Mitä hyviä ja vähemmän hyviä puolia olette huomanneet tilaamisissa ja toimituksissa?
Tarkoitan nyt keskusliikkeiden yhteydessä toimivia, en yksittäisen kauppiaan verkkotoimintaa.
Enkä tarkoita tuotteita.
Verkkoruokakauppojen palvelujen vertailu
62
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Netti hyvä siinä kun pääset vertailemaan, ulkomailta tilaan pientä elekroniikkaa kotiin tuotuna, samoin kuin kotimaassa on hyvä tietää firman tausta. Korona aikana totuin ruoka ostokset netin kautta kotiin tuotuna, tämä jää pysyväksi.
- Anonyymi
En käytä
Menen Stockmannille vanhemman naismyyjän luo ja sanon: tarvitsen merkkivaatteet
Jos tykkään, kiitos otan kahdet, eri väriä, vain vähän eri, näkemiin- Anonyymi
Minä Tokmannista, Stockmannille 300 kilometria.
- Anonyymi
Ruokakauppoja aloitus koski, joten vastaan:
Alepa Kauppakassista (S-ketju) vain olen tilannut ja olen siihen tyytyväinen,
kaikki on toiminut hyvin.
Tilaus ehtii vielä edellispäivän iltapäivälläkin ja seuraavana päivänä
vaikkapa aamupäivällä ruuat tuodaan sovitusti.
Kuljetus on vähän edullisempi kuin esim. K-ketjussa.
- Anonyymi
jos tarkoitat ruokaostoksia, niin minulla lähes pelkästään hyviä kokemuksia sekä K-, että S-ryhmän verkkotoimituksista. K-ryhmästä tulee isompi lasku, koska tuotteet ovat kalliimpia (olen verrannut), mutta välillä on kiva tilata toisesta kuin tavallisesti. joskus on harmittanut kun tilaamani tuote on ollut loppu ja tilalle on tuotu ns, vastaava, kun en ole huomannut vaihtamista kieltää. eihän vaihtamisella aina ole merkitystä, mutta joskus kyllä. kerran halusin punaisen kynsiharjan ja laitoin siitä merkinnän tilaukseen, mutta sain vihreän, se pikkasen tökki, kylppärini värimaailmaan kun ei vihreä sovi. eilisessä tilauksessa oli laskutusvirhe, mutta kätevästi sain sen asiakaspalvelun kanssa sovittua ja lupasivat vielä seuraavan tilauksen kuljetuksen ilmaiseksi (sain koodin).
- Anonyymi
K-ruoassa on kliffa, kun vievät aikaisemmat kuljetuslaatikot pois. Mieluiten varmaan niin, että ne on taitettu kasaan, koska menevät kartonkikeräykseen, ei käytetä uudelleen.
K-ruoassa sekin kliffa, kun ilmoittavat edellisiltana heti klo 20 jälkeen milloin tulevat aamulla. Esim. tilattu tulo klo 9-12, niin ilmoitus voi tulla "tuomme klo 10.45-11.45".
Sitten aamulla ehkä 5 min ennen tulee ilmo "hetken päästä siellä".
S-ryhmästä ei tule mitään etukäteisilmoitusta, joten täytyy olla aamulla jo klo 9 paikalla ja pystyssä vahtimassa. Klo 9 voi tulla ilmoitus "tuomme klo 9.20-10.20" tai "tuomme 11-12".
Logistinen suunnittelu parempi K-ruoassa.
Kerrostalossa asun.- Anonyymi
Tarkennan. Tuo S-ryhmän ilmo tulla klo 11-12 saattaa tulla vasta klo 10.
- Anonyymi
S-ryhmästä t u l e e etukäteisilmoitus.
Minulle kotona olevalle eläkeläiselle riittääisi oikein hyvin, vaikka saisin ilmoituksen
"tuodaan aamupäivällä 9-12", ei ole minuutin päälle.
Ilmoitus tulee kuitenkin aina tunnin tarkkuudella esim. klo 10.30-11.30
ja se on loistava tarkkuus.
itse saa valita kuljetusajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kotona olevalle eläkeläiselle riittääisi oikein hyvin, vaikka saisin ilmoituksen
itse saa valita kuljetusajan.Joku muu saattaa haluta nukkua, ulkoilemaan, viemään koiraa, mennä hoitamaan asioitaan.....
S-ryhmässä on PAKKO olla kotona valmiudessa tuo klo 9-12 tai mikä tahansa muukin aikajakso. Ei hyvä. - Anonyymi
S-ryhmäkin vie laatikot pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu saattaa haluta nukkua, ulkoilemaan, viemään koiraa, mennä hoitamaan asioitaan.....
S-ryhmässä on PAKKO olla kotona valmiudessa tuo klo 9-12 tai mikä tahansa muukin aikajakso. Ei hyvä.S-ryhmästä voit etukäteen tilata tunnin tarkkuudellakin kuljetusajan.
Esim 9-10 aamulla niin olet vapaa lopun päivää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S-ryhmästä voit etukäteen tilata tunnin tarkkuudellakin kuljetusajan.
Esim 9-10 aamulla niin olet vapaa lopun päivää.Ahaa, miten tilaaminen tapahtuu?
Minä en laatikoita pois anna, vaan käytän ne kartonkikeräyksessä. Vien laatikot kasaan taitettuina häkkikellariin ja haen sieltä yksi kerrallaan parvekkeelle ja kerään laatikkoon kartonkikeräykseen menevät pakkauspahvit, maitotölkit ym. ja kun laatikko täyttyy vien sen sellaisenaan kartonkikeräyslaatikkoon, tosi kätevää mielestäni.
- Anonyymi
pal-51 kirjoitti:
Minä en laatikoita pois anna, vaan käytän ne kartonkikeräyksessä. Vien laatikot kasaan taitettuina häkkikellariin ja haen sieltä yksi kerrallaan parvekkeelle ja kerään laatikkoon kartonkikeräykseen menevät pakkauspahvit, maitotölkit ym. ja kun laatikko täyttyy vien sen sellaisenaan kartonkikeräyslaatikkoon, tosi kätevää mielestäni.
Käytän vähän laajemmin:
- metalliin
- kartonkiin
- lehtiin
- lasiin
Aikaisemmin myös muoviin, mutta lopetin muovin keräämisen erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, miten tilaaminen tapahtuu?
Tässä sivut, ole hyvä !
https://www.foodie.fi/alepa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä sivut, ole hyvä !
https://www.foodie.fi/alepaKiitos. Sain tuosta linkistäsi yhtä paljon vastausta tunnin tarkkuudella tilaamisesta kuin tästäkin linkistä
https://reservinsanomat.fi/art/suomi-ja-nato-jaseneksi-vai-ei/ Anonyymi kirjoitti:
Joku muu saattaa haluta nukkua, ulkoilemaan, viemään koiraa, mennä hoitamaan asioitaan.....
S-ryhmässä on PAKKO olla kotona valmiudessa tuo klo 9-12 tai mikä tahansa muukin aikajakso. Ei hyvä.Mutta eikö sitä kolmeksi tuntia löydy jotain puuhastelua kotona.
Voi vaikka pyöriä täällä Suomi24 palstoilla odotellessaan.Anonyymi kirjoitti:
Käytän vähän laajemmin:
- metalliin
- kartonkiin
- lehtiin
- lasiin
Aikaisemmin myös muoviin, mutta lopetin muovin keräämisen erikseen.Juu kaikkeen keräämiseen voi käyttää, minulla tulee ainoastaan kartonkia niin paljon että viitsin isoon laatikkoon kerätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Sain tuosta linkistäsi yhtä paljon vastausta tunnin tarkkuudella tilaamisesta kuin tästäkin linkistä
https://reservinsanomat.fi/art/suomi-ja-nato-jaseneksi-vai-ei/Klikkaa heti etusivulta kohta "Tilaukset", siitä aukeaa kalenteri, mistä voit valita kuljetusajan.
- Anonyymi
pal-51 kirjoitti:
Juu kaikkeen keräämiseen voi käyttää, minulla tulee ainoastaan kartonkia niin paljon että viitsin isoon laatikkoon kerätä.
Kussi vie laatikot pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itse saa valita kuljetusajan."Ilmoitus tulee kuitenkin aina tunnin tarkkuudella esim. klo 10.30-11.30"
Tuleeko tuo S-ryhmän ilmo sinulle aamulla vai edellisiltana? - Anonyymi
pal-51 kirjoitti:
Ei keräyspaikkaan kovin iso laatikko sovi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei keräyspaikkaan kovin iso laatikko sovi.
