Vääryydestä totuuteen ja takaisin vääryyteen

Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

"Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.'

Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

Näissä uskontokeskusteluissa on 16 vuoden ajan ollut erinomaisen esimerkkinä ihminen, jonka elämässä tämäkin Jeesuksen ilmoitus on käynyt toteen.

Todistukseksi riittää nämäkin hänen omat kirjoituksensa:

LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
Devout
5.3.2007 10:55
Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..

Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.

Lukekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!"

"Devoit
26.12.2009 21:32
Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo Sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä.. "

Oulun piispan pakomatka tuskin totta
Devoit
7.2.2012 21:30

Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan
Tämä tapahtui ensimmäisenä adventtina vuonna -92 Paavolan kirkossa piispan tarkastuksen yhteydessä.
Teuvo oli kirkossa vihaa uhkuen kysymykset valmiiksi mietittynä seurakunnan kuulemistuntia varten ja kirkkoherrakin tiesi että Teuvolla on kysyttävää. Sitten kun Teuvo sai vuoronsa hän mykistyi täysin. Hän joutui poistumaan kirkosta posket helakanpunaisena häpeästä. Siitä johtuu hänen häpeäraivonsa joka jatkuu yhä.
Olen kuullut ja lukenut että Teuvo on kääntänyt, siis valehdellut tämänkin tapahtuman täysin päinvastoin että piispa olisi muka paennut häntä.
Kirkko oli täynnä todistajia kuitenkin."

31

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NE SEITSEMÄN VIELÄPAHEMPAA HENKEÄ

"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksipesty syntinen."

"Valehtelija Teuvo Suni, Sinähän puhut täyttää sontaa ja valhetta ja tuota väität Pyhän Hengen sinulle valaisseen. Armeijassa epäonnistuit, Hengellisellä alueella yritit menestyä, mutta sielläkin epäonnistuit myöskin. Seisot nyt elämäsi raunioilla."

1"Paskat Teuvo!"

2"Oih saatanan orja ... ylempääkin sen saa selville mutta muutenkin olet täysin naurettava valehtelija muiden kirjoituksia hyväksikäyttäen oleva paskiainen !"

3"Olet täysi paska kuten saatanakin pahojen ominaisuuksiensa kanssa kuten moni ihminenkin!!!! "

4"Hyi vittu , hyi vittu .... oksetat ylimielisyydelläsi ja tuomitsemisellasi !!!! Jumalan oma ei tuollaista tee ja sen tiedän !"

5"Onko se aivopieru sellainen pieru, joka on valhetta mutta tuoksuu totuudelta?"

6"Melkoiselta paskakasalta vaikutat. Oletko uudestisyntynyt perkeleen perseestä?"

7"Haista pitkä paska valehtelija."

8"Sanasi arvo on yhtä paljon kuin toissavuotinen pieru, pelkkää sanahelinää."

9"hän vie sinulta totuuden tajun Sen jälkeen tunnet vain paskan hajun"

10"piiitkä paska
      Kerro osoitteesi, jospa tulisin sinne sitä haistelemaan."

11"Teuvon tekstit ovat syvällisiä!
      Sillä ne ovat syvältä perseestä."

12"Nään rakas paskassasi puolukoita, ja persesilmässäsi pisamoita."

13"ÄläPuhuPaskaaTeuvo"

14"Olet kyrpäJooseppi."

15"Noutaja se tulee Teuvollekin. Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.

16 On aika tehdä valmisteluja. Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus."

17"Teuvo heiluu jo haudan partaalla.
      Onnitelkoot ken haluaa ."

18"Teuvo se naki viime viikolla unessansa nakuja, oli siina mustia kissoja ja saatanoita.
      Nain nakuja, nain nakuja viime yona huusi Teuvo!"

19"Teuvo Siitin: Kiitätkö sinä isääsi siitä että hän siitti sinut äpärälapseksi?"

20"Teuvo kehotti Penuelaa tyydyttämään itsensä pölyimurilla."

21"Penuela kirjoitti että sinulla on syöpä. Hän on hyvä opetuslapsi kun juoruaa kuten sinäkin.Eikö olisi korkea aika tehdä jo parannus?"

