Voiko käydä niin

Anonyymi

Että et kehtaa mennä rannalle kesällä koska et ole bodannut itseäsi timmiksi?

31

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, ei ole asia näinkään. Eikä mitenkään, miten sitä kysyt. :)

• Bodybuilderit ja voimanostajat ovat 2 eri asiaa. Kun sinä pentu olet sen sisäistänyt, niin tervetuloa kokeilemaan.

Toki autamme jo pelkän tangon nostamisessa. Vitun persupelle.

• Ei, koska menen rannalle yleensä vasta, kun on viileämpää (en jaksa helteellä olla rannalla enkä ylipäätään kauheasti ulkona ellei täydy lähteä liikenteeseen). Istun siellä vaikka penkillä tai jonkun viltin päällä ja syön eväitä.

Yhtenä päivänä olin rannalla. Oli kivan viileää. Istuin penkillä ja katselin maisemia.

• Syksyllä venhestä on mukava katsoa tulia ja Venetsialista ilotulitusta. Itse mökkikauden päättäjäisiksi yleensä valmistan ihan normi Janssoninkiusauksen tuplasipulilla ja cheddar kuorrutuksella.

• Leuhki nyt vielä lisää ja kerro tekeväsi kolmioleipäsi itse. Oma suosikkini on jännä. Monivilja (täysjyvä) sämpylä, jonka sisällä graavia ja cheddaria. Hifistit laittavat sinne lisäksi marinoitua punasipulia ja valkkarin palaisia.

• Ytmiläinen kirjoitti:

Syksyllä venhestä on mukava katsoa tulia ja Venetsialista ilotulitusta. Itse mökkikauden päättäjäisiksi yleensä valmistan ihan normi Janssoninkiusauksen tuplasipulilla ja cheddar kuorrutuksella.

Kuulostaa hyvältä =)

• Anonyymi

Kuumuus ei ole kivaa mutta entä kun helle ja yleinen uimaranta ja kiva sinkkumies tulisi luoksesi ja ottaa kädestäsi kiinni ja sanoo mennään uimaan ja vie sinut uimaan ja uimisen päätteeksi pussaatte ja sovitte illemmaksi tai huomiseksi treffit ja siit se sitten lähtis tai sinä haet sinkkumiehen uimaan kanssasi

• Olen jo käynyt rannalla ja viime kesänäkin olin vaikka miten monta kertaa. Vähemmän kuitenkin oli yleisöä näillä rannoilla ja epäilen, että sillä vähälläkin oli muuta tekemistä kuin arvioida meikämanaatin timmeyttä.

Jotain saatanan surriaisia, polttiaisia ja pörriäisiä rannoilla viihtyy, jotka luulee, että olen joku ruokalähetys niille.

• Meikämanaatti... Ja siksi vielä ihmettelet, miksi olet pörriäisten suosiossa. Vaikka itse olen luontoystävällinen antipersu joka vihaa luontoa, niin tuli asuntooni keväällä suuri pörriäinen.

Siinä en sitten saanut mokomaa häädettyä ja turvauduin Raid-aerosoliin. Valitettavasti se persu kimalainen menetti henkensä.

Tämänkin viestin ja mielipiteen poistavat äärioikeisto vapaaehtoiset pellepersut.

• Ei jää siitä kiinni...

Just tänään mietin, että mulla ois uusi märkäpuku testimättä. Voisi seuraavilla vapailla päräyttää mökille ja testata se. Jos tarkenee solia jo järvessä hyvin, se on silloin toimiva ratkaisu. Ja eikun suleltelee...

• Anonyymi

Ei, sillä en muutenkaan harrasta (yleisillä)rannoilla oleskelua. En ole koskaan harrastanut, enkä tule harrastamaan. Vedestä ja vesiurheilusta tykkään kyllä, mutta tuollainen rannoilla pyöriminen ei vois vähempää kiinnostaa. Mä en harrasta auringonottoa tmv. vaan suojaan itseäni turhalta auringolta.

• Miksi mä sinne rannalle menisin, olin timmi tai en. 2007 luuhun asti avoimesta kantapäähaavasta verenkiertoon päässeen stafylokokin aiheuttaman sepsiksen jälkeen olen ollut tasan kerran järvessä, ja kaksi kertaa uima-altaassa. Sen verran kova kammo tuli pistää paljasta kantapäätä mihinkään lattiaan, vaikka kyseisen kantapään haava on ollut lähes 10 vuotta kiinni. Viime kesä oli ensimmäinen kesä sitten sepsiksen (10/07), kun mulla oli sandaalit paljaissa jaloissa ulkona. Tuskin mä rannalle tai edes järveenkään meen tänäkään kesänä.

• Anonyymi

Sulla on nuoreksi? ihmiseksi aika paljon vaivoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on nuoreksi? ihmiseksi aika paljon vaivoja.

Sanotaanko näin että kun on nuorena aikuisena ollut itsetuhoinen, ja lopulta tulee alas kolmannen asuinkerroksen parvekkeelta, sitä en muista irrotinko itse otteeni vai en, ei siinä ilman vaikeita murtumia selvitä.

Muutama epäonnistunut toimenpide, ja vastaan paneva elimistö, niin ei kaikki voine mennä hyvin. Lopun kruunaa ristiselän krooninen yhtäjaksoinen sietämätön hermosärky, jota yksikään lääke ei lievitä.

Siihen kun lisätään vielä vauvasta asti ollut Murphyn laki-syndrooma itsensä tahattomine telomisineen -mun erikoisalaa on portaiden alastulo pää edellä, ei sitä tervettä päivää juurikaan edes nää tai tunne.

Nyt nelikymppisenä tuntee aika usein olevansa kropaltaan kuin 100-vuotias mummeli kaikkine kolotuksineen ja vihlasuineen, vaikka mieli yrittää taas väittää olevansa 10 vuotta nuorempi kuin laskennallinen ikä on.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Sanotaanko näin että kun on nuorena aikuisena ollut itsetuhoinen, ja lopulta tulee alas kolmannen asuinkerroksen parvekkeelta, sitä en muista irrotinko itse otteeni vai en, ei siinä ilman vaikeita murtumia selvitä.

Muutama epäonnistunut toimenpide, ja vastaan paneva elimistö, niin ei kaikki voine mennä hyvin. Lopun kruunaa ristiselän krooninen yhtäjaksoinen sietämätön hermosärky, jota yksikään lääke ei lievitä.

Siihen kun lisätään vielä vauvasta asti ollut Murphyn laki-syndrooma itsensä tahattomine telomisineen -mun erikoisalaa on portaiden alastulo pää edellä, ei sitä tervettä päivää juurikaan edes nää tai tunne.

Nyt nelikymppisenä tuntee aika usein olevansa kropaltaan kuin 100-vuotias mummeli kaikkine kolotuksineen ja vihlasuineen, vaikka mieli yrittää taas väittää olevansa 10 vuotta nuorempi kuin laskennallinen ikä on.

Tsemppiä! Elämällä on erilainen merkitys tuon kokemuksen jälkeen?

• Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä! Elämällä on erilainen merkitys tuon kokemuksen jälkeen?

Kiitos. No joo, onhan sillä. Mut toisaalta sitä osaa arvostaa niitä pieniäkin asioita ja hyviä hetkiä, kuten sitä että pääsee itse käymään ruokakaupassa, tai vaikka vaan koiran kanssa pienellä lenkillä. Niitä asioita, joita muutoin tulee pidettyä itsestäänselvyytenä, kunnes ne ei sitä enää ole.

Samalla kuitenkin tietää kuinka hauras elämä lopulta on. Ja mitä tapahtuu jos jaksamisen raja ylittyy. Kuten Välikselle tänään yhdessä ketjussa vastasin, se että saan jotenkin nukuttua on kirjaimellisesti ainoa syy miksi olen yhä hengissä, yli vuoden jälkeen siitä kun hermokivut palasivat päivittäisiksi. Jos uni kuolee, mulla ei pää kauaa kestä nykyistä olotilaa. Samaan aikaan tiedän myös sen etten oikeasti tahdo kuolla. Joten veitsen terällä kuljen joka päivä. Onneksi saan nukuttua ja pää kestää toistaiseksi.

Kun on pakko selviytyä, sitä selviytyy eikä helpolla luovuta.

• Anonyymi

Olisinkohan kymmenisen kertaa elämäni aikana käynyt uimarannalla aurinkoo ottamassa. Pyöräajelulla voi poiketa veden äärellä vaikka eväitä syömässä, mutta sittenki joku vähän rauhallisempi paikka. Aivan sekopäisen näköstä hommaa ku iso hiekkaranta silminkantamattomiin ihmisiä käristämässä itteesä. Tosin kyllä siihen laumaan pulleemmatki sulautuu.

• Anonyymi

Juu, pitää se vähän treenata lihassäikeitä pintaan et ilkee mennä uimaan.
      Rasvan poltto on tehokkaimpaa kesäkuumalla.

AsianVierestä

• Anonyymi

Ei voi olen aina edustava varustettu poikamies tykkään pojista alaikäisistä tytöistä...

• Anonyymi

Sillä tavalla

• Anonyymi

Rehellistä puhetta

• Anonyymi

Aito suomalaine

• Anonyymi

Pentuna tuli paljonkin vietettyä aikaa mökillä, syrjäisellä merenrannalla ja poltettua nahkaakin muutamia kertoja, siks en enää vietä aikaa hiekkarannoilla, kun nahka kärähtää helposti. En ole ikinä tykännyt itsellä omaa kroppaa uimarannoilla, eri asia olis, jos olis täydellinen kroppa jota kehtaisi esitellä.

• Anonyymi

Suojarasvoja on ollut myynnissä jo aika monta kesää ettei turhaan tarvi nahkaansa käräyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suojarasvoja on ollut myynnissä jo aika monta kesää ettei turhaan tarvi nahkaansa käräyttää.

Kyllä nahkansa saa käräytettyä 50 kertoimen voiteenkin kanssa. Ei se sitä estä, hidastaa vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nahkansa saa käräytettyä 50 kertoimen voiteenkin kanssa. Ei se sitä estä, hidastaa vaan.

Niinpä. Kun on joskus polttanut ihonsa kunnolla useat kerrat, niin se lisää riskiä sairastua ihosyöpään. Ei sitä pentuna älynnyt mitään suojavoiteita käyttää edes, merenrannalla tuulikin viilensi ihoa, ei kunnolla kuumottanut kuin vasta myöhemmin.

• Anonyymi

Ei ole ätmille lihaksia suotu eikä raha ole kaveri ei ole ätmillä kivaa ei

• Anonyymi

Ätmi ei paljon naisten kanssa leiki

• Anonyymi

En todellakaan kehtaa sillä olen aika läski.95 kg painen. 20 kg pitäisi laihtua. Kesä meneekin aika pitkälti kotona sisällä.

• Anonyymi

Miksi ruma mies menisi rannalle. Ei kukaan katsele rumaa miestä. Kaikki katselee hoikkia kauniita naisia.

• Anonyymi

Sittenhän ei haittaa vaikka ruma mies menisi rannalle jos kukaan ei katsele, saa olla rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      6797
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2266
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1746
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      73
      1352
    5. 42
      1257
    Aihe