Miten huomioit "arto777" liikenteessä?

Anonyymi

Minä estän ohitukset siirtymällä keskiviivan tuntumaan sillä näillä artoilla on tapana ohittaa vaarallisesti.
Kun Arto työntyy aivan takapuskuri. Niin hiljennä vauhtia oman turvallisuuden vuoksi eli jos joudun jarruttamaan vaikkapa hirven takia niin tilanne ei ole aivan niin vaarallinen pienemmässä nopeudessa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo nyt on tyhmintä ja vaarallisinta, ihan samaa arton tyyliä, johon ei kannata alentua. Parasta ja järkevintä on se, ettei edes huomaa koko arton touhua tai provoilua. Sama tyyppi provoilee toisillakin palstoilla.

      • Anonyymi

        Hänellä on tarve provoilulle. Yleensä se on merkki yksinäisyydestä ja tarpeesta saada huomiota muilta ihmisiltä


      • Kuinka minut pitäisi huomioida liikenteessä? Minä joudun ajamaan karavaanareitten muodostamissa pitkissä jonoissa tuntikaupalla. Ohitan yksitellen autoja jonossa, kun on uusavuttomia autoilijoita, jotka eivät enää osaa ohittaa, kun on tullut moottoriteitä ja ohituskaista osuuksia ja ohituskaista osuuksilla tekevät karavaanarit ohitukset vaikeaksi, kun lisäävät nopeuden sataseen ja muut joutuu ohittamaan ylinopeudella.

        Vain karavaanarit ovat heitä, jotka voivat ottaa muut huomioon väistämällä esim. bussipysäkille ja antaa jonon mennä ohi. Tämä on liikaa vaadittu karavaanareilta, koska ovat tyhmiä idiootteja.


        "Kun Arto työntyy aivan takapuskuri."

        Minä kyllä pidän aina turvavälin, koska silloin näkee edellä olevan auton ohi ja ohitus helpottuu kun näkee tuleeko ketään vastaa. (valitettavasti aina tulee)


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Kuinka minut pitäisi huomioida liikenteessä? Minä joudun ajamaan karavaanareitten muodostamissa pitkissä jonoissa tuntikaupalla. Ohitan yksitellen autoja jonossa, kun on uusavuttomia autoilijoita, jotka eivät enää osaa ohittaa, kun on tullut moottoriteitä ja ohituskaista osuuksia ja ohituskaista osuuksilla tekevät karavaanarit ohitukset vaikeaksi, kun lisäävät nopeuden sataseen ja muut joutuu ohittamaan ylinopeudella.

        Vain karavaanarit ovat heitä, jotka voivat ottaa muut huomioon väistämällä esim. bussipysäkille ja antaa jonon mennä ohi. Tämä on liikaa vaadittu karavaanareilta, koska ovat tyhmiä idiootteja.


        "Kun Arto työntyy aivan takapuskuri."

        Minä kyllä pidän aina turvavälin, koska silloin näkee edellä olevan auton ohi ja ohitus helpottuu kun näkee tuleeko ketään vastaa. (valitettavasti aina tulee)

        Kyllä sut pitää huomioida.

        Ainakin tänne kirjoittelemisen perusteella olet arvaamaton tyyppi joka saattaa tehdä äkkinäisiä liikeitä ja vaarantaa itsensä ohella muutkin tienkäyttäjät.


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Kuinka minut pitäisi huomioida liikenteessä? Minä joudun ajamaan karavaanareitten muodostamissa pitkissä jonoissa tuntikaupalla. Ohitan yksitellen autoja jonossa, kun on uusavuttomia autoilijoita, jotka eivät enää osaa ohittaa, kun on tullut moottoriteitä ja ohituskaista osuuksia ja ohituskaista osuuksilla tekevät karavaanarit ohitukset vaikeaksi, kun lisäävät nopeuden sataseen ja muut joutuu ohittamaan ylinopeudella.

        Vain karavaanarit ovat heitä, jotka voivat ottaa muut huomioon väistämällä esim. bussipysäkille ja antaa jonon mennä ohi. Tämä on liikaa vaadittu karavaanareilta, koska ovat tyhmiä idiootteja.


        "Kun Arto työntyy aivan takapuskuri."

        Minä kyllä pidän aina turvavälin, koska silloin näkee edellä olevan auton ohi ja ohitus helpottuu kun näkee tuleeko ketään vastaa. (valitettavasti aina tulee)

        Tää Arto mikä lie on kyllä oikeesti kädetön ja ajotaidoton yleisilläteillä liikkuja, mutta toisia vaan on kyllä arvostelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sut pitää huomioida.

        Ainakin tänne kirjoittelemisen perusteella olet arvaamaton tyyppi joka saattaa tehdä äkkinäisiä liikeitä ja vaarantaa itsensä ohella muutkin tienkäyttäjät.

        "Kyllä sut pitää huomioida."

        Huomioikaa sitten minut ja kaikki muut liikenteessä ja helpottakaa ohitusta.


        Arto777


      • "Kun Arto työntyy aivan takapuskuri"

        En mene takapuskuriin kiinni pidän turvavälin näin näen edellä olevan ohitse.


    • Anonyymi

      Se voi olla takapuskuri fetissi, eli seksuaalista.
      Tai sitten ihan hellyyden kaipuuta?

      Joka tapauksessa vietti on niin kova, että perää täytyy päästä lähestymään?

    • Anonyymi

      Noiden kaikenmaailman arvaamattomien ja heikkohermoisten artojen huomioiminen on melkoisen haastavaa. Ennakoiminenkaan ei useinkaan auta yhtään, koska he epävakaina ja epäkypsinä toimivat liikenteessä arvaamattomasti ja muista sekä usein myös liikennesäännöistä vähät välittäen.

    • Anonyymi

      Älkää ruokkiko mt trollia. Tuolle nikille ei mitään kommentteja. Trolli hakee vain huomioo. ÄLÄ RUOKI TROLLIA. ÄLÄ RUOKI TROLLIA. Sama kuin rumatikki trolli ei sillekkään mitään huomioo/kommentteja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe