Lääkäreitä kielletty puhumasta totuutta koronasta

Tiedotusvälineissä meille annetaan kuva, että maailmalla vaikuttaa vaarallinen koronavirus ja siksi kaikkien pitäisi ottaa koronarokote..

Monet asiantuntijat ovat kuitenkin kumonneet väitteen koronan vaarallisuudesta. Siihen on olemassa heidän mukaansa aivan hyvät lääkkeet, ilman rokotuksiakin. Rokotteet, päinvastoin, ovat osoittautuneet hyvin vaarallisiksi ja jopa tappaviksi. Monet asiantuntijat puhuvatkin jopa kansanmurhasta ja tappopiikeistä.

Miksi kuitenkin kaikki ne lääkärit, joita haastatellaan valtamediassa puolustelevat lääkkeitä ja pitävät niitä turvallisina? Kanadalaine lääkäri pajastaakin, että lääkäreitä on kielletty kertomasta totuutta koronaviruksesta ja koronarokotteista. Jos he sen tekevät, tulee lopputili. Sama koskee varmasti myös Suomeakin. Koko koronapandemian takana on suuri huijaus, joka halutaan pimittää kansalta. Katso seuraava video.

https://rapsodia.fi/laakareita-on-kielletty-puhumasta/

2

572

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän tämä on jo tiedossa. Samaan syssyyn on valehtelemaan palkattu myös julkkiksia, tubettajia sekä yleensäkin viranomaisia. Suomessa on todella hyvin saatu pidettyä lääkärit hiljaisina. Tietääkseni yksi lääkäri tuli esiin korona-asiassa ja lopputilinhän siitä tuli. Muistaaksen hänelläkin youtube-kanava vai poistettiinko sekin. Taisi siirtyä youtuben korvaavalle alustalle

• Anonyymi

Lääkefirmojen valta ja punikkien velkahulluus . Siinä tuhon siemenet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3509
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      3308
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      366
      2988
    4. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      61
      1468
    5. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      96
      1244
    6. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      157
      1196
    7. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1193
    8. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      90
      1110
    9. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      282
      968
    Aihe