PAHA SÄÄ VAIN JATKUU

Kun 2005 hankin ensimmäisen tietokoneen, aloin tutustua internetin ihmeellisen maailmaan, löysin tämän raamattukeskustelun ja ihmettelin, kun kukaan ei keskustellut totuudesta, eikä kukaan kirjoittanut omalla nimellään.

Eräänä päivänä heinäkuussa Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

Heti aloin miettiä nimimerkkiä, mutta sen miettimisen keskeytti Pyhä Henki:

"Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."

Siksi aloin kirjoittaa Teuvo Sunin nimellä. Tammikuussa 2006 tuli palstalle toinenkin Teuvo Suni. joka alkoi kirjoittaa riettauksia ja valheita. Mutta se loppui lyhyeen, kun rekisteröin nimeni TeuvoSuni ja liitin mukaan myös kuvani.

Tällä oli silloin oma seriffi, Admata, joka alkoi säännöllisesti poistaa kirjoituksiani, palstan sääntöjen vastaisena. Jotka sallivat keskustelu siitä, minkälaista Raamattua ihmiset lukevat, minkälaiset kannet siinä on ja mitä käännöstä luet.

Mutta ei sanaakaan siitä miksi RAAMATTU ON TOTTA. Kuten Pyhä Henki sen 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytti, kun kävi tempaamassa minut hetkeksi ylös kirkkauteensa. Näyttäen, minkälainen taivas on, ennen kuin otti minut opetuslapsekseen.

Tässä Pahan hengen säätilassa olen nyt 33 vuotta totuutta kirjoittanut. Tällä hetkellä profiilissani on tallella 38300 kirjoitusta. Poistettuja yli 5000.

Odottaen sellaista aikaa, että voisin täältä HYVÄN SÄÄN aikana lopullisesti poistua, mutta sitä aikaa ei tule.

5

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Silloin, kun Pyhä Henki minulle tämän tehtävän antoi olin lukemassa kolmatta kertaa Hesekielin kirjaa ja pysähdyin tähän, kun olin kolme vuotta saanut kokea ihmisten vihaa.

"Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta.

Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.

Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.

Sinun tulee puhua minun sanani heille, kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaisia."

Kysyin, mistä ja milloin tämä kansa saa tietää, että olen oikea profeetta?

"IHMISTEN VIHASTA SINÄ JO SEN TIEDÄT" oli Pyhän Hengen vastaus.

• Tämäkin kuuluu Raamatun totuuteen;

"Ihminen, sinun maanmiehesi puhuvat sinusta seinänvierillä ja talojen ovilla ja sanovat toisilleen:

'Mennään kuulemaan, millainen sanoma Herralta nyt on tullut.'

He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi. Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

Kun tähän liittyen aikoinaan Herralta kysyin: "Milloin tämä kansa ymmärtää, että olen hänen lähettämä oikea profeetta?"

Kyllä he sen jo ymmärtävät, sillä eivät he Saatanan palkkapaimenia herjaa ja vihaa.

• Tulin tiedustelemaan onko palstan hoitomies-herodes jo kuollut tai palannut hoitolasta kotiinsa.

Teuvo Suni
      31. joulukuuta 2020 ·

VUOSI PÄÄTTYY PIAN ja TÄHÄN PÄÄTTYY TÄLLÄ KERTAA
      Vierailu raamattukeskustelussa, anonyymikoirien veripellolla.
      P-REISSU, mutta tulipa tehtyä:
      Paholaisen poika pohjoisesta
      palstalla pyhää puhetta,
      poistaa, pilkkaa, piilottaa.
      Paavalia poika pyhänä pitää,
      puisesta puulaatikostakin
      Paavalin puheita pitkin päivää
      palstalle pistää peräkkäin.
      Päivän päättyessä pimeällä,
      pyhiä puheita piilottaa.
      Parkuu, pyytää poistamaan,
      pyhiä puheita palstaltaan.
      Pelostakin polvia pakottaa.
      Pietarikin pelkäsi Paavalia,
      Paavali Pietaria puhutti.
      Palvelustyttökin pihalla
      pelästytti pahoin Pietarin.
      Puhkesi pihalla parkumaan,
      Pelastajansa pahoin pettäen.
      Paholainen palkitsi Pietarin,
      puki paavin pukuun puhtoiseen,
      Pietarinkirkon pappeuteen.
      Pyhäkseen puki Paavalinkin
      pyhiä pahoin pidelleen,
      palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
      perusisäksi papeille puhumaan.
      Plus 21xp=
      Paakkosen poika Paavolasta
      pelästyi pientä porttia
      pakeni piiloon pimeään,
      piikkiseen puskaan pelkäämään.
      Paholainen pönkäisi perään,
      palkkasi pojan pilkkaamaan
      Pyhiä puheita poistamaan.
      PALAVER ON PÄÄTTYNYT
      Jos aloituksiini kysymyksiä tulee, niihin pyrin vastaan. Uusia en enää tänne tuo.
      Jos totuus kiinnostaa, niin täällä sitä on:
      Teuvo Suni | Facebook
      Suosittelen tutkimisen aloittamisen helmikuusta 2018.koska sieltä alkoi kirjoittamiseni.
      Saa sinne herjaajatkin tulla, ettei minun tarvitse enää ikinä täältä käydä hankkimassa palkkaa taivaaseen.

• UUSI

Kotiin on hoitomies palannut, Todettu mahdottomaksi parantaa. Joten entinen meininki jatkuu.

RAAMATUN ERÄMAA, Pahus. Sivua ei löytynyt.

Tämä on varmasti totta, Pahus Sivua ei löytynyt.

Teuvo on perillinen, Pahus. Sivua ei löytynyt.

• UUSI
        TeuvoSuni kirjoitti:

Kotiin on hoitomies palannut, Todettu mahdottomaksi parantaa. Joten entinen meininki jatkuu.

RAAMATUN ERÄMAA, Pahus. Sivua ei löytynyt.

Tämä on varmasti totta, Pahus Sivua ei löytynyt.

Teuvo on perillinen, Pahus. Sivua ei löytynyt.

Helteinen sää sopii Pahuksen palvelijalle hyvin. koska siinä sielua jo totutetaan vielä helteisempään paikkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Torstaina tulee ulos uutispommi

Ihan uskomatonta on luvassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      5532
    2. Jussi Halla-aho ei jatka puolueen puheenjohtajana

Jussi Halla-aho ei asetu ehdolle Perussuomalaisen puolueen puheenjohtajaksi.
      Maailman menoa
      413
      4160
    3. Ilmaöämpöpumpun tehonkulutus jäähdytyksessä?

Paljonko kuluttaa, kun jatkuvasti käy täysillä? Mikä on jäähdytyksen COP ?
      70
      3899
    4. No nyt! Vappu Pimiä ja Teemu-rakas harvinaisessa yhteiskuvassa: "Suostuu, kun ei tiedä aluksi..."

Vappu ja harvoin nähty "mysteerimies" eli aviomies Teemu poseeraavat Instassa kesäisissä tunnelmissa: https://www.suomi24.fi/viihde/no-nyt-vappu-pimia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      3099
    5. syy siepin happamuuteen selvisi!

Voiko paljoa happamampaa ilmestystä olla kuin Sara Sieppi Kaunissaaren rannalla ? ressukka kuvitteli iskeneensä kultasuoneen ja pääsevänsä tämän uu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      2203
    6. Sofia ja velipoika.

Sofia on tuonut velipoikansa mukaan psykologin vastaanotolle. Taitaa velikin olla yhtä hömelö kun lähtee ratsastamaan tuon lokin mukaan. Sofialla m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1069
    7. Oikeasti olisin sut halunnut mies

omaksi, kullaksi, rakkaaksi, kumppaniksi, ystäväksi, olkapääksi, hellittäväksi, arkeen ja juhlaan, eteiseen ja peräkammariin, sohvalle ja sänkyyn, rii
      Ikävä
      101
      990
    8. Me kuulumme yhteen.

Mies, minä olen sinulle oikea ja sinä oikea minulle.Me kuulumme toisillemme. Me kuulumme yhteen. Se on näin.
      Ikävä
      51
      851
    9. Maisa torpa selittää hyymylehdessä

Syötä hakusana… UUTISET 20.6.2021 Maisa Torppa selittelee miksi lomakuvissa on alkoholia ja hänkin juo drinksulasista Maisa Torppa on lähtenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      849
    10. Katariina Anttila oli saanut väkevää palautetta tänään 21.6. toimituksessa!

Toimitukseen marssi hyvin harmistunut haapavetinen rouva henkilö. Oli antanut Katariinalle kunnolla palautetta Ilkka Revon jatkuvasta maalittamisesta.
      Haapavesi
      33
      844
    Aihe