Aihe

pekka-eric auvinen

Anonyymi

joo eli siis vaik siitä koulusurmasta on tosi kauan aikaa niin silti en tiedä miksi suren ja ikävöin eniten pekkaa..... muakin on kiusattu koulussa ja tiedostan että pekka teki väärin mutta silti olisin halunnu auttaa häntä jotenkin :( se oli söpö poika... oon hullu tiiän. se ihminen vaan pyörii mun päässä :/. mullakin on vaikeeta elämässä tällä hetkellä ja ahdistaa joten samaistun pekkaan. mutta se on mennyttä jo. se lähti liian aikaisin monta vuotta sitten :(. olisin voinu olla hänen tukena..

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole hullu ihminen vaan kykenet tuntemaan sympatiaan ja empatiaa ihmistä kohtaan joka toki teki kauhean väärin. Se on hieno ominaisuus ihmisessä jota ei todellakaan monella ole!
      Osaat varmasti erottaa teon ja ihmisen sen takana. Se, että tunnet sympatiaa ei tarkoita sitä että hyväksyt teon vaan sitä, että pystyt samaistumaan tekijän sielunmaailmaan. Olet itse kokenut samaa, ja tiedät minkälaisia haavoja se voi ihmiselle tehdä. Voi johtaa hirveisiin tekoihin joissa tekijän ja ymprärstön elämä jopa tuhoutuu.
      Koulukiusaaminen tai mikä tahansa kiusaaminen on aina otettava erittäin vakavasti. Jokaisen ihmisen psyyke voi hajota henkisen tai ruumiillisen kidutuksen kautta.
      Jokin raja ylittyy ja paluuta ei ole.
      Ei tästä nyt enempää, mutta olen iloinen että sinunkaltaisiasi ihmisiä löytyy vielä tästä kyynisestä ja kylmästä maailmasta. Muista kuitenkin suojata itseäsi äläkä mene liian syvälle yrittämällä ymmärtää. Terve toisesta huolehtiminen on hieno ominaisuus! Pidä siitä kiinni.

• Anonyymi

kiitos :) auvinen oli myös niin söpö :(.

• Anonyymi

Entisenä koulukiusattuna sanoisin että tiedätkö, jos joku edes juttelee koulussa sinulle ja hymyilee niin se voi pelastaa päivän. Muista tämä.
      Minulla oli vain kaverini, onneksi edes hän. En tiedä missä hän vaeltaa tänä päivänä mutta muistan kaveriani rakkaudella..

• Anonyymi

Jatkan vielä että minua kiusasi sama henkilö (nöyryytti ja haukkui muiden kuullen) 2 vuotta. Lopetin kiusaamisen takia koulun kesken- kävelin vain pois enkä ikinä palannut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä että minua kiusasi sama henkilö (nöyryytti ja haukkui muiden kuullen) 2 vuotta. Lopetin kiusaamisen takia koulun kesken- kävelin vain pois enkä ikinä palannut.

Korjaan siis 3 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaan siis 3 vuotta.

ompa kurjaa :((. toivottavasti pärjäät nykyään. kiusaaminen ei ikinä oo kivaa.. mun kiusaamisen takia mun itsetunto on menny tosi huonoks ja mietin joka päivä pekkaa kun olisin halunnu olla sen paras ystävä ja auttaa sitä mut se on ollu poissa jo monta vuotta :((. harmittaa ja ärsyttää kun mitään ei voi enää tehdä enkä ikinä tule näkemään sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      6217