Iso, suhteellinen käsite.
Klingel on verkkokauppa josta löydän usein mieleisiä vaatteita. Luotettava toimitus ja aina on asiat sujuneet hyvin. En juuri käytä muita verkkokauppoja.
Päätin tehdä toisen-laisen mainoksen.
Olkaa hyvät. :)
-
Viime-Viikon-Loppuna kävin Verkko-kaupassa.
K-sellaisessa.
Omalla autollani ajoin parkkiin.
Kävelin kauppaan sisään ja Vuokrasin Eurolla toisen-laisen Kärryn.
Mukava tunne rinnassani lorvin kaupassa seinästä toiseen.
Selaillen katseellani hyllystöjä.
Yhdessä kohdassa kauppaa havahduin.
Minä kävin tässä jo!
-
Vilkaisin kärryäni, se ei ollut enää tyhjä.
Kouraisin Povi-Taskuani varmistaen ottä Lompakkoni on vielä tallessa.
Kärräilin kassalle.
Taas oli osunut kohdalleni kaunis, herttainen neiti.
Neiti katsoi silmiini iloisin ilmein.
Yritin katsoa takaisin, komeahkoa näytellen.
Havahduin taas, otin asennon ja aloin tempoa ostoksiani Kärrystä Hihnalle.
Astuin parisen askelta eteen-päin.
Poimin lompakosta Luotto-Korttini ja aloin katsoa tyttöstä silmiin iloisin-ilmein.
Noin Euroja Senttien kanssa, sanoi neito.
Liu'otin korttini koneeseen, suojasin lompsallani ja näpöttelin kuudesti.
Haluatteko kuitin, kuulin kysymyksen.
En, minä haluan...meni muminaksi.
Ilosta melkein pompahtelin autolleni.
Avasin oven yhdellä näpöllä.
Heitin reppuni penkille ja istahdin sille toiselle.
Kuin hurmoksissa, Kaasu-Poljinta ronskisti potkien.
Ajoin kotiin ja aloin täyttää Jää-kaappiani.
Kuvitellen kesää Verkko-Sukkineen.
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
Anteeksdi, mutta tämä korjaus oli pakko tehdä.
...Kärrystä Hihnalle vieden.
H.Saanet anteeksdi.
huruksz kirjoitti:
Anteeksdi, mutta tämä korjaus oli pakko tehdä.
...Kärrystä Hihnalle vieden.
H....Anteeksi
h.
- Anonyymi
Tässä Alepa Kauppakassi sivut, josta voit näppärästi tilata ruokasi kotiin.
Se tuo myös Prismasta, voi valita myös Prisman, jos sellainen on jakelualueella.
https://www.foodie.fi/alepa- Anonyymi
S-market & Prisma-linkki (nettiruokakauppa)
https://www.foodie.fi/blog/page/s-market-toimitusehdot
- Anonyymi
Miksi ette käy itse kaupassa? ne koululaiset jotka keräävät eivät tiedä tuotteista mitään niillä ei ole hintatietoisuutta
eihän se kerääminen paljon maksa teille
mutta ne väärät liian kalliit tuotteet jos on valikoitavaa
ja ette pysty käyttämään tarjouksia
ja
lopulta hintatietoisuus menee
säästyneet rahat voi käyttää sijoituksiin ja niillä voi ostaa muuta mukavaa
kuten implantteja suuhun j- Anonyymi
eli monenlaista suuhunpantavaa
- Anonyymi
Tilatessa näkee hinnat muistakin saman nimikkeen tuotteista. Sisällön ja valmistusmaan lisäksi.
Verkosta tilaaja on varsinainen tehopakkaus säästämisessä, kunhan ei anna lupaa lähettää minkähintaista vaan.
- Anonyymi
Kun kirjaudut sisään Alepa kauppakassiin,
löydät sieltä kohdan "Tilaukset", sitä klikkaamalla tulee esiin "kalent,
josta voi valita kuljetusajan, vaikka tunnin tarkkuudella.
Olen käyttänyt kolmen tunnin aikaikkunoita esim. klo 9-12- Anonyymi
piti lukea "kalenteri", (kyllä nyt takkuaa)
- Anonyymi
Olen ollut Alepa kauppakassin asiakas yli viisi vuotta.
