Aihe

Keskusta, parempia sotilaitakin

Asiallisuus, avoimuus, vastuuntunto ja luotettavuus ovat Keskustan perusominaisuuksiA, JOTKA HYVÄSSÄ SOTILAASSA KULMINOITUVAT.

44

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jahas. Nikki numero 27 käytössä ja taas tänään on kaksi nikkiäsi hävinnyt tunkiolle.

Pidän tarkasti silmällä ja jos on yhtään toisiin kirjoittajiin suunnattua vihakirjoitusta niin tämäkin nikkisi poistetaan. Katsotaanpa pystytkö siihen.

• Anonyymi
        SOTILAALTArehtiä kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Heh. Ei todellakaan tarvitse olla poliisi. Luuletko, että kukaan ottaa millään tavalla vakavasti yhtään mitään mitä kirjoitat tänne?

Totuushan on, että olet palstan pahin sontalinko, eniten kirjoituksia poistettu, eniten nikkejä poistettu ja eniten myös vihattu, Nauti tästä ennätyksestäsi. Luuletko, että jotenkin nostat Keskustan kannatusta näillä loanheitoillasi kapia kohtaan tai näillä "sotilas on keskustalainen"-hokemillasi? Nuo kaikki ylläolevat faktat takaavat sen, että nikkisi ja kirjoituksesi poistuvat.

Kas kun et enää syytä kapia poistoista!

Pääasia on, että valvonta toimii joskus tosin viiveellä kuten pääsiäisenä jolloin sait viisi päivää mellastella mielesi mukaan mutta heti sen jälkeen viisi nikkiäsi aiheellisesti on kannettu tunkiolle. Niin tulee tällekin nykyiselle käymään. Nauti siitä niin kauan kuin voit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh. Ei todellakaan tarvitse olla poliisi. Luuletko, että kukaan ottaa millään tavalla vakavasti yhtään mitään mitä kirjoitat tänne?

Totuushan on, että olet palstan pahin sontalinko, eniten kirjoituksia poistettu, eniten nikkejä poistettu ja eniten myös vihattu, Nauti tästä ennätyksestäsi. Luuletko, että jotenkin nostat Keskustan kannatusta näillä loanheitoillasi kapia kohtaan tai näillä "sotilas on keskustalainen"-hokemillasi? Nuo kaikki ylläolevat faktat takaavat sen, että nikkisi ja kirjoituksesi poistuvat.

Pääasia on, että valvonta toimii joskus tosin viiveellä kuten pääsiäisenä jolloin sait viisi päivää mellastella mielesi mukaan mutta heti sen jälkeen viisi nikkiäsi aiheellisesti on kannettu tunkiolle. Niin tulee tällekin nykyiselle käymään. Nauti siitä niin kauan kuin voit.

Olipa hyvä ja oikeaan osunut kommentti.

Aloittajasta tulee mieleen lattialla konttaava lapsi joka yrittää ottaa osaa aikuisten keskusteluihin mutta ei osaa joten sitten päästelee suustaan näitä hölmöyksiä kun ei muutakaan osaa. Aikuiset sitten eivät noteeraa koska on hölmöyksiä päästelee mistään tietämätön lapsukainen.

• Anonyymi

Mitäs luulet? Kuinka pitkään tällä nykyisellä nikilläsi voit tänne kirjoittaa?

• Anonyymi

Älä nyt kiertele. Mitä luulet? Poistuuko tuo nyt käyttämäsi nikki jo tänään vai myöhemmin?

• Anonyymi kirjoitti:

Minähän hänen huomionsa suurin kohde olen. Ilmeisesti ainoa oikeasti, sillä vaikka hän liittäisi avaustensa otsikkoon kepun tai Kekkosen, minusta hän alkaa sitten puhua. Mutta on niin kuin sanoin muutama päivä sitten hänelle sulkua vaatineelle, eli ”vähät minä siitä välitän. Jos lähielämässään ei ole mitään mielenkiinnon kohdetta, kyllä minä sellainen voin olla hänelle näin ”etänäkin”. Siis tässä viestissäni:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16883056/olisikohan-aika-valvonnan-jalleen-siivota-palstaa#comment-107465068

Ahkera näkyy tänäänkin olleen. Kahdeksan avausta häneltä etusivulla nytkin, niistä eräät vain minuun kohdistuvat varmuuden vuoiksi kahteen-kolmeen kertaan. Kahdella eri nikillä, kun sille edelliselle ilmeisesti kävi samoin kuin hänen jo hyvin monille nikeilleen. Tosi sotilas ei kuitenkaan hellitä;))

Jorma näyt olevan sinäkin;)) Et sentään vanhus.

