Ässien faneille ikävä vappu

Anonyymi

"Marokkolainen otti ja lähti. Jumalalle kiitos"

13

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstaraivis voisi jo jättää nuo rasistiset aloitukset tekemättä. Sofia on Suomen kansalainen. Piste. Pitääkö tehdä ilmoitus ilmoittelijasta?

• Anonyymi

Mikset tee ilmoitusta Stefusta joka eilen viimeksi julkisesti sanoi Sofiaa marokkolaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset tee ilmoitusta Stefusta joka eilen viimeksi julkisesti sanoi Sofiaa marokkolaiseksi.

Eikö sen juuret ole siellä Marokossa? Miten se on rasistista, onko sinun mielestä marokkolaiset jotenkin huonompia kuin suomalaiset?
        Jos jotain kutsuttaisiin vaikka englantilaiseksi samoista syistä niin ens usko, että täällä riehuttaisiin rasismista.
        Olen siis eri ja kunhan pohdiskelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sen juuret ole siellä Marokossa? Miten se on rasistista, onko sinun mielestä marokkolaiset jotenkin huonompia kuin suomalaiset?
        Jos jotain kutsuttaisiin vaikka englantilaiseksi samoista syistä niin ens usko, että täällä riehuttaisiin rasismista.

Marokkolainen on Stefanin mielestä, hän on sen itse lausunut omalla suullaankin. Nyt sit taas huutaneet ja eri suuntaan lähteneet yön selkään.

• Anonyymi

Toisti vaan mitä Stefu postasi. Sitä paitsi marokkolainen ei ole sen rasistisempi sana kuin suomalainen...se on kansallisuus senkin pönttö😄 Tässä yhteydessä se on myös Stefun Sofialle antama lempinimi, vaikkei Sofia kansallisuudeltaan marokkolainen olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep🙄

• Anonyymi

Mihinkä se koira karvoistaan pääsee.
      Tavat ei tule muuttumaan.

On-off suhteet tuppaa kariutumaan.

• Anonyymi

Ikävää todella ikävää...
        Oksettavaa pompottamista.

• Anonyymi

En tykkää, että sanotte Sofiaa marokkolaiseksi.

• Anonyymi

😂🤦‍♀️😂

• Anonyymi

Mistä voi tietää että hän itse ei tykkää siitä että kutsutaan isän kansalaisuudella ei kai se lapsen häpeä ole mistä hänen isänsä on voi olla myös ylpeä siitä 🤔🤔

• Anonyymi

Voi sua❤️ Se nyt on Stefun hänelle antama lempinimi,

• Anonyymi

Jäikö pulireiska yksin mökkiin? Ketä toi muu jengi marokkolaisen saattueessa oli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      6142
    Aihe