Miksi homostelua luonnottomana ja syntinä pitävät

Anonyymi

🤔 leimataan foobisiksi ja ihmisoikeuksia vastustajiksi?
Miksei homostelusta saa olla muuta mieltä kuin Seta ja muut homottajat ovat ilman että saa paskamyrskyn niskaansa?

156

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä mielipiteitä voi pitää tietenkään minään.

Kristitty esimerkiksi pitää muslimia vaikka minä kukin pitääkin.

• Anonyymi

Voitko kerrankin vastat kysymykseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Voitko kerrankin vastat kysymykseen?

No tunnustan, etten ole itse leimannut noin, ja tiedän mitä homous on.

Kysymys oli aika tollo. Miksi pitää olla eri mieltä niiden kanssa, jotka tietävät?

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

No tunnustan, etten ole itse leimannut noin, ja tiedän mitä homous on.

Kysymys oli aika tollo. Miksi pitää olla eri mieltä niiden kanssa, jotka tietävät?

Voit jättää tämän ketjun pakomatta !

• Anonyymi kirjoitti:

Voit jättää tämän ketjun pakomatta !

Kun aloittaja ei saa paskamyskyä niskaansa?

• Anonyymi

Koska on halu leimata ja saattaa ei mieltä olevat huonoon valoon.

Montaa ihmistä olen kuullut väitettävän homofobisiksi, mutta milloinkaan sulle ei ole ollut perusteita.

• Anonyymi

Homofoobisuudessa ei ole mitään vikaa. Se foobisuus on paljon luonnollisempi juttu kuin homous.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homofoobisuudessa ei ole mitään vikaa. Se foobisuus on paljon luonnollisempi juttu kuin homous.

Jos foobisuus on luonnollisempaa, niin miksi juuri fobioihin haetaan ammattiapua, mutta homouteen ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos foobisuus on luonnollisempaa, niin miksi juuri fobioihin haetaan ammattiapua, mutta homouteen ei?

Hakeehan osa homouteenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hakeehan osa homouteenkin

Harvemmin hakee. 😁

• Anonyymi

Koska se on syrjivää, ilman järki syytä. Ihan kuin vasenkätisyys aikoinaan, pakotettiin kirjoittamaan oikealla, ihan syyttä.

Homoudesta ei ole haittaa kenellekään, sen enempää kuin vasenkätisyydestäkään.

• Anonyymi

Todella huono rinnastus. Sinun logiikallasi ei mistään asiasta saisi olla kahta tai useampaa mieltä, ettei syyllisty syrjintään
        Eikö homokriittisiä syrjitä ?

• Anonyymi kirjoitti:

Todella huono rinnastus. Sinun logiikallasi ei mistään asiasta saisi olla kahta tai useampaa mieltä, ettei syyllisty syrjintään

On silti hyvä pitäytyä totuudessa. Myös homoudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pakottaa olemaan homokriittinen? Ei minua ainakaan homot haittaa pätkän vertaa ja heterona olen saanut olla homoilta ihan rauhassa. Mikä sinua siinä jurppii? Olemassaolo vai? Etkö sinä ole silloin se ensimmäisen kiven heittäjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Käännyitkö itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pakottaa olemaan homokriittinen? Ei minua ainakaan homot haittaa pätkän vertaa ja heterona olen saanut olla homoilta ihan rauhassa. Mikä sinua siinä jurppii? Olemassaolo vai? Etkö sinä ole silloin se ensimmäisen kiven heittäjä?

Ei mikään pakota. Saako silti olla?

• Jotakuinkin sama asia. Jotain on pidetty vahingollisena ja ei suotavana, mitä on sitten yritetty väkisin "oikoa".
        Homoseksuaalinen suuntaus ei aiheuta kenellekään haittaa, kuten ei heterouskaan. Kyllä ne haitat tuleva aivan jostain muusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoseksuaalisuus vaikuttaa yhteiskunnassa paljon laajemmin eri asioihin, kuin joku vasenkätisyys. Vasenkätisyyteen ei liity mitään muuta kuin toisen käden pääasiallinen käyttäminen toisen sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erimielisyys ja kritisointi ei ole kivien heittämistä.
        Liberaalit viittaavat kivien heittoon, ihan kuin synneistä ei saisi puhua ollenkaan, ainakaan tietyistä synneistä, koska kukaan meistä ei ole synnitön. Ei sillä Raamatun paikalla sitä tarkoiteta, muutenhan se olisi pahasti ristiriidassa muiden Raamatun paikkojen kanssa ja mitätöisi lain merkitystä. ”Mene, äläkä enää syntiä tee” sanoi Jeesuskin. Kyseinen armahdettu ihminen säästyi pahalta maalliselta rangaistukselta. Emme mekään täällä halua homoja kivittää tai pistää vankilaan, vaikka asioita kritisoitaisiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Esitä homokritiikkiä, ole hyvä. Vielä ei ole nähty.

• Monkki kirjoitti:

Johan tuli satua. 😅

• Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

Johan tuli satua. 😅

Se on ihan totta. Kuulin sen hänen vaimoltaan.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Kyllä minäkin tiedän tapauksia, missä homoseksuaali on käyttäytynyt väkivaltaisesti toista kohtaan. Ei ne kaikki homotkaan niin mallikansalaisia ole.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Juu juu aivan varmasti. 😁

Kyllä minä muuten, mutta se voitaisiin tulkita homojen ihmisarvoa alentavaksi. Mutta joskus ennen, kun en ollut niin kehittynyt kuin nykyään, olen laittanut tänne linkin Yhdysvaltain virallisen kansallisen jonkun terveysministeriön sivuille. On parempi, että itse etsit sen ja laitat tänne. Silloin se ei ole halventamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu juu aivan varmasti. 😁

Miksiköhän lehdistä joutuu lukemaan, että joku on pahoipidelty, tai tapettu. Eikö ihminen ole pahoinpidellyt tai tappanut jonkun. En usko, että homot on yhtään sen parempia kuin heterotkaan. Ihmisen luonne ratkaisee paljon. Jos on äkkipikainen, voi joutua käsirysyyn helpommin, kuin rauhallinen. Taas rauhallinen ja pitkävihainen voi suuttua kovastikin ja tekee pahojaan.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Aivan! Ja monessako tapauksessa nuori nainen on joutunut ja joutuu heteromiesten seksuaalisen väkivallan ja inhottavan lääppimisen sekä kourimisen kohteeksi, jäädessään ilman lämpöä aletaan sitten huorittelemaan ja levittelemään muita perättömiä juttuja.
        Eikä ole jäänyt ihan yhteen tai kahteen tapaukseen kun juhannus ja festarijuhlilla sammumisen päätteeksi nuori nainen huomaakin olevansa raskaana.
        Siis mä en ymmärrä sellasia kundeja, miten ne voi nauttia tiedottoman naisen raiskaamisesta????
        Ihan heterona kommenttisi kauhistuttaa, enemmistöllekö on mielestäsi oikeutettua tehdä seksuaalista väkivaltaa toisille ihmisille?

• Monkki kirjoitti:

Itsekseen homot ovat kuten muutkin. Samaa arkea se kaikilla on.

Ei kuulosta uskottavalta, että homot hakkaavat muita.

• Yksi.uskis kirjoitti:

Minulle eikä miehelleni ole ollut mitään haittapuolia homoudesta.

Olet kova valehtelemaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan! Ja monessako tapauksessa nuori nainen on joutunut ja joutuu heteromiesten seksuaalisen väkivallan ja inhottavan lääppimisen sekä kourimisen kohteeksi, jäädessään ilman lämpöä aletaan sitten huorittelemaan ja levittelemään muita perättömiä juttuja.
        Eikä ole jäänyt ihan yhteen tai kahteen tapaukseen kun juhannus ja festarijuhlilla sammumisen päätteeksi nuori nainen huomaakin olevansa raskaana.
        Siis mä en ymmärrä sellasia kundeja, miten ne voi nauttia tiedottoman naisen raiskaamisesta????
        Ihan heterona kommenttisi kauhistuttaa, enemmistöllekö on mielestäsi oikeutettua tehdä seksuaalista väkivaltaa toisille ihmisille?

Heterolle ei missään nimessä ole oikeutta tehdä seksuaalista väkivaltaa, ei koskaan. Se on väärin. Samoin en hyväksy sitä, että heterot pettävät puolisoitaan. Sekin on väärin.

Yritin kirjoitaa sen, että niin heteroissa kuin homoissakin on niitä, jotka tekevät väärin.

Minä kerroin vain sen, mitä tuttuni kertoi. Kävi minullekin niin, että poikajoukko hyökkäsi kimppuuni. Olin onneksi niin lähellä kotiani, että päästivät minut karkuun. Pelkäsivät isääni, koska tunsivat hänet. Se oli minusta väärin.

Oli se kuka tahansa, joka pahoinpitelee, raiskaa, murhaa tai tekee muuta vahinkoa toiselle, on mielestäni väärin. Minusta kauheimpia tekoja on insesti, joko isän tai sukulaisen tekemänä pienelle lapselle. En pysty edes kuvittelemaan niitä haavoja, joita nama teot lapsen sydämeen aiheuttavat. Minullakin kesti jonkun aikaa päästä irti siitä tapahtumasta, missä pojat hyökkäsivät kimppuuni.

• Yksi.uskis kirjoitti:

Kyllä minä muuten, mutta se voitaisiin tulkita homojen ihmisarvoa alentavaksi. Mutta joskus ennen, kun en ollut niin kehittynyt kuin nykyään, olen laittanut tänne linkin Yhdysvaltain virallisen kansallisen jonkun terveysministeriön sivuille. On parempi, että itse etsit sen ja laitat tänne. Silloin se ei ole halventamista.

Taas kerran pitäisi muiden hakea aitouskovien outojen juttujen todisteet. Eiköhän sovita suoraan, että mitään ei ole.

• Monkki kirjoitti:

>Mutta nykyään ihmiset hakkaavat toisiaan, jos toinen ei miellytä toista. Ainakin, kun lukee lehtiä.

Olen huomannut, että aitouskovaiset päättelevät asioita tapahtuvan sen mukaan mitä lehdissä lukee. 99 % maailmanhistoriasta ei siis ole tapahtunut mitään, kun lehdet eivät ole mistään kertoneet.

Todellisuudessa esimerkiksi perheväkivaltaa on nykyään murto-osa 1950- ja 1960-lukujen määristä, vaikka ilmoittamisherkkyys naapurien asioista on paljon suurempi.

Taas kerran pitäisi muiden hakea aitouskovien outojen juttujen todisteet. Eiköhän sovita suoraan, että mitään ei ole.

Sovitaan vaan. Eipä niitä todisteita kaikki uskoneet silloinkaan, kun niitä tänne vielä laittelin. :)

• Yksi.uskis kirjoitti:

Sovitaan vaan. Eipä niitä todisteita kaikki uskoneet silloinkaan, kun niitä tänne vielä laittelin. :)

Sinulla ei taida olla todisteita. Sinulla on vain negatiivinen asenne homoseksuaalisiin.

Se leimaa koko elämääsi.

>Mutta nykyään ihmiset hakkaavat toisiaan, jos toinen ei miellytä toista. Ainakin, kun lukee lehtiä.

Olen huomannut, että aitouskovaiset päättelevät asioita tapahtuvan sen mukaan mitä lehdissä lukee. 99 % maailmanhistoriasta ei siis ole tapahtunut mitään, kun lehdet eivät ole mistään kertoneet.

Todellisuudessa esimerkiksi perheväkivaltaa on nykyään murto-osa 1950- ja 1960-lukujen määristä, vaikka ilmoittamisherkkyys naapurien asioista on paljon suurempi.

Ja täällä San Luis-alueella ollaan kuin lintukodossa: kaikki on niin tosi rauhallista.

Enhän minä kaikkia lehtiä lue. Muutamaa vaan. Mutta tuntuu vain, että perheväkivalta on lisääntynyt. Vaikka minun muistini on niin lyhyt, etten muista, miten oli esimerkiksi 10 vuotta sitten. Kun oli lapsi, ei tiennyt mitään surmista eikä muistakaan pahoinpielyistä. Minä olen niin herkkä, että otan tosi raskaasti nuo pahoinpitelyt.

Minunkin esi-isäni ja -äitini tappoivat miehen. Heidät mestattiin Mäntsälässä. Nuorin lapsi oli 4 vuotta vanha. Minun esi-isäni oli 11 vuotias. Vaikka 200 vuotta siitä on kulunut, mutta vieläkin ajattelen lapsia, joiden isä ja äiti mestattiin. Samoin otan raskaasti sen, jos ihmisiä vahingoitetaan.

• Monkki kirjoitti:

Enhän minä kaikkia lehtiä lue. Muutamaa vaan. Mutta tuntuu vain, että perheväkivalta on lisääntynyt. Vaikka minun muistini on niin lyhyt, etten muista, miten oli esimerkiksi 10 vuotta sitten. Kun oli lapsi, ei tiennyt mitään surmista eikä muistakaan pahoinpielyistä. Minä olen niin herkkä, että otan tosi raskaasti nuo pahoinpitelyt.

Minunkin esi-isäni ja -äitini tappoivat miehen. Heidät mestattiin Mäntsälässä. Nuorin lapsi oli 4 vuotta vanha. Minun esi-isäni oli 11 vuotias. Vaikka 200 vuotta siitä on kulunut, mutta vieläkin ajattelen lapsia, joiden isä ja äiti mestattiin. Samoin otan raskaasti sen, jos ihmisiä vahingoitetaan.

>Mutta tuntuu vain, että perheväkivalta on lisääntynyt.

Ei ole, vaan raskaasti vähentynyt.

• Monkki kirjoitti:

Viimeinen mestaus tehtiin Suomessa 1825. Liittyykö ehkä tapaukseen?

Viimeinen mestaus tehtiin Suomessa 1825. Liittyykö ehkä tapaukseen?

Ei liity. Petter Pettersson ja Anna Thomasdotter mestattiin 18.7.1817 Mäntsälässä. Se oli erikoinen siksi, että pariskunnalla oli pieniä lapsia ja kumpikin mestattiin.

• Monkki kirjoitti:

Ei liity. Petter Pettersson ja Anna Thomasdotter mestattiin 18.7.1817 Mäntsälässä. Se oli erikoinen siksi, että pariskunnalla oli pieniä lapsia ja kumpikin mestattiin.

Raakaa touhua silloin vanhaan hyvään aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo asenne oksettaa.

• Anonyymi
        Monkki kirjoitti:

Heterolle ei missään nimessä ole oikeutta tehdä seksuaalista väkivaltaa, ei koskaan. Se on väärin. Samoin en hyväksy sitä, että heterot pettävät puolisoitaan. Sekin on väärin.

Yritin kirjoitaa sen, että niin heteroissa kuin homoissakin on niitä, jotka tekevät väärin.

Minä kerroin vain sen, mitä tuttuni kertoi. Kävi minullekin niin, että poikajoukko hyökkäsi kimppuuni. Olin onneksi niin lähellä kotiani, että päästivät minut karkuun. Pelkäsivät isääni, koska tunsivat hänet. Se oli minusta väärin.

Oli se kuka tahansa, joka pahoinpitelee, raiskaa, murhaa tai tekee muuta vahinkoa toiselle, on mielestäni väärin. Minusta kauheimpia tekoja on insesti, joko isän tai sukulaisen tekemänä pienelle lapselle. En pysty edes kuvittelemaan niitä haavoja, joita nama teot lapsen sydämeen aiheuttavat. Minullakin kesti jonkun aikaa päästä irti siitä tapahtumasta, missä pojat hyökkäsivät kimppuuni.

Ketään ei saa pahoinpidellä, eikä kenellekään saa tehdä seksuaalista väkivaltaa.
        Perheväkivalta ja mainitsemasi insesti ovat halpamaisia tekoja, jotka todellakin jättävät lapseen syvät haavat... joita ei anteeksipyynnöllä valitettavasti saada korjattua...
        Sinulla oli onnea matkassa,

• Anonyymi

Katsoin eilen juutuupista videon jossa oli erikoisia ystävyyksiä eri lajien yksilöiden välillä. Kissat ja koirat inettivät ties minkä toisen lajin poikasia, jotka oma emo oli hylännyt. Tämäkin lienee tosikristotyille kauhistus, jumalan luomisjärjestystä vastaan.

Olip

• Anonyymi

Miksi olisi? Eihän imettäminen ole seksiä. Vai onko sinulle ?

• Anonyymi

Jatkoa

Olipa siellä leopardikin, joka pennusta asti oppi käymään lehmän luona imemässä maitoa. Piti lehmää emonaan, ja lehmä leopardia omana jälkeläisenään. Oli siinä muitakin erikoisia ystävyyksiä pedon ja saaliin välillä. Mutta olivatkin kavereita, peto ei syönytkään tyypillistä saaliseläintään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa

Olipa siellä leopardikin, joka pennusta asti oppi käymään lehmän luona imemässä maitoa. Piti lehmää emonaan, ja lehmä leopardia omana jälkeläisenään. Oli siinä muitakin erikoisia ystävyyksiä pedon ja saaliin välillä. Mutta olivatkin kavereita, peto ei syönytkään tyypillistä saaliseläintään.

Huomaatko, ettet todellakaan kykene keskustelemaan aloituksen aiheesta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi nyt huomata...,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sinä!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sama homma.

• "Tämäkin lienee tosikristotyille kauhistus, jumalan luomisjärjestystä vastaan."

Periaatteessa asia on näin. Mikäli kirjamellisesti tulkitaan se, mitä se luomisjärjestys on. Jotkut vain käyttävät sitä aseena muita ihmisiä kohtaan, jotta saisivat näin oikeutuksen omille vihamielisille tunteille ja tätä kautta pahoille teoille.

• Anonyymi
        mummomuori kirjoitti:

"Tämäkin lienee tosikristotyille kauhistus, jumalan luomisjärjestystä vastaan."

Periaatteessa asia on näin. Mikäli kirjamellisesti tulkitaan se, mitä se luomisjärjestys on. Jotkut vain käyttävät sitä aseena muita ihmisiä kohtaan, jotta saisivat näin oikeutuksen omille vihamielisille tunteille ja tätä kautta pahoille teoille.

Miehelle luotiin ihan kirjaimellisesti nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luomiskertomuksen mukaan Luodusta ihmisestä otetusta kylkiluusta tehtiin nainen, jonka jälkeen vasta mies rehevänä kerskahdellen astuu maneesille.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole uskottavaa, että luusta tulee elämää.

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Ei ole uskottavaa, että luusta tulee elämää.

Juu, kyllä se tyhjästä on tullut. 🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa

"Olipa siellä leopardikin, joka pennusta asti oppi käymään lehmän luona imemässä maitoa. Piti lehmää emonaan, ja lehmä leopardia omana jälkeläisenään. "

Kyllähän tämä tietysti jotenkin aiheeseen liittyy. Jos kerran eläimet oppivat Jumalan luomisjärjestyksen vastaista toimintaa, kai siihen pystyvät ihmisetkin.

Tämä siis selittäisi homoseksuaalisuudenkin. Pohjalla pitää ensin kuitenkin olla synnynnäinen taipumus, ja myös heikko isäsuhde, joka aktivoi seksuaalisen samaistumisen vastakkaiseen sukupuoleen. Jos tämä tapahtuu alle 3-5-vuotiaana, lapsia ei itse edes tiedosta sitä. Hänestä vain tuntuu, että hän on aina ollut homo. Seksuaalisen kanssakäymisen alkamisen jälkeen, kyseessä on vain tottumisprosessi, joka ikään kuin viimeistelee homouden ja se omaksutaan nopeasti oman identiteetin pohjaksi.

No, uskokoon ken tahtoo. Minä en oikein arvosta tuota psykologiaa.

• Yksi.uskis kirjoitti:

"Olipa siellä leopardikin, joka pennusta asti oppi käymään lehmän luona imemässä maitoa. Piti lehmää emonaan, ja lehmä leopardia omana jälkeläisenään. "

Kyllähän tämä tietysti jotenkin aiheeseen liittyy. Jos kerran eläimet oppivat Jumalan luomisjärjestyksen vastaista toimintaa, kai siihen pystyvät ihmisetkin.

Tämä siis selittäisi homoseksuaalisuudenkin. Pohjalla pitää ensin kuitenkin olla synnynnäinen taipumus, ja myös heikko isäsuhde, joka aktivoi seksuaalisen samaistumisen vastakkaiseen sukupuoleen. Jos tämä tapahtuu alle 3-5-vuotiaana, lapsia ei itse edes tiedosta sitä. Hänestä vain tuntuu, että hän on aina ollut homo. Seksuaalisen kanssakäymisen alkamisen jälkeen, kyseessä on vain tottumisprosessi, joka ikään kuin viimeistelee homouden ja se omaksutaan nopeasti oman identiteetin pohjaksi.

No, uskokoon ken tahtoo. Minä en oikein arvosta tuota psykologiaa.

Homouden synnystä on vaikka mitä esitystä.

Sinä esitit oman teorian Sen perusteella sodan jälkeen olisi ollut eniten homoja.

Juttusi on pimeän pään ajatuksia. Osaat ajatella vain negatiivisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellainen käsitys sinulla.

Syitä on yhtä paljon kuin syiden esittäjiä.

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Sellainen käsitys sinulla.

Syitä on yhtä paljon kuin syiden esittäjiä.

Se on tosiasia.

• Anonyymi

He jotka pitävät luonnottomina, ovat sivistymättömiä ja vain omaan napaansa tuijottajia. Maailmaan pitää mahtua sekä heteroita että homoja hyvinä ystävinä, työtovereina, naapureina ja kanssaihmisinä tasavertaisesti. Kummatkaan eivät ole toisiaan parempia.

• Anonyymi

Sinä itse olet kaikea tuota koska et suvaitse muita kuin omat mielipiteesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä itse olet kaikea tuota koska et suvaitse muita kuin omat mielipiteesi.

Mitäs sinä suvaitset? Tasan just sen verran kun ahdas mielesi hyväksyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinä suvaitset? Tasan just sen verran kun ahdas mielesi hyväksyy?

Huomaatko miten suvaitsematon olet?

• "Maailmaan pitää mahtua sekä heteroita että homoja hyvinä ystävinä, työtovereina, naapureina ja kanssaihmisinä tasavertaisesti. Kummatkaan eivät ole toisiaan parempia."

Näin, mikäli elää kristillisten arvojen mukaan!

• Anonyymi

Saakin olla ja avartaa maailmaa mutt pitäkö sitä mainostaa koko ajan ja olla pikkusormi pystyssä..kimittää ja keikaroida.. kohta rupeaa kääntymään teitä vastaan kun keikaroitte

• Anonyymi kirjoitti:

Saakin olla ja avartaa maailmaa mutt pitäkö sitä mainostaa koko ajan ja olla pikkusormi pystyssä..kimittää ja keikaroida.. kohta rupeaa kääntymään teitä vastaan kun keikaroitte

Jaa, enpä ole moista huomannut. Tosin niin tekee moni heteromieskin. Ei aina kaikki miellytä ulkoisella olemuksellaan, mutta silti ei ketään saa huonosti kohdella.

• Anonyymi

Kukaan ei ole väittänyt, ettei homoja voisi olla hyvinä ystävinä, työtovereina, naapureina ym.
        Eivät kaikki homotkaan ole samalla tavalla liberaaleja ja samanmielisiä kaikista seksuaalivähemmistöihin liittyvistä erinäisistä asioista. Liberaalisuuttakin on erilaista. Toiset haluavat antaa reilusti tilaa myös toisenlaisille näkemyksille. Ei kaikkien homojen mielestä Räsäsenkään pitäisi olla nyt syytettynä sanomisistaan, vaikka he eivät jakaisi Päivin vakaumusta ja näkemyksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt, ettei homoja voisi olla hyvinä ystävinä, työtovereina, naapureina ym.
        Eivät kaikki homotkaan ole samalla tavalla liberaaleja ja samanmielisiä kaikista seksuaalivähemmistöihin liittyvistä erinäisistä asioista. Liberaalisuuttakin on erilaista. Toiset haluavat antaa reilusti tilaa myös toisenlaisille näkemyksille. Ei kaikkien homojen mielestä Räsäsenkään pitäisi olla nyt syytettynä sanomisistaan, vaikka he eivät jakaisi Päivin vakaumusta ja näkemyksiä.

Aivan. Eräs tuntemani homo pitää Trumpia ja Putinia parhaina miehinä.

• Anonyymi
        torre5 kirjoitti:

Aivan. Eräs tuntemani homo pitää Trumpia ja Putinia parhaina miehinä.

Mitä sitten?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten?

Että myös homoissa on vaikka mitä ajattelua

• Anonyymi

Ennakkoluulot ja suvaitsemattomuus on väärin.

"Miksei homostelusta saa olla muuta mieltä kuin Seta ja muut homottajat ovat ilman että saa paskamyrskyn niskaansa?"

Saa tietysti olla, mutta ennakkoluulot ja suvaitsemattomuus on väärin ja joskus näistä johtuva toiminta on rangaistavaa.

• Anonyymi

Sinun ennakkoluulot & suvaitsemattomuus uskovia ja mielestäsi vääriä näkemyksiä kohtaan on sitä parempaa suvaitsemattomuutta ja ajattelet tietäväsi 100% totuuden joistain asioista, joista ei saa täten olla toista mieltä? Ennakkoluulosi saavat jäädä, eikä tarvitse tutustua uskovien ja muiden eri kantoja omaavien todellisiin ajatuksiin asioista?

• Anonyymi

Ei kai se vielä tee ihmisestä ennakkoluuloista tai suvaitsematonta jos ihmisella on oma vakaumus. Sehän se ratkaisee kuinka hän käytännössä tuota toisinajattelijaa kohtelee.
        Mistäpä sen kukaan tietää kumman mielipide tai vakaumus on loppujenlopuksi ainoa oikea totuus.

• Anonyymi

Joskus. Siinä se pointti tulikin. Jos tälläistä tulee kohdalle niin sitä sitten lähdetään purkamaan tapauskohtaisesti, täyttääkö esim rikoksen tunnusmerkit. Se on sitä tasa-arvoa. Jokaisen arvo ihmisenä on sama, kaikkia tekoja ei ole pakko hyväksyä eikä ole pakko olla samaa mieltä.
        Mutta ketään ei saa kiusata tai syrjiä sen perusteella mitä he edustavat. Ei myöskään uskovia saa syrjiä ja pilkata. Näin toteutuu Raamatun ohje lähimmäisen rakastamisesta.

• Anonyymi

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
      Raamatun mukaan ainoastaan lisääntymistarkoituksessa harjoitettu seksi on luonnollista, hyväksyttävää ja myös ilmeisen synnitöntä myös miehen ja naisen välisessä avioliitossa.
      Ihan heterona pakko kysyä, onko sinun mielestäsi miehen ja naisen välinen avioseksi ilman lisääntymistarkoitusta häpeällistä sekä synnillistä siveettömyyttä kuten Raamattu antaa ymmärtää?

• Laita toki ne Raamatun kohdat joita tarkotat 😹

• Anonyymi

Jumala loi miehen ja naisen ja seksuaalinen nautinto saa avioliitossa toteutua ilman että sen tarkoitus on lisääntyä. Sitä ei tarvitse ajatella sillä Jumala antaa ne lapset jotka on tarkoittanut ja ellei ole tarkoittanut on sekin Jumalan tahto.
        Seksuaalisuus avioliitossa on kaunis, turvallinen ja nautittava asia. Se on kunnioittavaa ja yhteistä hyvää etsivää. Se perustuu siihen että koko suhde on vakaalla pohjalla kun molemmat tahtovat sitoutua toisiinsa eliniäksi.

• Anonyymi
        Aito.avioliitto kirjoitti:

Laita toki ne Raamatun kohdat joita tarkotat 😹

Näitähän palstalla on käsitelty jo monta vuotta... jos et itse löydä kohtia niin voi voi...

Roomalaiskirjeessään Paavali normittaa naisia luonnollisten sukupuoliyhteyksiensä sijasta luonnottomien yhteyksiensä tarjoamisesta miehille.
        Kuolemantuomiot seksistä, jonka tarkoitus on jonkin muu kuin lisääntyminen varmaan ainakin kymmenessä eri kohdassa.
        Luomiskertomus, sekä Paavalin avioparin seksiä käsittelevät kirjoitukset Raamatussa annetun ehkäisyneuvonnan valossa...

Ymmärrän kyllä tarpeesi saada käännettyä huomio itsestäsi poispäin, mutta palstalla aiheesta käsiteltyjen Raamatunkohtien mukaan karu tosiasia vaikuttaa olevan ettei Raamattu hyväksy muuta kuin lisääntymistarkoituksessa harjoitetun seksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala loi miehen ja naisen ja seksuaalinen nautinto saa avioliitossa toteutua ilman että sen tarkoitus on lisääntyä. Sitä ei tarvitse ajatella sillä Jumala antaa ne lapset jotka on tarkoittanut ja ellei ole tarkoittanut on sekin Jumalan tahto.
        Seksuaalisuus avioliitossa on kaunis, turvallinen ja nautittava asia. Se on kunnioittavaa ja yhteistä hyvää etsivää. Se perustuu siihen että koko suhde on vakaalla pohjalla kun molemmat tahtovat sitoutua toisiinsa eliniäksi.

Kuvauksesi ei vaikuttaisi perustuvan Raamatussa käytettyihin sanamuotoihin, seksuaalinen nautinto ilman lisääntymistarkoitusta viittaa siveettömyyteen, ehkä jopa haureuteen.

Kuvaileeko Raamattu miehen ja naisen välistä avioseksiä kauniiksi, turvalliseksi ja nautittavaksi asiaksi, kun mies saa maata naisen (vaimon) mutta ei miehen kanssa niinkuin naisen (vaimon) kanssa maataan.

Toki olen kanssasi samaa mieltä, että hyväksi seksi miehen ja naisen välillä avioliitossa on välttämätön liima joka antaa perusedellytyksiä parisuhteelle.

Itse en ole löytänyt Raamatusta muunlaista hyväksyttävää seksiä kuin lisääntymistarkoituksessa harjoitettu, toivottavasti sinä osoitat edes yhden sellaisen kohdan... muistathan Raamatussa annetun ehkäisyneuvonnan valossa, ettei miehen siementä saa omaehtoisesti edes valuttaa maahan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näitähän palstalla on käsitelty jo monta vuotta... jos et itse löydä kohtia niin voi voi...

Roomalaiskirjeessään Paavali normittaa naisia luonnollisten sukupuoliyhteyksiensä sijasta luonnottomien yhteyksiensä tarjoamisesta miehille.
        Kuolemantuomiot seksistä, jonka tarkoitus on jonkin muu kuin lisääntyminen varmaan ainakin kymmenessä eri kohdassa.
        Luomiskertomus, sekä Paavalin avioparin seksiä käsittelevät kirjoitukset Raamatussa annetun ehkäisyneuvonnan valossa...

Ymmärrän kyllä tarpeesi saada käännettyä huomio itsestäsi poispäin, mutta palstalla aiheesta käsiteltyjen Raamatunkohtien mukaan karu tosiasia vaikuttaa olevan ettei Raamattu hyväksy muuta kuin lisääntymistarkoituksessa harjoitetun seksin.

Eikö sinulla olekaan niitä Raamatun kohtia 😺?

• Anonyymi kirjoitti:

Avioliitto on 1000 vuotta vanha, että suurimman osan seksuaalisuus ei ole ollut kaunis.

• Anonyymi kirjoitti:

Tai kun seksuaalisuus on kaunis vain avioliitossa. Sitä on ollut ihmiskunnan historiassa vain vähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun tietääkseni vain yhteen kohtaan.

• ”…leimataan foobisiksi ja ihmisoikeuksia vastustajiksi?”

Sanakirjan mukaan homofobia tarkoittaa negatiivisia asenteita, tunteita ja tekoja homoseksuaaleja kohtaan; homokammoa. Tätä ei käytetä lääketieteellisessä merkityksessä vaan kuvaa sitä asennetta ja pelkoa, mitä jotkut tuntuvat tuntevan.

On hyvä erottaa uskonnollisista syistä koettu tunne, ettei tiettyjä seksuaalisia toimintoja hyväksytä siitä, että kyseessä onkin omat ennakkoluulot, väärät käsitykset tai koettu vastenmielisyys tiettyjä ihmisiä kohtaan. Ne ovat kaksi eri asiaa.

Toki saa kieltää homoseksin, jos se tuntuu olevan keskeinen osa sitä omaa uskoa. Mutta kaikenlainen vääristely, omituiset ennakkoluulot tai valheet, millä vain panetellaan erilaisia, eivät kuulu enää tähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten se tapahtuu?

• Anonyymi

Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Olet oikeassa siinä, ettei lääketieteessä käytetä fobia sanaa.

Kyllä tämä fobia määritelmä aika ajoin täyttyy. Jos henkilö pelkää esimerkiksi että seksuaalivähemmistöjen määrä lisääntyy kun ihmisille opetetaan siitä tietoutta populaatiossa, niin kyseessä on kyllä perätön pelko.

Valitettavan usein tuo uskonnollinen syy on vain tekosyy vihata asiaa jota ei ymmärrä. Uskonnollinen ryhmä voi olla vielä se taho joka ruokkii väärää tietoa ja ennakkoluuloja.

En kyllä vieläkään ymmärrä miksi kenenkään täytyy kieltää muilta asia, joka ei koske häntä itseään ja joka ei satuta ketään. Itseltään saa toki kieltää ihan mitä vain.

• Anonyymi

Ihmisoikeuksissa on monia mielipiteitä: se oikea ja sitten paljon niitä vääriä!

• Anonyymi

Ihmisoikeus on oikeus elää.

• Anonyymi

Itku tulee.
      Muutkin eläimet homostelevat.
      😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pysty perustelemaan väitettäsi, koska et tiedä mistä puhut.

• Anonyymi

Entä sitten? Ei ole hyvä asia millekään lajille ja se on poikkeus luonnollisesta, normaalista, jolloin kyetään lähtökohtaisesti parina lisääntymään yhdessä, jos ei ole ikään liittyvää tai terveydellistä estettä. Se on lajien menestymisen kannalta oleellinen asia, että luonnollinen parinmuodostus on yleisintä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirahvit ym.
        😁

• Anonyymi

"Muutkin eläimet homostelevat."

Minusta on ihmisoikeusloukkaus kun homoja alvariinsa verrataan eläimiin.

Homoseksuaalit eivät ole eläimiä, vaan he ovat ihmisiä, joille kuuluu myös evankeliumi parannuksesta, syntien tunnustamiset ja armosta Jeesuksessa Kristuksessa.

• Anonyymi kirjoitti:

"Muutkin eläimet homostelevat."

Minusta on ihmisoikeusloukkaus kun homoja alvariinsa verrataan eläimiin.

Homoseksuaalit eivät ole eläimiä, vaan he ovat ihmisiä, joille kuuluu myös evankeliumi parannuksesta, syntien tunnustamiset ja armosta Jeesuksessa Kristuksessa.

Muilla eläimillä menee hyvin; ei mitään uskontoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten? Ei ole hyvä asia millekään lajille ja se on poikkeus luonnollisesta, normaalista, jolloin kyetään lähtökohtaisesti parina lisääntymään yhdessä, jos ei ole ikään liittyvää tai terveydellistä estettä. Se on lajien menestymisen kannalta oleellinen asia, että luonnollinen parinmuodostus on yleisintä.

"Entä sitten? Ei ole hyvä asia millekään lajille ja se on poikkeus luonnollisesta, normaalista, jolloin kyetään lähtökohtaisesti parina lisääntymään yhdessä, jos ei ole ikään liittyvää tai terveydellistä estettä. Se on lajien menestymisen kannalta oleellinen asia, että luonnollinen parinmuodostus on yleisintä."

Tämä on mainio kommentti, josta pidän paljon. Väitetään, että homous on luonnollista, koska eläimissäkin esiintyy homoutta. Mutta homoushan on eläimilläkin luonnotonta.
        Lisäksi me ihmiset olemme toki paljon enemmän kuin eläimet. Jeesuskin sanoi: "Olettehan te arvokkaampia kuin kaikki varpuset." ( Luukas 12:7:n loppu ).

Eläimet toimivat vaistojensa varassa. Ihmisellä on enemmän järkeä ja harkintaa. Ja ennen kaikkea Jumala pitää ihmisiä vastuullisena kaikista teoista. Sen takia homouden synti on vakava ongelma homoille. Homouden hyväksyntää ei pidä perustella vertaamalla eläimiin, koska se vertaus ei yksinkertaisesti toimi ja lisäksi se on minusta loukkaavaa homoja ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi

Mitä ihmisen henkilökohtaiset asiat, jotka eivät vaikuta mitenkään muiden elämään, kuuluvat kenellekkään muulle, paitsi jonkunlaisten rotuoppien ajajille.

Miten tasa-arvoista ihmiskuvaa vastustaviin pitäisi suhtautua.
      Suomen lain mukaan ihmisen ihmisestä riippumattomiin ominaisuuksiin perustuva tasa-arvoisen ihmiskuvan vastaisten viestien julkaiseminen on kiihottamista kansanryhmää vastaan. https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L11P10

• Anonyymi

Nii iin ja sitten tulee ajatuspoliisit eli et saa ajatella muuten kuin jonkin jonkun mietinnön lopputuleman mukaan muuten olet rikollinen.

tähänkö ollaan matkalla ja ketäsellainen hyödyttää ja miten !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii iin ja sitten tulee ajatuspoliisit eli et saa ajatella muuten kuin jonkin jonkun mietinnön lopputuleman mukaan muuten olet rikollinen.

tähänkö ollaan matkalla ja ketäsellainen hyödyttää ja miten !

suomalaista on tullut aivan mielettömiä mailmanpelastajia, tosin kaulaa myöten umpivelkaantuneina samalla mutta sehän ei haittaa kunhan vaan saadaa mökkiläisten saunanlämmitys lopetettua ja tehtyä rikolliseksi toiminaksi.

onko missään muualla näin hoopoa kansaa johtajineen.

katselkaapa lentokarttaa jossa tylsiintyneitä juoppoja kuskataan ympäri mailmaa eestaa eikä kukaan esitä sen kieltämistä,

heatrowissa tankataan joka päivä 25 miljoonaa litraa lentovettä joka poltetaan myös !

missä kadulla istujat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomalaista on tullut aivan mielettömiä mailmanpelastajia, tosin kaulaa myöten umpivelkaantuneina samalla mutta sehän ei haittaa kunhan vaan saadaa mökkiläisten saunanlämmitys lopetettua ja tehtyä rikolliseksi toiminaksi.

onko missään muualla näin hoopoa kansaa johtajineen.

katselkaapa lentokarttaa jossa tylsiintyneitä juoppoja kuskataan ympäri mailmaa eestaa eikä kukaan esitä sen kieltämistä,

heatrowissa tankataan joka päivä 25 miljoonaa litraa lentovettä joka poltetaan myös !

missä kadulla istujat?

suomalaiset tilaa hulluna kiinasta kaikenmailman rojua eivätkä yhtään ajattele että kiinan teollisuus lykkää ilmaan 7 tunnissa sen mitä suomalaiset saa aikaan vuodessa !

niin eiköpä vain täällä joku keksi että mökkiläisten saunat tuhoaa koko pallon.

• Anonyymi

Hyönteiset hämähäkit ymv. eivät homostele.
      Pelkkiä heteroita!
      😁

• Anonyymi

On väärin, että homoseksuaalisia tekoja syntinä pitävä leimataan homofoobikoksi, sillä näin tehdessään hän vain luotaa Jumalan tahtoa nimenomaan elävän kristinuskon viitekehyksessä. Muissa yhteyksissähän käsitettä synti ei ole olemassa.

• Anonyymi

"Noitanaisen älä salli elää"
        😁

• Jumalan tahto. Tottelemattomat pojat pitää kivittää kuoliaaksi. Kristinuskon viitekehys.

• Anonyymi kirjoitti:

"Noitanaisen älä salli elää"
        😁

Ihan oikein. Jumala tulee tuhoamaan vielä kerran kaikki paha. Miten luulet silloin itsellesi käyvän?😼

• Aito.avioliitto kirjoitti:

Ihan oikein. Jumala tulee tuhoamaan vielä kerran kaikki paha. Miten luulet silloin itsellesi käyvän?😼

Et voi mitenkään tietää mitään etukäteen.

Olen itse tottunut kertomaan mitä on tapahtunut. Sinä sitä mitä ei ole tapahtunut.

• Anonyymi

Olisit vain huolissasi itsestäsi ja teoistasi, siinä sinulla onkin tekemistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisit vain huolissasi itsestäsi ja teoistasi, siinä sinulla onkin tekemistä.

Ei minulla ole mitään hätää. Mutta sinulla taitaa olla 😼?

• Anonyymi

Yrttejä käyttävät kansannaiset roviolla.
        😁

• Anonyymi

Et seuraa Jeesusta, olet Paavalin runkkari.
        😁

• Anonyymi

Jumalan tahto? Homoutta on ollut jo tuhansia vuosia, yläkerran ukon puuttumatta asiaan. Kaikkivaltias voisi halutessaan rukata geenejä, mutta taitaa käytännössä hyväksyä asian..

• Anonyymi kirjoitti:

Yrttejä käyttävät kansannaiset roviolla.
        😁

Perustelu😺❗️

• Anonyymi kirjoitti:

Et seuraa Jeesusta, olet Paavalin runkkari.
        😁

Sinäkö seuraat 😹😹😹❓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalan tahto? Homoutta on ollut jo tuhansia vuosia, yläkerran ukon puuttumatta asiaan. Kaikkivaltias voisi halutessaan rukata geenejä, mutta taitaa käytännössä hyväksyä asian..

Raiskauksiakin on ollut tuhansia vuosia. Se ei tee niistäkään sen hyväksyttävämpiä.

• Anonyymi

Sillä onkin kestänyt jo jonkin aikaa sen tekeminen. Ihan alusta asti jos tarkkoja ollaan.
        Katsotaan sitten kun se vätys vihdoin vaivautuu jotain tekemään asian eteen.

Minä ennustan, että sinä fantasioit tuosta tuomionpäivästä vielä kuolinvuoteellasi eikä mitään ole tapahtunut. Eikä tapahdukkaan, koska koko heppua ei ole olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sillä onkin kestänyt jo jonkin aikaa sen tekeminen. Ihan alusta asti jos tarkkoja ollaan.
        Katsotaan sitten kun se vätys vihdoin vaivautuu jotain tekemään asian eteen.

Minä ennustan, että sinä fantasioit tuosta tuomionpäivästä vielä kuolinvuoteellasi eikä mitään ole tapahtunut. Eikä tapahdukkaan, koska koko heppua ei ole olemassa.

Ole kiitollinen, että sinulla on vielä aikaa tehdä parannus ja valita puolesi 😺

• Anonyymi

Sinäkö seuraat 😹😹😹❓

Satuolennot ovat sinun mielikuvituskavereitasi.
        😁

• Anonyymi

No problem. Sinä ja joku uudestisyntynyt olette tuoneet esille miten synti koskee ainoastaan teitä Jumalan valittuja, joiden pitää elää hyviä tekoja tehden ja kieltäytyä rikkomasta käskyjä.
        Meille tavallisille ihmisille riittää kunhan elämme maallisia lakeja noudattaen, aikamme tultua täyteen lakkaamme olemasta toisin kuin teillä. Pitää nauttia elämästä niinkauan kuin sitä riittää.

• Anonyymi

Ole kiitollinen, että sinulla on vielä aikaa tehdä parannus ja valita puolesi 😺

Valitsitko Saatanan vai Perkeleen?
        😁

• Anonyymi

Raamatussa ei kerrota homoseksuaalisten tekojen olevan syntiä, tarkoitatko ettei sinua saa pitää homofoobikkona vaikka keksit Raamatun Kirjoituksiin omiasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Satuolennot ovat sinun mielikuvituskavereitasi.
        😁

Vanha väite 😹

• Anonyymi kirjoitti:

No problem. Sinä ja joku uudestisyntynyt olette tuoneet esille miten synti koskee ainoastaan teitä Jumalan valittuja, joiden pitää elää hyviä tekoja tehden ja kieltäytyä rikkomasta käskyjä.
        Meille tavallisille ihmisille riittää kunhan elämme maallisia lakeja noudattaen, aikamme tultua täyteen lakkaamme olemasta toisin kuin teillä. Pitää nauttia elämästä niinkauan kuin sitä riittää.

Ei meidän pidä tehdä mitään koska pelastus on yksin armosta yksin Jeesuksen tähden. Mutta tästä kiitollisina toki haluamme auttaa muita😺

• Anonyymi kirjoitti:

Valitsitko Saatanan vai Perkeleen?
        😁

Jeesus valitsi minut 😺

Jeesus valitsi minut 😺

Heh. Ja mikähän mahtoi olla peruste?

Mihin Jeesus sinua tarvitsee?

• Anonyymi

Jeesus valitsi minut 😺

Se oli takuulla saatana lampaan vaatteissa.
        😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskauksiakin on ollut tuhansia vuosia. Se ei tee niistäkään sen hyväksyttävämpiä.

Raiskaus on laissa kielletty, joka onkin aivan oikein. Paitsi että krisseleiden mukaan jos mentäisiin niin raiskaus avioliitossa olisi edelleen ok. Krisselit kun aikoinaan vastustivat tätä lakia eduskunnassa.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006172467.html

Ei meidän pidä tehdä mitään koska pelastus on yksin armosta yksin Jeesuksen tähden. Mutta tästä kiitollisina toki haluamme auttaa muita😺

Että sinulla ei ole ollut halua auttaa. Surkeaa

• Anonyymi

Vanha väite 😹

Sellaista se on.
        Sadut ovat yhtä vanhoja kuin ihmisten puhekyky.
        😁

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli takuulla saatana lampaan vaatteissa.
        😁

Se on sinun kohtalosi 🐑l😈

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaista se on.
        Sadut ovat yhtä vanhoja kuin ihmisten puhekyky.
        😁

Evosatu on paljon nuorempi 😺

• torre5 kirjoitti:

Että sinulla ei ole ollut halua auttaa. Surkeaa

Mitähän apua sinä minulta tarvitsisit 😼❓

• Anonyymi

Todisteita on valtavasti, sinulla pelkkä houresatu.

• Anonyymi

Se on sinun kohtalosi 🐑l😈

Raamatussa varoitetaan sun valheprofeetasta, etkö tajua yhtikäs mitään edes tarinakirjastasi?
        😁

• Anonyymi

Hän myönsi sen vihdoinkin.😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun asiantuntija.
        😁

Mitähän apua sinä minulta tarvitsisit 😼❓

Et tajunnut.

Sinä autat vain siksi, kun olet kiitollinen Jeesukselle. Se on surkeaa.

Minä en tarvitse kenenkään apua.

• Anonyymi

Olet hävinnyt lukemattomia väittelyitä, mutta jaksat jatkaa...
        😁

• Anonyymi

Ei homoilua ole pakko hyväksyä, mutta jokaisen on annettava taaplata tyylillään.
      Se on nyt vain kun on tuo sateenkaari hallitus ,niin hyväksyntää yritetään asialle hakea joka tavalla esim jos olet huomannut TV:n ohjelmistovalinoissakin tuo näkyy ohjemina jossa tuodaan lespoutta ja homotta esille. Tuo saattaa tuntua joistakin ihmisistä kiusalliselta ja liialliselta haureudelta, jota se kieltämättä jossakin määrin onkin.

• Heteroutta ei ole pakko hyväksyä.

TV esittelee heteroja aamusta iltaan.

• Anonyymi

Minun kaukosäätimessäni on sellainen namikoita. Niitä kun painelee niin kanavan voi vaihtaa. Eikö sinulla ole tällaistä mahdollisuutta?

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

Ja Yle lähettää myös kaikkia kansalaisia palvelevana jumalanpalveluksia mutta eipä taida olla monelle ateistillekaan ongelma.

• Yksi.uskis kirjoitti:

Ei sinun ole mikään pakko seurata sitä mitä homoseksuaaliset tekevät makuuhuoneissaan.

En minäkään tiedä mitä kukin tekee. Tiedän vain omat asiani.

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

Homoutta tuvat esille äärikonservatiivit aina ja jatkuvasti .järjetöntä solvausta ja tuomisemista valehtelua ja vääristelyä

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

> Homot ovat Suomessa olleet hyvin pieni vähemmistö, noin 0,6 - 0,8 prosenttia.

Suurempi taitaa olla, ja jos mukaan lasketaan bi:t huomattavasi suurempi.

• Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

Rinnastatko sinä uskonnollisten ihmisten seksuaalisiin vähemmistöihin kohdistamia toimenpiteitä rotuerotteluun kirjoittaessasi: >>Olisi ollut osuvampi rinnastus viitata vaikka rotuerotteluun, <<

• Anonyymi

Oman mielipiteensä saa pitää, mutta joskus parempi on kun pitää sen vain omana tietonaan ja suunsa kiinni, eikä julista julkisesti.

• Anonyymi

Saa olla mitä mieltä haluaa. On eriasia ketä kiinnostaa mitä mieltä olet. Myöskin homoilla on oikeus kammoksua heteroutta. Syy miksi tästä keskustellaan ei edes liity tosi asioihin, kuten se että jokainen voi olla mitä haluaa. Ongelma on vain media yms joka selvästi provosoi eri mieltä olevia. Provosoitumisesta ei ole silti mitään hyötyä. Täysiverisestä heterosta ei tule homoa vaikka homon näkisi. Kyse on aivojen toiminnasta eikä se muutu uskottelemalla mitään. Tiettyjen ko mömmöjen avulla voi korkeintaan ylittää rajojaan..Estot lähtee jne.

• Tämä on kyllä hyvä kysymys. Siihen vastaaminen vain on vaikeaa.

Sitä pitäisin itsestään selvänä, että Raamatun mukaan homous ( tarkemmin homoseksi ) on synti. Joten järjellisille ihmisille ei pitäisi olla mikään ongelma, jos joku kristitty tähän uskoo ja myös tämän ilmaisee osana kristillistä vakaumustaan. Asiat asioina.

Mutta tietenkin se tapa, miten sanoo, että Raamatun mukaan homous on synti, voi joutua aiheellisen kritiikin kohteeksi.

• Anonyymi

<<Sitä pitäisin itsestään selvänä, että Raamatun mukaan homous ( tarkemmin homoseksi ) on synti. Joten järjellisille ihmisille ei pitäisi olla mikään ongelma, jos joku kristitty tähän uskoo ja myös tämän ilmaisee osana kristillistä vakaumustaan. Asiat asioina.<<

Ja synti taas liittää uskomiseen Saatanaan, ja sitten tulee järjen kanssa ongelma, kun sama ihminen uskoo jopa niin paljon Saatanaan, että tälle teurastettuna lampaana uhrattu tosi Jumala pelastaa, joten voimmeko uskoa uskovaisten moraalin olevan ihan kohdillaan näissä uskonasioissa?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<Sitä pitäisin itsestään selvänä, että Raamatun mukaan homous ( tarkemmin homoseksi ) on synti. Joten järjellisille ihmisille ei pitäisi olla mikään ongelma, jos joku kristitty tähän uskoo ja myös tämän ilmaisee osana kristillistä vakaumustaan. Asiat asioina.<<

Ja synti taas liittää uskomiseen Saatanaan, ja sitten tulee järjen kanssa ongelma, kun sama ihminen uskoo jopa niin paljon Saatanaan, että tälle teurastettuna lampaana uhrattu tosi Jumala pelastaa, joten voimmeko uskoa uskovaisten moraalin olevan ihan kohdillaan näissä uskonasioissa?!

Ja jos mennään vieläkin pidemmälle näihin uskon asioihin, niin lähtökohtana jo uskovainen uskoo Saatanan saaneen niin suuren yliotteen tosi Jumalasta jo paratiisissakin, että tämä on päässyt Jumalan luvalla houkuttelemaan viatonta ihmistä pahuuteen, josta seuraa, että itse tosi Jumala ei olekaan se kaikkivoipainen Luoja, vaan Saatana on se! Ja jos joillakin ihmisillä on tällainen voimakäsitys Saatanasta, niin mahtaakon olla ihan kohdillaan uskoa heitä?! Varsinkin jos Raamatun tekstistä selviää, ettei sillä paholaisella ollutkaan mitään roolia siellä paratiisissa, vaan ihminen tulikin Luojajumalan sanoin jopa jumalien kaltaiseksi, eikä paholaisen kaltaiseksi ja läpeensä syntiseksi

• Anonyymi

Ei löydy raamatussa kohtaa missä kun on homo on syntinen. Ei lainkaan sensijaan homoseksuaaliset teot voivat olla

• Anonyymi

Miksi ylipäätään pitää aina olla kaikista asioista 'jotakin mieltä' vaikka asia ei liittyisi itseen mitenkään? Mihin tämä mielipiteiden muodostamispakko ihmisessä liittyy?

• Anonyymi

Mielipiteesi on rekisteröity.

• Anonyymi

Onhan meille Katolilainen kirkko saamme lukea esimerkkejä aikuisten miesten ja nuorten poikien rohkaisevista opetuksista yhtyen Jeesukseen.
      😁

• Anonyymi

Jehovan todistaja ohjaajien ja nuorten tyttöjen välisistä heteroseksuaalisessa opetuksessa...
        😁

• Anonyymi

Organisaatio vaikenee viranomaisiin päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jehovan todistaja ohjaajien ja nuorten tyttöjen välisistä heteroseksuaalisessa opetuksessa...
        😁

Organisaatio vaikenee viranomaisilta keskuskonttorille raportoiden.

• Anonyymi

Kun homous ei ole luonnotonta. Sillä on Suomen lakien suoja. Joka muuta väittää syyllistyy rikokseen. Asia on täysin selkeä.

Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      7917
    2. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      16
      2231
    3. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1900
    4. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      32
      1745
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1596
    6. Koronamarjanpoimijat

Kainuussa kymmeniä koronatartuntoja ulkomaalaisilla marjanpoimijoilla Kainuun sote tiedottaa tehneensä koronatestejä ulkomaalaisten marjanpoimijoide
      Suomussalmi
      59
      1092
    7. Koko julkkisjuorut pilalla

Näiden muutaman hörhön takia, jotka jatkuvasti aloittaa samoja aloituksia. Miksei näitä ip-osoitteita voida laittaa estoon? Lopetan täällä käynnit kok
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      729
    8. Sitä saa mitä tilaa.

Eiks näi o? 🤗
      Ikävä
      55
      722
    9. Minä tiedän

Ja sinä tiedät, tai oot tiennyt jo kauan. On mulla ikävä, on ollut aina siitä lähtien, kun sinut tapasin❤️.. Hullua, mutta minkä teet.. Hyvää yötä!
      Ikävä
      29
      710
    10. ..........

Hän pelkää mun suhtautumista ja torjuntaa. Mutta tiedän jo. Kunpa voisin kertoa hänelle.
      Ikävä
      45
      679
    Aihe