Tilaan kerran viikossa ruuat kotiin, niin ei kauppaan ei tarvitse mennä ollenkaan
eikä kantaa kasseja (olen autoton lähiöihminen)
Tilaaminen käy helposti, kun on rutiinia siihen.
En ole varma onko nykyään pakko kirjautua,
mutta tulee ensin sivuja, joista täytyy valita,
että pääsee eteenpäin.
Pitää valita, minkä haluaa: noutaa valmiiksi kootut ruuat vai kuljetuksen kotiin.
Osoitenumerollaan voi tarkistaa mistä palveluja voi saada
Alepan. Prisman, Siwan ym.
jne.
"Tilaukset" kohdassa voit valita kuljetusajan. Klikkaa sitä. - Anonyymi
Nyt ollaan tämä päivä haettu vastausta miten tuo yhden tunnin aikaikkuna löytyy.
Saisitko sinä vastauksen aikaseksi ja onko sinusta vihdoinkin tulossa päivän juhlittu sankari? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ollaan tämä päivä haettu vastausta miten tuo yhden tunnin aikaikkuna löytyy.
Saisitko sinä vastauksen aikaseksi ja onko sinusta vihdoinkin tulossa päivän juhlittu sankari?Mikähän siinä on niin vaikeaa ? Heti avaussivulla on kohta "Tilaukset",
(oik. ylempänä)
klikkaa siitä, varausikkuna aukeaa kuljetusajankohdan valitsemiseksi, päivät tunneittain
on ainakin kahdeksi viikoksi eteenpäin.
https://www.foodie.fi/alepa
Toivottavasti löytyy !
- Anonyymi
Selviö tietenkin on, että koska eri paikkakunnille on eri kuljetusikkunat,
ensin täytyy tietenkin täyttää esitiedot mihin osoitteeseen ruokaa tilaa,
että pääsee katsomaan "Tilaukset"-ikkunaa,- Anonyymi
Näköjään Helsinki on niin olematon pikkukylä ettei ole valittavissa kuin 3 tunnin ikkunat. Prismaan on matkaa kolmisen kilometriä.
Luulis olevan toisinpäin, kun olettaisin kuljetusasiakkaita olevan paljon. Vai onkohan sittenkin syynä, että Helsingissä tilataan niin vähän kotiin verrattuna muuhun maahan. Anonyymi kirjoitti:
Näköjään Helsinki on niin olematon pikkukylä ettei ole valittavissa kuin 3 tunnin ikkunat. Prismaan on matkaa kolmisen kilometriä.
Luulis olevan toisinpäin, kun olettaisin kuljetusasiakkaita olevan paljon. Vai onkohan sittenkin syynä, että Helsingissä tilataan niin vähän kotiin verrattuna muuhun maahan.Eikös se ole niinpäin, että jos tilauksia on paljon, niin pitää olla useamman tunnin varoaika, kun ei osata tarkkaa aikaa luvata.
Jos tilauksia olisi hyvin vähän, niin uskallettaisiin luvata vaikka minutilleen koska ne toimitetaan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis olevan toisinpäin, kun olettaisin kuljetusasiakkaita olevan paljon. Vai onkohan sittenkin syynä, että Helsingissä tilataan niin vähän kotiin verrattuna muuhun maahan.Etkö ole hoksannut klikata tunnin kohdalta ?
Voi tilata esim joko klo 9-12
tai klo 9-10 . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulis olevan toisinpäin, kun olettaisin kuljetusasiakkaita olevan paljon. Vai onkohan sittenkin syynä, että Helsingissä tilataan niin vähän kotiin verrattuna muuhun maahan.Kyllä on tunnin ikkunatkin valittavissa Helsingissä.
Niillä ostosten pakkaajilla ja samoin kuljettajillakin kuuluu olevan aika tiukka työtahti, vaan hinnanhan ne siitä saa. Se kotiin tilaaminen on niin yleistynyt tällaisena tautisena aikana. Ja tuntuuhan se mukavalle työllistää ainakin joitakin, kun niin monet ovat joutuneet työttömiksi nyt pandemian aikana.
En katso nyreästi, jos toimitus on myöhässä. Mitään hyvää kun ei odota liian kauan.
Mukava vain löhötä ja kartasta seurata missä kohtaa auto on ruokineni tulossa. Melkein nolottaa, kun toiset raatavat tuoda ruokiani ihan raputkin ylös, eikä tarvitse itse laittaa tikkua ristiin niitten eteen, mutta kuten sanottu, niin palkanhan ne siitä saavat. Reippaita ja riskejä poikia vaikuttavat olevan.
En välitä hinnoistakaan, kun olen huomannut olevan pelkkää säästöä tilata paljon kerrallaan tuohon oven taakse; kaapit ja pakastin täyteen.
Itse jos käy kaupoilla, niin aina meinaa tarttua mukaan sellaistakin, mitä ei ollut suunnitellut ostaa. Ja mitä useammin käy kaupassa, niin sitä enemmän/isommalla rahalla tulee niitä heräteostoksia mukaan.- Anonyymi
S-ryhmän bonukseni heittelee joskus erikoisesti. Ostan verkossa, mutta joskus joudun käymään marketissa.
S-pankin kortilla marketissa maksaessa pitääkö bonus -nappia painaa erikseen?
Vai onko se bonus -nappi sitä varten, kun maksaa jonkin muun pankin kortilla vai miksi?
Katsoin joskus videon S-pankin kortin käytöstä, mutta siinä ei mainintaa tästä napista. - Anonyymi
Alan epäillä, ettei kaikilla paikkakunnilla ole mahdollista tilata ruokien tuontia
tunnin tarkkuudella,
koska on kummallista, kun minun Alepan aika-ikkunassani (pääkaupunkiseudulla)
voi klikata ruoan tuonnin vaikka klo 9-10 välille
tai vaihtoehtoisesti pitemmällä aikajanalla klo 9-12 välillä.
En ole kiireinen eläkeläinen. Minulla on hyvin aikaa odottaa.
En näe mitään syytä, että ruokien pitäisi tulla juuri jollakin tietyllä kellonlyömällä.
Ihmettelen paljonko kuskeja tarvittaisiin laajalla alueella, jos useammat tilaajat alkaisivat käyttää "tunnin tarkkuudella tilausta". Se nostaisi todennäköisesti
kuljetuksen hintaa, joka on S-ketjun mukaan nytkin kilpailutettu niin alas kuin voi.
Kohta ei kuljetus kannata yritykselle tai se alkaa tuntua kuskien palkoissa
palkkojen polkemisena alle alimpien taulukkopalkkojen.
K-ketju ei kuljeta asuma-alueelleni kuin kaksi kertaa viikossa.
S-toimii aamusta iltaan ma-la. - Anonyymi
"Ahaa, miten tilaaminen tapahtuu?"
Täytyi kysyjän itse selvittää.:)))
Prismalla on isoja myymälöitä ja näköjään niillä jokaisella myymälällä on omat keräily- ja kuljetusorganisaatiot. Jos tilaa Prismasta, niin vaihtoehtona ei ole tunnin tarkkuudella toimitusta vaan esim. aamu 9-12. Etukäteisilmoitusta ei tule edellisiltana vaan vasta aamulla, jolloin tarkentuu ketkä kerääjät ja kuljettajat ovat töissä ja miten saadaan projektit polkaistua käyntiin ja missä järjestyksessä kuljetukset junaillaan.
Alepan myymälät ovat pienempiä eikä niillä ole omaa kuljetusta vaan tilaukset menee pääkaupunkiseudulla Vantaan hehtaarivarastohalliin ( jossa ei asiakkaat kuljeksi ), joka hoitaa koko alueen logistiikan.
Tällä keskitetyllä organisaatiolla on niin paljon asiakkaita ja henkilökuntaa, että pystyvät tarjoamaan tunnin tarkkuudella toimitusaikaakin ja toimitus on aavistuksen halvempi kuin Prismassa.
En tiedä miten pienillä paikkakunnilla. Todnäk yksittäiset Alepatkin kuljettavat niissä ellei alueella ole isoa Prismaa, johon olisi järjellinen etäisyys.
K-Citymarketilla isona kauppana on oma keräily- ja kuljetusorganisaatio. Seuraavan päivän tilaukset ja muutokset tulee tehdä ennen klo 20, jolloin seuraava päivä lukitaan ja n. klo 20.15 kaupan tietsika tykittää tekstarin minkä tunnin sisällä toimitus tulee vaikka tilattu esim. 9-12.
Mahd. K-ryhmällä ( Helsingissä ) on enemmän vakituisia työntekijöitä ja tietsika laskee valmiiksi minkä ajan vaatii kunkin tilauksen keräys ja kuinka paljon aikaa vaatii jonkin alueen toimitukset. Siinä on "kello-kallet" tehneet töitä.
