Mun ihana sexymies

Anonyymi

Jätä jo se vaimos ja ota vihdoin mut. En kestä tapella täällä näiden hyeenoiden kanssa, pohjasakkaa. Onneksi nähdään vielä keväällä. Jos en saa sua, en voi elää. Kaikki muut naiset on saastetta, mä olen sulle täydellinen.

40

183

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sä matkit muita kirjoittajia täällä?

• Anonyymi

Ei ollut sulle aloitus. Ei ole tarvetta matkia ketään. Taidat itse olla matkijakiusaaja. Häivy kuoppaasi, loinen.

• Anonyymi

Koko päivän taas tuo ravintolatyöntekijä täällä luuhannut. Luulis lomautuksen loppuvan, mutta onkohan jäänyt juoppoputki päälle koronasta. Näin epäilen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko päivän taas tuo ravintolatyöntekijä täällä luuhannut. Luulis lomautuksen loppuvan, mutta onkohan jäänyt juoppoputki päälle koronasta. Näin epäilen.

Niin, korona vienyt työt monelta ja joillain ei ole mitään enää.
        Toivotaan, että juominen vähenee nyt kun rokotukset etenee ja rajoitukset poistuu.
        Tsemppiä kaikille koronan takia syrjäytyneille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Sitten voitte molemmat häipyä mun aloituksesta. Ei kiinnosta joku tuntematon ravintolatyöntekijä. Aloitus on miehelle, joka ei todellakaan työskentele ravintolassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, korona vienyt työt monelta ja joillain ei ole mitään enää.
        Toivotaan, että juominen vähenee nyt kun rokotukset etenee ja rajoitukset poistuu.
        Tsemppiä kaikille koronan takia syrjäytyneille.

Samaa mieltä. Koronan jälkipyykki tulee olemaan pitkä ja vaikea. Verot nousee. Mutta ei se haittaa. Mieluummin maksan pari sataa kuussa enemmän kuin pelkään kaduilla ryöstäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Koronan jälkipyykki tulee olemaan pitkä ja vaikea. Verot nousee. Mutta ei se haittaa. Mieluummin maksan pari sataa kuussa enemmän kuin pelkään kaduilla ryöstäjiä.

Joo, en minäkään verojen noususta välitä. Tästä suosta ei nyt nousta kuin siten, että jokainen laittaa kortensa kekoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Sitten voitte molemmat häipyä mun aloituksesta. Ei kiinnosta joku tuntematon ravintolatyöntekijä. Aloitus on miehelle, joka ei todellakaan työskentele ravintolassa.

Sähän olet niin täydellinen, että laitapa sille varatullesi sähköpostia menemään. Me rumat ja tavalliset tässä jutellaan nyt koronasta. Voit häipyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut sulle aloitus. Ei ole tarvetta matkia ketään. Taidat itse olla matkijakiusaaja. Häivy kuoppaasi, loinen.

Ja mikä sä olet sanoo toiselle, eroa ota mut. Sinua noin tolla ei ota kulaam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä sä olet sanoo toiselle, eroa ota mut. Sinua noin tolla ei ota kulaam

Se kiusaa muita naisia, ei kukaan kirjoita noin oikeasti. Tuo on sairas mies tai Heli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se ravintolassa työskentelevä eikä kukaan mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, en minäkään verojen noususta välitä. Tästä suosta ei nyt nousta kuin siten, että jokainen laittaa kortensa kekoon.

Kun laittaiskin. Täällä on liikaa vapaamatkustajia, joita hyysätään kuin parempaakin väkeä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se ravintolassa työskentelevä eikä kukaan mies.

En todellakaan työskentele missään ravintolassa. Oletko sairas, kuin noin vankasti sitä väität palstavalas?

• Anonyymi

Katsellaan, nähdäänkö. Suhdanteet ovat muuttuneet. Sinä myös hieman.

• Anonyymi

Ei tuo aloitus multa ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo aloitus multa ole.

Eikä multakaan. Joku sekopää täyttää koko palstan noilla aloituksillaan niin ettei muita mahdu väliin!

• Anonyymi

Kyllä sä mut tiedät rakas vAnhempi mies. Olen juuri se ihana kultasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sä mut tiedät rakas vAnhempi mies. Olen juuri se ihana kultasi.

Etpä taida olla,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etpä taida olla,

Älähän tule röllykkä sotkemaan väliin, tee oma ketju.

• Anonyymi

Matkit koko ajan toisen kirjoitutyyliä ja sitten hermostut kun se tulee tänne kirjoittamaan ja nostat hirveän haloon. Ei ole tervettä nuo touhusi. Mikähän teinivauva oikeasti oletkaan.

• Anonyymi

Ihan omana itsenäni kirjoitan. Olet itse sairas. Kiusaajaröllykkä. Voitte toki väittää mun aloituksissani mitä haluatte, kaipaamani mies varmasti mut täältä tunnistaa. Taidat olla kateellinen, kun mulla on oikeasti elämässä joku rakas ja sinulla ei ilmeisesti. Otan osaa.

• Anonyymi

Et ole täydellinen sinäkään, vaimo on täydellinen, johonnuorra poikana rakastuin.

• Anonyymi

Etkä sitten tajunnut että aloittaja ei ole tosissaan?

• Anonyymi

Et ole hän, et kuulosta mun rakkaalta mieheltä.

• Anonyymi

Jos tulet livenä ehdottamaan niin otan harkintaan, yksin olisin kuin orpo pirulainen kylmässä maailmassa.

• Anonyymi

Ehkäpä joskus ehdotan. Pitäisi ensiksi lähentyä paremmin. Tekisitkö rakas mies aloitteen, kun nähdään seuraavan kerran? :)

• Anonyymi

Hulluko olet kuin toisen naisen miestä jahtaat. Toivottavasti mies on viisas ja ei vilkaisekaan sinuun.

• Anonyymi

On kuule vilkaissut jo ja monet kerrat. Olemme ihastuneita toisiimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Olimme oikea aikamuoto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olimme oikea aikamuoto.

Äläpä tule sotkemaan väliin rollipeikko. Et ole ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muka?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä muka?

Ei kuulu sulle. Hän kyllä tietää.

• Anonyymi
        UUSI

En välitä tuosta tekoprinsessa ta. Tuohan on mielikuvituksissaan ihan sekasi. Hoitoon....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi koko ajan vahtaat, Oot kyllä ihan kaheli.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulemma ole.

• Anonyymi

Enole seksymiäs enkä aviosa jotenka ei tää alotus mulle ollukka 😂😻😘

• Anonyymi

Joo, ei ollut sulle.

• Anonyymi
        UUSI

Sun oma aloitus ap, ei käy kieltäminen.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi sun pitää lainata mun tekstejä. Keksi omat. En ole ilkeä ja siksi en tykkää kun lainaat mua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Välit poikki aikuisen lapsen perheen kanssa.

He suuttuivat kun kuulivat ettemme puolisoni kanssa ota rokotetta. Emme todennäköisesti saa tavata enään lapsen lapsiamme, emmekä saa heitä yökylään k
      Maailman menoa
      458
      8786
    2. Yllätys-sexy! Sanna Ukkola poseeraa korsettitopissa nuoruuskuvassa: "Housut jalassa, kerrankin"

Sanna Ukkola on totuttu näkemään aina hyvin asialinjalla. Nyt hän todellakin yllättää. UUH, aika hot! https://www.suomi24.fi/viihde/yllatys-sexy-bb-sa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      7278
    3. Aikapommi räjähti BB-talossa - Ikävä "leikki" teki tehtävänsä - Nina Mikkonen häätöäänestykseen

Voi ei, nyt kävi yksinhuoltajalle köpelösti… Mitä mieltä, pitäisikö Mikkosen jo tippua BB-talosta? https://www.suomi24.fi/viihde/aikapommi-rajahti-bb-
      Big Brother
      53
      4766
    Aihe