Noh, minä nyt en varsinaisesti voi sanoa rakastavani sinua mies.

Anonyymi

Koska ei toisiamme tunneta juurikaan, ja meidän vuorovaikutus ollut aikojen alusta asti.. Sanotaanko, erikoista. Tuskin kumpikaan sellainen on oikeasti.
Mutta olet silti se, joka pääsi karkuun, ja se, joka edelleen kolkuttelee takaraivoni sopukoissa aina toisinaan, miksi näin? En tiedä, kaikkeen ei aina saada vastausta. Aika ihanahan sinä olet kyllä, se myönnettäköön ihan suoraan. Voi hyvin mutrupetteri :)

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääsi karkuun vai työnsit aina pois luotasi?

      • Anonyymi

        Niin, taisin kyllä vähän tuuppiakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, taisin kyllä vähän tuuppiakin..

        Ja sait mitä halusit? miksi sitten surkuttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sait mitä halusit? miksi sitten surkuttelet?

        No en varsinaisesti surkuttele, purin sanoiksi sen mitä tunnen, eikä se ole surkuttelua. Ja tavallaan eiköhän tässä kaikki osapuolet ole saaneet sen mitä halusivat joten voiko valittaa sen sanan todellisessa merkityksessä, eipä juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en varsinaisesti surkuttele, purin sanoiksi sen mitä tunnen, eikä se ole surkuttelua. Ja tavallaan eiköhän tässä kaikki osapuolet ole saaneet sen mitä halusivat joten voiko valittaa sen sanan todellisessa merkityksessä, eipä juuri.

        Ymmärrän että pidit hänestä, työnsit aina pois, kun hän yritti lähestyä ja nyt purat tunteitasi siitä? Miksi hän ei olisi halunnut sinua, jos sinä olit se, joka työnsi aina pois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että pidit hänestä, työnsit aina pois, kun hän yritti lähestyä ja nyt purat tunteitasi siitä? Miksi hän ei olisi halunnut sinua, jos sinä olit se, joka työnsi aina pois?

        Meillä nyt oli aina sellaista näkymättömien sapelien mittelöä niin sanotusti, tai siltä se ainakin tuntui.. Eikä sitä nyt tarvitse enempää täällä puida. Tuli vaan tunne kirjoittaa ja sen tein, sen kummemmin tätä syväanalysoimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä nyt oli aina sellaista näkymättömien sapelien mittelöä niin sanotusti, tai siltä se ainakin tuntui.. Eikä sitä nyt tarvitse enempää täällä puida. Tuli vaan tunne kirjoittaa ja sen tein, sen kummemmin tätä syväanalysoimatta.

        Kuulosti aika tutulta vaan. Kiinnostaa että miksi ylipäätään härkitte sellasia miehiä jota ette kuitenkaan kelpuuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulosti aika tutulta vaan. Kiinnostaa että miksi ylipäätään härkitte sellasia miehiä jota ette kuitenkaan kelpuuta?

        No ei ole kelpuuttamisesta kyse, ehei. Kai siinä piti suojamuurin niin korkealla mikä johti sitten alituiseen puolustuskannalla olemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole kelpuuttamisesta kyse, ehei. Kai siinä piti suojamuurin niin korkealla mikä johti sitten alituiseen puolustuskannalla olemiseen.

        Vai naisen ylpeys, jotain on päättänyt niin sehän pitää? Ja et halua korjata asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai naisen ylpeys, jotain on päättänyt niin sehän pitää? Ja et halua korjata asiaa?

        Ei ole otollinen aika asian korjaamiseen, ja voi olla, että ei enää sellaista hetkeä tai aikaa edes tule. Sen verran ihmisenä kasvanut että tuota ylpeyttä en pidä niinkään esteenä, joskus pitää nöyrtyäkin jos jotain elämässä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole otollinen aika asian korjaamiseen, ja voi olla, että ei enää sellaista hetkeä tai aikaa edes tule. Sen verran ihmisenä kasvanut että tuota ylpeyttä en pidä niinkään esteenä, joskus pitää nöyrtyäkin jos jotain elämässä haluaa.

        "Sen verran ihmisenä kasvanut että tuota ylpeyttä en pidä niinkään esteenä, joskus pitää nöyrtyäkin jos jotain elämässä haluaa."

        Tässä on just eikä melkein se mitä olen ollut aistivinani erääseen naiseen liittyen ja juuri kyseiseen muutokseen kuuluen.

        Se pieni tai vähän näkyvämpi posh tai ylpeys itsestään oli se mikä sai mut ihastumaan häneen (muhun on vedonnut daamin tietty diivamaisuus) ja nyt kun hän on huomattavasti lämpimämpi, olen jo hullaantunut hänestä.

        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen verran ihmisenä kasvanut että tuota ylpeyttä en pidä niinkään esteenä, joskus pitää nöyrtyäkin jos jotain elämässä haluaa."

        Tässä on just eikä melkein se mitä olen ollut aistivinani erääseen naiseen liittyen ja juuri kyseiseen muutokseen kuuluen.

        Se pieni tai vähän näkyvämpi posh tai ylpeys itsestään oli se mikä sai mut ihastumaan häneen (muhun on vedonnut daamin tietty diivamaisuus) ja nyt kun hän on huomattavasti lämpimämpi, olen jo hullaantunut hänestä.

        -sivusta

        Niin, elämä ja elämänmuutokset joko kovettaa tai lämmittää, olosuhteista riippuen. Itselleni tapahtunut tuo jälkimmäinen, ja hyvä näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole otollinen aika asian korjaamiseen, ja voi olla, että ei enää sellaista hetkeä tai aikaa edes tule. Sen verran ihmisenä kasvanut että tuota ylpeyttä en pidä niinkään esteenä, joskus pitää nöyrtyäkin jos jotain elämässä haluaa.

        Muuten osuisi täysin mutta ollaan vielä sen verran nuorempia että toisella prinsessan kuvat vilkkuu silmissä eikä mieskään voinut loputtomiin vängätä samaa asiaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, elämä ja elämänmuutokset joko kovettaa tai lämmittää, olosuhteista riippuen. Itselleni tapahtunut tuo jälkimmäinen, ja hyvä näin.

        Juu, en tarkoittanut mitään pahaa kommentillani ja kyseinen nainen on nykyään vielä valloittavampi ja olen vahvasti ihastunut häneen. Hän on ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en tarkoittanut mitään pahaa kommentillani ja kyseinen nainen on nykyään vielä valloittavampi ja olen vahvasti ihastunut häneen. Hän on ihanin.

        En ottanut pahalla 🙂 toivottavasti teillä tarina etenee sutjakammin.


    • Anonyymi

      Ei sinulle rakas tämä vaikka vähän osuu.

    • Anonyymi

      En ottaisi naista enää vaikka olisin poikamies.
      Kokemus on sen osoittanut.

      • Anonyymi

        Ei tässä ole kukaan itseään sinulle tarjonnutkaan, tunteiden purkamista vain.


      • Anonyymi

        Niin se maailma muuttuu ja sinä mukana. Kyllä sinä mies voit miehen ottaa jo nykypäivänä vapaasti.


      • Anonyymi

        Olet siinä viisauden äärellä, hyvä mies.
        Tämä vanhalta naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siinä viisauden äärellä, hyvä mies.
        Tämä vanhalta naiselta.

        Sinä itse vastailet, saapipahan mieluisat vastaukset.


    • Anonyymi

      Miksi se vuorovaikutus on ollut erikoista?

      • Anonyymi

        No se vaan oli :D ei sitä varmaan kukaan muu ymmärtäisi kuin me, jos mekään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se vaan oli :D ei sitä varmaan kukaan muu ymmärtäisi kuin me, jos mekään..

        Teillä ei siis vielä ole ollut katseiden vaihtoa kummempaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä ei siis vielä ole ollut katseiden vaihtoa kummempaa?

        Olemme tunteneet jo liki 3 vuotta, siinä ajassa ehtinyt tapahtua kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä ei siis vielä ole ollut katseiden vaihtoa kummempaa?

        Ihan outo ihminen.


    • Anonyymi

      Kukahan mirkku sinä sitten olet?
      T: joku mutru jostain

      • Anonyymi

        Tonttu Toljanteri


      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa omasta neuvosta vaari jos on noin paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tonttu Toljanteri

        Tonttu toljanteri on mies.


    • Anonyymi

      Niin, minähän testasin sinut monella tavalla, eikä se lopputulos paljoa mielyttänyt. Siitähän se kertoikin, kuinka hommauduin sinusta eroon ja pidin huolen että pysytkin poissa. Et ollut minun arvoiseni, se täytyy valitettavasti myöntää.
      Hyvää loppuelämää sulle.

      • Anonyymi

        Kyseinen nainen oli todennäköisesti arvoltaan paljon enemmän kuin mikään testaileva jantteri. Ja vielä kuvittelet hänet tänne, hauskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen nainen oli todennäköisesti arvoltaan paljon enemmän kuin mikään testaileva jantteri. Ja vielä kuvittelet hänet tänne, hauskaa.

        Toi oli joku palstaa häiriköivä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen nainen oli todennäköisesti arvoltaan paljon enemmän kuin mikään testaileva jantteri. Ja vielä kuvittelet hänet tänne, hauskaa.

        No minä tiedän kaiken vain niin paljon paremmin kuin sinä. Että turhaan huutelet ja kuvittelet siellä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä tiedän kaiken vain niin paljon paremmin kuin sinä. Että turhaan huutelet ja kuvittelet siellä. :)

        Kuule, uskottele itsellesi mitä haluat, niinhän täällä muutkin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi oli joku palstaa häiriköivä tapaus.

        Niitähän täällä riittää, siinähän häiriköi jos omaa oloa helpottaa, ei vaikuta minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitähän täällä riittää, siinähän häiriköi jos omaa oloa helpottaa, ei vaikuta minuun.

        Ei vaikuta, eikä ole tarkoituskaan.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta, eikä ole tarkoituskaan.😊

        Elä ja opi 🖤 Hej då!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä ja opi 🖤 Hej då!

        Älä siitä huoli 👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä siitä huoli 👋

        Vähän huolin jos kuvittelet minut joksikin kenet tiedät, anna nyt jo olla vihdoinkin. Teet vain itsellesi hallaa, ja varmaan tiedätkin sen. Hellyyttävää toisaalta että otat nämä aloitukset itseesi ja vielä omit ne. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta, eikä ole tarkoituskaan.😊

        Täälläkin tämä passiivis-agressiivinen papana sepittää suolentuotantoaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän huolin jos kuvittelet minut joksikin kenet tiedät, anna nyt jo olla vihdoinkin. Teet vain itsellesi hallaa, ja varmaan tiedätkin sen. Hellyyttävää toisaalta että otat nämä aloitukset itseesi ja vielä omit ne. ;)

        En tee hallaa. Päinvastoin. Tiedän vain niin paljon paremmin ja siitä olen näin jälkikäteen erittäin iloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tee hallaa. Päinvastoin. Tiedän vain niin paljon paremmin ja siitä olen näin jälkikäteen erittäin iloinen.

        No onneksi tajusit, hitaampikin ratas pyörii ympäri vaikka aikaa menee... Äläkä omi tällaisia aloituksia, her manni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onneksi tajusit, hitaampikin ratas pyörii ympäri vaikka aikaa menee... Äläkä omi tällaisia aloituksia, her manni.

        Tiedän kyllä että A-nainen minulle täällä kirjoittelee. Siitä ei ole epäilystäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä että A-nainen minulle täällä kirjoittelee. Siitä ei ole epäilystäkään.

        Vai onko nainen ollenkaan, kannattaa olla varovainen mitä kuvittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko nainen ollenkaan, kannattaa olla varovainen mitä kuvittelee.

        Sitä ei sinun tarvitsekaan tietää. Pidä huoli vaan omista asioistasi.😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei sinun tarvitsekaan tietää. Pidä huoli vaan omista asioistasi.😊👍

        Hei! Tämä on minun aloitukseni, että olepas sinä hiljaa ja keskity omaan elämääsi. Voi pyhä yksinkertaisuus. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä että A-nainen minulle täällä kirjoittelee. Siitä ei ole epäilystäkään.

        Ei kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä että A-nainen minulle täällä kirjoittelee. Siitä ei ole epäilystäkään.

        No aloittaja ei ole A-nainen, näistä muista vähän vaikea sanoa 😵


    • Anonyymi

      No, sielun yhteyden tunnistaa vähemmälläkin, ja toisesta jää jälki sisimpään, vaikka olisi jo mennyt menojaan.

      • Anonyymi

        Jotain tällaista kenties.


    • Anonyymi

      Varsi-Nainen, pitkäjalkainen naishenkilö.

    • Anonyymi

      Noh, eroa ensin.

    • Anonyymi

      Mikä on teidän motiivi kirjoittaa tänne?
      Saada synninpäästökö, ettei karma jatkuisi?
      Pelko on p...stä, silloin kannattaisi puhua asiat selviksi ja minun osalta ne on.

      • Anonyymi

        Täällä ei kukaan ole sinulle tilivelvollinen selittämään motiivejaan. Jos noin ärsyttää muiden kirjoitukset niin kannattaa varmaan vaihtaa ajanviettopaikkansa johonkin muualle kuin keskustelupalstalle.. Aika simppeliä eikö 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ei kukaan ole sinulle tilivelvollinen selittämään motiivejaan. Jos noin ärsyttää muiden kirjoitukset niin kannattaa varmaan vaihtaa ajanviettopaikkansa johonkin muualle kuin keskustelupalstalle.. Aika simppeliä eikö 😉

        Et saa vänkäämällä karmaa anteeksi, oma vikasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa vänkäämällä karmaa anteeksi, oma vikasi.

        Jokainen ihminen tietää sisimmässään oman sydämensä vilpittömyyden. Minä en koe tarvetta haastaa täällä, koska olen vilpitön ja tiedän sisimpäni. Ja karma on kohdellut minua hyvin, onko sinua? En usko että on, jos sinulla tuollaisia ajatuksia edes pälkähtää mieleen. Vihainen sielu sinulla, ei tee hyvää verenpaineelle.


    • Anonyymi

      Kerroppa mitä se vuorovaikuttamine on oikee ollu? Ku mun muistaakseni me ei olla millään tavalla koskaan vuorovaikutettu.

      • Anonyymi

        Joo ei me sinun kanssasi varmaan olla vaikutettu millään tavalla koskaan......


    • Anonyymi

      Ckk

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe