PAAVALIN CV

Anonyymi

”He ovat Kristuksen palvelijoita - puhun kuin mieltä vailla - minä vielä enemmän. Olen nähnyt vaivaa enemmän, olen ollut useammin vankeudessa, minua on ruoskittu ylen paljon, olen monta kertaa ollut kuoleman vaarassa.
Juutalaisilta olen viidesti saanut neljäkymmentä lyöntiä, yhtä vaille;
kolmesti olen saanut raippoja, kerran minua kivitettiin, kolmesti olen joutunut haaksirikkoon, vuorokauden olen meressä ajelehtinut;
olen usein ollut matkoilla, vaaroissa virtojen vesillä, vaaroissa rosvojen keskellä, vaaroissa heimoni puolelta, vaaroissa pakanain puolelta, vaaroissa kaupungeissa, vaaroissa erämaassa, vaaroissa merellä, vaaroissa valheveljien keskellä;
ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.
Ja kaiken muun lisäksi jokapäiväistä tunkeilua luonani, huolta kaikista seurakunnista.”
2 Kor 11:23-28

59

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä sitä on someherjaajalle vertailukohtaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Lötinäusko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lötinäusko?

Sille juuri.

• Anonyymi

Kunnia Jumalalle!

• Paavalin mukaan ”Niin, laki on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.” (Room. 7:12)

Roomalaiskirjeen kolmannessa luvussa Paavali kirjoittaa, että ”Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.” (Room. 3:31)

Paavali noudatti lakia:

"Ota ne luoksesi ja puhdista itsesi heidän kanssansa ja maksa kulut heidän puolestaan, että he saisivat leikkauttaa tukkansa; siitä kaikki huomaavat, ettei ole mitään perää siinä, mitä heille on kerrottu sinusta, vaan että sinäkin vaellat lain mukaan ja noudatat sitä." (Apt. 21:24)

"sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan"." (Apt. 25:8)

"Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui kokoon juutalaisten ensimmäiset. Ja kun he olivat kokoontuneet, sanoi hän heille: "Miehet, veljet! Vaikka en ole mitään tehnyt kansaamme tai isiemme tapoja vastaan, annettiin minut kuitenkin Jerusalemista vankina roomalaisten käsiin." (Apt. 28:17)

Paavali vietti juhlia:

"Mutta jätti heidät hyvästi, sanoen: minun tulee kaiketi mennä Jerusalemiin tälle juhlalle, joka nyt lähestyy. Mutta sitte minä palajan, jos Jumala suo, teidän tykönne. Ja niin hän läksi matkaan Ephesosta," (Apt. 18:21)

"Sillä Paavali oli päättänyt purjehtia Efeson ohitse, ettei häneltä kuluisi aikaa Aasiassa; sillä hän kiiruhti joutuakseen, jos suinkin mahdollista, helluntaiksi Jerusalemiin." (Apt. 20:16)

Paavali uhrasi temppelissä:

"Silloin Paavali otti ne miehet luokseen, ja kun hän seuraavana päivänä oli puhdistanut itsensä heidän kanssaan, meni hän pyhäkköön ja ilmoitti, milloin heidän puhdistumispäivänsä tulisivat päättymään, jota ennen heidän kunkin edestä oli tuotava uhri." (Apt. 21:26)

Paavali teki nasiirilupauksen:

"Mutta Paavali viipyi siellä vielä jonkun aikaa; sitten hän sanoi veljille jäähyväiset ja purjehti Syyriaan, mukanansa Priskilla ja Akylas; hän oli leikkauttanut tukkansa Kenkreassa, sillä hän oli tehnyt lupauksen." (Apt. 18:18)

Paavali todistaa olevansa juutalainen:
      "Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä, joka olen ympärileikattu kahdeksanpäiväisenä ja olen Israelin kansaa, Benjaminin sukukuntaa, hebrealainen hebrealaisista syntynyt, ollut lakiin nähden fariseus, intoon nähden seurakunnan vainooja, lain vanhurskauteen nähden nuhteeton." (Fil. 3:4-6)

"Niin Paavali sanoi: "Minä olen juutalainen mies, Tarson, tunnetun Kilikian kaupungin, kansalainen; pyydän sinua, salli minun puhua kansalle"." (Apt. 21:39)

"Minä olen juutalainen, syntynyt Kilikian Tarsossa, mutta kasvatettu tässä kaupungissa ja Gamalielin jalkojen juuressa opetettu tarkkaan noudattamaan isien lakia; ja minä kiivailin Jumalan puolesta, niinkuin te kaikki tänä päivänä kiivailette." (Apt. 22:3)

Paavali todistaa olevansa fariseus:
      "Mutta koska Paavali tiesi osan heistä olevan saddukeuksia ja toisen osan fariseuksia, huusi hän neuvoston edessä: "Miehet, veljet, minä olen fariseus, fariseusten jälkeläinen; toivon ja kuolleitten ylösnousemuksen tähden minä olen tuomittavana"." (Apt. 23:6)

"He tuntevat minut jo entuudestaan, jos tahtovat sen todistaa, että minä meidän uskontomme ankarimman lahkon mukaan olen elänyt fariseuksena." (Apt. 26:5)

Paavali oli juutalainen myös pakanoiden silmissä:
      "Ja vietyänsä heidät päällikköjen eteen he sanoivat: "Nämä miehet häiritsevät meidän kaupunkimme rauhaa; he ovat juutalaisia ja opettavat tapoja, joita meidän ei ole lupa omaksua eikä noudattaa, koska me olemme roomalaisia"." (Apt. 16:20,21)

Paavali opetti Tooraa:

"Ja he matkustivat Amfipolin ja Apollonian kautta ja tulivat Tessalonikaan, jossa oli juutalaisten synagooga. Ja tapansa mukaan Paavali meni sisälle heidän luoksensa ja keskusteli kolmena sapattina heidän kanssansa, lähtien kirjoituksista, selitti ne ja osoitti, että Kristuksen piti kärsimän ja nouseman kuolleista, ja sanoi: "Tämä Jeesus, jota minä teille julistan, on Kristus"." (Apt. 17:1-3)

Sapattina. Synagoogassa. Lähtien Mooseksesta.

"Ja näille hän aamuvarhaisesta iltaan saakka selitti ja todisti Jumalan valtakunnasta, lähtien Mooseksen laista ja profeetoista, saadakseen heidät vakuutetuiksi Jeesuksesta." (Apt. 28:23)

Lähtien Mooseksen laista. Paavali siis saarnasi Tooraa.

"Olkaa minun seuraajiani, niinkuin minä olen Kristuksen seuraaja." (1. Kor. 11:1)

Paavali saarnasi synagoogassa juutalaisille ja pakanoille:

Apt. 13:43; 14:1; 17:17; 18:4

"Silloin Saulus, toiselta nimeltään Paavali, täynnä Pyhää Henkeä katsoi häneen tiukasti." (Apt. 13:9)

Paavali oli Sauluksen toinen nimi, hän ei vaihtanut nimeään. Eikä Paavali koskaan kääntynyt kristityksi, vaan hän oli loppuun asti Tooraa noudattava juutalainen.

• Anonyymi

Kristinusko on ollut alun perin messiaanista juutalaisuutta

"Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa: kaiken sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan, minä uskon,"
        - Apostolien teot 24:14

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta sen minä sinulle tunnustan, että kuljen sitä tietä, jota he sanovat lahkoksi, ja näin palvelen isieni Jumalaa: kaiken sen, mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan, minä uskon,"

Kristitty.net alias Lauri Rantala ei ole messiaaninen vaan seitsemännen päivän todistaja. Kristitty.netiä ei pidä missään nimessä sekottaa messiaanisiin, koska hän ei sellainen ole.

• Anonyymi

Paavali kutsui entistä elämäänsä vanhassa liitossa roskaksi. Tässä vanhassa liitossa elää kristitty.net. Tässä muutama kohta hänen uskonnostaa:

Jeesus ei sovita toisten syntejä.
        Jumala ei ole kolmiyhteinen.
        Hänellä on kivityskäskyt voimassa.
        Paavali ei ollut kristitty.
        Moniavioisuus on voimassa.

Hän on eksyttäjä, jolla on jo neljäs uskonto meneillään (juutalaisuus, joka ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi).

• Anonyymi kirjoitti:

Kristitty.net alias Lauri Rantala ei ole messiaaninen vaan seitsemännen päivän todistaja. Kristitty.netiä ei pidä missään nimessä sekottaa messiaanisiin, koska hän ei sellainen ole.

Joo mua ei nää messiaaniset kiinnosta sitten pätkääkään. Messiaaniset on kristittyjä, jotka käyttävät kipaa. Pitävät kiinni Jeesuksen jumaluudesta ja kolmiyhteisestä Jumalasta ja kaikesta väärästä kristillisestä opista, että Jeesus on kumonnut lain ja nyt uudessa liitossa seuraamme Kristuksen lakia.

Joten olet aivan oikeassa, minä en ole messiaaninen. Messiaaniset itse eivät tiedä, kuka on ja kuka ei ole messiaaninen. Kukaan ei tiedä, mitä termi messiaaninen tarkoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Paavali kutsui entistä elämäänsä vanhassa liitossa roskaksi. Tässä vanhassa liitossa elää kristitty.net. Tässä muutama kohta hänen uskonnostaa:

Hän on eksyttäjä, jolla on jo neljäs uskonto meneillään (juutalaisuus, joka ei tunnusta Jeesusta Jumalaksi).

Paavalin mukaan ”Niin, TOORA on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.” (Room. 7:12)

Roomalaiskirjeen kolmannessa luvussa Paavali kirjoittaa, että ”Teemmekö siis TOORAN mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme TOORAN.” (Room. 3:31)

Paavali noudatti TOORAA:

"Ota ne luoksesi ja puhdista itsesi heidän kanssansa ja maksa kulut heidän puolestaan, että he saisivat leikkauttaa tukkansa; siitä kaikki huomaavat, ettei ole mitään perää siinä, mitä heille on kerrottu sinusta, vaan että sinäkin vaellat lain mukaan ja noudatat sitä." (Apt. 21:24)

"sillä Paavali torjui syytökset ja sanoi: "Minä en ole mitään rikkonut juutalaisten lakia enkä pyhäkköä enkä keisaria vastaan"." (Apt. 25:8)

"Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui kokoon juutalaisten ensimmäiset. Ja kun he olivat kokoontuneet, sanoi hän heille: "Miehet, veljet! Vaikka en ole mitään tehnyt kansaamme tai isiemme tapoja vastaan, annettiin minut kuitenkin Jerusalemista vankina roomalaisten käsiin." (Apt. 28:17)

Missä kohtaa Paavali kertoo elävänsä uudessa liitossa, jossa saa syödä saastaista ja pyhittää minkä päivän huvittaa? Luku ja jae kiitos.

Ensimmäinen teesisi on vähän epäselvä, missä kohtaa mä olen opettanut, että Jeesus ei sovita toisten syntejä? Jeesus sovittaa niiden synnit, jotka katuvat ja kääntyvät takaisin noudattamaan Jumalan pyhää, vanhurskasta, hyvää, täydellistä ja ikuista lakia, Tooraa.

Mutta että Jumala ei ole kolmiyhteinen, siinä olet aivan oikeassa.

Toorasta ei ole kumottu piirtoakaan (Mt. 5:17-19), joten kuolemanrangaistukset ovat edelleen voimassa.

Paavali ei ollut kristitty, koska ei kertaakaan kutsu itseään kristityksi.

Raamatussa missään kohtaa ei kielletä moniavioisuutta, mutta itse olen tyytyväinen vain yhteen vaimoon.

Miten mulla on jo neljäs uskonto meneillään? Olin ennen luterilainen, sitten käännyin juutalaiseksi, mistä tulee peräti neljä uskontoa?

• Anonyymi

”Paavali oli Sauluksen toinen nimi, hän ei vaihtanut nimeään. Eikä Paavali koskaan kääntynyt kristityksi, vaan hän oli loppuun asti Tooraa noudattava juutalainen.”

Huonostipa olet Raamattusi lukenut.

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Paavalin mukaan ”Niin, TOORA on kuitenkin pyhä ja käskysana pyhä, vanhurskas ja hyvä.” (Room. 7:12)

Roomalaiskirjeen kolmannessa luvussa Paavali kirjoittaa, että ”Teemmekö siis TOORAN mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme TOORAN.” (Room. 3:31)

Paavali noudatti TOORAA:

Missä kohtaa Paavali kertoo elävänsä uudessa liitossa, jossa saa syödä saastaista ja pyhittää minkä päivän huvittaa? Luku ja jae kiitos.

Ensimmäinen teesisi on vähän epäselvä, missä kohtaa mä olen opettanut, että Jeesus ei sovita toisten syntejä? Jeesus sovittaa niiden synnit, jotka katuvat ja kääntyvät takaisin noudattamaan Jumalan pyhää, vanhurskasta, hyvää, täydellistä ja ikuista lakia, Tooraa.

Toorasta ei ole kumottu piirtoakaan (Mt. 5:17-19), joten kuolemanrangaistukset ovat edelleen voimassa.

Raamatussa missään kohtaa ei kielletä moniavioisuutta, mutta itse olen tyytyväinen vain yhteen vaimoon.

Miten mulla on jo neljäs uskonto meneillään? Olin ennen luterilainen, sitten käännyin juutalaiseksi, mistä tulee peräti neljä uskontoa?

late, koska lomasi päättyy???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta hän sanoi turvaavansa Jeesuksen vereen. Hämäystäkö?

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Joo mua ei nää messiaaniset kiinnosta sitten pätkääkään. Messiaaniset on kristittyjä, jotka käyttävät kipaa. Pitävät kiinni Jeesuksen jumaluudesta ja kolmiyhteisestä Jumalasta ja kaikesta väärästä kristillisestä opista, että Jeesus on kumonnut lain ja nyt uudessa liitossa seuraamme Kristuksen lakia.

Joten olet aivan oikeassa, minä en ole messiaaninen. Messiaaniset itse eivät tiedä, kuka on ja kuka ei ole messiaaninen. Kukaan ei tiedä, mitä termi messiaaninen tarkoittaa.

Jeesus Kristus ON Jumala.

• Anonyymi kirjoitti:

”Paavali oli Sauluksen toinen nimi, hän ei vaihtanut nimeään. Eikä Paavali koskaan kääntynyt kristityksi, vaan hän oli loppuun asti Tooraa noudattava juutalainen.”

Luku ja jae kiitos, missä kerrotaan Paavalin kääntyneen kristityksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Kristus ON Jumala.

Luku ja jae kiitos, missä kohtaa sanotaan Jeesuksen olevan Jehova, kaikkivaltias Jumala Herra Sebaot.

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Lue Apostolien tekoja. Siellä se kerrotaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Lue Apostolien tekoja. Siellä se kerrotaan.

Kuten sanoin, luku ja jae kiitos, missä kohtaa kerrotaan Paavalin kääntyneen kristityksi. Paavali kutsuu monta kertaa itseään juutalaiseksi, ei kertaakaan kristityksi.

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Luku ja jae kiitos, missä kohtaa sanotaan Jeesuksen olevan Jehova, kaikkivaltias Jumala Herra Sebaot.

Luku ja jae kiitos, missä sanotaan Kristitty.neti olevan oikeassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Luku ja jae kiitos, missä sanotaan Kristitty.neti olevan oikeassa?

Tässä.

"Kuule, Israel! Jehova, meidän Jumalamme, Jehova on yksi." (5. Moos. 6:4)

"niin tiedä siis tänä päivänä ja paina se sydämeesi, että Jehova on Jumala ylhäällä taivaassa ja alhaalla maan päällä, eikä muuta jumalaa ole." (5. Moos. 4:39)

"Te olette minun todistajani, sanoo Jehova, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule." (Jes. 43:10)

"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." (Joh. 17:3)

"Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi." (Gal. 3:20)

Mooses, Jesaja, Jeesus ja Paavali sanovat kaikki, että Jumala on yksi. Joten luku ja jae kiitos, missä kohtaa kerrotaan Jumalan olevan kolme? Luku ja jae kiitos, missä kohtaa kerrotaan Jeesuksen olevan itse kaikkivaltias Jumala, Herra Sebaot?

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Sinulla pyörii vanha levy päällä. Esität tyhmiä kysymyksiä kuin itseään toistava papukaija.

Ei totuus mihinkään muutu. Jeesus sanoi olevansa Jumala.

Herra, Herra on VT:n puolella usein Jehova, Jehova tai Jah Jehova, mihin Jeesus viittaa.

Matt 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

3 Moos 34:6 Sitten Herra kulki hänen editseen ja sanoi hänen kuultensa: "Herra, Herra on laupias Jumala, hän antaa anteeksi. Hän on kärsivällinen, ja hänen hyvyytensä ja uskollisuutensa on suuri.

Tuomas sanoi Jeesusta Jehovaksi ja Elohimiksi, mikä Jeesus hyväksyi. Tässä Jeesus siis myöntää olevansa Jehova.

Joh 20:28 Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sinä uskot, koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe."

Ilmestyskirjassa Jeesus viittaa Jesajaan tarkoittaen sitä, että hän on Jumala.

Ilm 2:8 "Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: "Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, hän, joka oli kuollut mutta heräsi eloon:

Jes 44:6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas ja sen lunastaja, Herra Sebaot: -- Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen, ei ole muuta Jumalaa kuin minä.

Paavali sanoi, että jokaisen on tunnustettava, että Jeesus Kristus on Jehova. Paavali siteeraa ao. jaetta Joelin kirjasta, jossa Herra on Jehova. Jehovan todistajat ja seitsemännen päivän todistajat eivät voi pelastua, koska he eivät usko Paavalin opetusta.

Room 10:9 Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
        ---
        13 Onhan kirjoitettu: "Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu."

Joel 2:32 (3:5) Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla pyörii vanha levy päällä. Esität tyhmiä kysymyksiä kuin itseään toistava papukaija.

Ei totuus mihinkään muutu. Jeesus sanoi olevansa Jumala.

Herra, Herra on VT:n puolella usein Jehova, Jehova tai Jah Jehova, mihin Jeesus viittaa.

Matt 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

3 Moos 34:6 Sitten Herra kulki hänen editseen ja sanoi hänen kuultensa: "Herra, Herra on laupias Jumala, hän antaa anteeksi. Hän on kärsivällinen, ja hänen hyvyytensä ja uskollisuutensa on suuri.

Tuomas sanoi Jeesusta Jehovaksi ja Elohimiksi, mikä Jeesus hyväksyi. Tässä Jeesus siis myöntää olevansa Jehova.

Joh 20:28 Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"
        29 Jeesus sanoi hänelle: "Sinä uskot, koska sait nähdä minut. Autuaita ne, jotka uskovat, vaikka eivät näe."

Ilmestyskirjassa Jeesus viittaa Jesajaan tarkoittaen sitä, että hän on Jumala.

Ilm 2:8 "Smyrnan seurakunnan enkelille kirjoita: "Näin sanoo ensimmäinen ja viimeinen, hän, joka oli kuollut mutta heräsi eloon:

Jes 44:6 Näin sanoo Herra, Israelin kuningas ja sen lunastaja, Herra Sebaot: -- Minä olen ensimmäinen ja minä olen viimeinen, ei ole muuta Jumalaa kuin minä.

Paavali sanoi, että jokaisen on tunnustettava, että Jeesus Kristus on Jehova. Paavali siteeraa ao. jaetta Joelin kirjasta, jossa Herra on Jehova. Jehovan todistajat ja seitsemännen päivän todistajat eivät voi pelastua, koska he eivät usko Paavalin opetusta.

Room 10:9 Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva.
        ---
        13 Onhan kirjoitettu: "Jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu."

Joel 2:32 (3:5) Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu.

Sakarja todistaa Jeesuksen olevan Herra Sebaot: Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti... käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Kuten sanoin, luku ja jae kiitos, missä kohtaa kerrotaan Paavalin kääntyneen kristityksi. Paavali kutsuu monta kertaa itseään juutalaiseksi, ei kertaakaan kristityksi.

Pietari ja hänen seurakuntansa olivat kristittyjä. Kristitty.net ei ole kristitty eikä hänellä ole seurakuntaa.

1.Pietarin kirje:
        4:16 mutta jos hän kärsii kristittynä, älköön hävetkö, vaan ylistäköön sen nimensä tähden Jumalaa.

Paavali yritti käännyttää kuningas Agrippaa ristityksi. Tämä lukee Apostolien teoissa.

Kristitty.net luulee olevansa juutalainen vaikka hänellä ei ole yhtään juutalaisen keeniä. Tätä on liikkeellä.

• Anonyymi

Ookkonää varastanut paljon ??? Älä varasta moose.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmestyskirja 18:20

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

🔯🔯🔯🔱🔱🔱🔱👺👺👹👹👹👹👿👿👿👿🧿🧿🧿🔯🔯🔱🔱eläinuhrit .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

late, koska lomasi päättyy???

Viimeinen aika palauttaa varastetut rahat tavarat takaisin . Paluu siinaille voi alkaa .

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

JUUDAS ISKARIOT RIOT . VARASTI .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sakarja todistaa Jeesuksen olevan Herra Sebaot: Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti... käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.

Siionistit voi siirtyä sitten sinne arabiaan ettei taas käy niin että joutuukin Egyptiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pietari ja hänen seurakuntansa olivat kristittyjä. Kristitty.net ei ole kristitty eikä hänellä ole seurakuntaa.

1.Pietarin kirje:
        4:16 mutta jos hän kärsii kristittynä, älköön hävetkö, vaan ylistäköön sen nimensä tähden Jumalaa.

Paavali yritti käännyttää kuningas Agrippaa ristityksi. Tämä lukee Apostolien teoissa.

Kristitty.net luulee olevansa juutalainen vaikka hänellä ei ole yhtään juutalaisen keeniä. Tätä on liikkeellä.

Moosekset varastaa väärentää jopa TV sarjat tehdään niin että lavastetaan kristityt syyllisiksi . Myös kreikan juutalaiset Zeus jumalineen. Peto ilkeä. ✝️✝️✝️✝️

• Anonyymi

🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Toiselta nimeltään oli kreikaksi Paulus . Italiaksi Paul Paulus . Hebreaksi Saul . Saulus tarsolainen Rooman kansalainen .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalainen fariseus kääntyi Kristityksi ei omasta tahdostaan vaan damascon tiellä hän sokeutui .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska juutalaiset ei näe Jeesusta vanhaa testamenttia Moosesta luettaessa synagogissa heillä on juutalaisen peite . Jeesus on heiltä salattu . Myös houkuttelevat synteihinsä muita. Ulkokultaisuuteen langettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali tarkoittaa että kaikki ennen Jeesusta oli pelkkää ulkokultaista farisealaista roskaa .

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Ne uhraa elukoita .

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Paavali noudatti TOORAA:

Jätit siis pelastaja Jeesuksen Pojan ja aloit uhrata elukoita ???

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Paavali noudatti TOORAA:

Uudessa testamentissa kaikilla on vain yksi puoliso . Yksi vaimo .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalista tuli kristityn seurakunnan johtaja .

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Tiedätkö . Oletko siis hylännyt Jeesuksen ja ruvennut uhraamaan eläimiä ????

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Juutalaisuus ei pelasta .

• Anonyymi
        Kristitty.net kirjoitti:

Tässä.

"Kuule, Israel! Jehova, meidän Jumalamme, Jehova on yksi." (5. Moos. 6:4)

"niin tiedä siis tänä päivänä ja paina se sydämeesi, että Jehova on Jumala ylhäällä taivaassa ja alhaalla maan päällä, eikä muuta jumalaa ole." (5. Moos. 4:39)

"Te olette minun todistajani, sanoo Jehova, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule." (Jes. 43:10)

"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." (Joh. 17:3)

"Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi." (Gal. 3:20)

Mooses, Jesaja, Jeesus ja Paavali sanovat kaikki, että Jumala on yksi. Joten luku ja jae kiitos, missä kohtaa kerrotaan Jumalan olevan kolme? Luku ja jae kiitos, missä kohtaa kerrotaan Jeesuksen olevan itse kaikkivaltias Jumala, Herra Sebaot?

Kukaan muu kuin juutalaiset arabit ei väitä jumalia olevan kolme. Mutta maapallo on täynnä jumalia myös hinduilla on omat jumalat . Jaakob paini Jumalan kanssa miten se oli mahdollista ??? Ismail itään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei nyt sodi ketään vastaan kun on pelastaja .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Pietarin kirje:

Taitavat olla Egyptistä . Ismail karkotettiin itään jordanilta eikä kuulu tänne pohjoiseen . Juutalaiset vihaa kristittyjä koska vihaavat Jeesusta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne uhraa elukoita .

🐓🐓🐓🦇🦇💩💩💩🐏🐏🐏🐏🐏💩💩💩👹👺🐂🐂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta hän sanoi turvaavansa Jeesuksen vereen. Hämäystäkö?

Tuskin hämäystäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1.Pietarin kirje:

Korj. geeniä.

• Anonyymi kirjoitti:

Korj. geeniä.

Kerrotko missä kohtaa Raamattua Pietari kutsuu itseään kristityksi, tai kukaan apostoleista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudessa testamentissa kaikilla on vain yksi puoliso . Yksi vaimo .

Ei pidä paikkansa. Uudessa testamentissa ei ole kumottu laista yhtään kohtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. Uudessa testamentissa ei ole kumottu laista yhtään kohtaa.

Paavali asetti seurakunnan kaitsijalle vaatimukseksi, että hänen tulee olla yhden vaimon mies, seurakuntalaisista Paavali ei puhunut sanaakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja sanoi: "Ihmisen Pojan pitää kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan niin.

• Anonyymi

Juutalaisilla on Sodoman syntiä myös homo marsseja.

• PAAVALIN WC '
      ovat hänen kirjeensä, joissa on vain 25% totuutta ja 75% valhetta ja vääryyttä. Hänen oman todistuksensa mukaan

Ensin yksin:

"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Sitten monikossa, kun oli saanut peräänsä Jeesuksen kieltäneen Pietarin ja 10 muuta opetuslasta:

"Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?

Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"

Viha kohtasi Paavalin ja Pietarin Roomassa, jossa heitä ristille naulittiin.

• Anonyymi

Siteerauksesi ovat kaikki irti asiayhteydestä. Ei ole myöskään mitään näyttöä, että Pietari olisi koskaan ollut Roomassa.

• Anonyymi

Paavali oli ihan eri tasolla ( siis korkeammalla ) kuin hänen nykyiset nettirienaajansa.

• Anonyymi

Joo. Ja Teuvo itkee, kun hänen kanssaan ei olla samaa mieltä. 🤣

• Anonyymi

Totta. Jos tulee paha mieli, se tarkoittaa, että häntä voidaan pitää marttyyrinä.

• Anonyymi

”Sillä minä tahdon näyttää hänelle, kuinka paljon hänen pitää kärsimän minun nimeni tähden."
      Apt 9:16

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      14370
    2. Yllätyin Sofian ohjelmasta

Ihan yllätin itseni , kun katsoin Sofian salaisuuksia , oli ihan viihdyttävä ja kyllä noiden kahden elämä on näin ruudun toiselta puolen katsoen aikam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1812
    3. Koita rakas jaksaa

Sitten kun oot mun, tehdään jotain muuta..
      Ikävä
      73
      1523
    4. En malta odottaa että nähdään

Vihdoinkin, vähän rennommissa merkeissä. Toivottavasti osaan olla jotenkin järkevästi ja innostumatta liikaa, etten paljasta tunteitani. En halua sä
      Ihastuminen
      56
      1220
    Aihe