Aihe

Voiko käydä niin

Anonyymi

Että nainen ajaa liian hitaasti niin sinä haluat rattiin ja ajamaan?

37

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos nainen ajaa moottoritiellä neljääkymppiä niin saatan minä siitä mainita.

• Anonyymi

Ei voi koska minä ajan ja nainen ajaa vain hätä tapauksissa eli jos olen niin kipeä etten pysty ajamaan tai olisin ottanut alkoholia mutta jos otan niin ei silloin pariin päivään tarvi autoa koska sapuskat ym on hankittu sitä varten

• En istu naisten kyydissä. Joten ei ole mahdollista. Mitä olen joskus naisten kyydissä sata vuotta sitten istunut, niin ei ole ajanut liian hiljaa. Pikemminkin liian kovaa.

• Anonyymi

Ajaako miehet sängyssäkin sinua no minua naiset saisi ajaa sängyssä

• Anonyymi kirjoitti:

Ajaako miehet sängyssäkin sinua no minua naiset saisi ajaa sängyssä

Nöyp. Sängyssä nukutaan. Älä katso, siinä näkyy tyttörakkautta. Öitä.

https://youtu.be/O8bpuQ_R7uE

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Nöyp. Sängyssä nukutaan. Älä katso, siinä näkyy tyttörakkautta. Öitä.

https://youtu.be/O8bpuQ_R7uE

Miksi puhut naisista vaikka et ole koskaan ollut naisen kanssa sillai niin anna vaan miesten ajaa ja jätä naiset miehille öitä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut naisista vaikka et ole koskaan ollut naisen kanssa sillai niin anna vaan miesten ajaa ja jätä naiset miehille öitä

Siitä puhe mistä puute. 😛

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute. 😛

Tarkoitatko että nyt sinulla on miehen ja kikkelin puute ja tänään sänky natisee ja siksi kiiru nukkumaan

• Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko että nyt sinulla on miehen ja kikkelin puute ja tänään sänky natisee ja siksi kiiru nukkumaan

Heh, en tarkoita. Kun mulla on naisen puute. Sehän mua riivaa. Ei tee miestä mieli, vaan naista. 😁

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Heh, en tarkoita. Kun mulla on naisen puute. Sehän mua riivaa. Ei tee miestä mieli, vaan naista. 😁

No hommaa tinderistä tai jostakin muusta maksullinen nainen ja panet häntä tai rakastelet häntä ja katso sitten kiinnostaako naiset vai onko miehet sinun juttusi eli annat naiselle kikkelii

• Anonyymi kirjoitti:

No hommaa tinderistä tai jostakin muusta maksullinen nainen ja panet häntä tai rakastelet häntä ja katso sitten kiinnostaako naiset vai onko miehet sinun juttusi eli annat naiselle kikkelii

Ää, tiedä mitä pöpöjä sieltä tindestä tai kolikkoreiästä saa. 🤢

Ei sitä tarvi testata, tiiän testaamattakin mitä haluan ja mikä sytyttää..

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ää, tiedä mitä pöpöjä sieltä tindestä tai kolikkoreiästä saa. 🤢

Ei sitä tarvi testata, tiiän testaamattakin mitä haluan ja mikä sytyttää..

Se on kyllä totta että tauteja heistä voi saada ja miten rakastella naisen kanssa kun ei sille voi tehdä mitään hyvää mut eikö silloin olla naisen kanssa jos naista haluu silloin ei olla miesten kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä totta että tauteja heistä voi saada ja miten rakastella naisen kanssa kun ei sille voi tehdä mitään hyvää mut eikö silloin olla naisen kanssa jos naista haluu silloin ei olla miesten kanssa

Irtsikat ei kiinnosta. Mitenkö, käytä nyt mielikuvitustas. 😄

Pussi päähän.

Niin, sehän se tulee vielä olemaan issue, isokin issue ehkäpä.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Irtsikat ei kiinnosta. Mitenkö, käytä nyt mielikuvitustas. 😄

Pussi päähän.

