinen nahkatakki ja lyhyt musta hame ,jaloissa oli mustat korkkarit.Oli kuin hän olisi käynyt vaatteet päällä suihkussa ,vesi valui jo pieneksi lätäköksi kopin lattialle.

- Hmm ,periaatteessa täällä ei sais olla asiattomii mut ehkä ny tällä kertaa voit vähän lämmitellä täs - vastasin virallisesti.
- voi kiitos , voinks mä käydä tos vessas, mun mekitki on ihan valunu, laitan vähän niit,
- Joo, käy vaan, katseli toisella silmälläni ulos, näkyisikö mitään hälyttävää kuten tarkastajaa , mutta taivas oli mennyt mustaan pilveen ja 1 -hallin katon takana välähti jo kirkas salama , koko alue oli tyhjä ihmisistä ja autoista, joten suljin portit.

Tyttö hymyili kiitollisena ja otti takin yltään ja ripusti sen yksinäiseen naulaan oven vieressä. Takin alta paljastui uhkea , kostean t-paidan peittämä povi En voinut olla katselematta, sillä tummat ,nännit näkyivät läpi selvästi kuin pienet viinipullon korkit vain metrin päässä.
Näkymä sai aikaan luonnollisen reaktion ja sillä hetkellä olin tyytyväinen haalareistani .
Tyttö otti pikkuisen käsilaukkunsa ja kääntyi mennäkseen vessaan.

Hänen katseensa osui takahuoneen taideteoksiin ja hän jäi hetkeksi katselemaan.
- Oho, täällähän taiteillaan - naurahti hän
- No ihan vaan ajankuluksi .
Olin hiukan nolo koska haalareiden alla kehittynyt reaktio paisui entisestään niin että pian tyttökin saattaisi huomata sen..

Hän kääntyi minuun päin ja näin taas nuo uhkeat rinnat, .Hän katseli minua ilkikurisesti ja sanoi- Tuo aihe näyttää kiinostavan kovastikin. Tulikin mieleen et voisin kuivattaa tän paidan tuon huoneen patterilla
Ei kai sua haittaa,?

Kähisin vaikeasti ettei suinkaan jos hän olisi siellä oven takana .
- OK, Hän huudahti laittoi laukkunsa pöydälle ja vetäisi samantien paidan päänsä yli.Mustat, pienet , pitsiset rintaliivit , joiden läpi nännit sojottivat kovina ja hän katsoi minuun ylpeän tietoisena seksikkäästä vartalostaan .
Nöky oli miltei liikaa minulle ja kiireesti pyysin häntä viemään paidan kuivumaan ja sitten vessaan ennenkuin kukaan näkee .
Tosin ikkunat olivat likaiset ja kopissa hämärää mutta jpka taoauksessa puolialastin tyttö täällä vartiokopissa ei ollut ihan reklementtien mukaista
Tyttö katsoi minuun hymyillen ja sanoi - nääkin o ihan märät , voisitko avata nää nii pistän nekin vähöks aikaa kuivuu .
Ja hän käänsi luottavaisesti selkänsä minulle Huomasin senkin että lyhyen hameen peittämät pakarat olivat pyöreät ja kiinteät ,Suu kuivana ja kädet täristen nousin pystyyn tuolissani

6

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otin rintaliivien nauhasta kiinni ja kömpelösti äherrettyäni sain kuin sainkin soljen auki.
      - Kiitti kovasti , tyttö sirkutti ja otti liivit käteensä , kääntyi hetkeksi minuun päin niin että nännit painautyivat hetkeksi vasten rintaani.

Oih, hän huokaisi vilkaisten nopeasti alaspäin tuntiessaan jotain painautuvan vasten lantiotaan. Ja jatkoi kiusoitellen - no ohan stewarilla patukka.!

En keksinyt mitään järkeväö sanottavaa , seis
      oin vain jäykkänö kuin vaivaisukko , sillä hetkellä seisoi niin sanotusti Se ja järki...

Huokaisten syvään tyttö kääntyi nopeast poispäin ja kipitti peppuaan heilutellen pimeään takahuoneeseen..

