JEESUS SANOO:

"Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

Kun Pyhän Hengen herjaajalle, Jumalan paaduttamalle ilmoittaa heidän loppusijoituspaikkansa, se on oikea tuomio.

Jos minäkään en sitä ilmoittaisi, joutuisin itse tuomituksi:

"Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan
minä vaadin tilille sinut."

36

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitä saatte olla varmat, etten minä yhdenkään, pimeyden puskissa piileskelevän Anonyymin takia taivaspaikkaani tule menettämään

      • Olet selvästi uskonnon uhri. Sinulle on täytynyt tapahtua jotakin todella kamalaa kun olet noin täynnä katkeruutta.
        Ahaa-elämyksesi kirkossa viittaa valveuneen tai psyykkiseen häiriöön.
        Miksi kuvittelet, että kaikki eriävät mielipiteet ovat panettelua ja että ihmiset vihaavat sinua?
        Kärsitkö koulussa kiusaamisesta? Olivatko vanhempasi häijyjä?
        Ei ole myöhäistä nauttia elämästä.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Olet selvästi uskonnon uhri. Sinulle on täytynyt tapahtua jotakin todella kamalaa kun olet noin täynnä katkeruutta.
        Ahaa-elämyksesi kirkossa viittaa valveuneen tai psyykkiseen häiriöön.
        Miksi kuvittelet, että kaikki eriävät mielipiteet ovat panettelua ja että ihmiset vihaavat sinua?
        Kärsitkö koulussa kiusaamisesta? Olivatko vanhempasi häijyjä?
        Ei ole myöhäistä nauttia elämästä.

        Mene Fb kotiini lukemaan kaikki, mitä minulle on tapahtunut

        Se on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.

        Aloita helmikuusta 2018.

        Siellä voin ottaa vastaan myöskin herjauksiasi. Täällä en enää niihin vastaa, kuten sinulle ilmoitin.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Mene Fb kotiini lukemaan kaikki, mitä minulle on tapahtunut

        Se on julkinen profiili, joten kaveriksi ei tarvitse liittyä.

        Aloita helmikuusta 2018.

        Siellä voin ottaa vastaan myöskin herjauksiasi. Täällä en enää niihin vastaa, kuten sinulle ilmoitin.

        Olen jo kuullut kuinka koit kirkossa ns kehosta irtautumisen,
        kuinka uskoontulo pakotti sinut luopumaan taiteesta,
        kuinka uskosi sai sinut masentumaan,
        kuinka hallusinaatioita olet nähnyt ja
        millä tavalla "keskustelet."

        Sinun pitäisi hakea keskusteluapua, purkaa viha sisältäsi ja nauttia elämästä.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Olen jo kuullut kuinka koit kirkossa ns kehosta irtautumisen,
        kuinka uskoontulo pakotti sinut luopumaan taiteesta,
        kuinka uskosi sai sinut masentumaan,
        kuinka hallusinaatioita olet nähnyt ja
        millä tavalla "keskustelet."

        Sinun pitäisi hakea keskusteluapua, purkaa viha sisältäsi ja nauttia elämästä.

        Kiitä jumalaasi, ettei sinulle ole Kristus ilmestynyt.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitä jumalaasi, ettei sinulle ole Kristus ilmestynyt.

        Sanoit että virsi oli koskettava. On aivan luonnollista että jokin lapsuusmuisto, kaunis laulu tms dissosioi ihmisen, eikä se ole mikään "Kristuksen ilmestys."


      • Ashera12 kirjoitti:

        Sanoit että virsi oli koskettava. On aivan luonnollista että jokin lapsuusmuisto, kaunis laulu tms dissosioi ihmisen, eikä se ole mikään "Kristuksen ilmestys."

        Olet uskosi mukaan täysin oikeassa.


    • Oikea tuomio on tärkeä asia.
      Samalla tasolla lähes kuin anteeksi anto ,joka on äärimmäisen tärkeä asia elämässä.

      • Tästä et ole tainnut tietää mitään:

        "Älä koskaan pyydä Saatanalta mitään anteeksi."

