Tiedotusvälineissä meille annetaan kuva, että maailmalla vaikuttaa vaarallinen koronavirus ja siksi kaikkien pitäisi ottaa koronarokote..
Monet asiantuntijat ovat kuitenkin kumonneet väitteen koronan vaarallisuudesta. Siihen on olemassa heidän mukaansa aivan hyvät lääkkeet, ilman rokotuksiakin. Rokotteet, päinvastoin, ovat osoittautuneet hyvin vaarallisiksi ja jopa tappaviksi. Monet asiantuntijat puhuvatkin jopa kansanmurhasta ja tappopiikeistä.
Miksi kuitenkin kaikki ne lääkärit, joita haastatellaan valtamediassa puolustelevat lääkkeitä ja pitävät niitä turvallisina? Kanadalaine lääkäri pajastaakin, että lääkäreitä on kielletty kertomasta totuutta koronaviruksesta ja koronarokotteista. Jos he sen tekevät, tulee lopputili. Sama koskee varmasti myös Suomeakin. Koko koronapandemian takana on suuri huijaus, joka halutaan pimittää kansalta. Katso seuraava video.
https://rapsodia.fi/laakareita-on-kielletty-puhumasta/
Lääkäreitä kielletty puhumasta totuutta koronasta
2
572
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän tämä on jo tiedossa. Samaan syssyyn on valehtelemaan palkattu myös julkkiksia, tubettajia sekä yleensäkin viranomaisia. Suomessa on todella hyvin saatu pidettyä lääkärit hiljaisina. Tietääkseni yksi lääkäri tuli esiin korona-asiassa ja lopputilinhän siitä tuli. Muistaaksen hänelläkin youtube-kanava vai poistettiinko sekin. Taisi siirtyä youtuben korvaavalle alustalle
- Anonyymi
Lääkefirmojen valta ja punikkien velkahulluus . Siinä tuhon siemenet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter363509Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1993308Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää
ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan3662988- 611468
Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)961244Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä
Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.1571196Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?781193Miehelle muistutuksena
Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H901110Arvomaailma
Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä282968