Pissaatko suihkussa?

Anonyymi

– Selkäytimessä on keskus, joka pyrkii supistelemaan rakkoa jatkuvasti. Esimerkiksi vastasyntyneellä rakkosupistus tulee noin 15 minuutin välein. Kun lapsen hermotus kypsyy, aivorungon ja kuoren keskus ottaa rakon supistelun hallintaan niin, että vasta sitten kun menee vessaan ja alitajuisesti tiedostaa, että on sopivaa virtsata, rakko alkaa supistella.

– Osalla ihmisistä veden lorina toimii samalla mekanismilla ja saa aikaan pakonomaisen tarpeen pissata.

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä olet oikeassa: ihan yhtä pätevän vastauksen saa suomi24 palvelusta kuin tk lääkäriltä. Nää voi kirjoittaa tänne sulle reseptinkin.

• Anonyymi

Pitääkö olla sairaudentunnottoman paperit suojana kun kun viranomaisia vastustaminen on rikos ja kun viranomaisilla on usein jopa syytesuojakin. Mutta ei se siihen vielä jää, voihan mielenterveyden menetyksestäkin yrittää saada korvauksia.

• Anonyymi

Olen nainen. Pissaan melkein aina seisaaltani suihkussa. Se vaan on niin kivaa. Jos olen suihkussa toisen naisen kanssa niin molemmat pissataan. Se on vielä kivempaa kaksin! Suihkun lorina pissattaa, ja vielä enemmän se, kun näen toisen pissaavan.

• Anonyymi

Minä pissaan toisen päälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pissaan toisen päälle!

Nuhassa ei saa pissiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      26
      2656
    Aihe