Pynttäytykää edes vähän sinkku naiset

Anonyymi

Niin me miehet paremmin huomaamme Teidät. Kotosallakin ja kun käytte kaupassa niin suihkun jälkeen meikkiä naamaan( ellei uskontonne kiellä) ja tiukat farkut tai nahkahousut jalkaan. Kyllä teistä monet haluaisi saada kontaktia mieheen seksinkin merkeissä.. Minulla jää mieleen huolitellut naiset eri paikoista. Jotkut naiset kuulemma meikkaa sillä kun itsetunto kohenee noin. Kesä tulossa ja olisi tarkoitus katsella pitkästä aikaa naisseuraa sellaista hellää lämmintä. Aika paljon Oulussakin naisia jotka vaikuttaa sinkuilta. Nuorissa eniten sellaisia kiinnostavia.

18

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suoraankin voi sanoa että lähe naimaan mua kuten aikoinaan Vantaalla eräs nainen sanoi minulle rautatieasemalla. En kieltäytynyt, menimme Keravalle..

• Anonyymi

No, ootko vielä samalla reissulla ...., siellä Keravalla ?

Miksi miehet eivät käytä kivoja vaatteita ja ole huolitellun näköisiä ?
      Miksi aina arvostellaan naisia ?

• Anonyymi

No en ole. Ei kestänyt kuin muutamia tunteja se suhde. Tosin hän muistaakseni olisi halunnut tapailla myöhemminkin mutta ei tavattu enää koska hän oli varattu. Näpsäkkä nainen oli. Alussa ei haitannut se että hän oli varattu (kun kerran pääsim pano lle).

• Anonyymi

Sellainen hoikka kurvikas sopivasti treenattu nainen jolla sievät silmät ja joka on hellä lämmin huoliteltu. Tuollainen olisi kiva saada .. Joka tykkää ihanasta miehes.. Miksihän muuten aika monet teinitytöt näyttää mulle pyllyä eri paikoissa. Erään kuntosalin ohikin kun kävelin niin parikymppinen nainen tuli ovesta ulos, pylly minuun päin ja sitten kääntyi katsomaan minua. Hoksasin myöhemmin että oli ehkä kiinnostunut.. Nätti oli pyllykin..

• Anonyymi

Miten DTM- kamusi asiaan suhtautui?

• Anonyymi

LOL!!! Kenenköhän surkean peräkammarin vässykän aloitus tämäkin on? Naisen ei tarvitse meikata, pistää tiukkoja housuja, yrittää näyttää seksikkäältä ym. koska käytännössä riittää se, että nainen hengittää, ja huomiota heruu kyllä varmasti joka ilmansuunnasta vuorokauden jokaisena kellonlyömänä ilman, että sitä tarvitsee edes erikseen pyytää. Vain jos nainen sulkeutuu vapaaehtoisesti jonnekin neljän seinän sisälle ilman nettiä, jää nainen huomiotta, mutta sillä nanosekunnilla kun astuu ovesta ulos, on vienti taattu ja ottajia ovien, ikkunoiden, kivien ja kantojen takana - riippumatta siitä, onko jalassa tiukat joogahousut taikka huulissa punaa.

• Anonyymi

näinhän se taitaa olla...

jokaista naista kohti on kymmenen miestä ja suurimmalla osalla ei varaa nirsoilla

• Anonyymi

Tulihan se haukkutulva sieltä.

• Anonyymi

Nainen ei ole mikään miehen nukke.

• Anonyymi

Jos naiset näette minut niin saatte tulla kysymään, otatko yöksi viereesi tai lähdetkö viereeni yöksi.

• Anonyymi

Nimittäin minä lähden aika helposti. Ainakin nyt kun olen vapaa.

• Anonyymi

Hormonit hyrrää nytkin. ...

• Anonyymi

Kuvittelet vaan.

• Anonyymi

Silloin tällöin näkee todella nättejä kimuleita jotka on hyvin pyntätty ja puettu. Sarkassa oli muutama vuosi sitten sellainen, vaalea lyhyehkö tukka, vähän harmaata ja hopeaa (sävytetty). Ja hyvä meikki, pitkähköt hopeiset kynnet, mustat nahkahousut tai latex jne.. Jotain parikymppinen. Voi että nytkin tekee mieli sitä naista.

• Anonyymi

Sääli ettei sinne selliisi saa tapaamisoikeutta. Jäut ilman.

• Anonyymi

Kelpaisiko SaaraSärmä?

• Anonyymi

Kesällä kun on lämmintä niin kannattaa aika usein pestä alapäätäkin kun se aika helposti tahtoo haiskahtaa niiden legginsien läpikin..

• Anonyymi

🤮🐟🐟🐟🐟🐟

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      27
      2672
    Aihe