• Anonyymi
        kapi_ kirjoitti:

Minähän hänen huomionsa suurin kohde olen. Ilmeisesti ainoa oikeasti, sillä vaikka hän liittäisi avaustensa otsikkoon kepun tai Kekkosen, minusta hän alkaa sitten puhua. Mutta on niin kuin sanoin muutama päivä sitten hänelle sulkua vaatineelle, eli ”vähät minä siitä välitän. Jos lähielämässään ei ole mitään mielenkiinnon kohdetta, kyllä minä sellainen voin olla hänelle näin ”etänäkin”. Siis tässä viestissäni:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16883056/olisikohan-aika-valvonnan-jalleen-siivota-palstaa#comment-107465068

Ahkera näkyy tänäänkin olleen. Kahdeksan avausta häneltä etusivulla nytkin, niistä eräät vain minuun kohdistuvat varmuuden vuoiksi kahteen-kolmeen kertaan. Kahdella eri nikillä, kun sille edelliselle ilmeisesti kävi samoin kuin hänen jo hyvin monille nikeilleen. Tosi sotilas ei kuitenkaan hellitä;))

Jorma näyt olevan sinäkin;)) Et sentään vanhus.

Kateuttaan ja katkeruuttaan se sinulle purkaa, elämässään sorsan osalle jäänyt luuseri ja kun sinä toit faktoja ja vielä omalla nimellä, niin se oli viimeinen pisara Ossille, ei voinut enää pokkana valehdella, koska sinä löit aina todisteet pöytään, mutta Ossi reppanalla niitä ei ole.
        Palstan ehkä mielenkiintoisin odotus on se, että vaihtaako joku päivä Ossi nikkiä viidestä, eli sama luku, kuin Ossin äänisaalis kunnallisvaaleissa;-)) Vitonen on Ossille tuttu numero, sekä koulutodistuksessa, että tuloissa...

• UUSI

Nyt on nikki säilynyt vanhus. HO HOO, HO HOO!

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vanhus on edelleen aloitteellinen poistoille. Vai hänellä on motiivi.

• Anonyymi

Ajatella, että sinusta nuo kaikki ominaisuudet puuttuu, kun taas Herra Kapi on asiallinen, avoin, vastuuntuntoinen ja luotettava, tämä lisäksi työyhteisöjensä arvostama ja korkeasti palkittu hyvistä suorituksista ja saa myös sen mukaisesti muhkeita korvauksia hyvien eläkkeiden muodossa. Sinulta tosiaan puuttuu kaikki nuo ominaisuudet, ryssit työelämän, sinua ei arvosta kukaan ja eläke on suorastaan vitsi, miten kukaan tulee noin pienellä eläkkeellä toimeen. Arvostusta et saanut työyhteisöltä, eikä sinua myöskään koskaan palkittu. Herra Kapille elämä jakoi hertta reetin, sinulle patakakkosen elämän valttikortiksi.

• Anonyymi

Jormahan on palkittu sotilas joka ylennettiin kapteeniksi neljän ensimmäisen toimiupseerin joukossa. Joten kapi on ollut hyvä sotilas. MOT

• Anonyymi kirjoitti:

Jormahan on palkittu sotilas joka ylennettiin kapteeniksi neljän ensimmäisen toimiupseerin joukossa. Joten kapi on ollut hyvä sotilas. MOT

Sanot, että kapi on ollut hyvä sotilas. Paino sanoillesi ”on ollut”. Kai sitä olin aikoinaan esimiesteni mielestä, kun niin mukavasti urallani etenin. Esimiehet voivat kyllä olla erehtyväisiä. Mutta olivatkohan erehtyväisiä myös ne opettajat kaikessa ammattikoulutuksessani, jossa aina vain kiitettäviä todistuksia sain? Erehtyväisiäkö olivat myös palvelustoverini, jotka minut edusmiehekseen yhdistyksissämme valitsivat, alkaen jo sieltä ”rottakoulusta”, jossa oppilastoverini halusivat minut oppilaskuntamme puheenjohtajaksi?

Jatkuivatko samat erehdykset vielä myöhemmän työelämänikin esimiehiltä, kun he minut konttoripalveluesimiehestä nostivat suuren firmamme monista toiminnoista vastuulliseksi isännöitsijäksi, vaikka tehtävään hakeneissa oli minua korkeammalle siviilikoulutettuja ja talossa minua paljon kauemmin palvelleita?

Olipa niin tai näin, mutta nuo ajat ovat kovin kaukaisia, joten en noita enempää pohdi. Vaikka olen jo tällainen vanhus, onneksi järkeäni on vielä tallella niin, että en kuvittele olevani enää enempää sotilas kuin isännöitsijäkään, olen vain tällainen eläkeläisvaari. Silti olen vielä melko lailla kiinnostunut niistäkin asioista, joista tällä palstalla kehotteen mukaisesti olisi puhuttava, mutta ei sekään enää oikein innosta, kun täällä on päässyt valtaan suuntautuminen paljon mielenkiintoisempaan.