Niin, sehän se tulee vielä olemaan issue, isokin issue ehkäpä.

Mikä issue ei mennyt jakeluun mutta ei ole kivaa rakastella pussi päässä ja vartalo jätesäkin peitossa

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä issue ei mennyt jakeluun mutta ei ole kivaa rakastella pussi päässä ja vartalo jätesäkin peitossa

Ongelma, kynnyskysymys eli issue. Jos ei nämä hourut häviä, niin ei tästä olemisesta miehen kanssa mitään tule.

Läppä, se pussi vaan oli.

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Ongelma, kynnyskysymys eli issue. Jos ei nämä hourut häviä, niin ei tästä olemisesta miehen kanssa mitään tule.

Läppä, se pussi vaan oli.

Onko tämä issue joku oma keksimä sana ja kyllä tinderityttöä olis vaikea pussata kun joutuisi pitämään jätesäkkejä ym pusseja ja kanaverkkoa ym ettei tartuttaisi tauteja niin sukupuolitaudit ei ole leikin asia

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tämä issue joku oma keksimä sana ja kyllä tinderityttöä olis vaikea pussata kun joutuisi pitämään jätesäkkejä ym pusseja ja kanaverkkoa ym ettei tartuttaisi tauteja niin sukupuolitaudit ei ole leikin asia

Nää, ei mää haluais semmosta joka pyörii pitkin ja kaikkien kanssa. Toisia taudit ei huoleta, mutta mä en niitä kaipaa enkä tohtisi toisellekkaan tartuttaa, siinä ne kulkee aina vaihtuvan tyypin mukana helposti eteenpäin.

• J-a-n kirjoitti:

Nää, ei mää haluais semmosta joka pyörii pitkin ja kaikkien kanssa. Toisia taudit ei huoleta, mutta mä en niitä kaipaa enkä tohtisi toisellekkaan tartuttaa, siinä ne kulkee aina vaihtuvan tyypin mukana helposti eteenpäin.

Mut jos sitä yrittäis nukkua vaikka. Tein kyllä traagisen virheen, join kahvia hetki sitten ja katsoin hölmöyttäni musiikkivideoita. Ei olisi pitänyt... Lähtee pää laukalle. 😅🤪😜🤤🤯

https://youtu.be/VCLxJd1d84s

Mut yritän kuitenkin.. 😴

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Mut jos sitä yrittäis nukkua vaikka. Tein kyllä traagisen virheen, join kahvia hetki sitten ja katsoin hölmöyttäni musiikkivideoita. Ei olisi pitänyt... Lähtee pää laukalle. 😅🤪😜🤤🤯

Mut yritän kuitenkin.. 😴

Itsekkin nukkumaan niin kahvi on hyvää ja maistuis kyllä nytkin mukillinen mutta vie kyllä yö unet ja nukkuu huonosti öitä

• Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

Mut yritän kuitenkin.. 😴

Samaa täällä, vieläkin kahvikuppi kädessä olen :D

• Anonyymi

Ajaako mies aina autoa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ajaako mies aina autoa?

No enimmäkseen ajan kyllä ihan itse. Paras vuosi auton ratissa tuli n. 30 000 kilometriä vuodessa. Siinä oli työmatkat plus kaikki köröttelyt.

• Anonyymi

Jokainen ajaa kykyjen mukaan, parempi liian hidas kuin kolari, joka tulee kalliiksi.

• Anonyymi

Olen ollut yli 70v naisen kyydissä.
      Naisen ajoasento oli erikoinen.
      Nainen istui suorassa selkä kaaressa, kädet jännittyneenä ratissa kiinni klo 10 ja 14 asennossa.
      Naisen ja ratin välissä on 10cm väli ja nainen veti rattia itseään vasten.

Minä ajan autoa niin, että penkki on asennossa, että ajaminen on kuin lepäisi, sellainen rento ajoasento.