• Anonyymi

Katselin lumoituneena hänen peräänsä kun puhelin soi.Tartuin luuriin tuijotellen yhä tyttöä joka pyllisteli matalan lämpöpatterin yllä asetellen vastekappaleitaan kuivumaan
        Puhelimesta kuului inhottavan tuttu nsriseva ääni.
        Vartiopäällikkö Huttunen!
        Mittrrs sinnepäin kuuluu?
        - Mitäs tänne,vastasin hänen tiedusteluunsa, -hiljaista on ollut.

Tyttö oli kääntynyt puhelimen äänen kuullessaan ja katseli minua hymyillen js muka ujostellen kädet rintojen päällä. Huomasin hänen katseensa kiinnittyvän vartijahaalareissani nyt jo selvästi erottuvaan kohoumaan.Hänen silmänsä laajenivat ja hän raotti meheviä huuliaan , työnsi kielensä ulos , nuolaisi huuliaan ja puuskahti kiusoitellen - stevareilla on siis aina patukka mikanaan! Onpss kätevää!
        Peitin salaman nopeasti kuulokkeen kädelläni, mutta onneksi Huttunen oli lähes kuuro,
        Puistin tytölle äpäätäni ja nostin sirmen huulirni eteen.Hän nyökkäsi ja iski silmää ja veti kätensä selän taa jolloin uhkeat rinnst spjotyivatö painovoimaa uhmsten suoraan kohti
        Suu kuivana yritin keskittyä kuuntelemaan huttusen jaarittelua Tuo äkkiväärä savolainen muistutti taas kerran vartijan tehtävän tärkeydestä ja herkeämättämästä valppaudesta tällä alueella, Hki - Vantaan lentokentän teknisellä alueella .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katselin lumoituneena hänen peräänsä kun puhelin soi.Tartuin luuriin tuijotellen yhä tyttöä joka pyllisteli matalan lämpöpatterin yllä asetellen vastekappaleitaan kuivumaan
        Puhelimesta kuului inhottavan tuttu nsriseva ääni.
        Vartiopäällikkö Huttunen!
        Mittrrs sinnepäin kuuluu?
        - Mitäs tänne,vastasin hänen tiedusteluunsa, -hiljaista on ollut.

Tyttö oli kääntynyt puhelimen äänen kuullessaan ja katseli minua hymyillen js muka ujostellen kädet rintojen päällä. Huomasin hänen katseensa kiinnittyvän vartijahaalareissani nyt jo selvästi erottuvaan kohoumaan.Hänen silmänsä laajenivat ja hän raotti meheviä huuliaan , työnsi kielensä ulos , nuolaisi huuliaan ja puuskahti kiusoitellen - stevareilla on siis aina patukka mikanaan! Onpss kätevää!
        Peitin salaman nopeasti kuulokkeen kädelläni, mutta onneksi Huttunen oli lähes kuuro,
        Puistin tytölle äpäätäni ja nostin sirmen huulirni eteen.Hän nyökkäsi ja iski silmää ja veti kätensä selän taa jolloin uhkeat rinnst spjotyivatö painovoimaa uhmsten suoraan kohti
        Suu kuivana yritin keskittyä kuuntelemaan huttusen jaarittelua Tuo äkkiväärä savolainen muistutti taas kerran vartijan tehtävän tärkeydestä ja herkeämättämästä valppaudesta tällä alueella, Hki - Vantaan lentokentän teknisellä alueella .

Tyttö selvästi kiihottui tilanteesta, hän katseli minua ja iski silmää , työntäen isoja rintojaan ylväästi eteenpäin , kädet selän takana.Hänen katseensa laskeutui ja siniset silmät laajenivat hänen huokaistessaan hiljaa- wauh!
        Lukemattomina tylsinä tunteina olin haaveillut nuorista naisista ja purkanut himoani piirroksiin , jotka kaikki esittivät rubensmaisia naisia alastomina eeri kulmista Toki olin välillä joutunut purkamaan pahimpia himoani myös kopin vessassa sillä vanhalla tavalla.
        Ja nyt täällä oli ilmielävä nainen , lähes alasti ja kaikesta päätellen yhtä himokas kuin minäkin.
        -ja vi ..t , sano Vatanen , mietin, nyt n..ssitaan!

Huttusen monotoninen kaikui ääni korvissani kun käännyin ja vedin kaihtimet kokonaan ikkunan eteen,sitten kuuloke yhä korvallani menin lukitsemaan oven.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö selvästi kiihottui tilanteesta, hän katseli minua ja iski silmää , työntäen isoja rintojaan ylväästi eteenpäin , kädet selän takana.Hänen katseensa laskeutui ja siniset silmät laajenivat hänen huokaistessaan hiljaa- wauh!
        Lukemattomina tylsinä tunteina olin haaveillut nuorista naisista ja purkanut himoani piirroksiin , jotka kaikki esittivät rubensmaisia naisia alastomina eeri kulmista Toki olin välillä joutunut purkamaan pahimpia himoani myös kopin vessassa sillä vanhalla tavalla.
        Ja nyt täällä oli ilmielävä nainen , lähes alasti ja kaikesta päätellen yhtä himokas kuin minäkin.
        -ja vi ..t , sano Vatanen , mietin, nyt n..ssitaan!

Huttusen monotoninen kaikui ääni korvissani kun käännyin ja vedin kaihtimet kokonaan ikkunan eteen,sitten kuuloke yhä korvallani menin lukitsemaan oven.

Lukittuani oven,käännyin tyttöön päin, Hän katseli minua suurin silmin ja näytti hiuksn pelokkaalta.
        Laitoin puhelimen pöydälle ja kaiuttimen päälle.Huttunen jatkoi yksinpuheluaan ja minä näytin tytölle merkin olla hiljaa .Hän nyökkäsi ja enempiä viivyttelemättä tartuin kiinni hänen rinnoistaan, Puristelin niitä ja kumarruin ottamaan jo paisuneen nännin suuhuni,Tyttö ei vastustellut vaan laittoi kädet lanteilleni voihkaisten Aahh.
        - MITÄ! Mitä sanoit? ? Huttunen oli kuullut voihkaisun .
        Irtauduin tytöstä ja kirosin lujaa- ai saatana , toi selkä taas kipuilee.
        - Kyllä sunkin pitäs harrasta jotain liikuntaa ,kestäs selkäkin paremmin-Huttunen neuvoi.
        - Porttivahdin hommas varsinkin.
        - Joo, täytyy taas alottaa reenaa jotai -vastasin ja yritin puhua normaalisti ,sillä tyttö työnsi rintojaan kiinni selkääni ja hänen vikkelät kätensä olivat jo avanneet haalarin vetoketjun ja puristelivat innokkaasti parruani joka sojotti kohti kopin kattoa.
        -Uuhh, en mahtanut mitään , tunsin kuinka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukittuani oven,käännyin tyttöön päin, Hän katseli minua suurin silmin ja näytti hiuksn pelokkaalta.
        Laitoin puhelimen pöydälle ja kaiuttimen päälle.Huttunen jatkoi yksinpuheluaan ja minä näytin tytölle merkin olla hiljaa .Hän nyökkäsi ja enempiä viivyttelemättä tartuin kiinni hänen rinnoistaan, Puristelin niitä ja kumarruin ottamaan jo paisuneen nännin suuhuni,Tyttö ei vastustellut vaan laittoi kädet lanteilleni voihkaisten Aahh.
        - MITÄ! Mitä sanoit? ? Huttunen oli kuullut voihkaisun .
        Irtauduin tytöstä ja kirosin lujaa- ai saatana , toi selkä taas kipuilee.
        - Kyllä sunkin pitäs harrasta jotain liikuntaa ,kestäs selkäkin paremmin-Huttunen neuvoi.
        - Porttivahdin hommas varsinkin.
        - Joo, täytyy taas alottaa reenaa jotai -vastasin ja yritin puhua normaalisti ,sillä tyttö työnsi rintojaan kiinni selkääni ja hänen vikkelät kätensä olivat jo avanneet haalarin vetoketjun ja puristelivat innokkaasti parruani joka sojotti kohti kopin kattoa.
        -Uuhh, en mahtanut mitään , tunsin kuinka

Tunsin kuinka laukean kohta. Ja niinhän siinä kävi, tytön kädet hieroivat parruani vain muutaman sekunnin, ja silloin se alkoi. Sitä tuli ja tuli! Tyttö huudahti: - Ohoh! Minua vähän nolotti. Kurkotin pöydältä talouspaperia ja pyyhin sillä enimmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunsin kuinka laukean kohta. Ja niinhän siinä kävi, tytön kädet hieroivat parruani vain muutaman sekunnin, ja silloin se alkoi. Sitä tuli ja tuli! Tyttö huudahti: - Ohoh! Minua vähän nolotti. Kurkotin pöydältä talouspaperia ja pyyhin sillä enimmät.