22"Kun kehut seurailevasi asioita niin mietipä mitä tarkoittaa prostata syöpä kohdallasi, kohta kongi kumahtaa ja jatkat vain herjaamisiasi. Olet kuin se katumaton ristinryöväri."

23"Likaista peliä Teuvo! Olet erittäin epäluotettava.

24Likaista peliä Teuvo! Ollet osoittautunut erittäin vilpilliseksi.

25Likaista peliä Teuvo! Valehtelet jatkuvasti.

26Likaista peliä Teuvo! Pelaat likaista peliä. Olet epäluotettava."
      Onko Teuvo laittanut kuvan takapuolestaan?

27"Valehtelija Teuvo Suni!"
      "AamenKiitosAamen!"

28"Nään rakas paskassasi puolukoita"
      "AamenKiitosAamen!"

29"ja persesilmässäsi pisamoita."
      "AamenKiitosAamen!"  - - -"Te käärmeen sikiöt, kuinka teidän puheenne voisi olla hyvää, kun itse olette pahoja!

30."Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

Joko lähtevät vappumarssille?

"HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA"
      "Kiäh kiäh
      PoistatinTeuvon aloituksen. Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen. "
      "Teinppyynnönpois
      Okkultismi (Aivopieru) ei kuulu Raamattupalstalle. "
      "Poistattakaa Teuvon aloitukset
      Poisperkelepalstalta
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta."
      "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
      "Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
      Poisperkelepalstalta
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee. Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta."
      "Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön."
      "Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset"
      "Teuvo Suni on kukistettu

• Anonyymi

Mikä se tämä mystinen "siskonpoika" on? Onko se siellä Oulun torinrannassa partioiva jäyhännäköinen passipoliisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä se tämä mystinen "siskonpoika" on? Onko se siellä Oulun torinrannassa partioiva jäyhännäköinen passipoliisi?

Saattaa hyvinkin olla. Sillä hänen oman ilmoituksensa mukaan siskon poika on vanhoillislestadiolainen poliisi.

Ruukissa oli kaksi tällaista poliisia. Mutta totuuden teillä kulkiessa hän ei maininnut siskonsa pojasta edes halaistua sanaa, ei edes siskonsa nimeä maininnut.

Hänen veljensä nimen kyllä.

• Anonyymi

HAA, Teuvohan se siinä taas! Täten herjaan, rienaan, halveeraan, halveksun ja haukun pyhää henkeä! Siitähän sinä ilahdut!

• Anonyymi kirjoitti:

HAA, Teuvohan se siinä taas! Täten herjaan, rienaan, halveeraan, halveksun ja haukun pyhää henkeä! Siitähän sinä ilahdut!

Tämä taisi olla jo kahdeksas Saatanan vielä pahempi henki?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Saattaa hyvinkin olla. Sillä hänen oman ilmoituksensa mukaan siskon poika on vanhoillislestadiolainen poliisi.

Ruukissa oli kaksi tällaista poliisia. Mutta totuuden teillä kulkiessa hän ei maininnut siskonsa pojasta edes halaistua sanaa, ei edes siskonsa nimeä maininnut.

Hänen veljensä nimen kyllä.

Kummankohan "siskonpoika", se tämä ihmemies mahtaa olla?

• Anonyymi kirjoitti:

Kummankohan "siskonpoika", se tämä ihmemies mahtaa olla?

Minä en tiedä sitä, monta siskoa hänellä on, ja montako poikaa heillä on?

Sillä heillä on yleensä paljon lapsia.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Minä en tiedä sitä, monta siskoa hänellä on, ja montako poikaa heillä on?

Sillä heillä on yleensä paljon lapsia.

Joo, tunnen kyllä tämän sisarusparven, vaan en heidän jälkeläisiään.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, tunnen kyllä tämän sisarusparven, vaan en heidän jälkeläisiään.

Tuskin sinä kuitenkaan hartaanselkäläisiä olet?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Tuskin sinä kuitenkaan hartaanselkäläisiä olet?

No, eipä kaukaa kaavi.

• Anonyymi kirjoitti:

No, eipä kaukaa kaavi.

Laulatko:

Kaukaa sinua hain,
        tule kaapimaan vain.
        Pidä minusta kiinni,
        kunnes. . . . . . . . . . . . . .