Tänään olen tänne kuitenkin muutaman viestin heittänyt, mutta saa riittää tällä erää. Jos vielä näissäkin voimissani pysyn, tulen kyllä taas yrittämään palstan aihepiiristä, jos sellaiselle aihetta tulee. Tuskin tulee kuitenkaan ihan lähipäivinä, joten toivottelen vain kaikille kaikkea hyvää ja toivottavasti vielä näkemiin!

• kapi_ kirjoitti:

Sanot, että kapi on ollut hyvä sotilas. Paino sanoillesi ”on ollut”. Kai sitä olin aikoinaan esimiesteni mielestä, kun niin mukavasti urallani etenin. Esimiehet voivat kyllä olla erehtyväisiä. Mutta olivatkohan erehtyväisiä myös ne opettajat kaikessa ammattikoulutuksessani, jossa aina vain kiitettäviä todistuksia sain? Erehtyväisiäkö olivat myös palvelustoverini, jotka minut edusmiehekseen yhdistyksissämme valitsivat, alkaen jo sieltä ”rottakoulusta”, jossa oppilastoverini halusivat minut oppilaskuntamme puheenjohtajaksi?

Jatkuivatko samat erehdykset vielä myöhemmän työelämänikin esimiehiltä, kun he minut konttoripalveluesimiehestä nostivat suuren firmamme monista toiminnoista vastuulliseksi isännöitsijäksi, vaikka tehtävään hakeneissa oli minua korkeammalle siviilikoulutettuja ja talossa minua paljon kauemmin palvelleita?

Olipa niin tai näin, mutta nuo ajat ovat kovin kaukaisia, joten en noita enempää pohdi. Vaikka olen jo tällainen vanhus, onneksi järkeäni on vielä tallella niin, että en kuvittele olevani enää enempää sotilas kuin isännöitsijäkään, olen vain tällainen eläkeläisvaari. Silti olen vielä melko lailla kiinnostunut niistäkin asioista, joista tällä palstalla kehotteen mukaisesti olisi puhuttava, mutta ei sekään enää oikein innosta, kun täällä on päässyt valtaan suuntautuminen paljon mielenkiintoisempaan.

Tänään olen tänne kuitenkin muutaman viestin heittänyt, mutta saa riittää tällä erää. Jos vielä näissäkin voimissani pysyn, tulen kyllä taas yrittämään palstan aihepiiristä, jos sellaiselle aihetta tulee. Tuskin tulee kuitenkaan ihan lähipäivinä, joten toivottelen vain kaikille kaikkea hyvää ja toivottavasti vielä näkemiin!

Korjaan, ihan etunimellänihän minut mainitset. Taisin ottaa tuon kapi-sanan jostain ylemmästä viestistä, vai olisinkohan jo omaksunut kapi-identiteetin läheisimmäksi:))

• Anonyymi kirjoitti:

Peeveli. Korjauksen korjaus. Sanothan tuon viestisi lopuksi juuri niin kuin totesin Sinun sanovankin. Sorry! Tietenkin tuollainen vellominen täytyy laittaa tämän vanhuuteni piikkiin.

• Oletpas Kapi erinomainen omasta mielestäsi. Minä katson asiaa ihan toisin. Et ole koskaan ollutb sotilas, etkä mitään muutakaan merkittävää!

• Anonyymi

Oletpas Kapi erinomainen omasta mielestäsi. Minä katson asiaa ihan toisin. Et ole koskaan ollutb sotilas, etkä mitään muutakaan merkittävää!

Ei ole Kapilla ollut koskaan mitään niin merkittävää kuin sinä olet täällä valvonnan silmissä.

• Anonyymi

Et sinä Ossi tosiaan ketään loukkaa. Mutta se johtuu vain siitä, että Jorma ("Kapi") ei välitä sinun kirjoittelustasi. Tietää, että sinulla on vain mennyt joku juttu pieleen jossain vaiheessa, ja siksi kirjoittelet kummallisia asioita. Yrität kyllä solvata minkä ehdit. Mutta jos olet normaalin järkipuheen ulottumattomissa, niin sitten olet.

• Anonyymi

Mitään tuollaista en ole täällä koskaan "huutanut". Ne on muita tyyppejä, jotka vaikkapa Sipilää haukkuu. Minähän pidin edellistä hallitusta melkeinpä parhaana miesmuistiin, koska se otti Suomen taloudellisen tilanteen vakavasti.

Mutta sinäkö olet saanut kasvatusta lapsena? Oliko isäsi juoppo? Hakkasiko hän sinut päivittäin, vai miten sinusta on tuollainen tullut? Vaimosi sairausko sinut on katkeraksi tehnyt? Ei, se ei ole syy, koska olet ollut tällä palstalla jo kauan ennen sitä?

• Anonyymi

Hyvin ilmastu:

• Anonyymi

Mene ossi kotimaahasi venäjälle, Suomessa ei sinua kaipaa kukaan.

• Anonyymi

Jo 16 poistettua viestiä???

• Hyvä sotilas on myös isänmaallinen.

• Isänmaa on minulle edelleen rakas vaikka vain rippeet on jäljellä.

• Oma isänmaa on oleellisin.

• Anonyymi

Ossin isänmaa on venäjä.

• Keskustaa lähellä olevana olen erityisen isänmaallinen ja myös palvelin sitä täysin rinnoin.

• Anonyymi
        KäskeväSOTILAS kirjoitti:

Keskustaa lähellä olevana olen erityisen isänmaallinen ja myös palvelin sitä täysin rinnoin.

"Jahas. Nikki numero 27 käytössä ja taas tänään on kaksi nikkiäsi hävinnyt tunkiolle."

No nyt on siis käytössä nikki 31 ja sekin tulee varmasti häipymään oitis jahka valvonta saapuu työpaikalleen, kyllähän tuon tiedät. Siihen asti saat vapaasti maalittaa ihannettasi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Jahas. Nikki numero 27 käytössä ja taas tänään on kaksi nikkiäsi hävinnyt tunkiolle."

No nyt on siis käytössä nikki 31 ja sekin tulee varmasti häipymään oitis jahka valvonta saapuu työpaikalleen, kyllähän tuon tiedät. Siihen asti saat vapaasti maalittaa ihannettasi.

Aloitit ketjun kulkutautimyönteisyydestä naapurisaitilla? HO HOO! Helppo nähdä kenentekstiä on.

• Kyllä väessä näki selvästi mihinkä miehestä on. Mitä enemmän halusi olla esillä, sitä useammin pelkkää suulasta tykinruokaa, jos sitäkään.

• Kyllä sotilaalla ja "sotilaalla" voi olla yhtä suuri ero kuin yöllä ja päivällä.

• Hienoja ja isänmaalle uskollisia sotilaita ovat Keskustan taistelijat. Toista ovat sossuinternationalistit.

• Hävettää nuo epäisänmaalliset luuserit, kuten Kapikin.

• Anonyymi
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

Hävettää nuo epäisänmaalliset luuserit, kuten Kapikin.

Jahas. nikki järjestyksessään 38 siis otit käyttöön. Kuinka monta päivää suunnittelit sen pitää?

• Anonyymi
        UUSI
        JämptiSOTILAS kirjoitti:

Hävettää nuo epäisänmaalliset luuserit, kuten Kapikin.

Jos sinä olet oikeasti sotilas, niin on kyllä suomen armeijan taso mennyt alas. :(

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas. nikki järjestyksessään 38 siis otit käyttöön. Kuinka monta päivää suunnittelit sen pitää?

Nyton oikeista sotilaista Kapi kyse, ei nikeistä :-))
        Huuhaa-tyyppi olet!

• Anonyymi

Hyvä sotilas on aina hieno!

• Vankka sivistys kuuluu hyvän sotilaan "perusrepertuaariin".

• Ja minun sivistykseni on sellaista, että paskannan, oksennan ja räin tälle palstalle ainakin kymmenen kertaa päivässä, vuodesta toiseen. Koittakaapa laittaa sivistyneemmäksi!

• UUSI

Oli mukava taas herätä ja huomata, etteivät suuret linjat ole yön aikana muuttuneet; oikea on edelleen oikeaa ja hyvä hyvää.

• UUSI

Aika kevein perustein täällä taistelijoista puhutaan. Tosi taistelija osaa asiansa, jota ei pelkästään papereiden parissa opi.

• UUSI

Kolu näyttää tosissaan uskovan, että oikeaksi taistelijaksi harjaannutaan pelkästään papereita pyörittämällä ja muodollisella arvolla. HO HOO, HO HOO!

• UUSI

Ei pelkästään muodolliseen arvoonsa takertuva "sotilas" ole käytännössä yhtään mitään!

• Anonyymi
      UUSI

Mene ossi venäjälle, Suomessa sinua ei kukaan kaipaa.

• UUSI

Oikeaksi sotilaaksi pitää Jorma harjaantua. Se ei tapahdu paperien pyörittämisellä!

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Sofia Belorf avautuu suhteestaan huumetuomittu Niko Ranta-ahoon: "Rakkaus on sokea"

Sofia Belórf on avautunut Katiska-vyyhdin tuomiosta ja rakkaudestaan Niko Ranta-ahoon. Rakkaus on sokea, Sofia tuskailee. https://www.suomi24.fi/viih
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      6167