Heppi sojotti edelleenkin itsepäisesti kohti kattoa,sade ropisi kodikkaasti peltikatolla, kaiuttimesta kuului Huttusen narina.
        -Tietäisitpä äijä kuinka poikas vartioi, mietin .Ääneen sanoin vain- sori, täytyy mennä tsekkan yks paku tos portilla-
        - Hyvä, oo vaan tarkkana, finskillä on kuulemma viinahävikki kasvanu..oo tarkkana vaa- sanoi vielä kerran ja lopetti.
        Laskin luurin kiinni ja käännyin tyttöön päin.
        - taidat olla paha vartija- tyttö sanoi ja tarttui kädellään taas miehuuteeni,
        - Kattelet vaan typyjä täällä mela pystys ja sitten käyt vessas runkulla,niinkö? Kun pitäis vahtia rosvoja..
        Hän ravisteli etuveitikkaa tarmokkaasti ja hymyili riettaasti.Hän taisi ollakin aika kokenut tyttö arvioin .
        -oon jo kauan halunnut lopettaa nämä hommat ja jos saan kenkää tästö, sen parempi- sanoin tytölle samalla kun hieroin kosteaa paperia isoihin rintoihin
        UUH! - tulipa sitä paljon! Tyttö otti paperin toiseen käteensä ja alkoi pyyhkiä sillä kasvojaan.
        - AAH! *yammmii!! Rakastan tätä mehua, parasta kasvorasvaa!
        Kiihkoissani sanoin - riisu kokonaan mutta jätä korkkarit jalkaan!
        Jooh, tyttö huokaisi ja teki työtä käskettyä.
        Otin kiinni rinnoista ja vedin hänet pöydän luo , käänsin niin että hän nojasi pöytää vasten käsillään pyöreä peppu pystyssä, Hetken vain nautin tuosta näkymästä tässä nukkavierussa, tympessä kopissa! Mutta alastomana , muodokas peppu pystyssö ja mustat korkkarit jalassa,tuo näky oli liikaa minulle.Tartuin rajusti kiinni pakaroista, levitin niitä ja työnsin kankeni samantien pohjaan asti.
        AARRGHH, karjaisin ja tyttö säesti minua kimakalla voihkaisulla.. Uuiihhh!!
        -senkin tuhma sonni, paina , paina mua kunnolla ! kirkui hän ja työnteli peppua vasten kankeani.- Uuiihh ihannaa!!
        Aloin kiihdyttää tahtia, tunsin sanoinkuvaamaronta nautintoa pökkiessäni häntä apinan raivolla, möristen ja röhkien kuin aito gorilla ainakin ,halusin jatkaa näin ikuisesti, koskaan en ollut työntynyt liukkaampaan enkä tiukempaan , imevämpään, kuumempaan p..lluun.
        Hän ynisi,voihki, kiroili ja ulisi , repi minua käsillään perseestä ,raskaat tissit vasten kovaa pöytää .
        -saatana stevari paa mua, anna patukkaa!! Revi mun tissejä, ota kiinni niistää! Puristele lujaah!

Tartuin kiinni rintoihin takaapäin, puristelin kovaa, venytun nännejä , purin niskaan,
        Tyttö alkoi huutaa suoraa huutoa ,hän kouristeli kuin kaatumatautinen, pitkät kynnet repivät pakaroitani ja samalla laukesin itsekin ,möristen jotain käsittämätöntä, pallit supistelivat läimähdellessään vasten tytön kuumia pakaroita ,siemennestettä suihkusi loputtomasti,sitä tuli ja tuli, tyttö tuntui imevän minusta kaikki mehut ja kun purkaus loppui , jäin vielä siihen ,kanki syvällä ja vieläkin kovana tytön sykkivässä, iki-ihanassa vitussa.

Huohotimme molemmat syvään pitkän aikaa, väsyneinä mutta Ahhhniin tyytyväisinä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläinten pitoon pohjautuva maatalous loppuu

https://yle.fi/uutiset/3-11918309 Uutiset näyttävät selvän suunnan.
      Maailman menoa
      259
      2999
    Aihe