Minkä takia 20-25v naiset ovat niin nirsoja verrattuna 16-19v typyihin?

Anonyymi

Tuntuu että nämä 20-25v vaativat jotain alfaaja muu ei kelpaa. Itse kun olen 23v ja väitän olevani hieman keskivertoa paremman näköinen niin tulee sellaisia tilanteita, että on joku minun ikäinen nainen, joka on hieman pulska, ei siis todellakaan yli keskivertoa ja sellainen ajattelee että minä en ole hänelle riittävä. Valehtelematta olen käynyt yhden yli 20v naisen kanssa treffeillä joka näytti hyvältä ja senkin kanssa jutustelu oli jotenkin ankeaa.

Ihan eri asia on sitten teinityttöjen kanssa. Pitävät minua komeana ja ovat kiinnostuneita. Siitä huolimatta näin että ovat paremman näköisiä kuin 20-25 vuotiaat.
Eikö olisi loogista että heillä olisi varaa vaatia niitä alfoja mutta ei?

5

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yökerho + tinder ei ole vielä ehtinyt iskeä. Kun on kerran päässyt alfojen makuun, niin sen jälkeen perusjamppa ei tunnu enää yhtään miltään.

• Anonyymi

Viestisi kertoo jotain sinusta. Ehkä ne vanhemmat tytöt näkee miten täynnä olet itseäsi. Kukaan ei pysty sanomaan olevansa keskimääräistä paremman näköinen, koska ihminen ei näe itseään objektiivisesti. Tottakai olet omasta mielestäsi kivan näköinen, olethan katsellut peiliin jo 23v. Ja sukulaiset näyttävät samalta, olet jo vauvana tuijotellut samana näköisiä, sinun maailmassasi te olette kauniita, ei välttämättä muiden.

• Anonyymi

Niillä on ehtinyt jo tulla vähän järkeä päähän. Näkevät mikä olet miehiäsi. Paska kun on paska nätissä paketissakin.

• Anonyymi

Henkisesti lapsellinen? Tai sitten sulla ei vaan ole ollut yhteistä puheenaihetta tuon ikäisten naisten kanssa? Vai oletko vähän liian itserakas?
      T. 25 vuotias nainen

• Anonyymi

Aivot kehittyy 25 vuotiaaksi. Jospa nämä siltäosin aikuistuneet tietävät, minkälainen on sopiva kumppani. Kenties tuleva aviopuoliso, lasten isä. Ei riitä enää teini-ikäisenä saatu huomio, vaan aletaan hakemaan sitä kumppania. Näin yleistäen ja kokemuksella puhun.

Naisena aloin 25 vuotiaana hakemaan kunnon työpaikkaa ja pysyvyyttä sekä turvallisuutta elämään. Siinä vaiheessa kriteerit nousi myös deittien suhteen. Kieltämättä taisi jo biologinen kellokin tikittää. Miehen ulkonäöllä ei ollut juurikaan väliä, kunhan kolahti muilla alueilla. Oliko hyvää isämateriaalia, turvallinen ja mieluista seuraa jonka kanssa jakaa arkea. Ja sellaisen löysin lasteni isäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      7611
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2482
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1833
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      76
      1483
    5. 42
      1325
    Aihe