        Jeesus ei ristillä pyytänyt Jumalaa antamaan anteeksi hänen tappamisen suunnittelijoille, vaan niille sotilaille, joiden oli pakko totella esimiesten käskyjä.


      • Kysyn vielä, kuka sinulle MrHyvis peitenimen antoi?

        Ei ainakaan Jeesus:

        "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tästä et ole tainnut tietää mitään:

        "Älä koskaan pyydä Saatanalta mitään anteeksi."

        Jeesus ei ristillä pyytänyt Jumalaa antamaan anteeksi hänen tappamisen suunnittelijoille, vaan niille sotilaille, joiden oli pakko totella esimiesten käskyjä.

        Kyllä..niin se on.Sotamiehet vain tottelevat käskyjä ,kuten sairaan lapsen kohdassa tulee esiin raamatussa.
        Anteeksi anto kuitenkin on Hengen tila.On valmis antamaan itseään vastaan rikkoneelle anteeksi ja rukoilee Jumalaa ,että asiat menisi oikeinpäin
        Ilman kostoa sillä kosto on Jumalan ei ihmisen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kysyn vielä, kuka sinulle MrHyvis peitenimen antoi?

        Ei ainakaan Jeesus:

        "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu."

        Se nimimerkki on lainattu vain sos.terv alan kampanjasta Hyvis nimeltään.
        Itse ole töissä terveysalalla auttamassa ihmisiä.
        Siitä tuo nim.historia..ei sen kummempaa ylimielisyyttä kuin vain seinäjulisteesta lainattu hammaslääkärissä kun kävin aikoinaan.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Kyllä..niin se on.Sotamiehet vain tottelevat käskyjä ,kuten sairaan lapsen kohdassa tulee esiin raamatussa.
        Anteeksi anto kuitenkin on Hengen tila.On valmis antamaan itseään vastaan rikkoneelle anteeksi ja rukoilee Jumalaa ,että asiat menisi oikeinpäin
        Ilman kostoa sillä kosto on Jumalan ei ihmisen.

        Ymmärrätkö tätä:

        Näillä palstoilla 16 vuoden aikana ei kukaan ole herjannut minua vastaan, koska eivät ole minua - muutamaa lukuun ottamatta - edes tavanneet.

        Vaan kaikki ovat herjanneet minussa vaikuttavaa Pyhää Henkeä.

        Eli tuominneet itse itsensä kadotukseen, koska sitä syntiä ei kukaan anteeksi saa.

        Siksi minäkään en ole herjaajille anteeksi antanut.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Se nimimerkki on lainattu vain sos.terv alan kampanjasta Hyvis nimeltään.
        Itse ole töissä terveysalalla auttamassa ihmisiä.
        Siitä tuo nim.historia..ei sen kummempaa ylimielisyyttä kuin vain seinäjulisteesta lainattu hammaslääkärissä kun kävin aikoinaan.

        Miksi pöyhkeilet lainahöyhenissä?

        Kun minä 2005 hankin ensimmäisen tietokoneen ja aloin tutkia tätä internetin ihmeellistä maailmaa.

        Löysin nämä Suomi24 uskontokeskustelut ja Raamattu keskustelun. Ihmettelin kauhiasti, ettei kukaan kirjoittanut totuudesta edes halaistua sanaa, ja miksi kaikki kirjoittivat nimimerkeillä.

        Eräänä päivänä heinäkuussa Pyhä Henki sanoi: "Kokeile mitä täällä saa aikaan totuus."

        Aloin heti miettiä nimimerkkiä, muttaa sitä ei tarvinnut kauan miettiä, kun Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."

        Niin aloin kirjoittaa nimelläni Teuvo Suni, ja herjaukset sekä poistot alkoivat. Puoli vuotta meni näin. Tammikuussa 2006 tuli palstalle toinen Teuvo Suni, joka alkoi suoltaa tärkeitä
        viestejä. Kuten nytkin tehdään m inun kuvalla ja nimimerkillä.

        Tammikuun 16 päivä ne loppuivat, kun rekisteröin nimeni: TeuvoSuni.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi pöyhkeilet lainahöyhenissä?

        Kun minä 2005 hankin ensimmäisen tietokoneen ja aloin tutkia tätä internetin ihmeellistä maailmaa.

        Löysin nämä Suomi24 uskontokeskustelut ja Raamattu keskustelun. Ihmettelin kauhiasti, ettei kukaan kirjoittanut totuudesta edes halaistua sanaa, ja miksi kaikki kirjoittivat nimimerkeillä.

        Eräänä päivänä heinäkuussa Pyhä Henki sanoi: "Kokeile mitä täällä saa aikaan totuus."

        Aloin heti miettiä nimimerkkiä, muttaa sitä ei tarvinnut kauan miettiä, kun Pyhä Henki kysyi:

        "Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."

        Niin aloin kirjoittaa nimelläni Teuvo Suni, ja herjaukset sekä poistot alkoivat. Puoli vuotta meni näin. Tammikuussa 2006 tuli palstalle toinen Teuvo Suni, joka alkoi suoltaa tärkeitä
        viestejä. Kuten nytkin tehdään m inun kuvalla ja nimimerkillä.

        Tammikuun 16 päivä ne loppuivat, kun rekisteröin nimeni: TeuvoSuni.

        Tämä mitä kutsut pyhäksi hengeksi on sinun omatuntosi.
        Hallusinaatiot enkeleistä ym eivät ole tervettä, eikä myöskään valehtelu.
        Ihminen näkee sen minkä haluaa. Jos kovasti haluan nähdä kotihaltijan niin varmasti sen jotenkin havaitsen. Sama pätee tietysti Mr Saatanaan. Jos kovasti tavoittelet merkkejä hänestä niin kykenet niitä kyllä näkemään.


      • Ashera12 kirjoitti:

        Tämä mitä kutsut pyhäksi hengeksi on sinun omatuntosi.
        Hallusinaatiot enkeleistä ym eivät ole tervettä, eikä myöskään valehtelu.
        Ihminen näkee sen minkä haluaa. Jos kovasti haluan nähdä kotihaltijan niin varmasti sen jotenkin havaitsen. Sama pätee tietysti Mr Saatanaan. Jos kovasti tavoittelet merkkejä hänestä niin kykenet niitä kyllä näkemään.

        Kiitos taas Pyhän Hengen herjauksesta.

        Omatunto on ihmisen lihassa vaikuttava ihmisen oma tunto.

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Kiitos taas Pyhän Hengen herjauksesta.

        Omatunto on ihmisen lihassa vaikuttava ihmisen oma tunto.

        "Kenen voittama joku on, sen orja hän on."

        "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."

        Lainaa vaihteeksi Kalevalaa.

        Se mitä luulet pyhäksi hengeksi todella on sinun omatuntosi. Ei kukaan puhu muuta kuin sinun mielipiteitäsi vastaan. Ei sinussa sihise muuta kuin oma henkesi, kuten kaikissa muissakin.


    • Anonyymi

      Oletko Teuvo saanut yksityiselämääsi paljon häiriköintiä? Minä olen anonyyminä täällä, sillä en halua saada kotiini mitään häiriköintiä. Mutta Jumalan edessä olen täysin omillani ja kyselen koko ajan Häneltä, miten voisin kylvää Jumalan tahdon mukaista sanaa, että Hänen antamansa kylvös lisääntyisi sata kertaiseksi. Olen kokenut vahvasti, etten omin voimin pysty siihen. Siksi haluan kirjoittaa vain, mitä Pyhä Henki minulle sanelee. Omat sepustukseni ovat minulle kauhistus, koska en tiedä ovatko ne Jumalan tahdon mukaisia. Kuitenkin sinä Teuvo, olet Jumalalle suunnattoman rakas. Hän loi sinut ja antoi sinulle tehtävän, kirkastaa Hänen kunniaansa kaikille. Mutta oletko varma, että julistat Jumalan tahdon mukaan? Kysy sitä Jeesukselta, aivan avoimin mielin ja mitään salaamatta. Sinulle Hän vastaa. Kuuntele Hänen lempeää puhettaan ja rakennu. prosessisi voi olla pitkä, mutta uskon, että kokemuksesi perusteella tulet uskomaan Hänen neuvonsa.

      • Minä olen Jumalan valitun tien loppuun asti kulkenut, ja saanut ihmisiltä palkaksi sen, mikä oli ennakkoon tiedossakin.

        Kaikkien vihan.

        Ensin minä vihasin Jumalaa melkein päivälleen 40 vuotta.

        Viha päättyi kun Kristus tuli, tempasi minut hetkeksi ylös kirkkauteensa ja otti opetuslapsekseen.

        Kolme vuotta ja 3 kuukautta 24 tuntista Raamatun lukemista Pyhän Hengen opetuksessa.

        Sitten se ahtaan portin tuskan yö jossa sydämestä revittiin syntinen luonto pois, kivisydän revittiin juurineen pois, jotta sinne saatiin asunto Pyhälle Hengelle.

        Vielä 8 kuukautta ja sitten tämä:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:
        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

        Lopuksi kysyjälle:

        Varo ihmisten käsivarsia.
        Ole niin kauan hiljaa, kunnes saat Pyhän Hengen taivaasta.
        Se annetaan niille, jotka tottelevat Jumalaa.

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muista vielä tämä: Kaikki tulevat vihaamaan ja ensimmäinen vihollinen on omassa kodissasi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä olen Jumalan valitun tien loppuun asti kulkenut, ja saanut ihmisiltä palkaksi sen, mikä oli ennakkoon tiedossakin.

        Kaikkien vihan.

        Ensin minä vihasin Jumalaa melkein päivälleen 40 vuotta.

        Viha päättyi kun Kristus tuli, tempasi minut hetkeksi ylös kirkkauteensa ja otti opetuslapsekseen.

        Kolme vuotta ja 3 kuukautta 24 tuntista Raamatun lukemista Pyhän Hengen opetuksessa.

        Sitten se ahtaan portin tuskan yö jossa sydämestä revittiin syntinen luonto pois, kivisydän revittiin juurineen pois, jotta sinne saatiin asunto Pyhälle Hengelle.

        Vielä 8 kuukautta ja sitten tämä:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

        "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
        Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:

        "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

        Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

        "Sinä lupasit!"

        Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:

        "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:
        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

        Näillä aamuilla ei enää tarvitse hyppiä, vaan ottaa ilon irti kävellen, hiihtäen, luistellen, uiden ja avannossa käyden.

        Lopuksi kysyjälle:

        Varo ihmisten käsivarsia.
        Ole niin kauan hiljaa, kunnes saat Pyhän Hengen taivaasta.
        Se annetaan niille, jotka tottelevat Jumalaa.

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.
        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Muista vielä tämä: Kaikki tulevat vihaamaan ja ensimmäinen vihollinen on omassa kodissasi.

        Äänet päässä, kova stressi, unettomat yöt ja ruuan puute ei ole terveen merkki. Olet sairastanut jotakin, kenties masennusta ja antanut lupauksen hallusinaatiolle.
        Odotatko että ihmiset naulitsevat sinut ristille, kun sinua pelottaa toisten profeettojen kohtalo?


      • Ashera12 kirjoitti:

        Äänet päässä, kova stressi, unettomat yöt ja ruuan puute ei ole terveen merkki. Olet sairastanut jotakin, kenties masennusta ja antanut lupauksen hallusinaatiolle.
        Odotatko että ihmiset naulitsevat sinut ristille, kun sinua pelottaa toisten profeettojen kohtalo?

        Ei pelota, vaikka jonossa on odottamassa jo 10 tappajaa.
        Mene heitä kannustamaan ja viihdyttämään, ettei aika käy pitkäksi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei pelota, vaikka jonossa on odottamassa jo 10 tappajaa.
        Mene heitä kannustamaan ja viihdyttämään, ettei aika käy pitkäksi.

