Vakavaa postia koronasta Suomen pääministerille

Kansainvälinen World Freedom Alliance -järjestö on lähettänyt kirjeen jokaisen valtion päämiehelle koskien koronatoimia. Myös Suomen pääministerille on kirje lähetetty sähköpostiin. Seuraavalla videolla kirjeen sisältö suomennettuna.

https://www.facebook.com/hennamaria22/videos/1615127328876886/

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on Sars Cov-2??

Nyt eletään COVID-19-virusta...

• Anonyymi

Otin rokotteen 3 viikkoa sitten . Nyt varoitan kaikkia suomalaisia , sitä ei kannata ottaa. Minulta lähti toisena rokotuksen jälkeisenä päivänä heti näkö oikeasta silmästä. Samoin vasen korva kuuroutui samana päivänä. Sitten viikon päästä rokotuksesta minulta todettiin syfilis , siis kuppa . Vaikka en ole ollut ikänäni kenenkään naisen ( enkä miehen ) kanssa sukupuolisessa kanssakäymisessä. Tämän täytyi johtua rokotteesta , ilman muuta.Samoin oikea jalka , heti polven alapuolelta , siinä alkoi tuntua ihmeellistä kihelmöintiä , ja sitten tapahtui sellainen itseamputaatio. Jalka tipahti pirtin lattialle , se polven alapuolinen osa. Oli siinä naapureilla ihmettelemistä , sattuivat olemaan kylässä juuri silloin. Tämä jalan itseamputaatio tapahtui 8 päivää rokotuksesta. Sitten kahden viikon päästä minulla alkoi ulosteen mukana tulla rokoteneuloja , joissa on Bill Gatesin kuvat kylessä. Siis selvä todiste , että nyt on joku vakava rokotesalaliitto menossa.Nyt tässä iltapalalla olen ja vasemman käden sormista on jo kaksi jäänyt tuohon teekupin korvakkeeseen . Niin että mitähän minusta on vielä jäljellä , kun Juhannusta vietetään . Tanssi siinä sitten kokon ympärillä juhannustansseja yhellä jalalla ... siis miettikää vielä sitä rokoteasiaa , yhtä vakavalla mielellä , kuin tämä kirjoitus !

• Anonyymi

Voi kauhistuksen kamaluus ! Nämä rokoteoireet , mitä olen saanut on tarttuvia . Seinänaapuri kinkkas kyynärkepeillä äsken pihalla vastaan . Jalka polven alapuolelta poissa , poikki mennyt. Tämähän onkin pahempi juttu , minun vaikeat rokoteoireet ovat siis tarttuvia. En kyllä ymmärrä , miten se on edes mahdollista , mutta siltä nyt näyttää . Ja sen voin kertoa , että se on kivulias juttu ,kun niitä rokoteneuloja tulee ulosteen mukana , keralla Bill Gatesin kuvien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      6761
    Aihe