Voiko käydä niin

Anonyymi

Että sulla jää laskut maksamatta koska viet naisen treffeille ja haluat miellyttää sitä ja tuhlaat liikaa rahaa naiseen etkä sitten voi maksaa laskuja?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata tarjota naiselle, jos sinulla ei ole rahaa. Molemmat maksaa omat ruokansa ja juomansa itse, se on periaate.
      Nainen voi myös maksaa kaiken, jos hänellä on siihen varaa.

• Anonyymi

Niinkin jos lakikaan ei tunne.

• Anonyymi

Ei käy niin. Olen taloudellisesti tarkka. En yritä miellyttää ketään turhanpäiväisellä ostelulla. Sellainen asia kuin miellyttävyys ei ole mitään rahantuhlailua. Ystävällinen käytös merkitsee enemmän.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Tuossa on ajatusta.

• Anonyymi

Noup.
      Järki päässä joka säässä ja näin sukanvarsi pullottaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Nainen voi haluta huvipuistoon ja siellä kuluu rahaa ja tulee tylsät treffit jos ei kuluta rahaa ja mene kaikkiin laitteisiin. Nainen voi myös haluta risteilylle niin siellä kuluu paljon rahaa myös.

• Eivät kaikki naiset halua huvipuistoon. Risteilylle vain niin, että ei mitään huvittelua, vaan maisemien katselua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      7611
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2482
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      1833
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      76
      1483
    5. 42
      1325
    Aihe