TÖRKEÄ VALHE, SAATANAN OMISTUSOPPI = RAJU EKSYTYS

"Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan."

Ettekö todella ymmärrä tätä törkeää valhetta?:
Jumala meni Golgatalla Kristukseen, jotta sai läheltä läheltä nauttia hänen verensä tuoksua ja kuunnella hänen tuskanhuutoaan;
"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."

"Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."

Kristus nousi taivaaseen, mutta mihin joutui Jumala?

Se on varmaa, että tässä Saatana sovitti kaikki maailman ihmiset ikuisesti omaksi kansakseen.
Paavalille ja Jeesuksen kieltäneelle Pietarille sanelemalla omalla omistusopillaan.

"Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
 -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Johannes, joka ainoana opetuslapsena pysyi Kristuksen todistajana kuolemaansa asti sai nähdä, miten Saatana sai valtaansa valitun kansa:

"Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"

Seuraavaksi hän sai nähdä, miten Saatana Paavalille, Pietarille ja muille luopuneille opetuslapsille sanelemillaan valheilla perustivat Kristinuskon, Saatanan synagogan. Kun hän vuonna 90 kirjoitti:

Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.

Ja niin alkoi Kristinusko,  Saatanan seurakuntien perustamiset.

Eikä kahta ilman kolmatta. Kun Saatana sai houkuteltua Muhammedin ja islamilaiset samaan katraaseen. Se sai - murhaaja kun on - Paavi Urbanuksen aloittamaan Ristiretket.

Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen:

"Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

"Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:

"Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
(WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

Tässä on perusta sille, miksi tämä Jeesuksen pelastusoppi on EHDOTON:

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

Tämä on luettavissa myös täällä:
https://www.facebook.com/teuvo.suni/

Koska tämä palstan sääntöjen mukaan kuuluu poistettavien joukkoon.

13

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällä valtuutuksella tämänkin kirjoitin:

Tapahtui 8.11.1988 .

Kolmen vuoden ja kolmen kuukauden Pyhän Hengen koulutuksen jälkeen, heräsin yöllä kello 3.30, kun makuuhuone oli täynnä kirkasta valoa. Hetken sitä katsellessa kuulen tutun miehen äänen:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:

"Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."
      Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten: "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat. Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:

"Sinä lupasit!" Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle - ei vaimolle: "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

• Onko teidän mahdotonta uskoa ja ottaa todesta tämä Jeesuksen vertaus joka koskee kaikki uskonlahkoja kuin myös heteroja ja homoja:

Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta:
      "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.

Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.'

Miehet kysyivät silloin häneltä:
      'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:

Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin.

"Mutta vehnä korjatkaa aittaani."

• Anonyymi

Suni levittää törkeää valhetta.

• Kiitos synnistäsi, jota et ikinä anteeksi saa, koska herjasit Jeesuksen ilmoituksia.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kiitos synnistäsi, jota et ikinä anteeksi saa, koska herjasit Jeesuksen ilmoituksia.

Ensin on hyvää sienikeittoa, mutta S heittää lisää siihen kärpässieniä, jolloin keitto ei enää olekaan hyvää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensin on hyvää sienikeittoa, mutta S heittää lisää siihen kärpässieniä, jolloin keitto ei enää olekaan hyvää.

Oletko sinä niitä, joita tekopyhät kristityt haukkuvat viherpiipertäjiksi?

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Oletko sinä niitä, joita tekopyhät kristityt haukkuvat viherpiipertäjiksi?

Tässä tapahtuu päin vastoin kuin Elisan aikana, kun hän teki keiton hyväksi jauhoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä tapahtuu päin vastoin kuin Elisan aikana, kun hän teki keiton hyväksi jauhoilla.

Nyt on ongelmana se, ettei Jeesus lähettänyt minuakaan mitään keittoja keittelemään, vaan:

"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
        Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
        Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

"Kun vihamiehesi elää valheessa, kerro hänelle totuus. Näin keräät tulisia hiiliä hänen päänsä päälle, ja Herra palkitsee tekosi."

Sitä palkintoa joutuu kyllä odottamaan melko pitkään;

"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."

• Anonyymi

Raamatulla voi lyödä toinen toistaan päähän vaikka kuinka paljon. Se on miekka.
      Vihan viinin valtaan voi joutua. Mutta tosiasia on että vihasi ase on syntynyt saatanan vaikutuksesta niin kuin kaikki tappoaseet.
      Paavali kirosi lähinnä niitä joita ei voinut auttaa koska sudet seurakunnan keskellä olivat nämä puhtaaksi ryöstäneet. Eikä köyhällä ole yhtäkään ystävää.
      Sä käytät miekkaa vanhurskasta vastaan eikä häntä kohta ole syyttämässä ketään tosi rikollista. Mutta niitä vastaan et uskalla käydä jotka ovat todella pahoja.
      Miksi raamattuun turvaavat lyövät sillä päähän toisiaan. ???? Se vain ihmetyttää!!

• Se hän on Saatanan seurakuntien päätehtävä.

Minun tehtävä ei kenenkään ihmisen kohdalla mene tämän pitemmälle:

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.

"Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

• Jatkan vielä isiemme veriteoista.

Kun oli ruotsalaisista ja venäläisistä päästy eroon, alettiin tappaa omia veljiä ja sisaria. Tuhoisin seurauksin.

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

• Onneksi jollakin seiskalaisella on vielä sen verran rakkautta totuuteen, että on poistanut kaikki siinolaisen homoHunksin herjaukset.

Tämä päivä on ollut kuin välirauhan päivä. Sillä poikkeuksella, ettei yksiään väärämielinen ole tullut sovinnon kättä tarjoamaan.

• Kaatopaikalle oli Saatanalle heitetty Paakkosen poika tätä omilla verisillä peitteillään hautaamassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      704
      17754
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      17107
    3. Eronnut Kirsi Alm-Siira vitsailee "jäätävistä silmäpusseista" - Yöllinen valvottaja on tässä!

OMG, nyt on kyllä söpö yöllinen valvottaja. Kummatkin on kyllä aikamoisia nappisilmiä täytyy sanoa: https://www.suomi24.fi/viihde/eronnut-kirsi-alm-si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      7534
    4. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      66
      5123
    Aihe