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Suotta ei Saatana ole sinuakaan tehnyt uskollasi onnelliseksi.

Miksi olet lähtenyt perään, vaikka varoitettu on:

"Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan.
        Monet tulevat esiintymään minun nimelläni.
        He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.'
        Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä."

• Anonyymi

No on paha demoni tässä ihmisessä.En lue Teuvoa mutta toiselle pahaa !!
        Sanat ovat sanoja ja niitä ei pidä uskoa kaikkia. Teot ovat ne !

• Anonyymi kirjoitti:

No on paha demoni tässä ihmisessä.En lue Teuvoa mutta toiselle pahaa !!
        Sanat ovat sanoja ja niitä ei pidä uskoa kaikkia. Teot ovat ne !

Varsinkin Saatanan teot, kun tapettuaan Jeesuksen, sai kaikki papit omakseen, ja siitä alkoivat ihmiset rakentamaan papeilleen asuntoja, Rosvojen luolia:

"Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä. Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun. Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet. "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.' Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus. Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi, hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."Hän sanoi heille: "On kirjoitettu: 'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."

Jumalan tuomio, kun se ihmiskunnan kerran kohtaa, se alkaa juuri näistä Saatanan palvelijoillaan rakennuttamista jumalanhuoneista, joissa vuosisadasta ja -tuhannesta toiseen ihmisiä pidetään Saatanan orjina juuri noilla ihmiskäsin tehtävillä jumalanpalveluksilla. Siksi Raamatun viimeisimpiä Jeesuksen Kristuksen käskyjä on kutsua kaikki omansa pois noista Saatanan rituaalipalveluksista, ennen kuin hän saapuu ne tuhoamaan:

"Sen porton ( näiden lopun ajan seurakuntien ) viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ( siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:

"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

Tätä käskyä ei yksikään Jumalan jo paaduttama kykene noudattamaan, koska Jumalan lähettämän rajun eksytyksen vaikutuksesta tätä kehotusta rakkaan seurakuntansa jättämisestä pidetään Saatanasta lähteneenä. Vaikka tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ja profeettojen ilmoitusten kanssa:

"Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia. Mutta Jeesus sanoi heille: "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle." "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille." Näin oli Jumala ihmiskäsin tehdyt jumalanhuoneet lopullisesti hylännyt, ja näin käynyt toteen hänen profeetoilleen antamansa ennustukset:

"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa. Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan) ja papit. Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi vihollisen käsiin palatsit ja muurit. Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki. Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan, yhdessä ne sortuivat."

Miksi Jumala tällaisen teon teki. Sekin on selvästi ilmoitettu: "Herra päästi kiivautensa purkautumaan, vuodatti koko hehkuvan vihansa. Hän sytytti Siionin tuleen, poltti sen perustuksia myöten. Eivät uskoneet maan piirin kuninkaat, ei tullut kenenkään mieleen, että jonakin päivänä vainooja ja vihollinen tulisi sisään Jerusalemin porteista. Tämä tapahtui profeettojen syntien tähden, pappien rikkomusten tähden, he vuodattivat kaupungissa viattomien verta. Silmät sokeina he nyt harhailevat kaduilla veren tahrimissa vaatteissa. Vaatteita, joihin eivät saisi edes koskea, he kantavat yllään."

Siksi Jeesus ei suostunut tähän Saatanan mahtavaan tarjoukseen, jolla hän suostutteli häntä näiden rakennustensa johtajaksi: "Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdo. Jos kumarrat minua, tämä kaikki on sinun." Jeesus ei kumartanut, mutta sitten tulivatkin paavit, kardinaalit, patriarkat, metropoliitat, arkkipiispat, piispat, papit, evankelistat, julistustyöntekijät, lähetystyöntekijät, vanhemmistoveljet, saarnaajat, kaatajat, kastajat - jotka edelleen kumartavat. 

Siioon sytytettiin tuleen Golgatalla, kun Saatana repi temppelin väliverhon, jota ei enää hänen temppeleissään papit tarvitse.

• Anonyymi

KR 1933/-38, 2Tim. 2:24-26
      Mutta Herran palvelijan ei sovi riidellä,
      vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan,
      kyetä opettamaan
      ja pahaa kärsimään;
      hänen tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita;
      ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen,
      niin että tulevat tuntemaan totuuden
      ja selviävät perkeleen pauloista,
      joka on heidät vanginnut tahtoansa tekemään.

• Erinomaista Saatanan opetusta Paavalille ja Paavalilta Timoteukselle ja sinullekin.

Tällä herjataan tätä Jeesuksen ilmoitusta:

"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

SAUL, Kristuksen palvelija

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

PAAVALI, Saatanan palvelija

"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

• Anonyymi

Itse olet ollut harhateillä syntymästä saakka, joten turha ruveta täällä uhoomaan.

• Miksi sinä silti minua vihaat?
        Eikö sinun pitäisi, minua rakastaa, koska silloin olisimme uskon veljiä.

Kyntäisimme yhdessä Saatanan veripeltoa ja uiskentelisimme Riettauden virrassa.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Miksi sinä silti minua vihaat?
        Eikö sinun pitäisi, minua rakastaa, koska silloin olisimme uskon veljiä.

Kyntäisimme yhdessä Saatanan veripeltoa ja uiskentelisimme Riettauden virrassa.

Miksi kukaan haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä? Sinut tunnetaan jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi olla kanssasi missään tekemisissä? Sinut tunnetaan jo.

Eivät halua, koska Saatana ei anna heille mahdollisuutta toimia vastoin Jeesuksen ilmoitusta:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

• Anonyymi

"Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä."

Istuin erään uskovaisen takana kerran kun hänestä lähti saastainen henki sen tietää siitä että kuuluu ääni kuin ilmaa puhallettasiin ahtaa reijän lävitse ja sitten tulee kammottava haju sitä voisi verrata ulosteen hajuun ja se leijailee hetken ympärillä etsien lepopaikkaa mutta ei löydä sitä.

Nämä kristinuskon vaalitut salaisuudet kannattaa opetella niin tietää milloin saastainen henki on lähettyvillä

• Ei tuo ollut salainen, vaan julkinen, koska sinäkin sen kuulit.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei tuo ollut salainen, vaan julkinen, koska sinäkin sen kuulit.

Se oli pierusi se jos ääniä "kuulet"

• Anonyymi

Joskus on objektiivista luovia edes takaisin. Ja oikeudessa on hyvä kuulla molempien osapuolten kanta asiaan. Jos lähtee seuraamaan vain yhtä osapuolta kuulematta toista kutsutaan sitä OIKEUSMURHAKSI.
      Joku puhuu Kristuksen nimessä mutta ottamatta huomioon mitään muuta kuten Paavali Galatalaiskirjeessä ehdotti. Joka kuulee muuta kuin minua olkoon kirottu....
      Mutta koko maailma on saatanan vallassa niin myös Raamattu jonka avulla hän paimentaa karjaansa. Hän on suuri tunteiden orjuuttaja ja manipuloija. Katsokaa Matrix elokuva.

• Sitä tämäkin kansa tekee, kun sillä on lähes 150 erihenkistä uskonlahkoa, joten luovimista riittää.

• Tätäkin oli käytetty vappumarssilla.

• Totuutta piiloon, vääryyttä valoon.

Molemmat onnistuvat.

• Taas oli - ENOLEJARI - raamatunlauseilla kuljetettu tämä kauas pimeyden puskiin.

• Anonyymi
      UUSI

Olet varmaan omasta mielestäsi oikessa,mutta en väitä ,kun en tiedä en lue kirjoituksiasi.
      En halua mieleeni eripuraa,en lahkolaisuutta tai pakkoa.

• Anonyymi
      UUSI

Teukka,sinun uskontosi on pakkopaskaa ja ei siinä näy mitään... Rakkautta vaan pakotusta ja paskaa,kahleita,kidudutusta ja helvetin tulia!!

Etkö ymmärrä miten puhua ihmisille?

• UUSI

Miksi minun pitäisi Saatanaa ymmärtää, kun sitä ei ymmärtänyt Jeesuksen kutsuma Saulkaan, vaan ymmärryksen antoi Saatanalle heitetty Paavali:

SAUL, Kristuksen palvelija

"Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
        Tai kukaties Jumalaan?
        Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
        Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

PAAVALI, Saatanan palvelija

"Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.

Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.

Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.

Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      584
      13554
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      12824
    3. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      3592
    Aihe