Maailmanloppu alkaa Australiasta

Anonyymi

Tältä näyttää Australian hiiri­helvetti – maan­viljelijä ei nuku, koska on vaino­harhainen: ”Kuulen ne seinistä ja katosta”

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008008491.html

Onko Australian hiirivitsaus vasta esimakua siitä tulevasta, mitä raamattu ennustaa, vaiko jo ihan niitä raamatussa mainittuja vitsauksia, jotka koskevat viljasatoa yms.?

Ilm. 6:5 Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka. 6 Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä." 7 Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!" 8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

Kun filistealaiset 1. Sam. 6. luvun kertomuksessa tekivät syntiä, Herra rankaisi heitä. Niitä, jotka eivät kuolleet, lyötiin ajoksilla. Päästäkseen eroon vitsauksesta, filistealaiset yrittivät hyvitellä rkkomuksiaan.

Raamattu kertoo, että myös hiiret (1992-käännöksessä rotat) ilmestyivät tässä vitsauksessa. Se selviää jakeesta 5, jossa kuvaillaan filistelaisten hyvitysyrityksiä:

"Tehkää siis ajoksistanne kuvat, samoin hiiristänne, jotka hävittävät maata, ja antakaa kunnia Israelin Jumalalle. Kenties hän silloin hellittää kätensä teistä, teidän jumalistanne ja maastanne."

"Tehkää kuvat paiseistanne ja rotista, jotka hävittävät maatanne, ja antakaa ne Israelin Jumalalle osoittaaksenne, että taivutte hänen tahtoonsa. Ehkä hän sitten nostaa raskaan kätensä teidän päältänne ja jumalienne ja maanne päältä."

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oma vika! Miksi typerykset määräsivät kissoille öisen ulkonaliikkumiskiellon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huh! Kohujulkkis Sofia Belorf rajussa somerumbassa: "Pelleviihdettä" "White trash meininkiä"...

Huh huh! Nyt käy tunteet kuumina - jopa hellelukemissa! https://www.suomi24.fi/viihde/huh-kohujulkkis-sofia-bel-rf-rajussa-somerumbassa-pelleviihdett
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      7781
    2. Marokkolainen käärme on hipihiljaa

Onko kehdannut näyttää naamaansa viimeisen huutoriidan jälkeen missään ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2509
    3. Sofian ohjelma katsotuin Discoverylla :)

Hyvä Sofia! Ja jatkoa ilmeisesti pukkaa, koska sarja niin suosittu, Saas nähdä onko Stefan enää mukana seuraavalla kaudella 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1857
    4. Sinulle, joka koet että olen loukannut sinua

Haluaisin, että tiedät. Olet mielestäni yleisesti ajatellen kaunis ja hyvä ihminen. Luultavasti syy siihen, etten pysty ajattelemaan sinusta sen enemp
      Tunteet
      76
      1493
    5. 42
      1332
    Aihe