Haapala meinaa ett' SDP aamupala on PIENI kulu? mitä sanoo vaikka Hoitajat?

Anonyymi

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      voisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukeavoisiko joku luea siis jutun minulle en osaa lukea

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No on se suhteellisesti pieni kulu. Ei toki pienituloisen arjessa, mutta nyt on kyse muusta. Marin ei ole rehellinen ja käyttäytyy ylimielisesti arvostelijoita kohtaan. Hoitaa tehtävänsä huonosti. Kyllä tuossa tehtävässä pitää pitää huoli siitä että käyttäydytään avoimesti ja rehellisesti. Jos ei PM sitä tee, niin miksi pitää kansankaan?

    • Anonyymi

      Toivottavasti Sipilä kaataa hallituksen, kun Saarikosta ei ollut siihen.
      Marinin ateriaedut saisivat loppua ns. seinään, sillä niitähän ei olisi kuulunut ollakaan.

    • Anonyymi

      ei ns. työväen puolue edustaja näyttäisi hyvältä kun liian kalliin elämän ja mässäilyn kalliit tuotteet tulisi esiin....kylmät herkut juomineen, äyriäispöytäm jne leikkeet, välimeren herkut,, jne.. ulkomailta tuotu eu-mässäily ruoka...
      - kun samaan aikaan työtön köyhä duunari verotettuna vetää ale kaurapuuroo perunaa ja muut mihin juuri ja juuri on varaa......

    • Anonyymi

      Sanna Marinin, SDP, aamupalan hinta kuukaudessa liikevaihtoveroineen on ollut ajottain enemmän kuin sairaanhoitajan kuukausipalkka nettona.

      Yhteiskunta siis arvostaa työväenpuolue SDP:n puheenjohtajan Sanna Marinin aamupalan arvokkaammaksi kuin sairaanhoitajan työn vaikkapa teho-osastolla kuolemansairaiden koronapotilaiden parissa.

      • Anonyymi

        Moni ei saa edes eläkettä tuon vertaa ja työmarkkinatuki on pienempi kk kuin ministerin murot aamiaisella verovapaana etuna.

        Tämäkö mukamas ei ole korruptiota ja hyvä veli systeemiä verorahoilla kustannettuna?


      • Anonyymi

        halla-ahon huijaamalla kirja-avustuksella olisi ajoittain palkannut tuhansia hoitajia.


      • Anonyymi

        Mutta kansa ei arvosta veronkiertoyrittäjien kansalle kuuluvien varojen varastamista omiin taskuihinsa yhtään sairaanhoitajan työtä enemmän, vaikka veronkiertoyrittäjät tienaavat monin verroin enemmän kuin sairaanhoitajat, kyselemättä keneltäkään lupaa veronkiertämiseensä.


    • Anonyymi

      No, mitä nyt Marinin poliittiset vastustajat aikovat paljastaa seuraavaksi kun Marin aikoo maksaa kaikki saamansa aamiaiset takaisin ja vielä verotkin niistä? Marin on kyllä rehellisin pääministeri mitä meillä on koskaan ollut.

    • Anonyymi

      Jänkhä juttu, ettei ketään vihreää tai vihervassaria ole tuntunut kiinnostavan pätkänkään vertaa nimenomaan ympäristövaliokunnan puheenjohtajan jakkara - jonka nyt tälläsellä terveellä kaupunkilaisjärjellä ajateltuna LUULIS kiinnostavan - vaan ovat ihan suosiolla jättäneet sen noille "turvejunteille"!?

      Ilmeisesti se ei tää vihreys ja ympäristöasiat vihreitä sit kiinnostakaan vaalimainoksia pidemmälle?

    • Anonyymi

      "mitä sanoo vaikka Hoitajat?"

      Minä olen hoitaja ja sanon Haapalan tavoin, että Marinin ateriakulut olivat pienet ja vaatimattomat.

      • Anonyymi

        Mutta ei veronmaksajien rahoista! 🤢😒


    • Anonyymi

      Onhan se mitätön kulunki Sipilän ja kumppanien yritystukiaisiin verrattuna. Osa yritystuista jaetaan kokkarepäättäjien arvosteleman asumistuen nimellä. Kartanotukiaisia ei ole juurikaan arvosteltu, ei edes Nalle. Pitäähän arvorakennuksista huolehtia.

    • Anonyymi

      Sipilän omin sanoin poistun takariviin, ovi jäi sittenkin raolleen. En halua olla kusitolppana,
      kuis se takki taas kääntyi?
      Jaahas, olenko koskaan sanonut etten koskaan....😜😜😁😁😁😁👄

    • Anonyymi

      Kyse onkin periaatteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe