Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

Anonyymi

”Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.”
Ap t 2:21

32

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ook koilottamati! Sitä aasihuutoa kestä kukaan.
      Soita sille jos asiaa on. Kai raamatussa on yhteystiedot?

      • Anonyymi

        Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle.


    • Totuus on toista maata:

      "Vaikka te levitätte kätenne rukoukseen, minä peitän silmäni, en tahdo teitä nähdä. Vaikka te rukoilemistanne rukoilisitte, minä en teitä kuuntele, koska kätenne ovat veren tahrimat, teidän sormenne vääryyden saastuttamat, teidän huulenne puhuvat valheita ja kielenne kuiskii petosta.

      Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

      He haihtuvat ilmaan kuin savu. Niin kuin vaha sulaa tulen hohteessa, niin tuhoutuvat väärämieliset Jumalan edessä."

      • Anonyymi

        Se on valitettavaa, tosin hyvin ymmärrettävää, ettet koe rukousvastauksia. En ihmettele yhtään.


      • Anonyymi

        Mistä erottaa väärämielisen vastasyntyneen?

        Uskonto on perkeleestä😁

        Miksi Jeesuksella on häntäluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on valitettavaa, tosin hyvin ymmärrettävää, ettet koe rukousvastauksia. En ihmettele yhtään.

        Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.


    • Anonyymi

      "Matt. 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."

      • Anonyymi

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!

        Ne olivat Jeesuksen sanoja, jotka Saatanan omille ovat rienausta.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ne olivat Jeesuksen sanoja, jotka Saatanan omille ovat rienausta.

        Nämäkö Jeesuksen sanoja????

        ” Poissa ovat kolme peetä: Paakkonen, Paavali ja Pietari.”
        Minusta ne näyttivät kovin Teuvon sanoilta. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nämäkö Jeesuksen sanoja????

        ” Poissa ovat kolme peetä: Paakkonen, Paavali ja Pietari.”
        Minusta ne näyttivät kovin Teuvon sanoilta. 🤣🤣🤣

        Olet unohtanut tämän:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Olet unohtanut tämän:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Teuvo uskoo kohtaloon no mikäs siinä


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Olet unohtanut tämän:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Sitä en tiedä, mitä itsestäsi kuvittelet, mutta nykyiset herjasi ja menneiltä vuosilta ovat karkeita syntejä, joita et ole katunut ja anteeksisaanut!


      • Anonyymi

        Joitain sisäpiirisekoiluja toistelet...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä, mitä itsestäsi kuvittelet, mutta nykyiset herjasi ja menneiltä vuosilta ovat karkeita syntejä, joita et ole katunut ja anteeksisaanut!

        Jos sanasi olisivat totta, olisin siellä riettauden virrassa sinunkin paras kaverisi.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jos sanasi olisivat totta, olisin siellä riettauden virrassa sinunkin paras kaverisi.

        En alennu sinun rienauksiisi, enkä myöskään koe tarvitsevani ”ystävyyttä” rienaajan kanssa. Onneksi minulla ei ole ollut tilaisuutta tutustua sinuun. En voisi kuvitellakaan kanssakäymistä noin vihamielisen ihmisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitain sisäpiirisekoiluja toistelet...

        Se sekoilija asuu Siikajoen Hartaanselällä.

        14 vuotta kulki rinnallani totuuden tiellä, joka päättyi ahtaan portin eteen, kun näki sen vieressä vartiossa olevan ArmiK, joka ensimmäisenä paljasti, että tuo mies oli heitetty Saatanalle.

        Minä en silloin sitä vielä uskonut, ennen kuin näistä keskusteluista joku linkitti minulöle tuon Saatanalle heittämisen.

        Nyt hän kostaa herjauksillaan minulle sitä, kun en tullut häntä taluttamaan ArmiK:n ohi ahtaalle portille.

        Montako kertaa tämä on teille toistettava?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En alennu sinun rienauksiisi, enkä myöskään koe tarvitsevani ”ystävyyttä” rienaajan kanssa. Onneksi minulla ei ole ollut tilaisuutta tutustua sinuun. En voisi kuvitellakaan kanssakäymistä noin vihamielisen ihmisen kanssa.

        Eivät kokeneet myöskään kaukaiset esi-isäsi ystävyyttä lähettäjäni kanssa:

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Siksi minua odottaa sama kohtalo.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Se sekoilija asuu Siikajoen Hartaanselällä.

        14 vuotta kulki rinnallani totuuden tiellä, joka päättyi ahtaan portin eteen, kun näki sen vieressä vartiossa olevan ArmiK, joka ensimmäisenä paljasti, että tuo mies oli heitetty Saatanalle.

        Minä en silloin sitä vielä uskonut, ennen kuin näistä keskusteluista joku linkitti minulöle tuon Saatanalle heittämisen.

        Nyt hän kostaa herjauksillaan minulle sitä, kun en tullut häntä taluttamaan ArmiK:n ohi ahtaalle portille.

        Montako kertaa tämä on teille toistettava?

        Sinun ymmärrykseesi ei sitten millään voi mahtua se totuus, että minä en ole ex-ystäväsi, nykyinen vihamiehesi, muiden lukemattomien muiden itse hankkimiesi vihamiesten lisäksi.
        En ole ikinä tavannut sinua elävässä elämässä.
        Ymmärsitkö vieläkään?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Eivät kokeneet myöskään kaukaiset esi-isäsi ystävyyttä lähettäjäni kanssa:

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Siksi minua odottaa sama kohtalo.

        Vainoharhaisuutesi täytyy olla sairaalloista. Muuta vaihtoehtoa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä, mitä itsestäsi kuvittelet, mutta nykyiset herjasi ja menneiltä vuosilta ovat karkeita syntejä, joita et ole katunut ja anteeksisaanut!

        Niinpä! Ihmisen pitää NYT elää Jeesuksen armahtamana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!

        Teuvo on saanut vain itsensä uskomaan niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!

        Teuvolla, rienaajalla ei ole mitään valtuuksia Jumalalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!

        ”Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.”


      • "Herran pöydästä" saa syödä Metatron/Hanok.


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Eivät kokeneet myöskään kaukaiset esi-isäsi ystävyyttä lähettäjäni kanssa:

        "Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen:
        'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'

        Siksi minua odottaa sama kohtalo.

        Pojaksi kutsuttiin ennen Jeesusta Metatronia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo uskoo kohtaloon no mikäs siinä

        Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!

        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä kohtaan siinä, että Kristus, kun me vielä olimme syntisiä, kuoli meidän edestämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Teuvo, rienaajako jakaisi taivaspaikkoja! No EI!

        Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
        Aamen!


      • Anonyymi

        Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.


      • Anonyymi

        Teuvo Martti Suni sinua on monta kertaa neuvottu olemaan levittämättä harhaoppejasi,mutta yhä teet sitä ja kuljet Jeesuksen ristin vihollisena.Tee parannus ennenkuin se on myöhäistä ja avaat silmäsi vaivoissa ,niinkuin rikas mies Luuk16


    • Anonyymi

      Pelasttuu kun tekee jumalan tahton makaan.ei muuten jokaianen joka hohkee herra emmekö sun nimesäsi ajaneet riivaajia.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe