Mopomulkerot

Anonyymi

Mopomulkerot taas vaudissa, yöt metelöidään ja päivät nukutaan, kesätyöt ei kiinnosta ei myöskään tytöt. Ihmeellisiä bensalle haisevia finninaamoja.

12

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on tuonikäine lapsenlapsi tuossaissä tänäpäivänä tuonikäine törmää työnhaussa ikäkysymykseen siitä johtuen vähä työpaikkoja tarjolla. Eiole enää moposuppareita tästä yhteiskunnasta ovat hävineet nuortentyöpaikat eri näköisten määräysten johdosta. Tuo mopon äänimailma on pyrynyt.

• Anonyymi

Kunta voisi palkata mopomulkerot siivoamaan roskia. Tietysti valvonnassa, muuten se olisi sitä kännykän räpläämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunta voisi palkata mopomulkerot siivoamaan roskia. Tietysti valvonnassa, muuten se olisi sitä kännykän räpläämistä.

Kurtturuusukeikalle.

• Anonyymi

Taas mulkerot vauhdissa, toivotaan että bussi vaikka hieman osuisi.

• Anonyymi

Äidit ja isät voisivat hakea mulkerot kotiin .

• Anonyymi

Näitä on jokaisessa maalaiskylässä.
      Vanhemmat eivät ole kiinostuneita lastensa puuhista ja toivovat, että nämä teinit olisivat mahdollisimman vähän kotinurkissa notkumassa. Siitä syystä nämä pärinäpetterit huutavat yksinäisyyttään kaduilla ja kujilla. Kaikki äänenvaimentimien modaukset, kaikki kumin polttaminen ja kaasuttelu ovat vain lapsen hätähuuto: eikö kukaan huomaa minua!

• Anonyymi

Ennen oli 15-16vuotiailla tyttöystävät ,nyt vaan mopot.

• Anonyymi

Ei ollut kyllä ennenkään alaikäisillä tyttö/poikaystäviä. Sori vaan.

• Anonyymi

Kyllä oli ,olin itse 16 ja tyttöystäväni 15. Useammalla kaverillani samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli ,olin itse 16 ja tyttöystäväni 15. Useammalla kaverillani samoin.

Mulkerot jälleen vauhdissa, on tämä helvettiä noiden idioottien kanssa.

• Anonyymi

Miksi näitä mopoilijoita kiehtoo koulut ja koulujen pihat? Rikotaan koulujen omaisuutta ja sotketaan paikkoja, ei välitetä yhtään vaikka on tallentava kameravalvonta, se metelöinti kuuluu pitkälle öisin. Poliisi ei paljon välitä, vaikka ilmoitettu on.

• Anonyymi

Varmaan se heidän oma koulumenestyksensä on heikkoa. Ennen kyllä kierrettiin kesäloman aikana mahdollisimman kaukaa koulut. Eivät ole mopopoikien vanhemmat näkemässä ja kuulemassa sitä touhua, saavat nukkua rauhassa yönsä, toisin kuin muut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      2588
    2. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      93
      1431
    3. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1429
    4. Toivottavasti Martina antaa Hannulle vielä toisen mahdollisuuden

Martina lähti reissuun varmasti myös selvittämään omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Reissun jälkeen ehkä sitten päättää, miten suhteen käy. Toivottavast
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1100
    5. Luksusrouva hotellissa jo

Siellä se Sohvi Bambin kanssa hotellissa taas pyörii. Lemppasiko Stefu taas rouvan ja laukut kahdella kierteellä kerien ulkoruokintaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1016
    6. Tiedoksi nainen,

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......
      Ikävä
      83
      940
    7. Maran ruho ihan loppu

Mut silti jaksaa laittaa videota storyyn. Ihme ettei laittanut et oli niin siisti pyörälenkki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      894
    8. Hannu festareilla, Martina paniikissa Marbellassa

Vanhalle Maralle taisi tulla hätä kun Hannu festareilla eikä yksin kotona itkemässä, piti alkaa mielisteleen Möllille ja vielä ihan julkisesti -nolo!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      892
    9. Tuomo Ylipulli kuollut

Aika vähälle jäänyt huomio, oli vasta 56v. Mikähän sairaus lie ollut, eipähän se sivullisille kuulu, ihmetyttää vaan nämä urheilijoiden kuolemat niin
      Maailman menoa
      32
      854
    10. Martinan valkopesu taas

Lukee tätä palstaa. Ei ollut mitenkään suunnittelut reissua, eli lähti ex tempore. Täällä kirjoiteltu miksei koskaan tee mitään lastensa kanssa. Nyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      786
    Aihe