Eikä tekijöitä haalita edellisiltana "sulla piti olla huomenna vapaapäivä, mutta tulex töihin aamu 7-11".
Täydentäkää puuttuvat ja korjatkaa virheet. - Anonyymi
Prisman palvelu loistavaa ainakin Turussa ja hinnat kilpailukykyiset , tuonti vain 9.90e ja tuontiaikoja saa valita. MUTTA pohjoisemmassa suomessa tuontimaksu on 14.90e ja pakkausmateriaali vielä päälle 60c , eli yhteensä 15.50e , törkeä hinta, en todella tilaa. Toivottavasti Lidl tulee kohta kilpailuun mukaan.
- Anonyymi
Jos ei kävele, kauppaan meno ja paluu maksaa joka tapauksessa jotain,
myös kaupassa joutuu maksamaan pakkausmateriaalista jos ei ole omaa kassia.
Mikään palvelu ei ole ilmaista.
Vaikuttaako tuohon 14,90 euron tuontimaksuun mahdollisesti pitkät kuljetusmatkat
vai miksi on noinkin korkea ?
Tosin 12,90 ei ole harvinainen kuljetusmaksu mitä vertailin.
Alepan kuljetusmaksu on yleensä 7,90.
Ainakin Alepassa tavara on yleensä tuoreempaa kuin kaupoissa, päiväykset ovat
yleensä pitkät.
Vihannekset, hedelmät ym. tuoreita.
Vaikkei pääse itse valitsemaan voi luottaa, että hyvää ja tuoretta saa.
Ei verkkoruokakauppa voisi toimiakaan kauaa elleivät tuotteet olisi ensiluokkaisia.
Asiakkaat katoaisivat nopeasti jos huonoa yrittäisi myydä. Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kävele, kauppaan meno ja paluu maksaa joka tapauksessa jotain,
myös kaupassa joutuu maksamaan pakkausmateriaalista jos ei ole omaa kassia.
Mikään palvelu ei ole ilmaista.
Vaikuttaako tuohon 14,90 euron tuontimaksuun mahdollisesti pitkät kuljetusmatkat
vai miksi on noinkin korkea ?
Tosin 12,90 ei ole harvinainen kuljetusmaksu mitä vertailin.
Alepan kuljetusmaksu on yleensä 7,90.
Ainakin Alepassa tavara on yleensä tuoreempaa kuin kaupoissa, päiväykset ovat
yleensä pitkät.
Vihannekset, hedelmät ym. tuoreita.
Vaikkei pääse itse valitsemaan voi luottaa, että hyvää ja tuoretta saa.
Ei verkkoruokakauppa voisi toimiakaan kauaa elleivät tuotteet olisi ensiluokkaisia.
Asiakkaat katoaisivat nopeasti jos huonoa yrittäisi myydä.Tänä aamuna poikkesin kaupassa.
En viitsinyt köpötellä autolleni, tilasin Taksin.
Suomalaisella kuljettajalla.
Tein ostokseni, kävelin taksi-asemalle.
Avasin oven autoon jossa näyti olevan Suomalainen kuski.
Ja niinpä olikin.
Ajeltiin takaisin himaan.
18€ taksit.
Sapuskaan vähän enemmän.
-
Koti-maiset Juustot, Koti-maiset Piimät, koti-maiset Voi-Mariinit...
On mukavaa, kun on valinnan-varaa ihan kaikessa.
H.huruksz kirjoitti:
Tänä aamuna poikkesin kaupassa.
En viitsinyt köpötellä autolleni, tilasin Taksin.
Suomalaisella kuljettajalla.
Tein ostokseni, kävelin taksi-asemalle.
Avasin oven autoon jossa näyti olevan Suomalainen kuski.
Ja niinpä olikin.
Ajeltiin takaisin himaan.
18€ taksit.
Sapuskaan vähän enemmän.
-
Koti-maiset Juustot, Koti-maiset Piimät, koti-maiset Voi-Mariinit...
On mukavaa, kun on valinnan-varaa ihan kaikessa.
H.Vai Varaa valita? :)
H.
- Anonyymi
Verkkokaupassa on samat tuotteet ja tarjoukset kuin kaupassa.
Itselleni on tullut kuljetuskustannuksista huolimatta hiukan edullisemmaksi
tilata kerran viikossa ruuat kotiin kuin käydä kaupassa.
Kun suunnittelee viikon ruuat ja ostokset etukäteen ajattelee tarkemmin
mitä tarvitsee eikä tule tehtyä heräteostoksia.
Lisäksi arvostan paljon säästettyä aikaa mikä jää kauppareissulta muulle mukavammalle. Olen kyllästynyt ruokakassien rahtaamiseen.
Erikoisesti huonoilla keleillä/pakkasilla on mukava, ettei tarvitse lähteä ulos.
Kun on sairas tai heikossa kunnossa vaivoineen, se on korvaamaton palvelu,
ei tarvitse vaivata ketään. Sen kun näpyttelee tilata jotain ruokaa hengen
pitimiksi netin ääressä. Jos aamulla tilaa, voi kuljetuksen saada jopa samana
iltana maksamalla pari euroa enemmän.
Ruoan verkkokauppa on loistava palvelu ja onneksi sitä tuli harjoitelluksi
jo kauan ennen koronaa, että se on sujunut hyvin nyt.
Monet siirtyivät koronan alussa ruoan verkkokauppaan. Alepaankin tuli niin kova ruuhka, että tilaukset piti tehdä jo viikko aikaisemmin saadakseen kuljetuksen
haluamanaan ajankohtana. Siitä ei sikäli ei ollut haittaa, että tilausta voi muuttaa vielä edellisenä iltana.
Alepa lisäsi henkilökuntaa asiakasmäärien roimasti kasvaessa, niin ruuhkatkin loppuivat. - Anonyymi
Joku kysyi vaikuttaako siellä pohjois-suomen pikkukaupungissa tuo kallis 14.90 0.50e =15.50euroon kuljetuksen pituus.EI VAIKUTA, etäisyys on 1-10km max. Ja hinta on noin kallis , ei hyvä.
- Anonyymi
Kuljetukset on kilpailutettu ja ulkoistettu. Kuljetusyritys, joka kilpailutuksen on voittanut määrää hintansa.
- Anonyymi
S-ryhmällä kuljetuksen hintaan vaikuttaa onko asiakasomistaja vai ei, ja jos on asiakasomistaja pitää kirjautua jotta saa halvemman kuljetushinnan.
- Anonyymi
Prismassa tilaus on tehtävä tunnin aikana ja ajan loppumisesta ei tule ilmoitusta. Tavarat jotka tilattu tunnin jälkeen eivät tule. Todella omituinen tapa karsia myyntiä.
Miksiköhän myyntiä halutaan rajoittaa?- Anonyymi
Miten niin tunnin aikana ? Yksi tuntiko vrk:ssa on tilausaikaa kaikiille tilaajille Prismassa vai mitä mahdat tarkoittaa ?
Prisma ja Alepa ovat samaa "S"-ketjua.
Minulla menee noin maksimissaan puoli tuntia tilauksen tekoon.
Vanha tallennettu tilaus on pohjana. Kaikkia tuotteita ei tarvitse etsiä uudestaan,
määriä on helppo muuttaa. - Anonyymi
"Miksiköhän myyntiä halutaan rajoittaa?"
Olet varmaan joskus mediassa lukenut "palvelunestohyökkäyksestä". Siinä iso läjä kotimaisia tai ulkomaisia tietokoneita ottaa samaan aikaan yhteyttä johonkin laitokseen, ministeriöön tms.
Mitään toimintoa ei tarvitse tehdä kohdekoneessa, mutta yhteydenotto varaa koneen kapasiteettia ja, jos kohdekoneen käsittelykyky ylitetään, niin koko järjestelmä kaatuu. Sen palautus normaalitilaan saattaa vaatia aikaa.
HOK-Elanto haluaa välttää koneensa kaatumisen rajoittamalla asiakkaiden yhteysaikaa.
- Anonyymi
Turussa Prisman ruokakassit tulee silloin ,kun olen halunnut tilauksen. Ilmoittelevat pitkin päivää tekstarilla. Ei tarvi kytätä koko päivää.
Loistava ja edullinen palvelu! - Anonyymi
Alepa on laskenut kuljetuksen hintoja. Kuljetus on edullisimmillaan vain 3,90 euroa.
Esimerkiksi aamusin klo 9-12 ja se sopii minulle paremmin kuin hyvin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963