Kyllä se on niin

Anonyymi

...että sinkuille kelpaa haamuseura sinkuissa eli paras kumppani on näkymätön aave.

50

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viuh 👻!

    • Joo. Näin muuten nyt on. 😁

      Täällä tulee sopivasti rupateltua henkeviä, ei tartte kenenkään yksittäisen kanssa turista ja arki juoksee kivasti muuten. 😀👌

      Ei huono ollenkaan. 😬

      • Anonyymi

        Helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helppoa.

        Jep. Tässä ei sitoudu mihinkään ja voi vaan pistää tulemaan. 😄👌

        Kaikki ei tykkää, mutta enpä mä tänne ole tullut ketään miellyttämään. Ja se on huippua juurikin. 😝


    • Kamaloittaja aave böö böö. Juttelee nojatuolilla myttynä istuvalle vaatekasalle ja hieroo kaivokylmiä käsiään yhteen, hihitellen meetwurstin hajuinen suu auki omille jutuilleen. 😆

      • Anonyymi

        kiitos ei enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kiitos ei enempää.

        Heh, seuraavaksi olisin kuvaillut vihreiden villasukkien reikiä kantapäissä ja parahtavaa rikin hajuista pierua selältä kyljelle käännyttäessä sekä naurun remakkaa puuttuvien etuhampaiden raosta. 😂


      • Yes yes.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Yes yes.

        Lakana päälle ja pää tyynyyn. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lakana päälle ja pää tyynyyn. 😂

        Täytyy ensteks ettiä se pää, hitto kun ihan justhan mä sen tässä jossain näin ja nyt ei näy taas missään. 😑

        Ei muuten löydy häntääkään, mut jipii lakana löyty! 😄👍


    • Höps, kyllä jokaisen sinkun pitänee päästä välillä myös halimaan.. tarve koskettaa ja tulla kosketetuksi on kaikilla..

      • "Hei, me heilutaan taas, eikä nukuta.. "
        Mä voin olla gamla spöken..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        "Hei, me heilutaan taas, eikä nukuta.. "
        Mä voin olla gamla spöken..

        Vain suomalaiset aaveet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain suomalaiset aaveet.

        No, harmi. Se olikin lähes ainoita juttuja joita ruotsiksi osaan. Joten ei sit.. jos ei saa..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, harmi. Se olikin lähes ainoita juttuja joita ruotsiksi osaan. Joten ei sit.. jos ei saa..

        Haamut heiluvat vain.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, harmi. Se olikin lähes ainoita juttuja joita ruotsiksi osaan. Joten ei sit.. jos ei saa..

        Majakkakummitus saa puhua ruotsia. Mene sinne.


      • Anonyymi

        En usko että kaikilla, tai sitten olen jo autuaasti unohtanut sellaisen tarpeen.

        T. Erakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haamut heiluvat vain.

        Siinä ei lue helmat vaan haamut. Joten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haamut heiluvat vain.

        Joku poistattaa.. varmaan se palstan haamu.. olisipa kiva jos ei olisi niin aktiivinen haamuilussaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joku poistattaa.. varmaan se palstan haamu.. olisipa kiva jos ei olisi niin aktiivinen haamuilussaan.

        Haamut on houkuteltava.... ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Majakkakummitus saa puhua ruotsia. Mene sinne.

        En osaa ruotsia.. joten et päässyt minusta vielä..


      • Engäpäs jos ei vaan ole? 🤔

        Mä ainakin ymmärrän, että sen kokeminen maksaa minun elämästä aivsn liikaa, sen verran, etten edes halua. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko että kaikilla, tai sitten olen jo autuaasti unohtanut sellaisen tarpeen.

        T. Erakko

        Se kyllä pääsee unohtumaan jos ei ole mahiksia siihen. Oppii olemaan ilman.. ja toiset eivät voi sietää koskettelua.. kaikki ollaan erilaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haamut on houkuteltava.... ;)

        Houkuttelevaa jos pääsisi haamua houkuttelemaan..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Se kyllä pääsee unohtumaan jos ei ole mahiksia siihen. Oppii olemaan ilman.. ja toiset eivät voi sietää koskettelua.. kaikki ollaan erilaisia.

        Ei huolta haasmua ei voi koskettaa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Houkuttelevaa jos pääsisi haamua houkuttelemaan..

        Haamu halajaa huhuilua.


      • interlocutrice kirjoitti:

        Engäpäs jos ei vaan ole? 🤔

        Mä ainakin ymmärrän, että sen kokeminen maksaa minun elämästä aivsn liikaa, sen verran, etten edes halua. 🤔

        Niin se koskettaminenko maksaa liikaa? Jos ny tulkkasin oikein.
        Kaikella ja kaikelle on hintansa.. mistä on valmis luopumaan saadakseen jotain?

        Mutta jos hinta-laatusuhde on keturallaan, niin ei kannata.. tai jos ei tarvii, niin ei kannata rahojaan haaskata.. ns turha kuluttaminen pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei huolta haasmua ei voi koskettaa.

        Kyllä minä ainaskin koskettelen palstahaamua mielelläni..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kyllä minä ainaskin koskettelen palstahaamua mielelläni..

        Haamu hälvenee ja haihtuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haamu halajaa huhuilua.

        En osaa huhuilla, joten jääpi haamun houkuttelu.. valitettavasti..

        Ku ei osaa, ni ei osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haamu hälvenee ja haihtuu

        Niin minäkin.. hyvää yötä palstahaamulle.. vai pitäisikös sanoa hyvää työtä. Eikös haamuilla duunit ala näin yömyöhään..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin se koskettaminenko maksaa liikaa? Jos ny tulkkasin oikein.
        Kaikella ja kaikelle on hintansa.. mistä on valmis luopumaan saadakseen jotain?

        Mutta jos hinta-laatusuhde on keturallaan, niin ei kannata.. tai jos ei tarvii, niin ei kannata rahojaan haaskata.. ns turha kuluttaminen pois.

        No ksi se on se, että mitä siitä on valmis maksamaan?

        Ja rahahan on vain väline välissä...jos mittaa rahassa oman elämänsä, sehän ois helppoa määritellä. 😀
        Se aika kun mä oon pois töistä (hankkimassa rahaa) tulis kyllä kelle tahaansa kalliiksi. 😝


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En osaa huhuilla, joten jääpi haamun houkuttelu.. valitettavasti..

        Ku ei osaa, ni ei osaa.

        Tuuli tarttui haamuun kuin huiviin ja vei tämän näkymättömiin pyörteisiin. Kaukaisuudessa kuului enää vain vaimea sekoitus kiviholvien kaikua ja epämääräistä suhinaa. Haamu oli poissa.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin minäkin.. hyvää yötä palstahaamulle.. vai pitäisikös sanoa hyvää työtä. Eikös haamuilla duunit ala näin yömyöhään..?

        Haamun aika on nyt.


      • interlocutrice kirjoitti:

        No ksi se on se, että mitä siitä on valmis maksamaan?

        Ja rahahan on vain väline välissä...jos mittaa rahassa oman elämänsä, sehän ois helppoa määritellä. 😀
        Se aika kun mä oon pois töistä (hankkimassa rahaa) tulis kyllä kelle tahaansa kalliiksi. 😝

        En ny kyll puhunu kirjaimellisesti rahasta.

        Siitä viis. Ny meen nukkumaan. Hyvää yötä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuuli tarttui haamuun kuin huiviin ja vei tämän näkymättömiin pyörteisiin. Kaukaisuudessa kuului enää vain vaimea sekoitus kiviholvien kaikua ja epämääräistä suhinaa. Haamu oli poissa.

        Ja vain ikävä haamuun jäi...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En ny kyll puhunu kirjaimellisesti rahasta.

        Siitä viis. Ny meen nukkumaan. Hyvää yötä.

        No whatever!

        Öitä! 🥱😴


    • Anonyymi

      Ääniä haamumailin takaa.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä kuin disse, mutta eri syystä. Olen erakko.

      Tämä koneseura (eli te siellä) on just hyvää siitä syystä että tämän määrän voi annostella ihan itse. Kone kiinni kun kyllästyy, ja se on siinä.

      Ps. En minä esim. dissen tai janin höpinöitä jaksaisi mitenkään livenä, enkä minä täälläkään kyllä lue kuin pintapuolisesti joitain vilkuilen.

      • Anonyymi

        kuitenkin jos näitä kahta aavetta ei näy, näitä ikävöit.


      • Voi kyllä sä jaksaisit. Olen hyvää seuraa livenä. Ihan parasta. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuitenkin jos näitä kahta aavetta ei näy, näitä ikävöit.

        Randomisti vaihtelen täällä kommentteja kenen tahansa kanssa joka tuntuu juttelevan sellaisesta aiheesta mikä juuri tuolloin sattuu kiinnostamaan. En kaipaa ketään tyyppejä. Suulaimmat otin vaan esimerkeiksi, etten mitenkään jaksaisi livenä. Väsyn ihmisiin ja kommunikointiin usein melko nopeaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Randomisti vaihtelen täällä kommentteja kenen tahansa kanssa joka tuntuu juttelevan sellaisesta aiheesta mikä juuri tuolloin sattuu kiinnostamaan. En kaipaa ketään tyyppejä. Suulaimmat otin vaan esimerkeiksi, etten mitenkään jaksaisi livenä. Väsyn ihmisiin ja kommunikointiin usein melko nopeaan.

        ajattele vähän näiden kahden haamun tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Randomisti vaihtelen täällä kommentteja kenen tahansa kanssa joka tuntuu juttelevan sellaisesta aiheesta mikä juuri tuolloin sattuu kiinnostamaan. En kaipaa ketään tyyppejä. Suulaimmat otin vaan esimerkeiksi, etten mitenkään jaksaisi livenä. Väsyn ihmisiin ja kommunikointiin usein melko nopeaan.

        Niin, teit vain hätäisen johtopäätelmän. Olen livessä viilipytty ja rauhallinen. Voin olla puhumatta päiviä, jos on tarve olla hiljaa.

        Tämä täällä ei ole sama, kun irl. Täällä voi purkaa sisimmän ulos, mitä irl ei välttämättä kukaan kuuntele tai halua kellekkään kertoa.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Niin, teit vain hätäisen johtopäätelmän. Olen livessä viilipytty ja rauhallinen. Voin olla puhumatta päiviä, jos on tarve olla hiljaa.

        Tämä täällä ei ole sama, kun irl. Täällä voi purkaa sisimmän ulos, mitä irl ei välttämättä kukaan kuuntele tai halua kellekkään kertoa.

        Voisko olla sellainen keskustelupalsta missä ollaan vaan hiljaa? Kerran kuukauteen joku huhuilis, että vieläkö ootte täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisko olla sellainen keskustelupalsta missä ollaan vaan hiljaa? Kerran kuukauteen joku huhuilis, että vieläkö ootte täällä.

        Kenties. Johan miehen logiikka on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko olla sellainen keskustelupalsta missä ollaan vaan hiljaa? Kerran kuukauteen joku huhuilis, että vieläkö ootte täällä.

        Nyt puhutaan siinä vakavaa asiaa. Peukku tälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ajattele vähän näiden kahden haamun tunteita.

        Juu loukkaannuin aikalailla, mutta olkoon nyt. ;)


    • Anonyymi

      Noin se varmasti on omalla kohdallani niin kauan kuin ei ole jaksamista tutustua keneenkään.

    • Anonyymi

      Niin onkin.Osaa nainenkin onneen omien käsien käutta,ilman seksi leluja.Ei ole ainostaan miehen oikeus. Mitä sitä paapotavaksi passatavaksi ketään ottaa,makaa soffalle kaukosäädin kädessä ja toisessa olut tölkii?Lisäksi ovat perauksia useinmiten. Eroneita/leskiä.kalja mahoineen.Kunnon miehet avioliitoissa,avo-liitoissaPysyvissä parisuhteissa.Mielumin yksin,jos ei saa mitä haluaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe