Oli vuosi 1979 ja Kajaanin

Anonyymi

Kirkkokadulla portaikossa kävellessäni joku PÖLJÄ mies avasi oven ja huusi minulle, että No kyllä se oli minun poika, joka oli käyttänyt sitä kiskoilla pyörivää sarjatuliasetta siellä Ristijärven Kansakoulun takana portaikon edessä vuonna 1965...sinä olet sitten se, joka oli käyttänyt sitä asetta Irakin Kansanmurhassa silloin aikoinaan!! Sitten tämä Kuolemaantuomittava laittoi ovea kiinni ja sanoi minulle, että Kyllä se sinä olit ollut se Bodomin Pieruhahmottelija...kuka se sitten oli ollut lähtenyt pois sieltä?? Tästä vuodesta mennään edelleen Kajaanissa vuoteen 1987, kun Kainuun Prikaatissa Kuolemaantuomittavat puhuivat samoista asioista minua syyttäen ja samalla tavalla minua Jarmo Säisää syytettiin 1990-Luvulla ja samalla tavalla minua syytettiin 2000- Luvulla siihen asti, kunnes tapahtui Yhdysvalloissa WTC-Isku eli minun elämääni ollaan pidetty Oikeudettomana, ettei minulla olisi Rikoslakiin katsottuna oikeuksia, että olisin Al-Qaidan jäsen eli olisi kyseessä Sisäpiirijuttuja ja Koodeja vaikka sellaisistakaan asioista EI ole kysettä ollut ikinä kertaakaan 52 vuoteen ja edelleenkin EI edes ajatuksenakaan, joka olisi edellytyksenä kiinnostumiseen katsottuna mainitussa asiassa. Tämä viesti esitetään myös Facebookissa ja toivon sydämmeni pohjasta, että Yhdysvaltojen FBI pääsee tietoisuuteen asian sisällöstä ja tiedoksi teille PÖLJÄT syyllistäjät, että Iranin Parlamentin jäsenet miettii parhaillaan, että Minne se Vetyatomipommi tiputetaan täällä Suomessa, joten Hah hah haaa...Te olette menetettyjä tapauksia, että Heipat vain!!! Lasse Eronen syytti minua myös siitä Kiskoilla Pyörivästä Sarjatuliaseen käyttämisestä (Irakin Kansanmurha 1965). Lasse Eronen vastaa myös tästä viestin sisällöstä jälkiseurauksineen ja seuraamuksineen, kun PÖLJÄ ei ymmärrä muiden pöljien ihmisten lisäksi, että Minä Jarmo Säisä olen syntynyt vuonna 1969. Kajaanilaiset ja Kainuulaiset ovat näivettäneet minun elämääni edellämainituissa asioissa 1979-2020, kun Lasse Eronen jatkoi minun syyttämistäni. Tällä viestillä EI ole yhtään mitään pätevyyttä minun elämässäni, koska onhan se jo päivänselvää syntymäni ajankohdasta katsottuna ja muistakaa Tappaa Itsenne. Teillä EI ole yhtään mitään oikeutta olla hengissä!! Esa Repo on syyttänyt myös minua tässä viestissä esitetyistä asioista lisäten Esim. Kajaanin Kauppakadun Mattoliikkeen nainen oli minun luulleen olleen Texasin moottorisahamurhissa 1969-1973 välisenä aikana ja siellä sijainneen omakotitalon kellarissa olisin ollut laittamassa ruumiita kiinni niiden maatessaan pöydillä ja olisin laittanut ruumiita kiinni ruskeilla hihnoilla ja käyttänyt sitä valkoista moottorisahaa miesuhrin vatsan läpi ja, että olisin Kannibaali jne. Esa Repo oli tämän Mattoliikkeen naisen kanssa samaa mieltä minun käyttäytymisestäni, kun kannoin Mattorullaa kainalossani, että se esittäisi naisuhria ja sen Maton levittäminen pöydälle esittäisi Miesuhrin laittamista pöydälle. Suomessa tutkittiin aikoinaan sitä paikkakuntaa, jossa asuu Suomen Mielisairaat ja todettiin, että Kajaani on Mielisairaiden keskus ja tämä on Totta. Asiaa tutkittiin minun elämäni välityksellä, kun minä puolestaan edustan Terveyden Esikuvaa, jonka tietää syntymäpisteistäni 10/10., joten Syyllistämisen ja perättömyyksien takana ovat lyhyesti katsottuna Mielisairaat omineen Mielikuvineen, Assosiaatioineen ja ynnä muiden sairaiden ajatuksiensa kanssa minun elämästäni. Jos EN saa olla rauhassa ja jos EI tapahdu Oikeudenmukaisuus niin Toivon sydämmeni pohjasta, kun muutan Kajaanista Ulkomaille loppuiäkseni, että Kajaaniin tipahti Vetyatomipommi ja sinäkin vitun Kehonrakentajatyyppinen Mieshoitaja, joka puhuit minusta muille hoitajille, että Eikö se tuo mies ollut aikoinaan lähtenyt pois sieltä?? .. niin meneppäs Syyttämisesi ja Perättömyyden kanssa vaikka Hirteen roikkumaan..Tapa Itsesi...sanoit minulle, että Paskat sulle pitäisi syöttää niistä kaikista asioista..Haista Mieshoitaja Vittu ja Tunge vaikka Haulikon piippu suuhusi ja ammu ne syntymästäsi saadut Mielisairaat Aivosi Seinälle Hah hah haaa.....ja sitten voisit miettiä, että Pitäisiköhän muuttaa Kajaanista Ulkomaille, jos Suomeen Tipahtaa Vetyatomipommi..mietippäs Mieshoitaja vielä yhden kerran Mitä olet Suustasi päästänyt...asioita, jotka ovat tapahtuneet ennen syntymääni!!!

2

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne lääkekuurit pitää syödä loppuun, ei ne muuten toimi.

• Anonyymi

Teidänlaisten ihmisten takia mun pää on ollu jo pitkään sekaisin ja jatkuu vieläkin, joten lopettakaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      7885
    2. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      16
      2219
    3. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      1894
    4. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      32
      1723
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1589
    6. Koronamarjanpoimijat

Kainuussa kymmeniä koronatartuntoja ulkomaalaisilla marjanpoimijoilla Kainuun sote tiedottaa tehneensä koronatestejä ulkomaalaisten marjanpoimijoide
      Suomussalmi
      59
      1084
    7. Koko julkkisjuorut pilalla

Näiden muutaman hörhön takia, jotka jatkuvasti aloittaa samoja aloituksia. Miksei näitä ip-osoitteita voida laittaa estoon? Lopetan täällä käynnit kok
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      726
    8. Sitä saa mitä tilaa.

Eiks näi o? 🤗
      Ikävä
      55
      717
    9. Minä tiedän

Ja sinä tiedät, tai oot tiennyt jo kauan. On mulla ikävä, on ollut aina siitä lähtien, kun sinut tapasin❤️.. Hullua, mutta minkä teet.. Hyvää yötä!
      Ikävä
      29
      704
    10. ..........

Hän pelkää mun suhtautumista ja torjuntaa. Mutta tiedän jo. Kunpa voisin kertoa hänelle.
      Ikävä
      45
      674
    Aihe