"Etsikää, niin te löydätte. kolkuttakaa, niin teille avataan."

Pahuksen piilottama sivukin löytyi:

USKONTOKESKUSTELUJEN SUOSITUIN AIHE

On ehdottomasti Saatanan tappaman Jumalan Pojan peijaiset, joita markkinoidaan ehtoollisena, eli syntisten syntien sovituspaikkana.
Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:

"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:

"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

Kun ihmiset on saatu uskotettua, että siitä alkaa iankaikkinen elämä.
Todellisuudessa päin vastoin, sillä tästä syntisten yhteisestä Pyhän Hengen herjauksesta alkaa iankaikkinen kuolema.

Jos Pyhän Hengen herjaukset laitettaisiin paremmuusjärjestykseen, olisi tämä Jeesuksen tappamiseen liittyvä rituaali ensimmäisellä sijalla.

Verrattavissa hirven tappaneiden hirvipeijaisiin.
Koska papit keksivät huutokaupata Jeesuksen ruumista ja verta vaikkapa kokovuoden paketeissa syntien sovittamiseen:

500 euron annoksina voisivat saada koronan menetykset paikatuksi.
500 euroa ensimmäinen, toinen ja . . .

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Nalkuttakaa niin ukko lähtee.
      Kun antaa, saa itsekin."

• Eivät Saatana ukot ja akat nalkuta, vaan rakastavat.

Ja rakkauden vihan viiniä rakastetuilleen juottavat ja lupaavat murhaajan veren juojille iankaikkisen elämän..
        Vaikka porton vihan viini on iankaikkisen kuoleman juoma.

• Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Eivät Saatana ukot ja akat nalkuta, vaan rakastavat.

Ja rakkauden vihan viiniä rakastetuilleen juottavat ja lupaavat murhaajan veren juojille iankaikkisen elämän..
        Vaikka porton vihan viini on iankaikkisen kuoleman juoma.

"- Tämä oli Saatanalle heitetyn siinolaisen kieltä."
        Kukaan muu kuin itse, et juttujasi tajua.

• Anonyymi kirjoitti:

"- Tämä oli Saatanalle heitetyn siinolaisen kieltä."
        Kukaan muu kuin itse, et juttujasi tajua.

Miksi ne kuitenkin saavat sinut hirvittävään raivoon ja vihaan?

Miksi et kiitä tyytyväisenä jumalaasi siitä, että et ole tuon vanhan miehen kaltainen?

• Anonyymi

Älä kerjää huomiota ja sääliä. Huomiota saat vähäsen, sääliä et pätkääkään. Kerjäläinen oot etkä taivaaseen pääse.

• Anonyymi

Ja minun ove ei syytä kolkutella! joku tolkku olla pitää!jos ovikellon soitosta en ovea avaa,en todella kolkutuksestakaan.Talvi hittosoikoon.kolkuteli vanha nainen ovea kello 20.45.on niin vaikeaa valitti. Olisi kolkuttanut kotonaan aikamies-poikansa huoneen ovea. Ei mitäänhäpyä,koti rauha kaikilla pitää olla.Kirkon ovea voi kolkutta,ei vaan iltasella aukea.

• Kirkon ovea kannattaa aukoa, koska se on pappien mielestä se ahdas ovi, kun sen kyynyskin on monelle liian korkea-- Ja hautausmaan portista ovat papit tehneet sen ahtaan portin.

Eikä yksikään pappi ole selittänyt, miksi se ovi ja hautausmaan portti on ahdas.

Kun ovesta pystyy kuusikin miestä kantamaan arkussa olevaa vainajaa.

Ja hautausmaan portista ajavat ruumisautot, traktorit ja kaivinkoneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      523
      10982
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      10046
    Aihe