• Jo autokoulussa opetettiin, että oikea etäisyys penkin ja ohjauspyörän välillä on silloin, kun kuljettaja voi kädet suorana tarttua tukevasti ohjauspyörän ylimpään (etäisimpään) kohtaan olkapäiden irtoamatta penkin selkänojasta.

Monet miehetkin ajavat ratti sylissä, jolloin ei äkkitilanteen tullessa pysty tekemään mitään, mutta onhan tuo leimallisesti naistentauti.

Naureskelin aina nyt jo edesmenneelle rallitähti Richard Burnsille, joka ajoi ralliautoakin korostetun autokouluopein kädet suorina rennosti kuin olisi viemässä mummoaan viikonloppuostoksille. ; )

• Anonyymi

Ei oma nainen aja liian hitaasti eikä tosiaan liian nopeasti.

• Anonyymi

Mitä sä omit!? Ei kukaan nainen ole kenenkään ”oma”.!
        Nainen on itsensä oma daa!

• Anonyymi

Ei mun kanssa. Pyydät varapolkimia.

• Anonyymi

Älä huoli. Harjaa hampaat. Pääset kyllä kuviin 🤣

• Minua eivät hissukat edes huomaa, joten tunnen vain vahvoja naisia, jotka ajavatkin voimalla ja kovaa, aggressiivisemmin kuin minä, joka sentään pyrin pitämään jonkun maltin ja tolkun ajamisessani.

• Anonyymi

En anna koskaan mustaa oriani miesten käsiin. Ihan liikaa hevosvoimia minkään miehen hallittavaksi. Konepellin alla murisee sen verran, että parempi ottaa vastuu itse kun antaa kone äkkinäiselle...

• Jotkut miehet tosiaan erittävät liikaa testosteronia, jotta heille voisi luottaa mitään vastuullista ja mahdollisesti vaarallista laitetta käyttöön. Monet naiset taas ovat niin epävarmoja, että ovat kuin viritettyjä pommeja tavallisessa arkiliikenteessäkin.

Mutta eivät suinkaan kaikki.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Jotkut miehet tosiaan erittävät liikaa testosteronia, jotta heille voisi luottaa mitään vastuullista ja mahdollisesti vaarallista laitetta käyttöön. Monet naiset taas ovat niin epävarmoja, että ovat kuin viritettyjä pommeja tavallisessa arkiliikenteessäkin.

Mutta eivät suinkaan kaikki.

Huomattu on. Motoristi mies meinasi käydä kimppuuni kun moponsa ei moottoritiellä kulkenut. Millä lie pappamopolla yritellyt. Klassiset naiset ajavat tyylillä turbo viheltäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomattu on. Motoristi mies meinasi käydä kimppuuni kun moponsa ei moottoritiellä kulkenut. Millä lie pappamopolla yritellyt. Klassiset naiset ajavat tyylillä turbo viheltäen.

Herra oli hyvä jos nosti mulle keskimmäisen sormensa ylös. Minä taas näytin rinkulaa ja 👉👌

Joo ei voi käsittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra oli hyvä jos nosti mulle keskimmäisen sormensa ylös. Minä taas näytin rinkulaa ja 👉👌

Joo ei voi käsittää.

No kait se vinkkasi seuraavalle p-paikalle perässään kääntymään?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kait se vinkkasi seuraavalle p-paikalle perässään kääntymään?

-keinovaginamies-

Ehh, ei. Eipä se ihan siltä näyttänyt. Rinnalle kyllä yritti ja minä huusin autossa, että haistapa kuule ...ka. Neuvottelut oli käyty.

• Anonyymi

Ei voi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksin oli Sofia tullut Espanjasta

https://www.seiska.fi/kotimaa/jattiriita-espanjassa-sofia-belorf-palasi-yksin-suomeen-ilman-stefan-thermania-kuvat Harmi, että tää ja muut riidat on v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      3361