        Miksi koko ajan kuvittelet että ihmiset muka vihaisivat sinua? Tässäkin ketjussa nähdään että moni välittää sinusta ja yrittää auttaa sinua. Miksi torjut tämän avun?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi koko ajan kuvittelet että ihmiset muka vihaisivat sinua? Tässäkin ketjussa nähdään että moni välittää sinusta ja yrittää auttaa sinua. Miksi torjut tämän avun?

        Minun tehtäväni kaikkien suhteen päättyy tähän lähettäjäni ilmoitukseen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Ja sinä sokea taluttaja ja kaiken lisäksi vielä kuuro, tarjoat Saatanan apua.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei pelota, vaikka jonossa on odottamassa jo 10 tappajaa.
        Mene heitä kannustamaan ja viihdyttämään, ettei aika käy pitkäksi.

        Pettymykseksesi joudun kertomaan ettei kukaan aio sinua tappaa.
        Täällä Suomessa ei ihmisiä saa tuomita kuolemaan, tiesitkö? Onko tappajista kertonut tämä "pyhä henki," joka sinulle niin paljon juttelee? Jos joku ääni sellaista pääsi sisällä vakuuttaa niin se puhuu puppua.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minun tehtäväni kaikkien suhteen päättyy tähän lähettäjäni ilmoitukseen:

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut.
        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Ja sinä sokea taluttaja ja kaiken lisäksi vielä kuuro, tarjoat Saatanan apua.

        Ja taaskaan et vastannut kysymykseen. Mitä pelkäät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taaskaan et vastannut kysymykseen. Mitä pelkäät?

        Jos pelkäisin, en olisi täällä Saatanan Anonyymilauman raadeltavana.


      • Mr Saatanaan en edes usko, joten en voi ajaa jonkin olemattoman asiaa.

        Tuo mitä Jeesus sanoo on tarkoitettu sen ajan ihmisille. Odotatko että "Paakkonen" naulitsee sinut ristille tai ruoskii synagogassa tai ajaa johonkin toiseen kaupunkiin?

        Tuo "ilmoitus" on sinun mielikuvituksesi tuotetta.

        Minä en pelkää seireenejä, näkkejä, jättiläisiä, velhoja enkä zombeja! 💪😠


    • Tämä oli jo osastolla 36.

      • Löytyi osastolta 60,


    • Anonyymi

      Sietämätön totuus halutaan piilottaa nopeasti palstan uumeniin.

    • Anonyymi

      Juudaan kirje: 1:8 Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.
      1:9 Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
      1:10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
      Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
      13:1 Samaan aikaan oli saapuvilla muutamia, jotka kertoivat hänelle niistä galilealaisista, joiden veren Pilatus oli sekoittanut heidän uhriensa vereen.
      14:10 Ja hän lähetti lyömään Johannekselta pään poikki vankilassa. ( eikä Jeesus tuominnut).
      Jeesus usko on armon usko.

      • Saatana toi Paavalinsa kautta valheen ja vääryyden armon, kaikille Anonyymeille, jotka eivät ole rakastaneet totuutta:

        "Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saatana toi Paavalinsa kautta valheen ja vääryyden armon, kaikille Anonyymeille, jotka eivät ole rakastaneet totuutta:

        "Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

        Ei Paavalista ole kysymys.
        Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.
        Nämä on Jeesuksen sanoja.
        Ei eroteta laki uskoa ja armon uskoa, evankeliumi on armon usko.

        Ei pakko ole uskoa, riivaajatkin uskoo Jeesukseen, kuin muutkin uskottomat ja Kristuksen vihaajat. Sieltä saa vertaistukea. Onneksi olkoon!


    • Saatana käski: Selliin no320 - hoitomies totteli.

    • Kohta alkaa yö.

    • Taas on - ENOLEJARI - ramatunlauseilla kuljetettu tämä kauas pimeyden puskiin.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe