Voiko käydä niin

Anonyymi

Että mies tulee pyytämään treffeille sinua kadulla

35

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi, tosi kiusallista. En lähde.

- Sheena

• Anonyymi

Hyvä juttu, ei treffipyynnössä ole mitään vikaa.

• Anonyymi

On mua niin oudoissa paikoissa treffeille pyydetty, että mikä jottei kadullakin joku voisi. Ei ne pyynnöt kuitenkaan täysin tyhjästä ole tulleet, vaan ihan olen itsekin kiinnostukseni osoittanut. Tuskin tuota siis ainakaan ihan lähiaikoina tapahtuu. Ehkä kun tilanne normalisoituu.

• Anonyymi

Mies voi pyytää naisia treffeille kun juodaan viinaa baarissa. Tosi kiusallista pysäyttää nainen kadulla ja pyytää treffeille. Sellaisia lähestymisiä suomessa ei katsota hyvällä. Sen sijaan kun mies lähestyy naisia baarissa niin nainenkin haluaa heti tutustua.

T viinamies

• Anonyymi

Baareista vaan ei löydy läheskään kaikkia samoja naisia kuin kaduilla näkee. Lisäksi moni sanoo automaattisesti ei humalassa esitettyihin treffipyyntöihin. Vaan toki Viinamies aina ne Viinanaisensa baarista löytää.

t. Viinaton nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Baareista vaan ei löydy läheskään kaikkia samoja naisia kuin kaduilla näkee. Lisäksi moni sanoo automaattisesti ei humalassa esitettyihin treffipyyntöihin. Vaan toki Viinamies aina ne Viinanaisensa baarista löytää.

t. Viinaton nainen

Viinamies ei juo koko kossupulloa kerralla vaan muutaman drinkin joten viinamies ei ole kännissä. Kyllä naiset litkii siideriä usein enemmän kun miehet mutta minulla ei ole ollut vaikeuksia tutustua naisiin koska en ole liikaa kännissä.

T viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Viinaton nainen

Aika monesti ne kadulla kohtaamat naiset antaa joka tapauksessa pakit, koska a) eivät ole seuraa etsimässä/eivät ole vailla seuraa ja b) niillä naisillakin on kriteerit.

Mutta joo ymmärrän, jotkut miehet saa kiksejä nimenomaan siitä mitä vastahakoisempi nainen on. Mitä lahnempi niin sitä parempi. Mitä enemmän sanoo vastaan ja vastustelee niin sitä kiihottavampaa.

Siksipä ne naiset baarissa ei kiinnosta joitakin miehiä. Niiltä naisilta saa liian helposti. Varsinkin humalassa olevilta naisilta. Heissä ei ole mitään haastetta. Miehet pitävät haasteista.

Siksipä nainen joka sanoo ei tai nainen joka ei ole kiinnostunut miehestä kiihottaa miestä eniten.

Näille miehille kyllä nukke olisi hyvä. Semmoinen nukke joka on automatisoitu sanomaan ei ja pyristelemään vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monesti ne kadulla kohtaamat naiset antaa joka tapauksessa pakit, koska a) eivät ole seuraa etsimässä/eivät ole vailla seuraa ja b) niillä naisillakin on kriteerit.

Mutta joo ymmärrän, jotkut miehet saa kiksejä nimenomaan siitä mitä vastahakoisempi nainen on. Mitä lahnempi niin sitä parempi. Mitä enemmän sanoo vastaan ja vastustelee niin sitä kiihottavampaa.

Siksipä ne naiset baarissa ei kiinnosta joitakin miehiä. Niiltä naisilta saa liian helposti. Varsinkin humalassa olevilta naisilta. Heissä ei ole mitään haastetta. Miehet pitävät haasteista.

Siksipä nainen joka sanoo ei tai nainen joka ei ole kiinnostunut miehestä kiihottaa miestä eniten.

Näille miehille kyllä nukke olisi hyvä. Semmoinen nukke joka on automatisoitu sanomaan ei ja pyristelemään vastaan.

Sitten tietystihän näitå miehiä (miksei naisiakin) etteivät joko tahalleen tai tahtomattaan ymmärrä erottaa naisten työminää ja yksityisminää toisistaan. Että niin kuin vapaa-ajalla olisi joko koko ajan työminä päällä tai että työminä olisi sama kuin yksityisminä tai vapaa-aikaa ja työaikaa joko ei ole haluttu tai ymmärretty erottaa toisistaan tai että työrooli olisi jäänyt muuten vaan päälle kuten esim. kirjastovirkailijallekin tullaan palauttamaan vapaa-ajalla kirjoja lähikaupan jonossa tai että salkkarinäyttelijää, joka näyttelee alkoholistia niin ei myydä hänelle vapaa-ajalla alkoholia koska luullaan että hänellä on alkoholiongelma tai että vartijaa luullaan vapaa-ajalla ravintolassa peitetehtävissä olevaksi tai entistä vartijaa poliisiksi.

• Anonyymi

Aika epätodennäköistä, yleensä kuulokkeet korvilla, lippis tai pipo päässä toimittelen asioita kiinnittämättä ympäristöön ja ihmisiin juurikaan huomiota. Pitäisi olla tosi motivoitunut tapaus kyllä sillon.

• Anonyymi

Kuulokkeet on voitu hakkeroida ja tai radioaaltoja siepata ja kuunnella. Jospa sieltä kuuluikin itselleen poliittisesti epämiellyttävää musiikkia tai radio-ohjelmia…

• Vain silloin voi käydä niin, jos on ennestään tuttu.

• Anonyymi

Onko sitten todennäköisempää, että mies treffien sijaan kysyy kadulla suoraan naiselta, että mennääks paneen.
      Siihenkö nainen vastaa, joo, eikä emmi, kuten treffille pyynnössä-

• Anonyymi

Suurin osa kaduilla olevista sanoo ei. Siis mitä järkeä miehen edes yrittää iskeä ellei sitten nimenomaan haluakin vastaukseksi ei. Paljon helpommin mies saa naista heteroravintoloista.

Niitä on myös sellaisia miehiä jotka menevöt varta vasten iskemään naista homoravintolaan eikä heteroravintoloiden naiset käy siis menevät tahalleen iskemään homonaisia mutta heteronaiset eivöt kiinnosta.

Tämmöiset miehet eivät varmasti aidosti etsi seuraa naisista vaan tarkoituksena varmasti on silkka kiusanteko, vieraan valtion sabotaasi, ihmiskauppa tai testaaminen ovatko todellakin nämä naiset lesboja kun eivät näytä siltä.

Jotkut miehet taas kaupittelevat seuraava mahdollisena kulissiseuralaisena jos vaikka lesbo tarvitsisi kulissiseuralaista. Sitten on näitä poliisimiehiä/tiedusteluporukkaa jotka yrittävät soluttautua tunkeutumalla väkisin seuraan. Sitten on näitä kaappihomoja jotka itse tarvitsevat kulissinaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa kaduilla olevista sanoo ei. Siis mitä järkeä miehen edes yrittää iskeä ellei sitten nimenomaan haluakin vastaukseksi ei. Paljon helpommin mies saa naista heteroravintoloista.

Niitä on myös sellaisia miehiä jotka menevöt varta vasten iskemään naista homoravintolaan eikä heteroravintoloiden naiset käy siis menevät tahalleen iskemään homonaisia mutta heteronaiset eivöt kiinnosta.

Tämmöiset miehet eivät varmasti aidosti etsi seuraa naisista vaan tarkoituksena varmasti on silkka kiusanteko, vieraan valtion sabotaasi, ihmiskauppa tai testaaminen ovatko todellakin nämä naiset lesboja kun eivät näytä siltä.

Jotkut miehet taas kaupittelevat seuraava mahdollisena kulissiseuralaisena jos vaikka lesbo tarvitsisi kulissiseuralaista. Sitten on näitä poliisimiehiä/tiedusteluporukkaa jotka yrittävät soluttautua tunkeutumalla väkisin seuraan. Sitten on näitä kaappihomoja jotka itse tarvitsevat kulissinaista.

Jos et halua naista, joka viettää vapaa-aikansa baareissa istuen ja tissutellen, niin parempi etsiä muualta kuin baareista. Eivät kaikki baareissa olijatkaan aina ole täysiä baarikärpäsiä, mutta todennäkösuys siihen on paljon suurempi. Vaan te "viinamiehet" tykkäättekin valittaa naisten olevan turhan menevää sorttia. Se tietenkin johtuu ihan täysin naisvalinnastanne ja siitä mistä naisenne bongaatte. Sitä saa mitä tilaa. Niin se baarissa menee.

• Anonyymi

Olisihan se hauska juttu :)

Eilen töissä pidin asiakkaan kanssa semmoista silmäpeliä, että pahaa teki. Harmillista, kun ei voi muuta kuin työasiat hoitaa ja sitten pitää jo seuraavaan asiakkaaseen siirtyä.

Näin maskiaikana pitää olla hoksottimet päässä, jotta huomaa toisen silmäpelin :)

• Anonyymi

Kaksi kertaa junassa. Toinen tuli oikein sanomaan, että jos olet vapaa niin haluan sinut seurustelukumppaniksi. En sanonut mitään.
      Toinen ojensi käyntikortin. Otin hämmennyksissäni vastaan, lukaisin ja nakkasin roskiin junasta poistuessa.
      Kapakan pöydässä juttelin marjastusseurasta. Yksi tökkäsi käyntikortin ja tarjoutui seuraksi.
      Ihan kadulla vastaan kävellessä ei ole sattunut, mutta en enää hämmästyisi.

• Anonyymi

On itseasiassa pyydettykin. Kadulla, taxijonossa, junassa, kaupan kassajonossa, noin muutama mainitakseni. Ei siis edes kovin ihmeellistä.

• Kyllä voi. Mutta ei sellainen mitenkään tavanomaista ole vaan oikeastaan hyvin erikoista.

• Anonyymi

Mua pyydettiin kerran kaupunginbussissa lähteen kahville, takana istunut mies kosketti olkapäälle ja pyysi. En lähtenyt, enhän mä edes ollut nähnyt sitä kunnolla kuka tyyppi, en ollut kiinnittänyt siihen mitään huomiota ja olin ihan omissa ajatuksissani. Ja kerran kaukojunassa vieruskaveri, vanhempi mies, ojensi parin tunnin matkan päätteeksi käyntikorttinsa ja pyysi ottamaan yhteyttä.. Otin kortin kohteliaasti ja viskasin sen kotona roskiin. Kadullakin on joskus kysytty, josko lähtisin kahville. En ole koskaan lähtenyt. Vähän vaadin kyllä muutakin efforttia mieheltä, ja ne harvat ovat pitemmälle päässeet, jotka on sopivasti osanneet flirtata ja nähdä vähän vaivaa. Olen sillä tavalla kamala ja vaivalloinen nainen kyllä.

• Enpä usko että niin tulee koskaan käymään. Ja jos tulisi, niin jos pyytäjää en edes tietäisi näöltä, olisi vastaus automaattisesti ei. Tällä hetkellä suostuisin lähtemään treffeille vain yhden tietyn miehen kanssa. Mutta sitä tuskin tulee tapahtumaan, eikä musta itse asiassa ole edes tällä hetkellä treffeille lähtijäksi. Toisaalta enpä mä juuri ihmisten ilmoilla pyöri nykyään, joten ei se ole juurikaan mahdollista että kukaan edes pyytäisi.

• Anonyymi

No äläs ole vaatimaton kyllä itsekkin tiedät että olet seksikäs tipuliini ja jos mies kysyy kadulla sinua kahville ym niin kyllä sinä siinä miehen näet vai onko mies huivi tai kommando pipo päässä niin kuvissa sinulla seksikäs pepa ja kun kävit parturissa niin varmasti miehet vihelsi sinulle ja tuli pyytään ulos kun olit nätti kuin mikä

• Anonyymi kirjoitti:

No äläs ole vaatimaton kyllä itsekkin tiedät että olet seksikäs tipuliini ja jos mies kysyy kadulla sinua kahville ym niin kyllä sinä siinä miehen näet vai onko mies huivi tai kommando pipo päässä niin kuvissa sinulla seksikäs pepa ja kun kävit parturissa niin varmasti miehet vihelsi sinulle ja tuli pyytään ulos kun olit nätti kuin mikä

Ne kuvat on suurin piirtein 13 vuotta ja miinus 30 kiloo vanhoja. Joten anna niiden kuvien olla. Ne ei enää ulkonäöllisesti kuvaa mua. Eikä mua kiinnosta tuntemattomien random-miehien olematon kiinnostus. Jos mä sanon et jokin asia on nou-nou, silloin se on nou-nou.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Ne kuvat on suurin piirtein 13 vuotta ja miinus 30 kiloo vanhoja. Joten anna niiden kuvien olla. Ne ei enää ulkonäöllisesti kuvaa mua. Eikä mua kiinnosta tuntemattomien random-miehien olematon kiinnostus. Jos mä sanon et jokin asia on nou-nou, silloin se on nou-nou.

Äläs nyt joku kiva ja komea mies pyytää ulos sinua ja sydämmesi rakastuu ja sanoo wau mikä mies ja suostut ja treffaatte ja sen jälkeen kumpikin umpi rakastunut ja kumpikin tapas tulevan kumppaninsa ja vuoden päästä häitä vietetään niin semmonen mies se vaan oli

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Välis ei vaan kykene tajuamaan, että kaikki muut eivät juokse kieli vyön alla kiinnostavan sukupuolen ja seksin perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välis ei vaan kykene tajuamaan, että kaikki muut eivät juokse kieli vyön alla kiinnostavan sukupuolen ja seksin perässä.

Ehkä ei saattohoito potilaat mutta sitä nuoremmat kylläkin ja vanhustentaloissakin terveet vanhuksetkin etsii ja hakee kumppania tai kaveria

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt joku kiva ja komea mies pyytää ulos sinua ja sydämmesi rakastuu ja sanoo wau mikä mies ja suostut ja treffaatte ja sen jälkeen kumpikin umpi rakastunut ja kumpikin tapas tulevan kumppaninsa ja vuoden päästä häitä vietetään niin semmonen mies se vaan oli

Ei. Ei tule tapahtumaan. Anna Välis mun mies asioiden olla. Tätä samaa mä pyysin sulta jo aiemmin, ja silloin lupasit lopettaa, vai oletko unohtanut lupauksesi. Kaikki se mikä liittyy minuun ja vieraisiin miehiin, tai ylipäätään henkilöihin joilta löytyy se kikkeli housuissa. Anna olla. Mä en jaksa sitä. Sä ahdistelet sillä asialla mua. Tuo mitä teet ei ole enää kivaa.

Rupeenko mä tekeen samaa sulle? Hanki nainen itelles. Mene sinne kadulle ja ala pussailemaan jokaisen vastaantulevan naisen reisiä samalla kun kourit rintoja tai takamusta. Älä lopeta vaikka saisit mitä vastaukseksi. Älä lopeta edes vaikka joku läimäyttää tai potkasee polvella, huutamisesta puhumattakaan. Kyllä joku vielä sun matkaan lähtee.

Älä välitä mistään vaan jatka samaa aamusta iltaan, ja seuraavana päivänä uudelleen, ja niin pitkään kunnes saat jonkun loppuelämäksesi matkaasi mukaan. Tee sama töissä jokaiselle yli 18v. naiselle.

Mä rupeen tätä toitottamaan jokaiseen sun kelle tahansa kirjoittamaan kommentin kommentiksi, tai jokaiseen sun tekemään aloitukseen. Joka päivä utelen joko olet saanut naisen. Päivä toisensa jälkeen. Mullahan ei ole mitään muuta kuin aikaa. Kauanko jaksat sitä? Mä olen sitkee enkä luovuta helpolla. Jaksan kyllä jatkaa viikkoja ja kuukausia, sitä ei kannata epäillä.

Lopeta, tai mä lupaan toteuttaa tuon minkä sanoin. Mä jos lupaan jotakin, myös sen lupauksen pidän, ja toteutan sen minkä lupaan.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Ei. Ei tule tapahtumaan. Anna Välis mun mies asioiden olla. Tätä samaa mä pyysin sulta jo aiemmin, ja silloin lupasit lopettaa, vai oletko unohtanut lupauksesi. Kaikki se mikä liittyy minuun ja vieraisiin miehiin, tai ylipäätään henkilöihin joilta löytyy se kikkeli housuissa. Anna olla. Mä en jaksa sitä. Sä ahdistelet sillä asialla mua. Tuo mitä teet ei ole enää kivaa.

Rupeenko mä tekeen samaa sulle? Hanki nainen itelles. Mene sinne kadulle ja ala pussailemaan jokaisen vastaantulevan naisen reisiä samalla kun kourit rintoja tai takamusta. Älä lopeta vaikka saisit mitä vastaukseksi. Älä lopeta edes vaikka joku läimäyttää tai potkasee polvella, huutamisesta puhumattakaan. Kyllä joku vielä sun matkaan lähtee.

Älä välitä mistään vaan jatka samaa aamusta iltaan, ja seuraavana päivänä uudelleen, ja niin pitkään kunnes saat jonkun loppuelämäksesi matkaasi mukaan. Tee sama töissä jokaiselle yli 18v. naiselle.

Mä rupeen tätä toitottamaan jokaiseen sun kelle tahansa kirjoittamaan kommentin kommentiksi, tai jokaiseen sun tekemään aloitukseen. Joka päivä utelen joko olet saanut naisen. Päivä toisensa jälkeen. Mullahan ei ole mitään muuta kuin aikaa. Kauanko jaksat sitä? Mä olen sitkee enkä luovuta helpolla. Jaksan kyllä jatkaa viikkoja ja kuukausia, sitä ei kannata epäillä.

Lopeta, tai mä lupaan toteuttaa tuon minkä sanoin. Mä jos lupaan jotakin, myös sen lupauksen pidän, ja toteutan sen minkä lupaan.

Anteeksi en muistanut enään no yritin olla kannustava eli anteeksi innostuin liikaa en halua kanssasi riitaa eli voidaanko olla kavereita eli anteeksi että ahdistelin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei saattohoito potilaat mutta sitä nuoremmat kylläkin ja vanhustentaloissakin terveet vanhuksetkin etsii ja hakee kumppania tai kaveria

Sulla on erikoinen tuttavapiiri ja se toki varmasti osaltaan selittää sun omiakin puheitasi. Itse kuitenkin tunnen paljon paljon paljon ihan nuoria ja terveitä ihmisiä, jotka eivät juokse seksin perässä. Itseasiassa valtaosa tuntemistani ihmisistä on juuri tuollaisia, joille seksi ei ole pakkomielle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on erikoinen tuttavapiiri ja se toki varmasti osaltaan selittää sun omiakin puheitasi. Itse kuitenkin tunnen paljon paljon paljon ihan nuoria ja terveitä ihmisiä, jotka eivät juokse seksin perässä. Itseasiassa valtaosa tuntemistani ihmisistä on juuri tuollaisia, joille seksi ei ole pakkomielle.

Kyllä varmasti moni sinkku ystäväsi haluaa löytää kumppanin ja rakkaan itselleen ja seksikaverinsa iki oman eli mitä pahaa siinä on ja sinkkuna haluaa kannustaa ja auttaa sinkkuja löytämään rakkauden tai ainakin ilostuisi ja saisi toivon kipinän no en sillä pahaa tarkoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta ei kenen tahansa ja tuskin kuka tahansa vastaan tuleva kelpaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi en muistanut enään no yritin olla kannustava eli anteeksi innostuin liikaa en halua kanssasi riitaa eli voidaanko olla kavereita eli anteeksi että ahdistelin

Voidaan olla kavereita ja jutella kaikista muista asioista, kun muistat mitä olet luvannut. Jos mun fyysinen vointi olisi toinen mitä se on viime aikoina ollut, ei se mua haittaisi. Mutta nyt... Koska mun tilanne on se, että ainoa asia miksi olen toistaiseksi hengissä on kirjaimellisesti se että saan jotenkuten nukuttua, ei mulla ole mihinkään uusiin ihmissuhteisiin voimia tällä hetkellä. En mä huvikseni tällasena kauniina ja lämpimänä päivänä istu sisällä.

Se ainoo ketä kohti löytyy kiinnostusta. Niin, olen pitänyt suuni kiinni asiasta irl jo toista vuotta, enkä sitä aio vastaisuudessakaan avata, ja jatkan esiintyen aivan kuin ei muka kiinnostaisi.

Mä oon jo yli vuoden istunu neljän seinän sisällä, ja edessä on ties kuinka pitkään sama tilanne. Voi mennä vuosia, ennen kuin pystyn liikkumaan ja elämään samalla tavalla kuin muutaman edeltävän vuoden. Mä en pysty lähteen juuri mihinkään, tai käymään juuri missään. Mun on pidettävä niin arkena kuin pyhänä sama päivärytmi. Jos valvon, se vähentää sitä ainoaa elämässä kiinni pitävää asiaa, ja vaikuttaa myös moneen muuhunkin. Se taas tarkoittaa sitä etten juurikaan voi lähteä mihinkään aamuyöhön kestäviin illanistujaisiin.

Kirjaimellisesti mun selkä päättää koska voin siivota, koska pestä pyykkiä, koska käydä kaupassa jne. Kun teen noita, se kostautuu tullen seuraavana päivänä kaksinkertaisena takaisin.

En mä valita, eikä ylempänä olevat ole kirjoitettu valittaakseni tai kerätäkseni sääliä. Mutta miksi noi asiat sitten kerron? Siksi, että niillä pystyn konkreettisesti kuvailemaan mitä mun elämä toistaiseksi on. Se miksi täällä pääosin pyörin, on saada ajatuksia muualle ja kontakteja toisiin ihmisiin. Siis niitä samoja mitä te muut saatte töissä, kavereita ja tuttavia tavatessa ym muilla tavoin.

Mä oon helvetin väsynyt tänään, oon nukkunut liian vähän jo pitkään, eikä mun uni ole lepoa. Sillä ehkä pinna on tänään normaalia kireämpi. Koira voi huonosti, ja olen stressannut eilisen ja tämän päivän sen takia. Se on ollut eilisen ja toissayön aika apaattinen ja sulkeutunut, ruoka ei ole maittanut eikä se ole itse juonut. Ruiskulla ovat sille antaneet vettä suoraan suuhun. Onneksi äitini kertoi hetki sitten viestissä että muru alkaa olla jo vähän parempi.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Voidaan olla kavereita ja jutella kaikista muista asioista, kun muistat mitä olet luvannut. Jos mun fyysinen vointi olisi toinen mitä se on viime aikoina ollut, ei se mua haittaisi. Mutta nyt... Koska mun tilanne on se, että ainoa asia miksi olen toistaiseksi hengissä on kirjaimellisesti se että saan jotenkuten nukuttua, ei mulla ole mihinkään uusiin ihmissuhteisiin voimia tällä hetkellä. En mä huvikseni tällasena kauniina ja lämpimänä päivänä istu sisällä.

Se ainoo ketä kohti löytyy kiinnostusta. Niin, olen pitänyt suuni kiinni asiasta irl jo toista vuotta, enkä sitä aio vastaisuudessakaan avata, ja jatkan esiintyen aivan kuin ei muka kiinnostaisi.

Mä oon jo yli vuoden istunu neljän seinän sisällä, ja edessä on ties kuinka pitkään sama tilanne. Voi mennä vuosia, ennen kuin pystyn liikkumaan ja elämään samalla tavalla kuin muutaman edeltävän vuoden. Mä en pysty lähteen juuri mihinkään, tai käymään juuri missään. Mun on pidettävä niin arkena kuin pyhänä sama päivärytmi. Jos valvon, se vähentää sitä ainoaa elämässä kiinni pitävää asiaa, ja vaikuttaa myös moneen muuhunkin. Se taas tarkoittaa sitä etten juurikaan voi lähteä mihinkään aamuyöhön kestäviin illanistujaisiin.

Kirjaimellisesti mun selkä päättää koska voin siivota, koska pestä pyykkiä, koska käydä kaupassa jne. Kun teen noita, se kostautuu tullen seuraavana päivänä kaksinkertaisena takaisin.

En mä valita, eikä ylempänä olevat ole kirjoitettu valittaakseni tai kerätäkseni sääliä. Mutta miksi noi asiat sitten kerron? Siksi, että niillä pystyn konkreettisesti kuvailemaan mitä mun elämä toistaiseksi on. Se miksi täällä pääosin pyörin, on saada ajatuksia muualle ja kontakteja toisiin ihmisiin. Siis niitä samoja mitä te muut saatte töissä, kavereita ja tuttavia tavatessa ym muilla tavoin.

Mä oon helvetin väsynyt tänään, oon nukkunut liian vähän jo pitkään, eikä mun uni ole lepoa. Sillä ehkä pinna on tänään normaalia kireämpi. Koira voi huonosti, ja olen stressannut eilisen ja tämän päivän sen takia. Se on ollut eilisen ja toissayön aika apaattinen ja sulkeutunut, ruoka ei ole maittanut eikä se ole itse juonut. Ruiskulla ovat sille antaneet vettä suoraan suuhun. Onneksi äitini kertoi hetki sitten viestissä että muru alkaa olla jo vähän parempi.

Anteeksi tosiaan välillä unohdan kun innostun liikaa eli muistuta vain jos ns ahdistan tai tyhmiä puhun niin se ei ole tarkoitukseni ja kun toivon tai haluan että joku löytäis kumppanin niin omasta mielestä silloin tarkoitan hyvää ehkä en osaa kirjoittaa sitä niin tai sanoa leikkisästi tai hyvin ja se otetaan riitana tai että haastan riitaa niin sitä en tarkoita eli en osaa kirjoittaa hyvin enkä ole mikään sanaseppo ja huono puhumaan ja muutenkin jölhö eli sano vaan heti jos tyhmästi tai typerästi tai loukkaavasti kirjoitan

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi tosiaan välillä unohdan kun innostun liikaa eli muistuta vain jos ns ahdistan tai tyhmiä puhun niin se ei ole tarkoitukseni ja kun toivon tai haluan että joku löytäis kumppanin niin omasta mielestä silloin tarkoitan hyvää ehkä en osaa kirjoittaa sitä niin tai sanoa leikkisästi tai hyvin ja se otetaan riitana tai että haastan riitaa niin sitä en tarkoita eli en osaa kirjoittaa hyvin enkä ole mikään sanaseppo ja huono puhumaan ja muutenkin jölhö eli sano vaan heti jos tyhmästi tai typerästi tai loukkaavasti kirjoitan

Joo siis no problem. Kyllä mä tiedän että tarkoitat vaan hyvää, mutta sitä ei aina itse huomaa miten toiset saattavat saman asian käsittää eri tavalla, tai se mikä tuntuu itsestä ihan neutraalilta, tuntuukin toisesta ahdistavalta. Olen syyllistynyt itsekin aina välillä samaan. Inhimillistähän se vain on, eikä aina voi kaikkia asioita muistaa.

• Anonyymi

Nyt pitää pitää välit turvissa. Hymyily saattaa itkettää/hymyilyttää itkettää/hymyilyttää koska naama digitalisoitunut. Ja miele/mieli miele/ mieli. Piste pom

• Anonyymi

Ei voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      6466
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      2171
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1708
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      73
      1318
    5. 42
      1229
    Aihe