Nyt on tehty hyvin vaarallinen eettinen havainto koronarokotteista. Seuraavalla videolla nainen kertoo, kuinka monien naisten kuukautisissa on tapahtunut ihmeellisiä muutoksia, kun he ovat olleet lähellä henkilöitä, jotka ovat saaneet koronarokotteen.. Onko rokote suunniteltu tekemään hedelmättömiksi rokotetun ympärillä olevat ihmiset? Jos näin on, kyseessä on mitä räikein ihmisoikeusrikos. Se on kyllä sopusoinnussa YK:n agenda 2030 kanssa, jonka mukaan maapallon väkilukua tulisi alentaa yli 7 miljardilla ihmisellä mm. rokotteiden avulla, Jumala varjelkoon ihmiskuntaa! Katso video!
https://rapsodia.fi/varoitus-rokotetuista-outoja-oireita-rokottamattomille-naisille/
Koronarokotetun läheisyys voi sterilisoida naisen?
4
468
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ei totta, vaikka en eäile yhtään, että maailman johtajat olisivat niin pahoja, että tahallaan tekisivät noin.
Valitettavasti tuo ei toiminut aloittajan äidin kohdalla. Olisimme säästyneet säälittävältä ja naurettavalta aloitukselta.
Hmm.. Oletin, että olet oikeasti hiema nyksinkertainen ja helposti höynäytettävä ihminen, mutta tämä on jo niin läpinäkyvää, että sinun täytyy sittenkin olla hieman keskivertoa heikompi trolli.
No, hyvä niin. Sinulle.- Anonyymi
Juu. Suomessa laskee syntyvyys nollaan sillä rokotetut ovat niin suuressamäärin. Suurin osa kansasta on rokotettu jopa kolmekin kertaa.
Nyt tuli suomen kansalle joukkotuho. Niin ja koko maailmalle. Niin paljon ihmisiä on rokotettu että syntyvyysongelma on ratkaistu. Kiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter363528Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1993329Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää
ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan3663009- 611482
Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)971254Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.1591221Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781198Miehelle muistutuksena
Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H901114Arvomaailma
Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä282971