Minulla ei ole mitään hyötyä niistä ihmisistä!

Anonyymi

Näin sanoi Teuvo ja tuli selkeästi paljastaneeksi kirjoittelunsa motiivin, so. HENKILÖKOHTAISEN HYÖDYN MUISTA IHMISISTÄ!
Asia tuli harvinaisen selväksi!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän voi luulla meitä miksi tahansa. Ehkä olemme paholaisen agentteja tms.
      Ehkä Teuvolle on luvattu maksaa jokaisesta käännynnäisestä.

• Anonyymi

Vaikuttaa siltä, että Teuvo pyrkii kompensoimaan itselleen sitä tappiota, jonka hän kärsi, kun hänen orastava lahkonsa hajosi ja saalis karkasi.

• Anonyymi

Huh huh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh huh!

Jee

• Anonyymi

TeuvoSuni
      03.06.2021 20:10
      Ilmoita
      Minulle ei ole mitään hyötyä niistä ihmisistä jotka ovat hiljaa, ja kuuntelevat.

• Ehkä siksi, että viha on hänen sanojensa mukaan ainoa, mikä osoittaa hänen olevan jumalan asialla.

• Anonyymi

Kaiken tarkoitus on siis hyötyä muista ja olla itse mahdollisimman näkyvissä. Silkkaa narsismia!

• Anonyymi

Karmeaa!

• Anonyymi

Ehkä hänellä on lukihäiriö tms tai vaikeuksia ymmärtää lukemaansa tai kuulemaansa?
      Ehkäpä hän ymmärtää tuon vuoksi väärin asioita joihin myös vastaa väärin.
      Olen nyttemmin lukenut joitain Teuvon kommentteja ja tullut siihen tulokseen, että lukiohäiriö on mahdollinen vai mitä sanot itse Teuvo, onko sinulla todettua lukihäiriötä?
      En läjtisi ihan suoriltaan euotimaan hänen kirjoituksiaan sekä vastuullistamaan kovin ottein ennenkuin tietäisin enemmän pohjaa mistä mikänenkin johtuu.

ST

• Anonyymi

Teuvolla on ainoastaan valikoiva lukutaito ja lisäksi vääristelevä mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvolla on ainoastaan valikoiva lukutaito ja lisäksi vääristelevä mieli.

Ainakin ruma kielenkäyttö, joka kiinnitti huomioni ja se ei selity lukuhäiriöllä. Teuvo voisi tuossa asiassa ajatella kanssaihmisiään,että ymmärtäisi sen, ettei kenenkään uskivaisen tehtävä ole muiden haukkuminen vaan jos kokee tarvetta jostain ojentaa pitäusi pyrkiä tekemään se hienotunteisemmin. Ei Pyhähenkikään yksinomaan ole syyllistämässä ja loukkaamassa vaan myös lohduttamassa ja kantamassa.

ST

• Anonyymi

Kyllä tämän kaverin aikeet ovat selvät. Melkoinen saalistaja!

• Anonyymi

Aina on ollut näitä hyötyjiä!

• Anonyymi

Ihmisuhteissa on tosiasiassa aina myös hyötynäkökohtia. Molemminpuolinen hyöty ja hyväksikäyttö ovat kaksi aivan eri asiaa. Edellinen on normaalia vuorovaikutusta. Jälkimmäistä ei pidä kenenkään hyväksyä.

Vietämme aikaa niiden kanssa, joiden kanssa on mukavaa, tai jotka muuten rikastavat elämäämme. Emme pääsääntöisesti viihdy ympäristöä myrkyttävien lähimmäisten kanssa. Emme myöskään viihdy seurassa, jossa joudumme kohtaamaan omia heikkouksiamme.:)

Voimme toki myös auttaa muita, mutta siitäkin tulee myös itselle hyvä olo. Joskus myös positiivista mainetta. Voimme siis päätellä, että ihmisen motiivit ovat aina myös itsekkäitä. Eikä siitä tarvitse kokea syyllisyyttä, koska se perustuu kaikelle elolliselle luotuun itsesuojeluvaistoon.

Tasapainon säilyttäminen on kuitenkin tärkeää. Jeesus käski rakastamaan lähimmäistä kuten itseään. Ei siis enemmän kuin itseään. Ellemme osaa rakastaa (=pitää huolta) itsestämme, emme pysty muitakaan rakastamaan. Rakkauden teoilla on silloin aina hintalappu, eli niillä yritetään manipuloida lähimmäisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Martina Aitolehti tuo Anne-äitinsä tv:seen: "Ei ole varmasti aina ollut helppoa olla mun äiti"

Martina Aitolehden lapsuuden perhe on osittain tuttu julkisuudesta, mutta ehkä äiti vähiten. Nyt Anne-äiti nähdään tv:ssä yhdessä Martinan kanssa. Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      7167
    2. Eriksenin hypetys mennyt yli

Jos huuhkajien pelaaja olisi saanut samanlaisen sairauskohtauksen häntä ei olisi kohdeltu yhtä hyvin. Kun kyse oli jumaloitujen pallosankarien pel
      Maailman menoa
      192
      6130
    3. Sofia haukkuu Martinaa

Jaaha.. Nyt Sofia haukkuu Martinaa, että M on hänelle niin kamala. Ja jutun mukaan S aloitti kuvauksien aikana myös terapian, johon tietenkin myös kam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3473
    4. Kauhea kuva Stefun instassa

Onko itse piru sarvineen? Saa aikaan kylmiä väreitä.....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      3155
    5. Äänestysaktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä - demokratia kärsii

Äänestys­aktiivisuus oli vaalien suurin häviäjä: ”Alkaa olla demokratian kannalta kriisitasolla”, sanoo tutkija. https://www.hs.fi/politiikka/art-200
      Maailman menoa
      195
      2209
    Aihe